GEK op Roze (dames die gaan voor hun 1e kindje deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikke81, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    @Flora; Niet teveel zorgen maken meis! Als je je nog "zwanger voelt" en je hebt geen verontrustende hoeveelheid bloedverlies moet je echt proberen positief te blijven! Ik was in het begin ook heel ongerust af en toe, en mijn VK heeft me toen op het hart gedrukt om pas te gaan stressen als je lichaam je daar reden toe geeft. Dat heeft me wel rust gegeven moet ik zeggen, fout kan het altijd gaan maar daar gaat stressen echt niks aan veranderen. Je bent al bijna op de cruciale 12 weken, dus meis, haal adem en probeer te genieten. Echt.

2. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    @florabella, Kan me voorstellen dat als je dan van iemand hoort dat de echo niet goed is en je staat zelf ook vlak voor een echo je weer ff onzeker word.
    knuffel voor jou meis

3. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Thanx meissie!! Alles voelt ook prima, alleen het koppie heeft stress bij momenten!

Oww echt super voor jullie als je een mooi huisje kunt huren!!
    Wij zijn echt super verwend met ons paleisje en ik kan me voorstellen hoe je hunkert naar een fijn plekje voor je kindje!

4. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Sam: wat leuk dat jullie de kinderwagen besteld hebben en al een paar kamers.
    En wat gaaf dat jullie misschien kunnen gaan verhuizen.
    EN wat lief dat je mannetje die sokjes voor je gekocht hebt.

Flora: *knuffel meid*

5. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Heey meiden.

Nichtje is weer weg. Was super gezellig. Voor herhaaling vatbaar.

Sam wat fijn zeg. Snap dat je zit te jubbelen op de bank. Is ook echt super nieuws. Nu heb je de wijken een beetje voir het kiezen. Hoop dat jullie je droom paleishe snel vinden.

Ff een emoberichtje van moi. Ben zooo moe. Net nog ff geslapen. Raar gevoel in mijn buik. Een soort jeuk ofzo. Moeilijk uit te leggen. Maar echt een raar gevoel. Nog niet eerder zo gevoeld. Pfff wordt er niet goed van. En ook nog eens misselijk. Ga straks op tijd na bed. Nou ja ga ik proberen.

Zooo klaagmodus weer uit. Ga weer ff csi kijken

6. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    leuk dat je zo'n gezellige dag hebt gehad met je nichtje.is altijd erg inspannend om een dagje met een kindje bezig te zijn(vind ik zelf altijd, zeker als je het niet gewent bent) maar ik hoop dat je moe bent van iets anders

7. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Ja het was echt gezellig maar ze vreet wel energie. Een vriendin kwam langs. Die zei zo. Ja alle kinderen doen dat. Heb jij straks ook. En dat is niets anders. Waarop ik zei. Ja maar als je een kleine hebt bouw je dat ritme langzaam op. En dit is zo in 1 keer he. Ach ja ik hoop ook dat het van wat anders is. Maar moeten nog 12 dagen wachten om te testen. Dan zullen we het wel zien toch.

Hoe gaat het nu met jou. Alles al redelijk een plaatsje gegeven. Vindt het echt knap dat jullie vol frisse moed weer doorgaan. Dikke knufff nogmaals van mij

8. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Wat bijzonder Esther dat je de kleine steeds voelt. Leuk!
    Wat fijn allemaal Samarinde! Ben blij voor je!
    @florabella: Niet onzeker worden hoor meid!

Mijn ei is volgens mij nog steeds niet geweest. Ovulatietesten worden de laatste 2 dagen wel donkerder maar nog geen echte knaltest. Ik heb een vreemde cyclus ...

9. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    ja gaat eigenlijk heel goed met mij,was vanochtend bij een oudcollega op de koffie, haar dochtertje(ruim 1jaar) is normaal geen allemans vriend maar kwam binnen 5min met haar armen gestrekt op me afgerend, heeft toen lekker op schoot gezeten, echt gezellig haha.

We hebben weinig keus dan verder te gaan waar we waren gebleven, maar tot nu toe gaat het me goed af. Hebben het weekend ook echt lekker samen genoten.En voor ons doen rustig aan gedaan.Ook echt ff kunnen praten dus dat is altijd fijn

10. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Angela, heerlijk dit soort dingen, die kleine meid en tijd voor elkaar hebben.

11. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Kon er ook echt van genieten, zonder nare/jaloerse gedachten

12. Flora lieverd komt wel goed schatje zeggen jullie ook bij mij dus geloof er zelf ook in je bent immers ook nog eens veel verder en zekerder dan mij:p

leonie spannend dus nog 12 dagen...red jij echt niet haha

sam i hope so op een huisje voor jullie wanneer hoor je meer?

angela trots op je!

labrador ook lekker aan de klets...

GFH vaag die testen dan...welke heb je die van zwanger en kids?

13. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Hahaha joyce nee denk niet dat ik het volhou. Maar ga mijn best doen. Dus wachten tot zaterdag 28 mei. Maar op zn vroegst donderdag. Denk ik hahahaha

14. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Meisjes ik ga slapen, ben er morgenavond weer.morgen dagje naar de libelle zomerweek met mijn moeder

15. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Angela slaap lekker. Veel plezier morgen. Ga duimen voor mooi weer.

Ik kruip hier ook in bed. Tot morgen dames

16. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    De dipsticks.

En goedemorgen allemaal!

17. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Goedemorgen!

Ik heb geen zin om op te staan, ik heb geen zin om uit mijn bed te gaan.....owwww ik ben moehuh!

18. Muis27

Muis27 Actief lid

8 okt 2010
    413
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal,

Joyce gefeliciteerd met je theorie! Goed gedaan meid!

Sam, geweldig dat jullie een fijn huisje kunnen krijgen! Dat maakt het plaatje natuurlijk helemaal compleet! Geniet er lekker van!

Hielkje, leuk dat je het kleintje al hebt kunnen voelen!

Ik ga maar eens naar mijn werk, fijne dag allemaal!

19. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Goedemorgen allemaal!

Flora: huppa, je bed uit! (gelukt?! :p)

Ikke: tnx meis, bij "nood"weet ik je te vinden, toch fijn hoor!!

Hielkje: wat gaaf dat je de kleine zo vaak voelt nu! Ik kan nu even niet terugkijken maar gingen jullie ook alweer geslachtsbepaling doen? Zoja wanneer?

Tweety: wat lief klinkt dat kleine meisje, goed teken dat ze meteen naar jou toe kwam, kinderen zijn toch erg kritisch ;).

Flora: ik weet je precies hoe je je voelt. Ik denk dat het komt door de aankomende echo. Iedere keer dat ik weet dat ik een echo krijg vk kijkt ieder bezoek even) word ik inene zenuwachtig. Denk ik ojee, straks is er geen hartje meer, of zien ze iets ernstig fout. En iedere keer daarna ben ik weer rustig en voel ik me echt een aansteller. Ik denk dus dat de echo's je nerveus maken maar dat het helemaal niet nodig is, het gaat prima met Brammetje :)!!

Meiden ik ga werken, gesprek met de gastouder ging gister niet door omdat ze ziek was, dus dat wordt vanavond. Ik laat het jullie weten!

x

20. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Ik ben ook heel moe! Heb van 2 tot 5 wakker gelegen. Bluh!

Deel Deze Pagina