Jammer Sallie van je nega test. GFH volgens mij lopen wij bijna tegelijk. Het moet niet gekker worden, zelfde naam, zelfde leeftijd, zelfde cyclus...zullen we voor samen zwanger gaan? Joyce met Red Bull gaat het goed. Wij zijn nu weer wat fanatieker aan het rijden, want meneer moet afvallen. Van de winter druk geweest met Ulvy omdat die bevangen was en toen is RB er even bij ingeschoten. Wij gaan altijd alleen het bos in, want ik sta niet op een stal. Hij is wel fel, maar wel braaf. Ik zou het juist gezellig vinden eens met iemand anders het bos in te gaan.
Hoi meiden hier inmiddels echt bloed, dus op naar de volgende ronde. Door alles wat er de laatse maanden in de privé sfeer als op mijn werk heeft plaatsgevonden gaat het niet goed met mij. Ik merk datvik me nu teveel vastklamp aan hetvweer positief nieuws willen hebben en dus zwanger willen zijn. Ik ga proberen om het iets losser te laten en ga daarom jullie allemaal een tijdje verlaten. Ik hoop snel weer terug te zijn want dat betekend dat het beter met mij gaat! Ik hoop dat jullie allemaal snel zwanger mogen worden, een fantastische zwangerschap mogen hebben en een prachtig kindje mogen krijgen. Heel veel liefs Flora
@florabella, meis wat balen dat je ongi bent geworden. Jammer dat je ons tijdelijk gaat verlaten, maar denk aan jezelf meis. Hoop dat het snel beter met je gaat. Ik hoop dat jullie snel positief nieuws(in alle opzichten) krijgen,dikke knuffel voor jou. @jacolien, wat raar van je baas dat hij het ontkend.Begreep dat dit niet de eerste keer is dat hij iets van jou gelijk heeft door gekletst, geef je groot gelijk dat je een andere baan hebt aangenomen.Gefeliciteerd.
Samen voor zwanger gaan vind ik een goed plan! Maar inderdaad best bizar dat we zoveel overeenkomsten hebben!
Flora: ik snap je helemaal meid. Ik heb dat ook even gehad toen ik nog wilde stoppen met de pil, door dit forum ben je meer nog meer bezig met allesen als je daar even niet tegenkan kan je beter even afstand nemen. Ik hoop dat we je snel weer terug zien en dan met goed nieuws! Jacobien: heerlijk je nieuwe baan! Lekker weg bij zo'n rare baas! Daar heb je ook niks aan!
@Florabella: Jammer dat je ons (tijdelijk) gaat verlaten maar ik snap je wel. Hopelijk zien we je weer snel terug! Ik heb vandaag een vrije dag. Ga dadelijk even op bezoek bij familie in Brabant. Die zie ik niet zo vaak dus dat is wel leuk.
nou heb alles weer gelezen niet veel onthouden florabella jammer dat je ons (tijdelijk) gaat verlaten hopelijk tot snel wij hebben even pauzen omdat ik in december meer wil op vakantie naar mexico alleen ging het gister niet helemaal goed met condoom hoop maar dat mijn ei nog even op zich laat wachten
jammer dat jullie nu op pauze staan maar ja zo'n reis is natuurlijk ook lekker(was toch voor iets speciaals?) spannend dan wanneer je ei gaat komen, anders ben ik van mening dat het zo heeft moeten zijn
Florabella: Jammer dat je ons tijdelijk gaat verlaten, maar ik snap je heel goed. Ik hoop dat jullie snel positief nieuws krijgen en hopelijk tot snel. Karinnneke: Hopen idd dat je ei nog even op lich laat wachten. Het zal wel leuk zijn als je maa kan. GFH: Lekker zo'n vrije dag. Veel plezier bij je familie. Jacolien: Gefeliciteerd met je nieuwe baan!! Ik heb een heerlijke week voor de boeg. Ik hoef alleen donderdag en vrijdag te werken. Vanmiddag naar ernst en bobbie toe en nu ff aan de schoonmaak.
Flora: Jammer dat je ons tijdelijk gaat verlaten. Maar snap heel goed dat je er even afstand voor wil doen. Doe lekker rustig aan. En we zien jou wel weer verschijnen. Een hele dikke knuff van mij Karinekke: Jij ff pauze.. Is ook logisch lekler naar mexico. Voor een langere periode of gewoon op vakantie.
Florabella: goed dat je even afstand neemt. Ik ben in ieder geval blij voor je dat je lichaam wel weer gewoon functioneert na de mk. Misschien tot sprekens! Karnikke: is dat zodat je straks niet zwanger bent als jullie op reis gaan? Ik heb inmiddels bericht van het zh: morgen om 9 uur heb ik een gesprek met de anesthesist en donderdag heb ik de operatie. Ik ben nog nooit onder narcose geweest, dus het is best wel spannend. Ik ben wel blij dat het allemaal straks eindelijk achter de rug is. Ik wacht na de curettage wel even een ronde af om te kijken of ik nu eindelijk ongesteld wordt.
Karin: wel balen dat je op pauze staat! Dat is ook voor een paar maanden dan neem ik aan? Als je 7 maanden zwanger bent mag je al niet meer vliegen toch?! Dus een maandje op 3 a 4 op pauze als ik goed reken?! Loetjoe: spannend hoor! Heb me er nooit in verdiept maar eigenlijk wist ik helemaal niet dat dat onder narcose ging! Lijkt me best wel raar, je laat toch alle controle los! Maargoed daarna kan je wel weer fris beginnen en dat wordt nu toch wel eens tijd voor je!
Loetjoe: Fijn dat het donderdag is. Heb je tenminste een datum. En dat dat geheel onder narcose gaat wist ik ook niet. Maar inderdaad een ronde wachten is mischien dan ook wel beter. Weet je inderdaad dat alles weer op de rit is. Dan kun je ook weer met frisse moet er weer mee beginnen denk ik dan weer. Ben vandaag heerlijk vrij. Nog lekker in de pyama op de bank. Krijg de DA niets te pakken. Mag om 2 uur weer na de tandarts. Kijken wat ze vandaag in petto hebben. Hoop dat ze mij nu geen pijn gaan doen. Bah maag draait nu al overuren hahaha.
Loetjoe: Het is wel fijn dat het snel gaat gebeuren, dan is het maar achter de rug. knuffel. Twijfel: Succes bij de tandarts
Heey meiden Florabella, jammer dat je ons tijdelijk gaat verlaten. Maar wel begrijpelijk. Hopelijk zien we je snel weer terug! Loetjoe: Spannend zeg donderdag! Twijfelgeval: Succes bij de tandarts straks Hier gaat de buik aardig in de weg zitten, kan niet eens mijn teennagels meer knippen haha!
Haha Lisa, zie je al zitten met je teennagels! . Twijfel sterkte meid! Hoop dat het meevalt! Hier ook lekker vakantie. Om 10 over 1 met poes bij de dierenarts zijn, hopen dat het meevalt en dat hij zich niet te boos maakt! Labrador: al ongi?
Hahaha lisa inderdaad ik zie je ook al moeilijk doen om je nageltjes te knippen hahah. En dan ben je bijna op de helft toch. Moet je na gaan whahaha. En labrador tjee zeg wat een vervellend spel he jij en lichaam. Maar er is dus mischien inderdaad nog hoop. Duim hier ool super hard dat jij teweinig aanmaakt voor een posi test. Maar dat je het toch bent. Maar hoop boven al dat je deze week wat meer zekerheid krijgt. *duim duim* En iedereen bedankt voor jullie lieve berichtjes hoop dat het echt mee valt. Laat jullie wel weten.
Goede middag @GFH: Beter dat de ongi bijna over is, op naar de klusdagen @Jacolien: Beter dat je een andere baan hebt, laat die rare vent maar in zijn sop gaar koken Maar wat een klote dat je een vriendin hebt met een ongewenste zwangerschap. In deze tijd vind ik het toch behoorlijk slordig dat er nog mensen ongewild zwanger raken en ik vind het onwijs klote dat het dan ook nog eens weggehaald gaat worden maar ik weet dan ook niet wat het volledige verhaal erachter is en wat haar beweegredenen zijn dus ik durf verder ook geen oordeel te vellen. @Florabella: Ook hier, sterkte @Karin: Dan zal je net zien dat je in eens raak schiet, zou wel wat zijn zeg. @Loetjoe: Nu komt er eindelijk schot in de zaak, hopelijk kunnen jullie hierna snel weer verder want dit heeft al lang genoeg geduurd. @Twijfel: Succes bij de tandarts, ik heb er zelf ook altijd een hekel aan maar ja het is een noodzakelijk kwaad he. @Lisa: Dan moet je lief je maar goed verzorgen. Lekker laten vertroetelen dus @Sallie: Succes bij de DA en het is natuurlijk krokus vakantie (toch??) vandaar al die koter hier buiten @Labrador: Vind het toch raar dat je nog steeds niet ongi bent, hopelijk heb je snel duidelijkheid
Hoi meiden, daar was ik weer! Ikke, het is inderdaad vakantie! Of je dat krokus noemt?! Wij noemen het voorjaars, dus zal wel hetzelfde zijn haha. Hier is het nog vrij rustig met kids! Woon jij in dezelfde provincie? @ De rest: dierenarts ging opzich goed. Tenminste, ik heb poes vast kunnen houden en hij werd daardoor niet te wild, dus geen erge scheuren of breuken zegmaar . Moet morgen terugkomen, hij moet onder verdoving. De wond wordt dan schoongespoeld, er komt een drain in om het vuil en pus weg te laten lopen en dan kijken ze wat er nog te doen valt. Ik hoop hechten, iedere dag een verband verwisselen zie ik niet echt zitten, buiten dat denk ik dat hij daar ook aan gaat lopen pulleken..... Ik vraag me af of ik nog wat "tegen"de andere dierenarts kan doen. Zondagavond naar het ongeluk is hij dus een dorp verderop gebracht en daar waarschijnlijk niet goed gehecht. Nu heb ik die rekening nog niet betaald, maar zelfs het hechtdraad staat op de rekening (a la 350 euri's) en ik twijfel of ik wel alles moet betalen. Door hun fouten (o.a te weinig pijnstilling) ben ik nu bij mijn eigen dierenarts ook alweer bijna 150 euro kwijt, en daar moet morgen nog bijkomen incl verdoving, behandeling en medicijnen.......