tweety; fijn dat je gerust gesteld bent! Hele dikke knuffel, en we duimen met ons allen dat het hele NOD lijstje heel snel weg is! We blijven positief! Ook al is dat niet altijd even makkelijk! GFH, ach wat zielig, ik hoop dat het snel beter gaat met je hondje!! Labrador; lekker high tea !
Owww high tea ik doe mee!!! Zonder dollen; mij lijkt mesten wel een keertje leuk!! Esther; klinkt gezellig met je vriendin! Is ze haar buik al zat?! Angela; gelukkig ben je gerustgesteld. Ik stuur je nog wat HCG!! Ghf; wat een schatje in zijn medicalpetshirt!
ben blij met jullie steun meiden, de dokter wilde ook dat ik van het forum af ga. Nou dat kan ze vergeten is hier veel te gezellig haha Justme, gelukkig dat het geen chlamidia is. ff afwachten nog verder. Meis onze tijd komt ook zeker. knuffel voor jou
Tweety: Fijn dat je gerustgesteld bent. Karin: Misschien is het deze ronde wel raak, de wonderen zijn de wereld natuurlijk nog niet uit. Vanmiddag lekker naar het bos geweest met de honden.
angela gaat vast goed komen we gaan allemaal van dat nod lijstje af weet het zeker muis nee ik ben in juni gestopt we zijn nu bijna een jaar bezig alleen was mijn eerste ronde heeeel lang
Angela en Karin; Ik hoop en duim heel hard dat het snel raak mag zijn voor jullie! Jullie wachten en klussen en hopen al zó lang, dat plakkerdje is jullie echt enorm gegund! @GFH; Ach wat een sneu hondje zo op de foto! Hopelijk voelt hij zich snel beter. @Joyce; Ik heb een heerlijke dag gehad! Verrukkelijk geluncht met mijn vriendinnen en even heerlijk van me af kunnen klagen en lekker gekletst, vriendinnen zijn echt het beste medicijn voor ieder kwaaltje, ongemakje en verdrietje. Zondag mag ik lekker alweer, met een ander vriendinnetje. We gaan binnenkort ook even een dagje wellnessen met z'n drietjes of viertjes, we hebben nog niet eens iets gepland en ik heb er al zin in, haha. Krijg ik lekker een waiting-for-my-baby-massage, mmmm! Wat doe jij al snel je theorie trouwens! Ik moet nog gaan leren ervoor, haha. Ga binnenkort maar even ergens koffie drinken in m'n eentje, want thuis leren lukt me echt voor geen meter. Dan zijn de honden weer lastig, dan lopen de katten te klooien, dan gaat de telefoon weer, dan is m'n man weer lastig, dan moeten de honden weer uit, dan wil ik weer een kopje thee.. Pff. Lukt echt niet, dus ik ga lekker luxe buiten de deur leren. Hoop dat je cursus goed gaat en dat je snel dat felbegeerde rijbewijs mag halen! Kan je lekker overal naar toe crossen met je kotertje zometeen. Ik duim voor je meis! @Justme; Fijn dat je iig chlamydiavrij bent! Is toch een geruststeller! Ik ben even aan het uitpuffen van een superfijne middag, want hoe heerlijk het ook was, ik ben toch wel moe nu. Zometeen maar lekker m'n joggingbroek aan en een potje jasmijnthee zetten en een beetje tam tvkijken of een boek lezen of zo. Even lekker tot rust komen, ik zit te gapen of het al midden in de nacht is. Ik hoop ook dat ons NODlijstje snel helemaal weg is en dat we snel allemaal zwanger mogen zijn! Flink BMS'en dames, hihi. Hele fijne avond lieve ladies!
@flora,ze is haar buik al wel zat, maar vindt het ook heel erg spannend. Het is haar 2e zwangerschap. De eerstewasvan een tweeling en die zijn geboren met 31 wkn en heeft dus nog nooit weeën gehad of een indaling gehad, dus vindt ze ook alles heel erg spannend en nieuw. Meiden ons NOD lijstje zal vast verdwijnen. En dan spreken we allemaal af met onze kinderen om ze live te bekijken. En of dat nu volgend jaar is of het jaar erop dat maakt niet uit.
@Es; Wat een geweldig idee, om straks een meet te plannen om elkaars kindjes te bewonderen! En idd, of dat nou 2012 of 2013 wordt maakt niet uit. Maar straks hebben we gewoon allemaal ons kindje en die moeten dan wel uitgebreid geshowd worden aan de dames die precies weten wat we allemaal voor en tijdens de zwangerschap van die schatjes hebben meegemaakt. Topidee!
Flora: Dit zijn de honden waar ik altijd mee op stap gaat. De zwarte labrador is van mij en de 2 golden retrievers zijn van mijn ouders. Ik ga altijd samen met mijn moeder in het bos lopen of als het warmer is met ze zwemmen.
@Labrador; Die linker Golden, met die wisselneus. Is die neus het hele jaar dezelfde kleur of wordt die van de winter weer donkerder? Ik vind het altijd zeer intrigerend, die wisselneuzen, ze zijn bij iedere hond anders! Blijft bijzonder!
@Sam we hadden de planning geopperd om ergensin het voorjaar een meeting af te spreken. Vandaar.......
de 2 golden retrievers zijn broer en zus. Ze zijn nu 3 jaar de zwarte is 4 jaar. De neus blijft hetzelfde.
@tweety, ik dacht dat je altijd na een jaar een verwijzing kreeg, ongeacht je leeftijd. zou toch na een jaar er naar vragen hoor, ze beginnen dan toch niet meteen met hormonen ofzo eerst wat onderzoeken (denk ik.....maar wie weet kom ik er snel achter) @labrador, leuke honden zeg!! hier lekker dagje gehad, ovu test was wat lichter dus ei komt nu snel (of is al geweest)