GEK op Roze (dames die gaan voor hun 1e kindje deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikke81, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Sallie: fijn dat het 1e gedeelte van de test er goed uitzag!
    En leuk he al die reacties op facebook.

GFH en Leonie: BMSse en geniet ervan.

Justme: Heb jij je ei al gevonden?

Leonie: Ik zou voor 5 juni testen, heb je een leuk verjaardagskado als het zo mag zijn.

Sallie: De kwarktaat is al bijna op hihi

2. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Goedemorgen meiden!

Zo ik heb heerlijk uitgeslapen op mijn vrije dagje :). Nouja, even over 9, maar dat is zeker beter dan half 7!

Muis: spannend meid! Zie dat je banner weer op dag 1 staat, maar hoop maar dat dat automatisch gaat en ongi nog ver te zoeken is!

GFH en Twijfel: heeel veel succes en goed BMSe! :). zou ook voor je bday testen!

Monique: aha, dan snap ik het! Hoe kijk je achteraf op die bevalling terug? Ben je blij dat het niet heel lang heeft geduurd of heb je de rust erg gemist?

Labrador: nou jij bent ook een mooie! Bewaar je niet eens een stukje voor de liefste Sallie van zp ;).

Zometeen komt een vriendin en gaan we memoborden maken, heb er weer zin in. Werkt verslavend haha. Morgen gaan we naar de babydump om een beetje te kijken. Vriendje gaat weer voor 9 weken weg woensdag (zie er dit keer erg tegenop :(, maargoed das een ander verhaal) maar dan hebben we vast een beetje een idee. WIl leuk een knuffeltje kopen ofzo, iets liefs en ga de gratis kadodoos ophalen.

x

3. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Heey sallie.

Pff meid 9 weken. Geef je een dikke knuf. Maar leuk memoborden maken en na de baby dump. Wat ik heb gehoord moet hij super groot zijn. Wij gaan als het zo ver is na babypark. Die is dichter in de buurt.

En ja goed aan de bms hier. Maar moet wel leuk blijven he. Hihihi. Nou ga ff zo kibbeling bakken. Werk nu met een collega die niet zo gezellig is. En af en toe grof uit de hoek komt. Probeer me in te houden vandaag.

4. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Nou leuk zo'n collega. Volgens mij hebben we trouwens allemaal wel een collega waarvan we af en toe denken pffffffff nietwaar? Tenminste ik wel.

Sallie niet leuk dat je vriend nu weer 9 weken weg moet.

Trouwens als ik hier van het weekend niet ben ligt dat niet aan jullie maar ik ga mezelf even een pc verbod geven. Het is weer helemaal mis met mijn pols. De fysio heeft mijn ogen geopend. Dus thuis even niet meer achter de pc (vandaag zal ik af en toe vanaf mijn werk meespieken maar kan niet altijd)

5. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Sallie
    Vergeet die bon niet!! Ik was hem vergeten en dan krijg je dus niets!

6. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Deedee doe rustig aan. Ik ga je in de gaten owee als wij een berichtje van jou zien hihihi. Nee grapje doen wat je moet doen. Dikke knufff

7. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    Goedemorgen dames!

@Dday; leuk dat jij ook aan Samen Bevallen denkt! Ik heb een mailtje voor info gestuurd, want wij kunnen ivm het restaurant natuurlijk niet elke avond van de week. Ik hoop maar dat het op een maandag of dinsdag wordt gegeven, dan kunnen wij 'm ook gaan volgen. Anders zal het wel zoiets als zwangerschapsyoga worden voor mij, maar ik vind het juist relaxed dat mijn man bij die andere cursus mee moet en me dan kan helpen bij de bevalling. Een vriendin van mij heeft er onwijs veel aangehad dat haar man alles van die cursus nog wist toen de bevalling begon.

@GFH; Sterkte bij de dierenarts vandaag! Je hebt een Pei toch? Hopelijk komt hij goed uit de narcose en verloopt het herstel voorspoedig! En veel succes met BMS'en de komende dagen!

@Twijfel; Sterkte met je stomme collega vandaag meis, hoop dat je je snel lekkerder voelt! Geniet van de kibbeling!

@Labrador; Een hele kwarktaart al bijna op en niks gedeeld met Sallie of mij?! :$ Foei! :D

@Sallie; Leuk, babydump! Naar welke ga je? Ik wil er binnenkort ook maar eens gaan snuffelen. En leuk dat je de box op kunt halen! Ik heb 'm net maar ff aangevraagd, was het helemaal vergeten. Toen ik net zwanger was zat ik er wel over te denken maar ik was bang dat ik het zou jinxen, heel erg stom ;), maar ik hoop dat ik 'm ook snel op mag halen. Ben dol op kadootjes, haha.

@DDB; Veel sterkte met je pols! Als fysio niet helpt kun je misschien eens een manueel therapeut proberen, daar hoor ik altijd hele goede verhalen over als het gaat over RSI en aanverwante pijnklachten. Beterschap!

Ik voel me gelukkig weer wat beter vandaag. Ga straks na het wandelen met de honden een lekker laat lunchen met 2 hele lieve vriendinnetjes, daar heb ik ontzettend zin in. Even wat tijd voor moi, even opladen en zo. Ben echt op, pfff. Zondag lekker met een andere vriendin lunchen, dus ik zit goed in de leuke-dingen-planning. Moet ook gaan leren voor m'n theorie-examen binnenkort, drukdrukdruk dus weer. ;)
    Manlief heeft lekker de weekendboodschappen gedaan en we gaan nu even eten en naar het bos, dus ik ben er vanavond weer.
    Hele fijne dag vandaag lieve ladies!

8. Twijfel succes vandaag met je collega have fun met de BMS

GFH veel BMS plezier!

Labrador indd beetje een tegenvaller hoor dat je die taart alleen opeet:(

Muis spannend ..
    gaat je banner automatisch?

sallie leuk hoor babydump!

Sam lekker daggie voor de boeg dus ik heb maandg al theorie examen

zo vanmorgen autorijden ging wel goed, vannacht toch weer onwijs last van de kies gehad, en nu ook nog wel, net belde me arts uit utrecht me lever is niet goed de waardes waren niet goed van gister, dus of het is 1 van me medicijnen of de verdoving van de tandarts geweest...
    maar ik moet dus dinsdag ochtend bloed prikken hier.
    dan heb ik net de gyn gebeld of ik toch weer naar de tandarts mag want eten lukt niet echt zo ...en heb wel honger...pff word er best emotioneel van is het zwanger worden eindlijk gelukt krijg je klote kiespijn echt waardeloos zo:(

9. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    dikke knuf joyce! hopelijk zijn je waarden snel weer goed!

GFH en twijfel, have fun!!

hier lekker dagje, heerlijk vrij vandaag! chlamydia was neg! nu zaadonderzoek van mannetje afwachten en dan naar de kliniek. moet zeggen dat ik er erg relaxed onder ben. deze ronde gaan/gingen (gister pos ovu test) we er uiteraard weer helemaal voor en dat zal hopelijk ook zo blijven. de acupunctuur van gister was weer prima (na het zetten van de naaldjes dan, ze deden best ff zeer) en nu op zoek naar een nieuwe wasmachine, de mijne lekt een beetje...... maar na ruim 10 jaar is ie wel aan vervanging toe.

oh ja, wat een super foto van luuk zag ik voorbij komen!

10. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Justme: Fijn dat de uitslag goed was nu het andere onderzoek nog even afwachten.

Joyce: Hopen dat je waardes snel weer goed zijn.
    En ken je de theorie al?
    Ik heb het toen in 1 keer gehaald met 0 fout. Als ik iets wil kan ik het wel haha.

Sallie: Heerlijk zo'n vrije dag en dan lekker shoppen
    Balen dat je mannetje weer weg moet. Vooral in deze speciale maanden. Ik neem aan dat hij wel gewoon bij de bevalling kan zijn.

Leonie: Succes met je collega, maar dan kan een dag wel lang duren.

Dames, ik zal snel weer een lekkere taart maken oid en dan zijn jullie van harte uitgenodigd om deze op te komen eten. Of nog beter een high tea, ook gezellig hihi.

11. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Ik heb inderdaad een Shar-pei.
    Zijn net weer terug. Hij is nog een beetje zielig. Hij ziet er ook wel zielig uit met zn verbandje en zn medical t-shirt.

12. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    ach gossie, arm beesd

13. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    hij kijkt ook errug zielig zeg! verwen m maar fijn!

high tea, goed idee!!!

14. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    hoi dames

gfh hij ziet er inderdaad zielig uit

ik heb mijn eisprong net weer gehad denk ik wel raar om te bedenken dat het gewoon zinloos is maar nog maar 2 weekjes en dan mogen we naar de gyn ben heel benieuwd

15. Muis27

Muis27 Actief lid

8 okt 2010
    413
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach, arm beestje, hij kijkt inderdaad een beetje zielig:(

Karinikke, spannend dat je over 2 wkn naar de gyn gaat. Misschien heb je meer geluk deze ronde en is het toch niet zo zinloos. Ik hoop het voor je! Volgens mij zijn we rond dezelfde tijd met de pil gestopt, rond 23 aug. ergens, toch?

Justme, fijn dat de onderzoeksresultaten goed zijn, nu dat van je mannentje nog, spannend.

DDB, lief dat je voor me duimt! Maar niet te veel he, is niet goed voor je pols ;) Veel sterkte ermee, lijkt me erg lastig. Een manueel therapeut is misschien wel een tip ja, heb ik ook goede verhalen van gehoord.

Florabelle, ik heb niet echt klachten/symptomen, maar mijn temperatuur is wel nog steeds hoog. Normaal neemt de temp een dag voor de ongi (morgen) flink af, dus ik heb wel nog goede hoop. Mijn banner klopt niet, die moet ik nog even bijwerken.

Ik heb vanochtend een ovulatie test gebruik, die gaf wel 2 streepjes, maar het teststreepje was licht. Bij de ovulatie betekent dat negatief dus voor zwangerschap waarschijnlijk ook. Ik wilde nog even wachten met de zwangerschapstest tot zeker zondag omdat ik er nog maar 1 heb.

16. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Hoi meiden,

@GFH, hij ziet er wel heel erg zielig uit. Alles wel goed gegaan.

@Joyce, balen van je bloed waardes, hopen dat ze snel weer op pijl zijn. Je hebt een dag na mij je echo spannend.

@muis, spannend hoor, hoe voel je je.

@flora, balen dat je nog steeds zo ontzettend misselijk voelt.

@Sallie, heerlijk dat je echo goed was, nu zal ook de rest wel goed zijn. Balen dat manlief nu 9weken weg is. Maar je hebt ons nog.. Ik heb vandaag ook de kadeaubox opgehaald van de etos. Zitten echt leuke dingen in..

@Lisa, jullie hebben echt een mooi mannetje gemaakt.

@Sam, spannened binnenkort je theorie-examen. Heerlijk hoor met de hondjes buiten lopen. Fij. Ook dat je je beter voelt.

Hier vandaag heerlijk bij een vriendin langs geweest. Die moet nog ongeveer 3wkn als het op tijd komt. En daarna mijn lenzen ophalen. En toen heerlijk naar huis. Was ophangen en zou het huis schoonmaken, alleen manlief is eerder thuis dan gepland. Balen. Maar ja is niet anders.

Tot later

17. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Ja alles is wel goed gegaan. 10.15 was ik daar en om 11 uur mocht ik hem weer halen. Hij zit alleen nog niet helemaal lekker in zn velletje. Wil maar niet gaan liggen. Maar goed, gaat wel weer over.

18. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    @gfh, wat een zielig gezicht, hoop dat het snel beter gaat met Dex.

@esther, klinkt als een gezellige dag die je hebt gehad.

@joyce, balen van je waardes hoop dat ze snel weer goed zijn.Leuk ook dat je het al met sommige familieleden hebt kunnen delen.

Vanochtend bij de dokter geweest, zij ziet nog geen reden om ons door te sturen. Volgens haar staat er 1tot 2 jaar voor voordat je zwanger bent dus moeten nog geduld hebben. Ze vond ons veel te jong om de mmm in te gaan.
    Ben wel klein beetje gerust gesteld, moeten maar gewoon afwachten. Alleen voor mij geen ovutesten enz. meer en proberen er minder aan te denken en het gewoon maar te zien.

19. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Angela, ik denk dat dat een hele goede instelling is, maar het moet je ook lukken. Maar ik denk dat Joyce wel een beetje het bewijs is dat het best goed werkt. Die ging er ook vanuit deze maand lukt niet. En is nu zwanger. Succes meis, we denken aan je.

20. :p

aaa zielig hondje!! mja tis voor het goede doel niet meer achter de wijven aan haha

Sam hoe was je dag?

justme mooi dat de clamydia goed was nu dus je kerel afwachten. spannennd

labrador high tea is prima met een lekkere taart yummieeeee

zo nog ff atwt kijken en dan koken, vanavond theorie cursus, doe mooi jogging broek aan..

Deel Deze Pagina