hmm wat voor pc zou ik dan wel niet moeten hebben essie ja die tieten brr, maar heb geen hooikoorts trouwens nooit gehad...gister met de bbq hadden we het over zaad in je neus whaha dus ach hou het dar maar op
ik zie je banner gewoon hoor succes bij de huisarts. ben benieuwd wanneer angela terecht kan en of ze er wat aan heeft @joyce, ik ga morgen bellen of ik dinsdagmiddag of woesdag terecht kan. zijn namelijk deze week allebei vrij dus komt goed uit. Jij suc6 morgen ik denk aan je. Verder veel gelezen maar weinig onthouden Meid, balen ook voor jou meis, knuffel voor jou Justme, suc6 morgen bij de ha. Leuk esther dierentuin Amersfoort wij gaan morgen daarheen met het zoontje van me vriendin. Hier weer een aardig heftige ongi. Lichamelijk geen klachten(voelde het vrijdag ook echt helemaal niet aankomen) maar wel meer bloed als anders.
@tweet, wel fijn dat je geen klachten hebt bij je ongi, scheelt weer! suf dat het elke ronde weer anders kan zijn he
Joyce.. ik hou mn mond . Maar ben superblij voor jullie.. hoop dat je lekker kan genieten van de zwangerschap.. en ik snap je mams en theo wel.. ze zijn zuinig op je.. en je plakbeebje... dus doe rustig aan... luister Goed naar je lijf.. en nog een fijne moederdag..
@justme,is idd wel fijn dat ik geen klachten heb maar daardoor was de schrik vrijdag extra erg. Is idd niet fijn dat elke maand weer anders is, kan je niet zoveel mee. @twijfel, sterkte trouwens de komende tijd
Hey dames. Hier een druk dagje gehad schoonmoeder en zwager op visite. En bbqen en voetbal kijken. We hebben gewonnen. Das wel leuk voor de sfeer hier. Wij waren ookal wel aan het kijken wat we leuk vonden. We willen als het potje goed gevult is. Een stokke sleepi. Dat lijkt ons wel wat. Deze groeit met de kleine mee. En als er een nummer 2 of 3 volgt kunnen we hem weer gebruiken. Maar goed eerst zwanger worden he. En meid en labrador. Hier het zelfde gevoel hoor. Al weet ik dat de zwangere dames ook allemaal hun eigen weg hebben begaan. Vindt ik dit niet zo moeilijk. Maar als ik mensen die ik niet ken zwanger zijn of een kleine hebben. Dan wordt ik jarloers. Bah. Geen leuk eigenschap maar goed heb hem wel. Ik kruip hier in bed morgen weer werken.
Goedemorgen meiden! Justme: ik hoop dat je vandaag wat verder komt bij de ha. Het klinkt inderdaad vreemd! Tweet: hou je het wel een beetje in de gaten? Als hjet steeds meer is moet je misschien even laten kijken of je bmwel schoon is, laatste tijd vaak gehoord van poliepjes enzo. Die zijn op zich niet erg, maar kunnen wel groot worden. Daar kan meer bloed vandaag komen. Joyce: ze hebben inderdaad gelijk, wel beetje kalm jij. Je hoeft niks te bewijzen, we weten dat je een bikkel bent . Wel heel lief hoe ze het nieuws hebben ontvangen! Flora: ik voel met je mee . Ik ga het zo tegen directie en collega's vertellen, en geloof het of niet ik zie er als een berg tegenop! Ik hou al niet van in het middelpunt staan, en nu kan ik echt de reacties niet inschatten. In mijn gezicht zal het natuurlijk leuk zijn, maar weet niet hoe er dan verder wordt gedaan. Zou ik me ook niks van aan moeten trekken, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan . Wel heb ik zin om het tegen de kinderen te zeggen, ik weet zeker dat die het erg leuk zullen vinden! Dan kan ik ook eindelijk weer het soort kleren aan naar mijn werk dat ik normaal aandoe, ben die tenten zat . Werkse vandaag en tot vanavond! x
Justme en Leonie: Ik zie dat jullie ei er weer aan komt en het is mei en dan zeggen ze 'in mei leggen alle vogels een ei' dus 'vogels' zet hem op! Sallie: Succes met het vertellen. Waarom zouden je collega's het niet 'leuk' vinden? Hier loopt de ongi weer op zijn eind.Ik zal vandaag ff ovutesten bestellen.
@sallie: succes met vertellen, wie weet valt t erg mee!! @catharina: als we gingen wandelen pakte ik de bak gewoon even om weer op de kinderwagen te zetten. En daarna bracht ik de bak weer naar boven. En slapen gebeurt bij ons toch echt alleen boven in haar eigen bedje. Niet bij ons en niet in de box. Het is al moeilijk genoeg om haar aan t ritme te laten wennen, dus in de box is geen goed idee, dat raden ze ook af.
Lelymupske dank je wel meis, ja mama en theo zijn bezorgd, maar moet zeggen dat sparky erg braaf is! laatste tijd heerlijk! ik hoop ook op een plakker! had niet verwacht dat het dan zo spannend zou zijn nu het zover is ben zo bang dat het fout gaat en we weer 8 mnd overnieuw moeten doen brr. maar goed als het missgaat gaat het niet voor niks mis dan is het vruchtje niet goed Angela ok meis sterkte heb evn visite doe zo verder
Joyce: Succes vandaag. Maar je wordt echt niet ongi hoor! Ik kreeg net een mail dat ik een grote kans maak op 2 kaarten voor de Efteling. Die zou ik krijgen omdat ik aan 2 mensen mantelzorg geef. En aangezien wij elk jaar naar de Efteling gaan, komt dit goed ui.
Jaa labrador. Leuk de efteling. Ik ben in de winterefteling geweest was super leuk. En de prijzen zijn redelijk duur. Dus leuk als jij gratis kaarten kan winnen. Ga voor je duimen. En ja mijn ei zit er alweer aan te komen. Op mijn ei duurt minderlang wachten dan op nod. Hihihi. Hoop dat ik een leuk verjaardagskadootje krijg. 2 streepjes. Maar we wachten af. Ik begin vandaag weer met zoeken van mn ei. Wel benieuwd wanneer hij in aantocht is. We zullen zien hihihi
Flora haha werkse meis Twijfel voetbal pff maak je mij niet blij mee, succes met je ei zoeken eftling is leuk ! wij gaan bijna elk jaar wel in juni gaan we een weekend Justme succes bij de huisarts vandaag Sallie hopenlijk valt het allemaal mee meis, komt wel goed labrador dank je je bent lief ! zo visite is weer weg de steiger werd opgehaald, en dat is me oom dus die kwam ook meteen ff een bakkie doen moet zo ff schoonmaken hier dan ff me maagtabletten ophalen en dan ff naar stal vanmiddag om 14.30 autorijden
toch nog ff gechekt bijsluiter zegt als die deze weken aangeeft ben je 3-4 weken hihi ik ben nu echt wat doen
Ik geloof dat je er nu echt niet meer omheen kan. Ik duim voor je dat je de goede lijm hebt meegegeven aan Tijn.
Joyce: Alle testen gev en duidelijk ZWANGER aan, dus nu gaan genieten van je zwangerschap meid!! Wij gaan altijd de zaterdag dat de Efteling van 10:00 tot 00:00 open is. En dan gaan we ook echt de hele dag. gaan jullie in het Efteling hotel overnachten of op het nieuwe bosrijk park? Leonie: zoekse.