twijfel suc6 bij de tantarts loetjoe heel veel sterkte in het ziekenhuis donderdag ik hoop dat dan allles eindelijk achter de rug is en dat je weer snel gewoon ongi word labrador vervelend dat je ongi zo lang op zich laat wachten word je zo onzeker van sallie ik zou die andere dierenarts is bellen kijken wat zij er over zeggen misschien was je kat wel heel wild en is daardoor het hechten niet helemaal goed gegaan ik stop inderdaad maar een paar maandjes ben nu al gestopt want anders zou ik net bevallen zijn als ik op vakantie ga. we gaan daar ook heen vanwege de bruiloft van de broer van mijn schoonzusje dus is wel leuk. ik had vandaag mijn urine laten chekken of de blaasonsteking weg was blijkt er bloed in te zitten :S nu moet ik het vrijdag nog eens laten testen ben wel benieuwd waar dat bloed vandaan komt
@Sallie: Idd zelfde provincië en ik zal idd in samenspraak met je eigen DA (die moet aantonen dat het slecht werk was lijkt mij) en dan een goede prijs afspraak maken. Vind het echt belachelijk wat ze tegenwoordig vragen voor een beetje hecht draad. Dit zijn echt woeker prijzen :x
Tjonge sallie das niet niks zon hoge rekening en nog niet eens goed werk geleverd. Ik zou inderdaad even overleggen met je eigen DA kijken wat hij te zeggen heeft. Mischien heeft hij ook nog wel een oplossing. Hier bij de tandarst was een grote ramp. Ze kon bijna niets doen. Ik was zo overstuur niet normaal meer. Toen ik er heen reed. Waren de stoplichten kapot. Ofthoewel continu op oranje. Dus ik rij door kijkend of er niets aan komt. Zon paar tellen achter mij rijdt een andere auto. Deze reed ook door. Maar had de andere auto niet zien aankomen dus een frontale botsing. En dat te bedenken dat ik er vlak voor reed. Zat helemaal te shaken in de auto. Toen ik aankwam bij de tandarts hoorde ik de sirenes van de polite en de ambulance. Mischien dat daardoor dubbel zo verstuur was. Kan trouwens nog niets er over vinden op teletekst. Komt mischien nog. Ik ga maar even slapen. Kom vanavond nog wel ff.
Oeh akelig zeg twijfelgeval. Florabella heel jammer maar wel begrijpelijk. Hopelijk zien we je in de nabije toekomst weer hier Loetjoe heel veel sterkte hoor.
Twijfelgeval, dat is schrikken! Vooral als je het al helemaal niet ziet zitten om naar de tandarts te gaan. Ik heb geloof ik ruzie geschopt in een ander topic (A). Kijk maar eens bij de lounge, iets over dillemma: kattenzeik... Nou ik blijf lekker bij mijn punt. Sommige mensen verdienen geen dieren. En edit: over de dierenarts. Had het er al met hem over gehad, maar hij gaf aan dat het een lastig verhaal gaat worden. Een wond kan namelijk altijd gaan ontsteken en pus geven, dus dan kan je niet meer zien hoe het gehecht was... Ik denk dat ik maar gewoon betaal en heel zeker weet dat ik nooit meer naar die kliniek ga....
@sallie, dat zijn flinke rekeningen! Ben je verzekerd of niet! Lastige situatie want je weet inderdaad niet in wat voor omstandigheden je kat daar aan kwam. Misschien was hij wel helemaal in paniek en slecht te behandelen of misschien had de dierenarts wel meerdere spoedgevallen. Hij is toch degene die je kat eerste hulp heeft gegeven....misschien gewoon even bellen en overleggen met hem @twijfel, jeetje dat lijkt me eng. Jammer dat ze nu bij de tandarts niet veel hebben kunnen doen. Dit zal je ook niet goed doen voor de volgende keer dat je heen moet denk ik. @karin, jammer dat jullie een paar maanden op pauze gaan, maar ik snap het wel. Ik hoop dat je cyclus een beetje mooi bijtrekt en dat het na de pauze maanden snel raak is.
@ Catharina: ik heb hem al gezien toen hij daar was. Er zijn eerst foto's gemaakt en hij was onder narcose. Verder waren er geen dieren (het was na 11en 's avonds ) en toen hij onder narcose was heeft ze hem kunnen hechten. Maargoed, wordt een lang verhaal en in dit geval denk ik ook wel ach, het zijn een paar 10tjes, laaaaat maar. Hoe is het met jou verder?
@sallie, oh dan is het een ander verhaal, misschien toch niet zo'n goede da dan, maar ik denk inderdaad dat je het beter kan betalen want ik denk dat het je een hoop ellende/tijd zal kosten als je ermee in discussie gaat. Ik heb even in het louge topic gekeken en ze zijn idd een beetje boos op je haha, ik vind overigens dat je 100 procent gelijk hebt! Hier gaat alles goed, op het wachtbankje..... verder nergens last van
Aaah, lekker op de bank. Nouja das de rustigste tijd eigenlijk he . Over dat lounge topic, denk dat ik al door krijg wat voor mensen dat zijn, gezien de naam van de "zus". Maargoed, ieder zijn ding. Ben nogal fel op dieren"leed".
Sallie groot gelijk hoor heb het even gelezen. En snap ook niet waarom mensen dat bij dieren doen. Hier doe ik dat dus echt niet. Zou het niet eens kunnen vandaag heeft Ioor niet gepoept buiten de bak. Ben helemaal in jubbel stemming. Heb hem ook beloond met wat lekkers. Hahaha
@DeeDee nah we kunnen wel een keer samen hoor , ik ga het liefst alleen dan is spark wat vervelender en dat vind ik wel grappig op zijn tijd hihi ulvy bevangen joh jeetje nu weer ok ? @Flora een keus die we denk ik allemaal respecteren , sterkte en succes komende tijd , hopenlijk gaat het snel beter met je . @GFH geniet lekker van je vrije dag en je familie bezoek @karin haha ja zul je net zien dat het dan dus wel komt he haha, ik wil in maart nog vakantie boeken voor de bouwvak, martijn alleen niet stel dat je zwanger bent ...ik nah dat loopt niet zo een vaart en in juni gaan we ook met mijn ouders en broertje zus en aanhang plus kids weekend naar efteling dus ach @labrador haha ik hoop dat je naar ernst en bobby gaat met kinderen ? alleen staat ook zo raar , ja of je moet een enorm groot fan zijn whaha @loetjoe verstandig meis je hebt nu een datum maar het l;ijkt me o zo moeilijk . sterkte en ik denk aan je en vind je enorm sterkt ! @Twijfel goed dat je erover begint de tandarts martijn en ik moeten ook nog in feb afspraak hebben hmm meteen maar ff in de agenda zetten @lisa heb je weer wat voor je hubbbie kan die mooi die teennnagels knippen haha @Sallie je kan terug gaan naar de dierenarts waar die naar zijn ongeluk is gebracht met een brief van je eigen dierenarts dat het niet netjes is afgehandeld allemaal ..en dan een regeling treffen (dat doen we hier vaak) @karin hmm bloed in de urine is vaak geen goed teken , maar hoop dat het niks is . succes laat je de uitslag weten ? @Twijfel jeetje meis schrikken .. @sallie ik zal zo eens kijken en reageren in het lounge topic haha @ikke goed hoor hha Vandaag was hielkje hier haha was erg gezellig voelde meteen vertrouwd eigenlijk , we hebben lekker eerst hier gekletst huisje laten zien en daarna naar de stal waar ik per 1 mei heen ga even de paarden gevoerd en de katten laten zien , en daar werd ik uitgelachen door hielkje want nibbit vond het nodig dat toen ik aan ging vegen en gebukt in zijn stal even stond boven mijn hoofd hooi uit te spugen dus ik zat onder ...maar goed ik moest wel bij haar in de auto dus ik lachte het laatst haha , daarna naar de stal gegaan waar ik nu sta , en heel wat paarden in de paddock gedaan , en nog wat vriendinnen voorgesteld en uiteraard mijn rijmaatje spark gedroeg zich redelijk vandaag haha mja was ook niet onder het zadel , was wel verrekte koud ! dus daarna weer de toeristischee route door dronten terug genomen naar me huis en daar nog een bakkie gedaan en nog meer gekletst erg gezellig ! En trot op hielkje want ze heeft niks met paarden maar nam wel farao onze dronken knol mee naar de paddock hihi voor herhaling vatbaar zeg ik
@Joyce: Wat grappig dat Hielkje bij je was en wat goed dat het vertrouwd aan voelde. Ik ben ook wel eens naar een meeting van een ander zw forum geweest en dat was ook erg gezellig ondanks het feit ik die meiden daarvoor nooit live had gezien.
ikke ja was echt leuk , maar wij pben al ook best vaak enz , dus vonden het ook wel een keer leuk om af te spreken en het is wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar
@joyce, mooi dat het leuk was! klinkt gezellig. Wij zitten ook te twijfelen over de vakantie. We willen eigenlijk in september 3 weken naar amerika. Dus als ik deze maand ongi word, gaan we toch maar boeken denk ik. Anders kan ik nooit meer een vakantie boeken..... @sallie, ja die "zus" naam zei inderdaad wel genoeg. Ik kan ook echt niet tegen dierenleed, als ik iets lees in de krant of zie op tv, kan ik er uren een rotgevoel van hebben.
@ loetjoe heerlijk dat je nu een datum hebt dan weet je waar he aan toe bent. @twijfelgeval. Dat is zeker schrikken geweest. Balen dat de tandarts daarna niks voor je kan doen. @sallie lekker hoor vakantie ben jaloers op je. Ik mag morgen gewoon werken terwijl het m'n vrije dag is. @ ghf, lekker dat je ongi bijna over is op naar de volgende ronde. Het was zeker heel erg gezellig bij joyce. Leek wel if we elkaar al jaren kende. Het voelde onderweg wel even spannend net of je je eerste date hebt. Maar vanaf het moment dat we elkaar zagen voelde het heel erg vertrouwd, echt heel erg fijn en zeker voor herhaling vatbaar. Heb nu nog meer zin ook in de meeting. Heb net mijn eerste ervaring sinds ik in Vreeland woon met het toilet gehad. Heb er wel vaker op maar nog nooit boven gehangen. Jakkes. Joyce, hooi in de auto valt mee. Ga zo lekker CSI kijken en daarna lekker slapen ogen vallen nu al dicht. Tot straks Liefs Esther
jeetje dames, wat weer een hoop geklets, niet alles onthouden maar hele dikke knuffies voor de dames die het nodig hebben. hier lekker op de bank na een fijne acupunctuur sessie, hopen dat het helpt voor zwanger worden en mijn rsi
loetjoe, fijn dat je een datum hebt, spannend allemaal. Hoop dat het daarna allmaal weer snel opgang komt. Sallie, volgens mij heb je niet echt vrienden gemaakt nee, maar wat bedoel je dan precies met 'zus'ik vat hem niet helemaal. Joyce en Hielkje, leuk dat jullie wat hebben afgesproken en dat het zo vertrouwd voelde. Hier vandaag wat last van me onderrug en me onderbuik(terhoogte van me baarmoeder zeg maar) verder weinig bijzonders te melden
Joyce: Ik ben met mijn broer geweest. Hij heeft een verstandelijke beperking. Hij heeft er echt van genoten en is op de foto met Bobbie geweest. En ach, stiekem vond ik het ook wel leuk hihi Leuk dat jullie afgesproken hadden en dat het klikte.
Daar ben ik weer! Was een leuke dag. Heb mn kleine (half)zusje weer eens gezien. Ze is pas 2 jaar en ik zie haar echt veel te weinig omdat ze niet in de buurt woont en alleen op maandag bij mn vader is en ik dan eigenlijk nooit vrij heb. Heb er weer van genoten! En vanavond nog even naar tennisles geweest. Was ook weer leuk. Over de vakantie: concrete plannen hebben we nog niet. Ik denk dat we ook pas laat gaan beslissen. Als we gaan dan willen we in augustus naar Italië of zo gaan. Oh, en ongi is nu echt zo goed als over. Vanaf morgen weer aan de BMS!!! @Loetjoe: Alvast succes! @MissLisa: Lijkt me echt vreemd als je opeens je eigen teennagels niet meer kunt knippen. @Sallie: Gelukkig ging het op zich goed met poes bij de dierenarts. Kan de andere dierenarts je trouwens op geen enkele manier tegemoet komen? Anders zou ik inderdaad gewoon betalen. En je mag geen ruzie schoppen in andere topics, haha (gelijk heb je hoor ...). @Twijfelgeval: Wat een verhaal zeg met die botsing. Kan me voorstellen dat je daar erg van geschrokken bent. @Iedereen: Knuffel!