Heey esther. Wat fijn dat JJ de wagen leuk vondt. En Straks maar een paar proef ritjes maken hihih. En de stof van woezel en pip? Hoe bedoel je dat. qau gordijntjes ofzo? Denk dat ik wat gemist heb.
Whaaa hier is het 1 groot feest want Ajax is kampioen oléé olééé!! @Mendy; Sterkte meis.. Vind dat je er ontzettend sterk onder blijft, petje af hoor! Hier draaien de duimen dat je maar snel zwanger mag zijn van een scheepsrecht-plakkertje! Het is jullie enorm gegund na al dit verdriet. @Joyce; Fijne dag en veel plezier op het concours vandaag moppie! Jammer he dat je geen zachtgekookte eitjes meer mag! Ik mis het ook heel erg! Maar als we straks bevallen zijn mogen we weer zoveel zachtgekookte eitjes als we opkunnen, daar denk ik dan maar aan. @Dday; Zwemze! Ik denk dat ik van de week maar ergens een badpak scoor en ook weer eens ga dobberen, heb er ook echt zin in. @Sweet; Gewoon je gevoel volgen! Ik wilde eigenlijk aan niemand vertellen dat wij met de pil gestopt waren, maar heb het uiteindelijk toch aan 3 vriendinnen verteld. Scheelt natuurlijk ook dat ik geen ouders heb om het mee te delen, maar ik denk ook niet dat ik het aan mijn moeder had verteld als ik er een had, idd om de emotionele betrokkenheid en het feit dat zij dan wss net zo verdrietig zou zijn als ik als het mis zou gaan. Ondanks dat ik het er maar met 1 vriendin regelmatig over had vond ik het toch wel heel prettig dat ze het wisten. Toen mijn "aartsvijand" zwanger werd brachten ze het ook heel lief en voorzichtig bij me, als ze niet hadden geweten dat wij ook zwanger wilden worden was dat wel anders gegaan, haha. Soms is het gewoon fijn om het bij iemand kwijt te kunnen, al heb je het er nooit over, dat de optie open staat kan heel erg prettig zijn. Voor wie waren jullie met voetbal, voor Twente of voor Ajax? Indien Twente; Sterkte. Indien Ajax; Feestze! @Esther; Wat flauw zeg, van jullie feestgezelschap. Is het wel goed uitgepraat uiteindelijk? Ik zou er meteen goed klaar mee zijn, ze hebben mazzel dat ze jou met je lieve karakter tegenover zich hadden met dat gejengel ipv mij, ik had het ze meteen grondig afgeleerd haha. @Ikke; Werkze vandaag! Ik heb vanmiddag heerlijk geluncht en bijgekletst met een vriendinnetje, zij probeert ook zwanger te raken. Ze zit nu in de derde ronde en voelt haar menstruatie aankomen dus die was een beetje verdrietig, arme meis. Ik heb haar flink volgestopt met chocolade, dat deed haar wel goed, haha. Zelf begon ze heel veel over mijn zwangerschap, dat durfde ik zelf niet zo goed maar vond het wel vreselijk lief van d'r. Het is zo'n schatje, ik hoop echt dat het voor haar ook snel mag gebeuren allemaal. Zou ook ontzettend leuk zijn als onze kindjes weinig leeftijdsverschil hebben! Omdat we bij Bagels & Beans gegeten hebben heb ik meteen een flink ontbijt voor morgen meegenomen, 6 bagels in 2 soorten (ingevroren dus die hoeven niet morgen allemaal op, haha) en 2 smaken creamcheese, mmmm! Een echt kampioensontbijt voor mijn Ajaciedje, haha. Morgen gaan wij naar de Babydump in Beverwijk, ik ben erg benieuwd! We willen tot nu toe alleen nog maar kijken, maar kopen sluit ik ook niet uit. Wat een ellende met die levertijd van die babykamers zeg, daar had ik nog helemaal niet over nagedacht! Misschien bestellen wij morgen dus ook maar alvast een kamertje, dat kunnen we maar beter nu al geregeld hebben dan later met de kans dat het dan te laat geleverd wordt.
Nou sam. Gefelicieer vindt het zo wel leuk verdeeld. Wij vorig jaar gewonnen. Jullie nu petje af. Goed gespeeld ook. En wij vorige week. Ach vindt er zelf niet zo veel aan. Maar goed. Onze spelers komen zo door onze straat heen rijden met de bus en beker. Dus wordt hier ook wel gezellig. Maar jammer van je vriendin. Fijn dat je haar lekker hebt verwent met een lading chocolade. En leuk jij gaat ook winkelen. Ben benieuwd wat jij kan laten staan. En wat voorn kamertje jullie mischien gaan krijgen. Ben echt benieuwd.
@Leonie, de stof van Woezel en Pip zou voor dekentjes worden, alleen was het zo veel dat ik heb besteld dat we er nu het hemeltje van gaan maken voor de wieg. En mogelijk een dekbed overtrek voor de wandelwagen. Erg lief....... Mijn moeder gaat dit allemaal maken.
@Twijfel; ik moet eerlijk bekennen dat ik niet eens gekeken heb, haha. Het interesseert mij op zich niet zoveel, de enige reden dat ik uberhaupt wist dat Ajax had gewonnen was omdat mijn lief me uitzinnig opbelde, de mafkees. Vind het alleen wel leuk om de tukkers die ik ken te pesten ermee, haha. Maar bij jullie ook wel feest? Hoorde dat er onwijs veel ME door Enschede en Hengelo en zo rijdt, ik hoop maar dat het leuk blijft daar en er geen rellen uitbreken. Hier reden er vanmiddag al flink veel ambulances door de stad, helaas. Denk niet dat ik veel ga kopen morgen hoor, maar dat zeg ik altijd voordat ik mezelf half failliet shop, whaha. Zal jullie morgen uitgebreid op de hoogte stellen wat het geworden is. De dingetjes die ik het allerleukst vind, handdoekjes met capuchon, dekentjes, lampjes, kleertjes, dat soort leuke lieve frutsels, hebben we voorlopig toch nog niet nodig, het worden morgen vooral de grote basisdingen die we beter alvast geregeld kunnen hebben. Ook vreselijk leuk hoor, denk dat ik gillend en kirrend door die tent ren morgen, haha.
@Es; Ooh wat leuk! Plaats je tzt wel een fotootje? Ben ontzettend benieuwd! Wat lief en handig dat je moeder dat allemaal wil en kan maken voor jullie, geweldig! Maakt het zo heerlijk persoonlijk als het met liefde speciaal voor jullie is gemaakt.
esther: wat gaaf zeg. Wist niet dat je dat ook per meter kon bestellen. Is het kijken waard. hihih. Hoop dat het mooi wordt. HIhihih sam. Ik heb ook niets met voetbal. Behalve die korte broekjes en ontblote bovenlichaamen. kwijl. Maar dat mag nou niet meer. snik. En ja die kleine dingen zijn het leukst om te halen. Hier hoe erg het ook mischien is. Hebben we alle grote dingen al. We moeten alleen nog een bedje en een kinderwagen. Maar ben echt benieuwd wat jullie keuze wordt. HIhihih
@Twijfel; Nou, als ik niet meer mag kwijlen bij lekkere mannen mag je me vast een zak over m'n hoofd trekken! Ik blijf lekker kijken en kwijlen tot m'n einde, daar loopt het er voor hoor. En het is toch superrelaxed dat jullie al die spulletjes al hebben? Kun je je geld en energie lekker aan andere dingen besteden als je zometeen zwanger bent, lijkt me heerlijk. Ik ben juist helemaal overweldigd door alles wat er nu op me af komt, ik mocht willen dat ik die grote dingen al geregeld had!
@Sam, natuurlijk plaats ik een foto als het af is...... Veel plezier met shoppen morgen. @Leonie, het is best een heerlijk idee dat je al zo veel hebt. Ik ga vrijdag bij mijn vriendin haar ouders de zolder leeg halen.
Per hoeveel weken is het eigenlijk "gebruikelijk" om geboortekaartjes te gaan snuffelen? Ik zie net een enorme reclamebalk onderaan dit topic verschijnen en bedenk me ineens "Ooh ja, dat moet óók nog!".
Ik vind dit een heel prettige handleiding voor wat je wel en niet kunt eten, vooral het schemaatje onderaan de pagina vind ik superhandig en check ik regelmatig even. GezondVGZ - Eten en drinken als je zwanger bent
Dat is een handig lijstje die kende ik niet. Blijk bepaalde dingen dus toch te morgen wat ik niet wist.
@joyce, maar wat harder gekookte eitjes zijn ook lekker hoor! en goed als je wat gewicht kwijt wil. hier alles goed gegaan met nijn! we hebben dus een vakantie adres voor hem!! heel erg blij mee.
Hoi meiden, Jullie hebben lekker gekletst! Wij zijn net lekker uit eten geweest, nog even voordat vriendje weggaat. Hoe dichter het bijkomt hoe meer ik er tegenop zie, dat heb ik iedere keer maar nu nog wel meer. Sam: handig lijstje! Goed om te weten . Verder niet zoveel te melden, straks lekker slapen, ben moe. Mijn buik begint nu echt te groeien merk ik! Darmen zakken weg en het wordt echt een babybuikje nu x
@Justme; Fijn dat je een goed logeeradresje hebt gevonden! Altijd een opluchting he, als je ze met een gerust hart weg kunt brengen als je weg moet. @Es; Kijk, da's nog eens mooi. Eetze! Slaap lekker meis! @Sallie; Lijkt me vreselijk stom om zo vaak afscheid te moeten nemen, vooral nu je zwanger bent en hem zo hard nodig hebt. Hopelijk duren de dagen heeeeel lang tot hij weer weggaat, en vliegen die 9 weken dat hij weg is snel voorbij. Leuk dat je echt een babybuikje krijgt, die van mij begint ook echt onmiskenbaar te groeien nu. Slaap lekker lieve dames!
Goedemorgen lieverds! Sam: heb jij nog een foto van je buikje? Ow en over die geboortekaartjes, ik heb ook al een x stiekem gespiekt hoor! Wil beter gaan kijken als ik weet wat het geslacht is Lekker geslapen allemaal? Ik ga weer werken vandaag, vanavond kennismaken met evt gastouder. Ze woont hier in de straat dus het zou zo ideaal zijn als het klikt! Fijne dag!