Misschien is het leuker dat inderdaad te doen als iedereen zwanger is (wat natuurlijk gewoon gaat gebeuren!)
Esther, bedankt voor je reactie, lekker blond van mezelf om het niet te vragen. Ik zie het ook niet zo zitten om daar te openen. Twijfel, lekkere slaapkop
Hey meiden, @dday, mooie echo! Veel plezier met uit eten! @sallie, fijn dat iedereen leuk reageerde! Hier weinig nieuws vandaag, beetje moe vanmiddag dus lekker aan het relaxen.
Sallie: fijn dat je collega's en kinderen positief reageerden. Dday: mooie echo meid. En veel plezier vanavond. Ik voel er ook niets voor om dit topic naar zwanger zijn club te verhuizen. Ik zou het wel erg leuk vinden als er ook weer nieuwe mensen bij komen die niet zwanger zijn.
Bedankt allemaal voor de lieve reacties! Laat het topic maar gewoon hier staan Pas wanneer iedereen zwanger is verhuizen toch??
ik zou ook pas openen als we allemaal zwanger zijn en als we allemaal een enge periode zijn gepasseerd , vind ik wel zo netjes voor de andere. en inderdaad de nieuwe niet zwangere de kans geven om ook hier te melden
Heej meiden! Dday: wat lekker dat de echo goed was! Fijn gevoel he . Geniet ervan! Tweety: ik hoop dat je wat wijzer wordt, dat er in ieder geval iets onderzocht wordt! Lisa: hoe gaat het thuis? Hele brutale vraag maar knap je al weer beetje op van de bevalling? Twijfel: heb je wat gevonden voor op je zwarte broek? Ik vind het een beetje lastig over dat nieuwe topic. Aan de ene kant snap ik helemaal dat mensen die niet zwanger zijn daar geen topic willen openen, maar aan de andere kant als er steeds nieuwe mensen bijkomen heb je nooit "iedereen"zwanger. Kunnen we niet gewoon iets leuksmaken bij algemene clubs?! De gekken kletsgroep ofzo, ik noem maar wat. Dan is het algemener... Ik ga even eten, kom straks nog wel even spieken. x
Dday, gefeliciteerd met de mooie echo! Smakelijk eten voor vanavond! Karinikke, bedankt voor het kleuren van het lijstje Het maakt mij niet uit waar het nieuwe topic geopend wordt!
Hey meisjes, Als iemand het lijstje gaat aanpassen wil je dan voor mij mijn Nod op 7 juni zetten? Ik kan het zelf wel doen, maar dan zijn de kleurtjes weer weg. ( dit gebeurd wanneer je op je tel gaat kopieeren en plakken) Karin heeft net zoveel werk gehad om hem weer netjes te maken! ( ik heb even tijdelijk geen pc ) Mijn ongi is weer bijna voorbij.. Snel dit keer, 2 dagen!! Yeah!! Zullen we met ons allen heel hard duimen dat het nod lijstje volgende maand helemaal weg is?! ik begin vast * duim duim duim, dat het zwanger lijstje volgende maand nog langer mag worden!!! *
BEVALLEN: Monique P - 24 - 03 - 2011 - Yuna Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 4 mei 2011 - Luuk ZWANGER: Hielkje - 34 jaar- ronde 8- 21 oktober 2011+jarig Meikie - 28 jaar - ronde 2 - 24 oktober 2011 Ikke81 - 29 jaar -ronde 9 - 5 november 2011 Catharina - 26 jaar- ronde 7 - 6 november 2011 Samarinde - 25 jaar - ronde 2 - 16 november 2011 DeeDeeBowtie - 10e ronde - 19 november 2011 Sallie - 23 jaar - ronde 3 - 24 november 2011 Florabella - 29 jaar -4e ronde - 1 december 2011 Dday - 25 jaar - 3e ronde - rond 7 december 2011 Mendy-23 jaar- Joyce-29 jaar-8e ronde-13 januarie 2012 Dani- jaar - ronde- jongetje NOD: Meid1987 - NOD 7 juni- 11e ronde - 24 jaar GFH - NOD 28 mei - 5e ronde - 30 jaar justme- NOD 28 mei - 12e ronde - 35 jaar Labrador - NOD 11 juni - 5e ronde - 24 jaar Muis27 - NOD 16 mei - 9e ronde - 27 jaar karinikke87 - NOD 27 mei - 8e ronde-24 jaar Twijfelgeval- NOD 28 mei -5e ronde-24 jaar Sweet84 - NOD 31 mei - 11e ronde-26 jaar Tweety25 - NOD 5juni -10e ronde- 26 jaar
Ik vind het wel leuk dat we iig met dit groepje blijven kletsen. Ik kom er bij de zwangeren topics niet zo goed tussen. Dat gaat me net iets te hard.
Ik duim ook voor alle nog niet zwangere. Deedee, ik heb het daarom niet eens geprobeerd, vindt het hier ook veels te gezellig.
Vanavond bij de VK geweest. De kleine groeit goed, wou alleen niet laten horen dat hij nog een hartje had, steeds als ze hem had gevonden zwom hij snel weg. Nu al eigenwijs. Dat wordt wat straks.
Esther, dat klinkt idd als een klein eigenwijs kindje haha. Komt vast goed allemaal als het groot is. Hier nog steeds ongi??? snap helemaal niks van mijn lijf hopenlijk kan de dokter meer vertellen van de week