@Sallie: Jee, je bent de 12 weken voorbij, super meis! @Samarinde: Wij kennen elkaar nog niet maar ik ben dan ook een tijdje weg geweest. Aangenaam iig @GFH: Hopelijk kan je je ei weer vinden deze ronde, wat voor ovu testen heb je gekocht? @Joyce: Sterkte met je kies, kan idd erg pijn doen weet ik helaas uit ervaring. Ik voelde trouwens in het begin van mijn zwangerschap ook helemaal niks en nu nog steeds vrij weinig moet ik zeggen. Hopelijk zit alles goed, vind het echt geweldig voor je! @Mendy: Jeetje meis alweer en VMK, vind het heel verdrietig voor je. Knuffel vanaf deze kant @DDay: Zag je echo nog voorbij komen, mooi hoor en blij te lezen dat alles zo goed gaat. @Labrador: Hopelijk heb je een succesvolle ronde deze ronde. @DDB: Jij ook de 12 weken grens over zie ik, gefeliciteerd meis, super hoor. @Catharina: Bij jou ook alles goed lees ik in je onderschrift, top! @Hielkje: Mooi buikje al hoor! Moest wel lachen om je echo verhaal, lekker zo'n eigenwijze beeb @Lisa: van harte met de geboorte van Luuk, pracht ventje als ik de foto zo zie
Thanks meis, ben ik blij om Hier alles goed en met de kleine ook. Combinatie test was goed (1 op 5000) en heb nu een doppler waarmee ik lekker naar het hartje kan luisteren die die klopt nog lekker sterk met gemiddeld 153 slagen per minuut . Morgen komt de babykamer en volgende week woensdag heb ik een simpele pret echo (geen 3d, misschien doe ik die later nog) zodat we weer even kunnen kijken en hopelijk kunnen we dan zien wat het word. Hoe is het met jou dan?
Sam ik zou niet wachten als ik jou was dat heb ik dus ook gedaan vandaar dat wortelzenuw ding brr, probleem is nu dat onder ook zeer doen, goed ik vraag met alle liefde om zwangerschapskwaaltjes maar me tanden alsteblieft, doe dan misselijk kotsen en tietpijn maar niet me tanden Ikke wat voor opleiding doe je? leuk dat je de pretechoo gaat doen, ben benieuwd, loopt alles nog volgens planning?? ik heb dus een raadsel ja es echt weer wat voor mij : ik heb de hondjes uitgelaten gaf ze een dentastick ben bij max blijven liggen tot die hem op had toen ging bink buiten op zijn rug liggen die heb ik als een baby naar binnen getild, toen op het kussen gelegd. kom ik thuis zitten de hondjes buiten de deur op slot....hoe komen die twee monsters toch buiten???? (martijn zegt dat ik dement ben das echt niet waar) mja net wel lekker eerst winnie gereden daarna met sparky lekker naar buiten gegaan ben naar de windmolens gereden die gingen heen en weer en maken dus veel geluid en de schaduw van de wieken de kwamen op het pad dat vond spark wel ff eng haha mietje, ow en we hebben ook nog ff 2 eenden weggejaagd
@Ikke, met mij gaat het heel erg goed. Ben sinds deze week meer gaan werken. Omdat m'n collega weg is. Maar dit is heel erg goed te doen. Ga me alleen maar beter voelen. Wel heel erg lief er komen allemaal patiënten me cadeautjes brengen. Vorige week sokjes en vandaag een rammelbeertje echt zo ontzettend leuk. Weet alleen soms niet hoe ik moet reageren. Heerlijk geluid toch dat hartje, doe het ook op het werk als ik echt een dag vol stress heb gehad wordt ik weer lekker rustig.... Ga zo lekker naar huis. Spreek jullie later weer.
Een IT opleiding met hele dikke boeken Deel 1 heb ik er nu op zitten ben ben ik gelukkig voor geslaagd en ben nu druk aan het leren voor deel 2. Alles verloopt gelukkig goed denk ik maar merk nog niet zo heel veel van de zwangerschap. Gelukkig word mijn buikje nu iets dikker (zie foto album, ga niet gelijk spammen hier) en heb ik een mooie streep van navel tot down under dus daar ben ik wel blij mee. Ben benieuwd hoe het nu daar binnen gaat maar dat zal wel zo blijven denk ik. Wel apart trouwens dat je hondjes buiten waren terwijl de deur op slot zat, misschien ff een vaag moment en nee we zijn niet dement alleen af en toe een beetje in de war.
Ik heb bijgelezen maar nog geen tijd om verder te reageren maaruh, waar blijft die foto van Labrador?! Ik voel wat in de lucht hangen. Ik ga nu een uurtje tukken en daarna verwacht ik toch wel nieuws . Vanavond reageer ik weer verder! x
@hielkje: Wat lief zeg van die mensen, wat kunnen mensen toch attent zijn he. En idd het geluid van het hartje kan heel kalmerend werken. Ben zoo benieuwd naar uk volgende week. Fijne avond iig
@GFH; Hopelijk kun je met die dipsticks goed je ei spotten en heb je snel een zwangerschapstest met twee streepjes in je handen! Ik duim voor je en stuur je nog even een knuffel met extra HCG! @Joyce; Ik weet het, ik weet het, wachten is gewoon stom.. Maar echt, ik vind de tandarts gewoon het allerergste en engste wat er is.. Omdat ik zo bang ben slaat de verdoving nooit aan en loop ik altijd weg met nóg meer reden om bang te zijn. Het is een vicieuze cirkel. @Ikke; Fijn dat alles goed gaat met jou en je kindje! @Labrador; Ook voor jou nog even een dikke HCGknuffel! @Es; Wat lief dat je van zoveel patiënten kadootjes krijgt! Zo is zwanger zijn dubbel leuk natuurlijk. Lekker van genieten hoor meis, dat heb je gewoon verdiend! @Sallie; Hoop dat je siësta je goed doet! Tot vanavond!
Ik ga ff verder met de laatste dingen te verplaatsten van de babykamer naar zolder. Staat nog een logeer bed die weg moet en dan kan het baby kamertje komen hoor. Dit is hem geworden trouwens : Bekijk bijlage 150077
Daar was ik weer! Helaas nog geen dingetje van Labrador, ik ben best benieuwd! Hielkje: mooie buik meid! Gaat hard inderdaad! Ikke: gaaaaf kamertje! Zoiets willen wij ook! Hoelang is de levertijd?! Blij dat alles goed gaat . Mendy: Nee toch he! Hoe kan dat nou?! Wat iemand anders ook al vroeg, hoever was je? Niet dat dat het meer of minder erg maakt, maar gewoon... Knuf! Joyce: wat balen van je kiespijn, snap wel dat je niks met verdoving wil, ik lees hier iemand die zei dat het wel kon maar ik dacht ook van niet hoor! En jij bent weer lekker bezig, met het kijken naar de onweer . Flora: hoe was je dag? Viel het mee of tegen? Hier zit de siësta er weer op. Lig ik eindelijk, kan ik met geen mogelijkheid in slaap komen. Af en toe... Maargoed, wel ruim een uurtje gelegen, rust je ook lekker van uit! Morgen echo voor nekplooimeting, begin nu wel lichtelijk nerveus te worden. Heb er wel vertrouwen in, maar toch spannend!
Hoi meisjes, Mendy wat balen meisje, dikke knuffel! Hielkje wat een mooi buikje heb je!! Joyce, bikkel!! Vervelend hè zon behandeling!! Kreeg vanmiddag van mijn vriendin te horen dat ze met 7 weken en 5 dagen een mk heeft gehad.. Vind het zo sneu voor haar!! Ik heb zoveel last van de hooikoorts! Bah! Me Ogen doen zon pijn. Kan mijn lenzen niet eens in :s ze zijn helemaal rood en branderig.. Hele tijd tranen. Niet leuk!! Ikke, leuk dat je weer wat van je laat horen!!
Dank jullie wel voor alle reacties opvmijn buikje. Ben er ook heel erg blij mee. Van m'n patiënten is ook heel erg lief.. Maar is ook teveel van het goede @ikke mooie kamer. @Joyce we gaan er vanuit dat het een moment van wazig is geweest. @labrador waar blijft je foto
Meid: he gatver wat sneu voor je vriendin! Sterkte voor haar. En balen van je hooikoorts zeg, ik woon vlak bij zee dus hier geen last...
Wij hadden ook z'n schildpad. Hij is nu naar iemand anders. Hij hete gompie. Die lag ook altijd te zonnen op de stenen. Leuk om te zien.
haha, ik heb net even terug gelezen. Maar zoveel bijzonders is mijn foto niet hoor. maar meost wel hard lachen. Ikke: Mooie meubels! Sallie: Jammer dat je niet kon slapen,maar met gewoon liggen rust je ook uit. Ik heb ook de dipsticks van zwanger en kids, bevalt me wel.