GEK op Roze (dames die gaan voor hun 1e kindje deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikke81, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. we hebben het net aan mijn broertje verteld en die vond het leuk haha die had zijn baby ook mee hihi en hij wist al wat er kwam zei die toen belde we me zus , en ik zei nou we zijn zwanger die schreeuwde keihard ik wist het hahaha heerlijk hoor, nja en nu positief denken

2. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    @Joyce; Ooh wat heerlijk dat je het goede nieuws al aan het delen bent met familie! Geweldig! Lekker van genieten! Enneuh ik zei toch dat die afkeer van het roken vanzelf zou komen. ;) Voor je het weet vind ik het net als ik ineens stinken :$ en hoef je echt niet meer. En ik heb tien jaar gerookt als een ketter he, als zelfs ík het op een gegeven moment niet meer hoef dan kan iedereen het. :D

En 8 juni wordt een prachtdag ik voel het aan m'n water!

@Lisa; Wat een prachtig ventje! En gefeliciteerd met het kindje van je vriendin, lijkt me heerlijk als ze zo leuk samen op kunnen groeien.

@Muis; Ik had in het begin heel erg de meisjes-vibe, nu denk ik de laatste tijd steeds een jongetje. Geen touw aan vast te knopen dus, hopelijk is het snel op een echo te zien want ik brand echt van nieuwsgierigheid!
    Ik zou overigens nog even niet testen als ik jou was. Hoe lang duurt je cyclus normaal gesproken?

@Hielkje; Fijn weekend meis!

@Flora; Wat vervelend dat je steeds zo misselijk bent! Jammer dat je je leerlingen niet constant voor een dvdtje kan zetten, haha. Hopelijk voel je je snel beter! Heb je al anijs geprobeerd? Dat hielp voor mij heel erg goed, gewoon anijshagel of iets anders waar (veel) anijs in zit. Sterkte iig!

3. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hoi meiden! Daar was ik weer J.

Meiden: bedankt voor de succeswensen J.

Joyce: ben benieuwd hoe het in UMC was, maar ik lees het vast verder wel! Hoop dat je kiespijn snel over is J. Aah, lees nu dat het prima ging en dat je 8 juni een echo hebt, spannend! Ennuh, niet roken he!! Aah, leuk de reacties van je broer en zus!

Sam: leuk dat je lekker meekletst komende dagen, wel minder dat je je niet lekker voelt. Hoop dat je evengoed een beetje geniet van de vrije dagen.

Hielkje: oooow wat gaaf dat je beeb heb gevoeld! Lijkt me zo bijzonder! Geniet er maar van en natuurlijk kan je het met ons delen J!

Ikke: wat een gedoe, maar wel heel leuk dat het kamertje er is! Zijn jullie in de babydump geweest of op internet besteld?! Hihi lief dat je even vraagt hoe het was, maar was inderdaad pas om half 7 uit mijn werk en toen eten!

Labrador: lekker kwarktaart! Kom je een stukje brengen?! J

Lisa: wat heet Lukk aleen gaaf gezichtje zeg, zo kort na de bevalling! Mooi hoor J

Muis: ben benieuwd om verder te lezen of je al getest hebt! Ik heb sterk het gevoel dat het een meisje is...

Flora: stoer hoor! Weten je leerlingen het? Zijn ze anders (liever) voor je of dat niet?! Jij doet vo toch?

Zo, nou dan nu het nieuws. De echo was goed J. Heb nog niet de volledige uitslag van de combinatietest, die hoor ik vrijdag over een week, maar de nekplooi was 1,22 mm. Dat is dus prima. Ook was te zien dat de beeb een vol maagje en blaasje had, dus dat werkt ;). Ik heb het bericht net op facebook gezet, alle mensen die ik het persoonlijk wilde vertellen weten het en ik vind dat het na 12 weken wel bekend mag worden ;).

4. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    @Sallie; Wat fijn dat de nekplooimeting en de echo veelbelovend waren! Is vast een kerngezond beebje!

Vraagje aan de zwangere dames; Willen jullie een soort zwangerschapscursus of iets dergelijks gaan volgen? En zo ja, wat voor een? Hier is er zoooveeeel aanbod, ik weet het gewoon even niet meer. Een vriendin van mij had een samen bevallen cursus gedaan, dan gaat je partner ook elke week mee. Zij heeft daar heel veel aan gehad, maar ik twijfel of dat iets voor mij is. Hebben jullie al plannen in die richting?

5. Sallie wat goed meis de uitslag yep de 8e onze 1e spannend !!

Sam haha nee sorry ik doe dat niet zo een cursus, zie ik mezelf niet doen.

jakkes net een zak chips voor de helft op en weer lekkere zuurboertjes hihi:D

6. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Sallie top van je echo!!

Ik geef les in het mbo en hbo en ze weten het nog niet. Maar ik verberg het goed genoeg, die studenten zijn daar niet mee bezig!!

7. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Sam: ik denk aan iets van een soort ontspanningsiets, maar wil niet te zweverig. Meer hoe je goed kan ademen enzo. Samen bevallen cursus wordt hier niks, das niks voor ons. Ben eens een keer met vriend naar een Thermen 2000 geweest, met zwambaden en sauna's, daar kon je floaten. Ik weet niet of je dat kent, maar wij belandden er per ongeluk in, dus gingen we meedoen. We zijn euhm ja, weggestuurd omdat we de slappe lach kregen haha. Ik ging steeds als een spartelende haring ten onder, hoe meer ik de "juf"hoorde zeggen dat ik moest ontspannen en tot mijn innerlijke zelf moest komen, hoe harder ik moest proesten en (ingehouden) lachen.

Joyce: zeker spannend voor je! :).

Flora: ook leuk mbo/hbo! Wanneer wil je het vertellen? Ga jij eigk combitest doen? Nee toch?

De reacties op facebook stromen binnen ;). Denk dat veel mensen het nog niet hadden verwacht! (had nogal een gezellig kroegleven haha)

8. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Nope geen combitest. Ik heb volgende week met 12 weken een echo en als die goed is gaan we iedereen inlichten denk ik.

9. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    @cursus: ik had yoga gedaan, is veel met ademhaling, vond ik niet zo zweverig, helaas heb ik er alleen niets aan gehad. Maar je leert ook goed contact te maken met je kindje dat is wel fijn.

10. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Waarom heb je er niks aan gehad Monique? Bedankt voor de tip...

11. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Whaa wat een leuk nieuws vandaag hier.

Esther wauw een schopje. En bond en blauw. Hmm. Ik weet niet maar hebben kinderen niet gelijk mee gekregen dat ze mama geen zeer mogen doen. Hihih

ahhhh lisa. How cute. Een droppie hoor. Volgens mij kun je er de hele dag wel naar kijken. Hihihi.

Sallie. Leuk zeg al die reacties. En zeker als sommige het niet verwachten. Dat is extra leuk.

En joyce wat leuk dat je broer en zus zo leuk en hysterisch reageerden. Ik stel mij hier mijn schoonmoeder al voor als we het ze gaan vertellen. .. Ooit. Die verwacht het echt niet volgens mij. Hihih.

Hier zijn we flink aan de bms geslagen. Nog geen posi test gehad. Maar als ik inderdaad een kort sprongetje heb. Wil ik die zeker niet missen. Zou toch een geweldig verjaardagskado zijn.
    Oohhh ff schaammodus. Heb perongelijk een sms gelezen uit manliefsfoon. Die ging af. En ik mag ze lezen. 9 van de tien keer gaat het om datums of hij de stad in wil. En dan kijk ik onze agenda na. Maar zag dat dit een sms was van mijn zus. Normaal zie je alleen van wie je een bericht hebt. Maar zijn mobiel geeft gelijk het smsje weer. Zag dat het over mijn verjaardag ging. Oeps. Voel me best schuldig. Maar weet in ieder geval dat ik echt een groot feest krijg. Lol. Maar hoe of wat dat weet ik dus niet. Heb er nu al zin in. Nog een paar weekjes.

Dat brengt me op het volgende ik kan 28 mei testen maar vier mijn verjaardag de 5de. Nu ben ik nog al een flapuit. En kan niet goed dingen verborgen houden. Zal ik dan voor of na 5 juni testen. Mischien wordt ik wel ongi. Maar wil het in mijn koppie alvast regelen. Hihih.

12. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    @Twijfel; Flink BMS'en hoor! Ik zou zelf voor 5 juni testen, als het dan niet raak is sta je niet met een verdrietig en teleurgesteld gevoel op je verjaardag. En als het wel raak is kun je al een beetje aan het idee wennen lekker voor jezelf, dat is ook erg fijn. Maar wij hopen natuurlijk heel hard voor je dat je een prachtig verjaardagskado in de vorm van twee streepjes krijgt! Het is je ontzettend gegund meis!

13. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Tnx sam. Ik hoop ook op twee streepjes. Maar dat hoop ik voor de rest natuurlijk ook. En als het zo is. Hoop ik dat ik mijn mond niet voorbij praat. Ja en inderdaad aan de bms. Hopelijk gaat het helemaal goed komen.

Bij jou gaat het ook al weer lekker snel he. Hoe voel je je verder.

14. Muis27

Muis27 Actief lid

8 okt 2010
    413
    0
    0
    NULL
    NULL
    Twijfel, wat lief van je mannetje en zus dat je een ' surprise' party krijgt. Ik begrijp je testprobleem. Ik zou zeggen test na 5 juni, maar dat is eigenlijk hypocriet van mij want ik zou zelf niet zo lang kunnen wachten...

Ik had gisteravond enorme testdrang, maar ik heb me met heeel veel moeite ingehouden. A.s. maandag is 14 dpo en kan ik officieel testen. Maar mijn luteale fase is maar 12 dagen dus dan zou ik morgen ongesteld moeten worden. Of niet natuurlijk ;) Ik hoop het zoooo

Sallie gefeliciteerd met je mooie echo! Hoe zijn de reacties op facebook?

Joyce, leuk dat je broer en zus zo reageren. Lijkt me geweldig om het van de daken te kunnen schreeuwen!

15. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Muis, heb je een goed gevoel/klachtjes?!

16. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal,

Fijn Sallie dat de echo helemaal goed was :D Zal idd wel een kerngezonde beeb zijn ;)

Ik moet mezelf nog in die cursussen verdiepen maar ik en gelukkig mijn mannetje ook zien samen bevallen wel zitten.
    Ik ga proberen om zelf ook nog mee te doen aan zwangerschaps zwemmen. Alleen is het probleem bij mij een beetje dat de cursussen savonds zijn en ik moet elke dag behalve woensdag werken tot 18.00 of 18.30 en die cursussen beginnen rond 19.00. Moet ik even kijken hoe ik dat ga doen dan..

Ik ga zooo weer werken van 10 tot half 7. Daarna gelukkig weekend. Morgen gaan we misschien de kinderwagen kopen. Hij is nu namelijk in de aanbieding en mocht de zwangerschap niet goed verlopen kan je alles retourneren en dan krijg je je geld terug.

Zondag gaan we lekker zwemmen in een zwembad waar ik al jaren niet meer geweest ben. Vroeger ging ik daar elke zondag zwemmen met mijn ouders. Heb er best wel zin in.. :D

17. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Goedemorgen meiden!
    Dadelijk met mn hond naar de dierenarts. Hij wordt vandaag gecastreerd. Verder druk met BMS'en. En mn ei is nog niet in zicht.

18. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Wat een knap ventje is die Luuk!

Twijfel en GFH succes met BMSen hopelijk is het raak. Ik zou trouwens ook 5 juni testen Twijfel.

Muis spannend! Ik ga ook voor jou duimen.

19. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Goede morgen dames.

Zo op na het werk. Ben moe bah. Lees vanmiddag wel ff weer.

20. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    @Sallie: omdat ik in een uur bevallen was, van geen klachten om kwart over 4 tot even voor half 6 een kind in mijn armen. Dat ging zo snel en zo gestresst dat die Yoga ver te zoeken was! Dus geen tijd gehad om daaraan te denken. Vandaar.!

Deel Deze Pagina