Lieve allemaal, Pff wat hebben jullie weer veel afgekletst Ik heb weer eventjes de energie niet om alles terug te lezen sorry Vanochtend kwam weer alles eruit! Het ging zo goed maar de afgelopen 2 dagen voel ik me weer super beroerd. Maar dan weet ik iig dat beebje goed groeit Dat is het enigste wat positief er aan is. Vanmiddag gaan we waarschijnlijk de kinderwagen alvast kopen Ik hoop dat mijn mannetje ook weg is van de concord neo. Ben ook wel benieuwd wat hij van de Bugaboo vind, die vind ik zelf ook geweldig alleen zie ik er zoooooooo veel vrouwen mee lopen dat ik eigenlijks iets heel anders wil zoals de concord neo dus Kan ik ook weer eventjes naar onze babykamer kijken Dit word hem. Nou ik ga nog effies wat in huis doen en dan spreek ik jullie later denk ik xxxxx
Ik heb een tijd niks van me laten horen. Ik lees jullie verhalen wel, maar ik heb niks geschreven (wel in het topic over b12) Ik mocht gisteren eindelijk een b12 injectie halen. En vandaag een knallend positieve ovulatietest. Dus we mogen weer aan de slag. Als is dit de 4de keer dat ik ze gebruik, ik snap er nog steeds niet veel van..... 10 juni mogen we naar de gyneacoloog en dan zien we wat hij voor ons kan doen. Tot die tijd vermaken we ons prima . Dday: wat een leuke kamer! Ik zag in dit topic nog een foto van een baby kamer, die was ook al zo mooi. Tegenwoordig maken ze erg leuke en mooie kamertjes. Ik hoop dat wij ook snel iets moois mogen uitzoeken!
Wat een prachtig kamertje Dday! Hopelijk voel je je snel minder misselijk. Veel plezier met je jacht op een kinderwagen, laat je ons weten wat het geworden is?
Goede middag @Lisa: Wat een heerlijke mannetje hebben jullie en wat een schattige foto @Muis: Ik heb heel sterk het gevoel dat het een jongetje gaat worden, vraag mij niet waarom. Misschien weten we het woensdag al De ovu test was bij mij pas posi op 18 DPO (of later, weet het niet goed meer) terwijl op 12 DPO ik toch echt wel posi testte hoor. Die dingen meten ook gewoon de hoeveelheid hormonen dus volgens mij zegt dat nog niet zo heel veel. Lees net dat je nu spotting hebt, hopelijk zet het niet door meis @Florabella: Beter dat je er zo mee om kan gaan maar even goed is het wel moeilijk lijkt mij @Joyce: Heerlijk he, vertellen. Gewoon positief blijven, meer kan je niet doen. Voor je het weet is het weer voorbij (na de geboorte dan he ) Klote dat je kies nog steeds zo pijn doet, weet er alles van. Ik heb hier wel eens zitten huilen van pijn in mijn kies vanwege een permanente ontsteking (vanwege een foute wortel kanaal behandeling) en die moest er uiteindelijk ook uit, wat een opluchting was dat (qua pijn) maar nu dus wel een kies minder @Sallie: Eerst naar de babydump om te kijken en daarna hebben we het kamertje on-line besteld. Super van die nekplooi, alles onder de 3mm is goed dus daar zitten jullie ruim onder. Dus jij ook een bericht de wereld in gegooid, leuk he die reacties daarop. Balen trouwens dat je lief weer voor 9 weken weg gaat, hopelijk gaat de tijd snel. Ik kan nu trouwens ook goed mijn BM voelen als ik plat op mijn rug lig, voelt als een verdikking onder mijn huid, vond het wel speciaal. @Sam: Ik wil graag zwangerschaps yoga en zwanger fit doen, moet ff kijken of die twee cursussen niet teveel op elkaar lijken. Vind het alleen jammer dat die cursussen pas vanaf week 25 kunnen maar ja. Verder ga ik misschien wel zwangerschaps zwemmen, doe ik tenminste iets en kom ik weer in contact met andere meiden. Een puf cursus met mijn partner word hem trouwens niet want ik krijg hem met geen 10 paarden mee Hier geen overdreven koop drang, komt nog wel denk ik. @Twijfel: Ik zou gewoon op je NOD testen, dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Zometeen ben je wel zwanger en neem je een drankje of doe jij niet aan drinken?? @DDB: Hopelijk is je pols snel weer beter zodat je naar hartelust kan spammen @GFH: Wat een dotje zeg, heb shaprij's altijd lief gevonden @Tweety: Ben blij dat je gerust gesteld bent maar ik vind het nog steeds ronduit belachelijk dat de dokter beslist of je wel of niet door gestuurd gaat worden op basis van je leeftijd!! Wie is hij/zij om dat te beslissen. Vind het trouwens ook erg bijdehand dat hij/zij zegt dat je van het forum af moet want volgens mij laat jij je ook niet gek maken. @Labrador: Mooie honden hoor, vooral die donkere. Ooit hopen wij ook tijd te hebben voor een donkere labrador. @Dday: Balen dat je weer zo misselijk bent en mooi kamertje hoor. Heb net die concord neo gegoogeld en ik vind het een beetje een combi tussen de stokke explory en de quinny buzz. @Sweet84: Kennen wij elkaar. Je weet het niet he tegenwoordig. Als we elkaar niet kennen dan aangenaam Nog 2 1/2 dag en dan ben ik klaar met MvM Ben blij dat ik heb kunnen helpen maar ben ook blij als het klaar is. Verder tot vanavond 7 uur werken dus word een lange dag vandaag.
@Ikke; Hihi jij gaat goed aan de cursussen dus! Leuk joh, lekker bezig zijn met je zwangerschap en zo! Hopelijk ontmoet je een paar leuke meiden, je vriendinnenkring uitbreiden is natuurlijk altijd leuk. Zwangerfit is volgens mij echt fitness, dus dat lijkt dan niet echt op zwangerschapsyoga denk ik. Yoga wil ik misschien ook nog wel gaan doen, moet ik even rondneuzen. Het moet niet te zweverig worden voor mij, dan heb ik de hele tijd de slappe lach en zo. Ik heb idd wel veel mazzel dat mijn lief openstaat voor zo'n partnerpufcursus, en ik moet zeggen dat ik het erg fijn vind als iemand ánders hem eens vertelt wat ik doormaak en wat ik nodig heb en hem op zijn donder geeft, dat doe ik allemaal al genoeg. Hij vindt het vooral erg leuk om te leren over dat soort dingen. Vandaag vroeg ie ook allemaal van die schattige dingen die echt heel erg duidelijk maken dat die cursus hem goed zou doen, haha. Bijvoorbeeld wat weeën zijn en zo. Denk dat hij heel erg veel kan leren van zo'n pufklas en dat zal mij ook goeddoen. Ik "moet" nog 2 weken MvM en heb hetzelfde als jij. Vind het heel fijn dat ik heb kunnen helpen en zo, maar ben het piesen in die kan écht wel zat nu. Maar als ik een keertje plas doorspoel voel ik me ook weer schuldig, haha. Lekker suf. Maar als ik dan denk aan al die dames die zoveel moeite doen om zwanger te worden en die ik kan helpen met mijn plas geeft het me wel frisse moed om nog even door te gaan. Maar ik zal blij zijn als het "klaar" is! @Sweet; Ik ken jou ook nog niet geloof ik? Aangenaam! Hoop dat het voor jullie ook snel raak mag zijn. Nou ik ga even met de hondjes naar de polder, even lekker aan de wandel. Verder een hele luie dag vandaag, heerlijk! Hoef alleen maar te stofzuigen, verder is het huis ook nog aan kant en de boodschappen zijn ook al binnen, wat een luxe! Denk dat ik lekker Desperate Housewives ga kijken en potten thee ga drinken met ladingen koekjes erbij, heb er zin in! Fijne dag vandaag lieve ladies!
Ikke en Sanmarinde: Ik heb me een paar weken geleden voorgesteld in dit topic. Heb nog niet heel veel van me laten horen. Heb het heel druk op werk gehad en ik moest van mezelf een beetje afstand nemen, ik was teveel bezig met zwanger worden. Misschien nu door de afspraak in het ziekenhuis, dat ik het een beetje van me af heb kunnen zetten. @ tweety: Mijn huisarts gaf ook aan dat het 1 tot 2 jaar kan duren. Maar wij hebben wel een verwijzing gekregen. Hij vond het onzin om te zeggen dat we nog jong zijn. Hij zegt dat maakt de wens niet kleiner. We hebben alleen nog een intake met de Gyn. Hij zei ook je zult zien de eerste daar moet je lang op wachten en voor je het weet heb je 2 of 3 kinderen rondlopen!
Samariinde: Ik kan geen luie dag hebben, want moet zo gaan werken en morgen weer om 7:00 beginnen. Jij veel plezier met je tv, thee en koekjes Ikke en Sam: Goed van jullie dat jullie mee doen voor MVM! De laatste loodjes voor jullie. Dday: Leuke kamer. Sweet: Veel BMS plezier.
Wie spaart hier ook alweer de codes die onder de dop van coca cola staan? Ik heb er namelijk 1 !! Whaha tis wel niet veel, maar alle kleine beetjes helpen toch?
Wat lief van jou mannetje, die van mij wil sommige dingen echt niet weten maar ga hem binnen kort wel mijn zwangerschapsbijbel onder zijn neus drukken want daar zit een heel stuk voor aankomende vaders in, altijd handig. Denk idd ook dat zwanger&fit een soort van fitness is dus daarom sprak hij mij ook aan, beetje aan mijn conditie werken is nooit weg natuurlijk. Moest trouwens wel lachen om het schuldig voelen bij een plasje weg spoelen aangezien ik dat ook wel eens heb gehad maar soms wil je gewoon ff lekker zitten toch. Jij ook een fijn weekend
Aha, lekker dat je het een beetje van je af hebt kunnen zetten. Hopelijk helpen de afspraken snel met het zwanger worden.
@flora, zwemmen lijkt me ook wel goed voor je conditie en lichaam! @hielkje, leuk om te beginnen met de babykamer, hier moet ook nog wat gebeuren, maar manlief heeft over 3 weken examen en wil helaas pas daarna gaan klussen @muis, dat is echt balen dat je spotting hebt! Ik snap heel goed dat het elke keer een grotere teleurstelling is, had ik ook. De ronde dat ik zwanger werd heb ik pre-seed gebruikt, dat is een soort glijmiddel dat de zaadjes "helpt". Ik weet natuurlijk niet of het daaraan gelegen heeft....maar je weet maar nooit. @dday, hele leuke kamer! en veel plezier met uitzoeken van de wagen. Ik twijfel nog tussen de bugaboo en de mima xari. Die concord neo ziet er ook heel mooi uit! @sam, haha je mannetje is nog niet heel goed bij kennis als hij nog niet weet wat weeen zijn. Ik heb mijn man aan het begin het boek van kluun gegeven " help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt'. Hij heeft het in 1 keer uitgelezen en moest steeds heel hard lachen, maar toch staat er ook een hoop bruikbare info in. Wij hebben vandaag een offerte laten maken bij een babyzaak in de buurt en echt al bijna alles uitgezocht. (alle grote dingen dan) Echt super leuk, ik ben benieuwd met wat voor offerte ze gaan komen. Donderdag willen we dan nog even naar de babypark om ook een offerte te laten maken en dan bestellen maar
offerte op laten maken is opzich wel slim, er zal wel aardig wat ruimte op die spullen zitten. Kost ff wat maar dan kan je idd ook wel afdingen.
@Sweet; Ah, net in de periode dat ik er niet zoveel geweest ben dus, vandaar dat ik je nog niet kende. Nou ja, alsnog welkom en aangenaam dan maar. Fijn dat je nu een afspraak in het ziekenhuis hebt staan, hopelijk geeft dat je wat rust en is heb ook jij snel een positieve test in handen! @Labrador; Nou dan moet je morgen maar dubbel rustig aan doen als het kan! Fijne dag meis! @Meid; Was het niet Karin die die dopjes spaarde? @Ikke; Ja ik ben ook erg blij dat ie daar voor open staat hoor! Hij is meestal best een lastig ventje al zeg ik het zelf , maar hierin is hij echt verrassend lief en meegaand. Haha ben blij dat je het wel herkent dat schuldgevoel als je eens niet een "flesplas" doet, maar gelukkig hebben we het bijna gehad. En het is voor het goede doel he, als ik pregnyl nodig zou hebben om zwanger te worden was ik ook heel blij geweest zijn dat anderen de moeite hadden gedaan om plasjes te "verzamelen". Zo zie ik het dan maar. En over een paar weekjes kan ik de rest van m'n leven weer zoveel doorspoelen als ik wil, haha! @Catharina; Is dat boek een beetje leuk? Ik hoor er erg wisselende verhalen over. Mijn man heeft zich gewoon nog nooit geïnteresseerd in bevallingsdingen, vandaar dat ie totaal niet op de hoogte is. Maar dat ie nu bereid is om elke week mee te gaan naar pufklas maakt dat dubbel en dwars goed vind ik. Leuk dat jullie ook babykamers gaan kijken, heel veel plezier! Hopelijk vinden jullie "het" kamertje! Geniet van de zoektocht!
Hoi meiden! Daar was ik ook weer even . Muis: balen van je ongi meid . Zet het door of niet? Ikke: klinkt inderdaad druk met cursussen, denk dat jij gewoon dol bent op cursussen . Dday: leuk kamertje! Hoe was het gegaan met de wagen? Je hebt wel alles al vroeg op een rijtje wat je wilt zeg! Wij zijn de hele middag onderweggeweest, maar dan zie ik zoveel dat ik vooral weet wat ik niet wil, maar er blijven genoeg mooie dingen over om over te twijfelen! We zijn vanmiddag eerst naar babydump geweest. Was eerlijk gezegd kleiner dan verwacht en viel dus een klein beetje tegen. Vond het wel heel leuk om wat kamertjes in het echt te zien. Daarna doorgereden naar Babypark, wat inderdaad veel groter (en duurder!) is. Daar wel veel beter wagens kunnen kijken en proberen. Wel lastig om iets samen te kiezen, vriend wil een beetje stoere en ik wil vooral een licht en klein opvouwbare wagen. Ik vind Stokke bijv wel leuk, maar vriend niks. En hij wil graag de Mountain Buggy, maar dat vind ik weer onzin midden in de stad. Degene die we allebei erg leuk vinden is de Mutsy (lekkere naam ook ) denk dat we daar verder naar gaan kijken. Cadeaupakketje van de babydump is wel leuk trouwens. Een knuffel, een slabbetje (wel met reclame) een luierdoekjeshoudertje, 3 lepeltjes voor fruithapjes en 3 tuitbekers die ook gewone bekers zijn. Altijd leuk dus . Ben benieuwd wat jullie van de winkels vinden!
@leuk dat jullie allemaal aan het shoppen zijn geslagen. Ik a volgende week bij mijn vriendin haar ouders de zolder leeg halen. Die heeft daar alles opgeslagen. Vandaag gekeken wat er moet gebeuren voor de kinderkamer, daar wordt een verwarming geplaatst en een deur. Dan schilderen en als laatste laminaat leggen. En dan kunnen de meubeltjes erin. En is het af. Gaat nog wel even duren, maar de start is er. Gaan jullie nog een bepaald thema in de kinderkamer doen. Die van ons wordt woezel en pip. @muis balen dat je spotting hebt. Hoop dat het toch niet doorzet.... Ga vanavond naar een feest toe in de tent, waar Wolter Kroes komt optreden en nog meer artiesten maar die zijn iets onbekender.. Spreek jullie later wer. Liefs Esther
Misschien een stomme vraag maar wat is spotting? De ovulatietestjes beginnen hier al iets donkerder te worden!
@GFH; Spannend! Flink klussen dus! Spotting is licht bloedverlies tussen menstruaties in. @Sallie; Je hebt lekker gesnuffeld dus, leuk! Wij gaan morgen naar de Babydump. Babypark moeten maar een ander keertje doen, misschien volgende week maandag. Lijkt me erg leuk om kinderwagens te testen en zo, hoewel ik denk ik al wel weet welke het wordt. Mijn lief laat me gelukkig helemaal vrij en zegt gewoon dat hij alles prachtig vindt wat ik aanwijs. @Es; Oeh, zolderruimen is ook leuk zeg! En fijn dat jullie al zo lekker bezig zijn in het kinderkamertje. Woezel en Pip is altijd een leuk thema, zo schattig is dat! Ik denk nu niet dat wij voor een thema gaan, maar dat kan altijd nog veranderen als de nesteldrang bij mij in gaat slaan. Ik wil sowieso eerst weten of het een jongetje of een meisje wordt. Een kennis heeft aangeboden een mooie muurschildering te maken, dat is ook wel erg leuk, maar nog even nadenken wat we dan precies op de muur willen. Maar goed, eerst maar eens even kijken of dat in dit huis of in een ander huis gaat gebeuren allemaal, ook niet geheel onbelangrijk.
Thanks meiden, jullie zijn lief Spotting is het bruin/roze verlies voor en na je menstruatie. Dday, mooi kamertje hebben jullie uitgezocht! Ikke, spannend dat je snel weet wat het gaat worden.
Hallo lieve meisjes Bedankt allemaal voor jullie complimenten over de babykamer & kinderwagen Wij zijn weer terug en we hebben de babykamer al besteld & de kinderwagen De babykamer komt eind juli nog binnen en die vrouw durfde niet met zekerheid te zeggen of er daarna nog een vracht binnen zou komen met die babykamer en aangezien wij er allebei verliefd op zijn hebben we hem alvast maar besteld. (De rekening gaat toch naar mijn schoonouders toe hihihi) We krijgen er een gratis matras + babyfoon bij, 25 euro korting op het wandrekje & een hele schattige beer gratis. Ik & me mannetje waren onwijs aan het twijfelen tussen de concord neo & de bugaboo. Maar uiteindelijk hebben we toch voor de neo gekozen omdat die zo speciaal is met die reiswieg die je als autostoel kan gebruiken en je kindje dan gewoon liggend vervoerd kan worden in de auto. Erg handig als we naar familie in Breda moeten bijvoorbeeld Het is de zandkleur met zwart geworden. Ook vonden wij het leuk dat je de neo bijna nooit ziet & de bugaboo zie ik overal voorbij komen. Morgen lekker zwemmen met me mams & mijn mannetje. @ Sallie de Mutsy hebben wij net ook gezien en zag er ook heel mooi uit Jaja ik weet heel goed wat ik wil en wat ik niet wil hahaha ik heb echt een hele duidelijke smaak. Gelukkig viel mijn mannetje ook gelijk voor de babykamer.. & voor de kinderwagen. Ook hij ging gelijk naar de neo en de bugaboo toe. Dus wat dat betreft hebben we de zelfde smaak. Makkelijk toch? Maar naast de grote aankopens moet je natuurlijk nog veel andere dingetjes kopen en dat lijkt mij zelf een stuk moeilijker. Ook het inrichten met accesoires lijkt me niet eenvoudig. Over de cursussen; mijn mannetje gaat ook mee op pufcursus hahaha wij willen de cursus samen bevallen doen. Yoga is te zweverig voor mij & zwanger en fit is idd meer fitness en daar ben ik zelf niet zo van. We hebben zelf hier thuis een hometrainer en gewichten dus dat kan ik ook altijd nog hier gewoon doen. Ik ga zowiezo proberen om lekker 1 x per week te gaan zwemmen... lijkt me heerlijk.