GEK op Roze (dames die gaan voor hun 1e kindje deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikke81, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Joyce. Het lijsje was al weer verlopen, meesten die ongi moest worden is dat al bijna geowrden op jou na. Dus ik denk pak hem er weer even bij.
    Jij veel plezier bij jou aappie.

@Leonie, heel erg veel sterkte de komende periode. Als ik je ergens mee kan steunen laat het me weten. Het is van mijn vader dit jaar 10 jaar geleden, vindt het niet erg om je verhaal aan te delen en Miss uien te helpen. .liefs en een hel dikke knuffel.

Fijne dag iedereen

Liefs Esther

2. hielkje

hielkje Fanatiek lid

We moeten trouwens weer bijna op voor een nieuwe naam de 500ste pagina komt in zicht....

3. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    joyce.. ik kom ff koekeloeren.. maar SUPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!! laat deze maar mooi plakken!!!

4. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen lieve meisjes :D
    Fijne moederdag gewenst allemaal ;)
    Ik ga vanmiddag naar mijn schoonouders toe en wat we daar gaan eten geen idee ;) Ik hoop BBQ!! Hahaha oh nee niet goed voor de lijn ;)

Ik ben zwaar verliefd ;) Gisteren zag ik de kinderwagen van mijn dromen hij is zooooo mooooooi. Maar heel onbekend hier nog in nederland. Dit is hem de concord neo. Als deze het om wat voor reden dan ook niet word nemen we de bugaboo cameleon. We krijgen de kinderwagen van mijn ouders super lief :D

5. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Jeetje ja, we kletsen genoeg!!

Joyce, ik ben uitgegaan van mijn eisprong, daarvandaan mijn bevallingsdatum uitgerekend en zo kwam ik op mijn termijn. Mijn cyclus is ook langer mijn ei was er pas op dag 19/20

6. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Mooi dday, kan er ook een maxicosi op?!

7. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Flora ja die kan er ook op. Je kan een adapter kopen voor een maxicosi. :) Nu las ik dit over de reiswieg van de concord neo.

Wij adviseren u gebruik te maken van de handige Proton reiswieg! Deze luxe reiswieg is voorzien van een uniek autogordelsysteem waardoor de PROTON een goedgekeurd 0+ autostoeltje wordt, wat het mogelijk maakt om uw kindje liggend te vervoeren, waardoor het als het slaapt niet gestoord hoeft te worden. Dit is voor uw kind en voor u een comfortabele en unieke eigenschap.
    De Proton reiswieg is 9 maanden te gebruiken, dat is 3 maanden langer dan de meeste gebruikelijke reiswiegen, het leuke van deze reiswieg is de verstelbare bodem, voor pasgeborenen kun je de bodem een klein buitje schuin zetten, dat is beter voor de spijsvertering en de luchtwegen, vooral voor spugende baby's is dit een uitkomst! Na 4 maanden worden baby's nieuwsgierig, je ziet dan vaak dat ze proberen hun hoofdje op te tillen om te mee te kunnen kijken, bij de Proton reiswieg kunje de bodem in een zitstand verstellen zodat je kleine hummel mee kan kijken, hierdoor vinden ze het veel langer leuk in de reiswieg!
    De PROTON reiswieg is met één handbeweging van het frame te klikken.

8. #4168 joyce1982, 8 mei 2011
    Laatst bewerkt: 8 mei 2011
    Dank je meis! heb mama en theo vanmorgen verteld, omdat het nog zo pril is houden we het verder stil ;) tot juni de 17e dan gaan we naar de efteling dus dan moeten we me zus en broertje inlichten omdat ik kostte wat kost de vliegende hollander in wou maar dat kan dus niet haha tja verklaar dat maar eens ;) jullie lekker aan het varen nu zag ik :p

Esther aha ok ik zet me er na morgen bij ok ? want zoals je ziet is morgen mijn zenuwpees dag brrr, maar ben goed misselijk beetje boobs zeer , en maagzuur, verder niets, ow ja ik wou vanmorgen shaggie roken, nou na 1 hijs ging ik over me nek:$ hihi
    duim je mee voor me morgen??

Flora aha ja ok mijn ei is de 22e geweest en de 4e testte ik al posi dus heb de tekst van die ticker info aangehouden haha we zullen zien, vind het allang best als het maar blijft zitten!

Labrador die foto is serieus te klein! ik kan het niet zien haha

Dday pff makkelijk ding ja hihi ga ik nog niet naar kijken , vind ik eng

nou net dus bij me ouders geweest en tijn en ik hadden afgepsroken dat we het me ouders zouden vertellen dus had eerst een kadootje gegeven en me test ingepakt die kreeg ze erna, keek ze ja wat is dit? ik nou mam dat is een zwangerschapstest , ok en wat betekenen de streepjes? ik nou mam dat we zwanger zijn haha, je had de kop van me stiefpap moeten zien , ik mocht niet meer paardrijden, niet meer me nichtje optillen enzenz ik zo hallo ben geen invalide haha mafkees, en mama kreeg traantjes ik nee mam niet doen dan moet ik ook dus ze hield het redelijk droog.
    We hebben gevraagd het stil te houden even nog , want het is allemaal nog zo pril en morgen is gewoon een rotdag nog voor mij, maar zen snapte het maar was erg blij ze zei het is gewoon een wonder na je chemmokuren en je medicijnen en je ziekte enzenz ik mama het kan gewoon haha, was wel lief! en theo zei we hebben het er van de week nog over gehad haha, dat je lekker druk bent nu met andere dingen enz, haha tsja
    nou ga nog ff internet kijken ;)

fijne dag meisjes

Edit: flora heb hem vanaf me ei gerekend nu ;)

9. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    goedemiddag meiden!

Twijfel: sterkte meid, begrijp dat er veel terug komt. Mijn vader is alweer 6 jaar geleden overleden, maar dit soort dingen zorgen ervoor dat je er weer meer mee bezig bent, sterkte!

Dday: mooie wagen! Ik moet me er ook eens in gaan verdiepen (zoals in alles eigenlijk haha).

Ik ga even slapen, de kinderen zijn opgehaald. Superlief maar wel vermoeiend hoor! Tot strakkies! x

10. wat zijn er veel mensen die een ouder kwijt zijn , lijkt me zo ontzettend moeilijk ,

ja 2 en dan die leeftijden sallie kan me voorstellen

11. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Joyce, wat een super mooie test!! :) ik ben zoo jaloers ;)

Ik werd vanacht wakker van hele erge buikpijn, zo erg dat ik er misselijk van was.. Heel erg diarree, en ongi erbij! Ik baal zo enorm! Bah!! Ik wil ook zwanger zijn!!!
    Ben trouwens wel blij voor de zwangere dames hoor!
    Ik was gisteren met een vriendinnetje shoppen, en echt overal waar ik keek zag ik vrouwen met dikke buiken, kinderwagens en baby's.. Pff hoe frustrerend! Nja, ik hoop alleen heel erg dat mijn tijd nog komt!!

Sorry meisjes voor dit ontzettende baal bericht!

Mooie kinderwagen trouwens!! :)

12. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Joyce: Leuk dat je ouders zo reageerde!

13. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Meid: wat ontzettend kl*te dat je ongi bent. * knuffel*
    Het wordt er hier ook niet makkelijker op, want de meeste van het lijstje zijn al zwanger (ik gun het iedereen hoor, ik bedoel het niet verkeerd!)

14. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Labrador, nee ik begrijp het!! Het is ook niet makkelijk!! Mja, we kunnen alleen maar duimen en hopen dat we heel snel zwanger zijn/mogen worden!!!

15. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@meid en labrador, voel je aub niet schuldig dat jullie zo denken, ik denk dat ik ook zo zou hebben gedacht indien ik nog niet zwanger zou zijn. Het is ons allemaal zo ontzettend gegunt, dat we er vanuit gaan dat jullie tijd ook volgt.

@Joyce, liefs dat je moeder en stiefvader zo reageerde. Ook begrijpelijk dat ze nu bezorgd zijn. Komt allemaal goed schatje.

@Dday, mooie wagen.

Aapjes waren lief, maar het was erg warm in de dierentuin, nu lekker weer thuis.

Liefs Esther

16. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @dday, hele mooie wagen!

@joyce, leuk dat ze zo enthousiast waren over het nieuws. Ik ga voor jou duimen dat morgen heel snel (en ongivrij) voorbij is.

@meid en labrador, ik snap jullie ook heel goed hoor! Ik hoop dat het voor jullie snel raak is meiden!

@twijfel, wat een verdrietig verhaald, ik snap heel goed dat je het er even druk en moeilijk mee hebt!

Inderdaad veel meiden die een ouder moeten missen. Wat vreselijk lijkt me dat! Ik vind dat jullie er allemaal heel sterk mee omgaan en over praten!

Wij hadden gisteren een hele mooie wieg gezien, maar wel een beetje prijzig! Weten jullie hoe lang de baby in de wieg ligt?

17. meid och jemig meis wat klote! ik hoop ook dat iedereen snel zwanger is maar ook dat het bij iedereen goed blijft gaan! en meid en labrador ik weet hoe jullie je voelen, heb ook lang moeten wachten en nu is het schijnbaar zover en maak ik me zorgen omdat ik voor me NOD heb getest hoop zo dat die uitblijft morgen! als dat zo is doe ik dinsdag de clear bleu test:D kijken wat die doet...

Labrador ik snap je zekr , veel hebben hier lang moeten wachten andere hebben mee geluk en andere ging goed en brak af, weer andere moeten steeds lang wachten tis allemaal frustrerend en zenuw inzinkingwekkend (pefect scrabble woord)

Esther i hope so pop alles komt goed schatje! lief he aapies! welke dierentuin ben je geweest?

catherina me too! de maandag;) wieg geen idee! ben ik nog niet in verdiept had net een energie drankje op van de aldi zit me nu af te vragen mag dat? haha ga is ff internet speuren

mozes me borsten jeuken!

ooo net een crossrit met de bolle gemaakt kavelpad was alleen enorm droog haha dus liet een geweldige stofwolk achter me , kwam ik terug dikke wind tegen en ik heb best koppijn trouwens dus dat was niet fijn , nog ff wat gedronken bij dees en hugo, en dees zei ja ik zag een stofwolk haha dacht al dat jij dat was:p

18. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Cafeïne is niet heel goed, dus energiedrank ook niet denk ik.

19. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Hallo meiden!

Zo, mn ongi is weer zo goed als over. Gelukkig maar!
    Gisteren een gezellig dagje gehad. Wel iets te veel wijntjes gedronken maar ik vond dat ik dat wel verdiend had.
    Nu even hier wat pagina's bij lezen.

@Lisa: Wat een lekker mannetje is Luuk!
    @Joyce: Die test is echt duidelijk! Super!!!
    @Leonie: Sterkte.
    @Meid: Ik ken het gevoel. En iedereen mag wel eens balen toch?!

20. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    ZWANGER:
    Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 15 mei 2011
    [/B]
    Hielkje - 34 jaar- ronde 8- 21 oktober 2011+jarig