@joyce, begrijp ook wat je bedoeld meis. Sterkte met je kiespijn, overleg anders ff met de tandarts over wel of geen verdoving. @sallie, gefeliciteerd al weer 12 weken. Wat een onweer vannacht, normaal hoor ik het geen eens maar nu wel ff wakker van geweest Ppfff bij ons aan de overkant komen 2 nieuwe huizen, maar die bouwlui beginnen zo verrekte vroeg.....lekker als je vrij bent ppfffff
Lieve allemaal, Het eten had me extra goed gesmaakt gisteren, wel gek om bijna de enigste te zijn in een heel restaurant hahaha. Normaal gaan we altijd in het weekend uit eten en dan zit alles vol natuurlijk @ Sallie Gefeliciteerd meid met je 12 weken Enne een goede echo geeft echt een super goed gevoel @ Flora Gefeliciteerd met je mooie prijs! @Joyce balen joh van je kiespijn ik hoop dat de tandarts er snel iets aan kan doen. Knuffel!! Hoe voel je je verder?? @ Tweety sterkte met je gekke ongi @ Hielkje super dat je beeb het zo goed doet @ Sam, fijn meid dat ook jou beebje het zo goed doet en dat lijkt me zo bijzonder om het hartje ook te horen kloppen @ GFH Succes met de ovulatie testen hopelijk gaan ze deze maand goed helpen @ Twijfel balen joh van die voorstelling en idd wel sneu voor die mensen die het spelen maarja als er meerdere mensen weg gegaan zijn ligt het toch echt aan die spelers lijkt mij @ Mendy *** dat het weer fout gegaan is. Sterkte ermee Sorry voor iedereen die ik vergeten ben
@Mendy, wat ontzettend balen. Heel erg veel sterkte..... Denk aan je. @Sallie ik zal mijn collega even vragen of ze een foto wil maken van mij. En dan plaats ik hem vandaag nog. Liefs Esther
Mendy: wat shit voor je zeg. hele dikke knuffel. Hoe is het nu met je? Sallie: gefeliciteerd met je 12 weken, vooral naar zo'n moeilijke start. Joyce: En al gebeld naar de tandarts? Hoe voel je je verder? GFH en Leonie: zoekse.... Ik heb gisteren mijn ovutesten binnen gekregen met een gratis zwangerschapstest. Denk dat ik volgende week maandag ofzo weer ga testen. Hier gelukkig geen onweer gehaf vannacht. Wel begint nu de keelpijn aan de andere kant. pff heb nu al 1.5 week keelpijn, waneer zou het eens over zijn..
Angela was dus met verdoving want werd een wortel zenuwkanaal behandeling:x maar hij heeft het niet helemaal afgemaakt en een tijdelijke oplossing gemaakt voor me kortom loop met een gat in me bek haha, mja liever zo dan gevaar voor de beeb, tandarts was daar heel lief in we hebben echt een leuke! Mendy balen wijffie Pb staat altijd open dat weet je . essie ben benieuwd naar je fotooo thanx voor je sms pff scheet ff bagger dacht sms jou ff labrador geen onweeer? dus ook geen hagel en regen? nee was ook meer oosten waar ze het afgaven maar was mooi lichtfeestje Dday ach haha had je iig snelle bediening zo ff taxi bellen voor zieknhuis morgen
@joyce, klinkt niet lekker meis. Heb er zelf gelukkig geen ervaring mee, maar wel fijn dat je tandarts zo voorzichtig te werk is gegaan
ja was en ben ik ook wel blij om maar goed bang en onzeker blijf ik toch wel ik voel gewoon zo verrekte weinig.. niet misselijk niks alleen klein beetje gevoelige boobs , in de loop van de dag meer, en wat last van de rug , maar verder... ben naar de tandarts geweest zonder te ontbijten alleen me pillen ingenomen met water, normaal word ik dan spuugmisselijk nu niks... zucht wanneer kan ik op me roze wolkje zitten? of word ik er keihard afgetrapt??
Mendy wat vreselijk voor je. Ik wil je heel veel sterkte wensen. Hoe ver was je? Joyce ik heb ook enorm last van mijn kiezen. Vlak voordat ik zwanger werd al aan geholpen (toen geen last maar zat gaatje dus moest gebeuren) Toen ging het een paar weekjes goed en nu kan ik er niet meer mee bijten. Vorige week weer naar TA geweest en toen heeft hij het bijgepolijst, maar het is nu nog erger. Omdat ik het ook op andere kiezen heb denk ik toch dat het iets met de zwangerschap van doen heeft (dat kan namelijk heb ik gelezen) Wendy succes met zoeken van het ei. Zet je beste speurneus maar op Flora wat super dat je een mooie prijs hebt gewonnen. Ik zelf rijd al eventjes niet meer, maar had al een bijrijdster die 2x per week komt en mijn beste vriendinnetje komt ook nog een paar keer per week, dus paard heeft het nu onderhand drukker als toen ik nog niet zwanger was. Sam fijn te horen dat het goed met je gaat.
Dank jullie wel voor het medeleven.. Ik voel me verdoofd heb net het idee alsof ik dit vanuit een ander iemand zit te bekijken, heel vreemd gevoel.. Maar hoop dat we straks weer vol goede moed verder gaan.. Het is nu nog even te vers.. Joyce, vervelend van je mond, maar idd alles voor de beeb! Vind het nog steeds helemaal super voor je!! Dday, lekker met z'n 3en uit eten geweest helemaal leuk hoor zo'n goede echo! Esther, wat vliegt de tijd zeg als ik naar jou banner kijk... Angela, fijn he die werklui, je ben gelijk wakker... en hier heb ik geen onweer gezien vannacht, ook geen regen jammer genoeg, het is hier gortdroog...
Joyce jij wordt niet van je wolkje afgetrapt. Toevallig is het de komende 8 weken windstil rondom jou. Zo dat moest ik even gezegd hebben
mendy dank meis zal voor jou heel dubbel zijn .. DDB pff i hope so schatje! ja K van die tanden heb dus nog meer gaatjes en moet dinsdag eigenlijk weer maar de tandarts zei ook wacht morgen je arts even af, ik weet ook niet wat morgen de arts wil meteen naar de gyn lopen voor een echo of...geen idee hoop het wel uiteraard, mja zal wel niet Essie thanx was echt ff kats bang net brrr
Op zich laat ik altijd boren zonder verdoving, maar zoals het nu voelt is het echt zenuwpijn. Ik heb namelijk zo geen last. Alleen met eten en drinken. Tja en dat gaat niet echt zonder verdoving.
en als je nu met je vinger aan je kies komt zak je dan door de grond??? dan weet je namelijk zeker dat het zenuw wortel is zeg heb jij geen msn DDB? mijn is joydronten@hotmail.com
Hey meiden, mooi weertje weer vandaag! @mendy, wat erg voor jullie!! Ik hoopte echt dat het nu goed zou gaan, veel sterkte met verwerken meid! @joyce, verdoving kan geen kwaad hoor, dat is heel lokaal. Een wortelkanaalbehandeling wordt vaak in 2en gedaan. 1e keer wordt de zenuw eruit gehaald (zodat je geen pijn meer hebt) en dan de 2e keer wordt de kies afgevuld, fijn dat je nu van de pijn af bent. En probeer je niet teveel zorgen te maken joyce, ik voelde tot 6 weken ook echt helemaal niets, dus je hoeft echt geen kwaaltjes te hebben meid! @deedee, kan inderdaad goed een onstoken zenuw zijn als je het zo beschrijft, bah, zit je niet op te wachten. @sallie, gefeliciteerd me je 12 weekjes!! @tweety, ik hoop dat de dokter je kan helpen @dday, fijn dat het uit eten leuk was! Hier net eventjes boodschappen gedaan en vanmiddag weer werken, wel jammer met dit mooie weertje
catherina ja probeer me echt geen zorgen te maken maar tis al een wonder dat het is gebeurt zou het dan ook echt blijven zitten ?? pff hope soo blijf wel plee papier staren werkze ga straks maar even paardrijden ofzo ff met spark naar buiten even crossen daarna winnie maar ff rijden even gedachte op 0 gooien, want word gek van mezelf
Nog een goede morgen dames( het kan nog) Mendy jeetje meid wat piep voor jou. Een hele dikke knufff van mij en heel veel sterkte. Hier slecht geslapen van de onweer. Bah. Vindt het wel fijn de onweer. Maar gisternacht was te heftig bah. Dus best wel brak. Maar goed ff opschieten. En straks is het zover. Ff snel een vraagje weet niet wat ik aan doe. Kan een een bldonkerblauw jurkje met witte legging.? En qau schoenen. Heb teenslippers en nette zwarte schoenen? Pff weet het ff niet meer.