GEK op Roze (dames die gaan voor hun 1e kindje deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikke81, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Goedemorgen meiden,

@Sallie, wij willen graag weten wat het wordt. Hoop dat dat gaat lukken op 7-6. Nog heel erg lang wachten.

@Angela, heel erg veel plezier en hoop dat je daar iets beter weer hebt.

Ga weer een dagje werken. Tot later

2. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    Goedemorgen dames! Hopelijk genieten jullie van deze dinsdag ondanks het weer!

3. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ik geniet wel hoor, want hier heeft het al en week of 7 nauwelijks geregend waardoor het gras niet groeit en ik dus bang ben dat ik dadelijk zonder eten voor de paardjes zit. Vandaag regent het eindelijk een beetje, maar het is nog lang niet genoeg.

Twijfel dat jeuk herken ik. Dat had ik toen ik net zwanger was. Voelt heel raar.

Sam super nieuws voor je.

Zo nu ben ik weer weg. Pols is nog steeds helemaal niks helaas. Maar ik probeer wel alles bij te houden hoor.

4. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Deedee: Balen van je pols meid.Hopen dat het snel weg is.

Leonie: Hoe voel je je nu?

Angela: Veel plezier vandaag op de libelle week. HElaas zit het weer niet mee.

5. goedemorgen

poging tot tosti eten hier , maar moet ff uitkijken met me kies

gister belde de tandarts nog om te vragen hoe ik me voelde, was wel lief, als me kies echt zeer gaat doen dat ik het niet meer trek moet ik meteen bellen, als ik het vol kan houden heb ik in augustus een afspraak, maar vrees dat ik dat niet redden ga.

Esther haha ja dat duurt nog ff maar goed je bent wel de eerst volgende hier die weet wat je krijgt :p

Twijfel spannend!

Angela hmm zonde van het weer meis maar vooralsnog veel plezier!

muis dank je wel lieverd alles goed met jou?

DDB succes met je pols...

Sallie balen dat ze ziek was, nja succes vanavond dan

GFH aha die dipstichs zijn over het algemeen wel goed,

6. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Goedemorgen

@angela, weer zit idd niet echt mee, ik hoop dat jullie toch een leuke dag hebben

@twijfel, wat een gekke klachtjes heb je, ik hoop dat ze voor een goed doel zijn natuurlijk!

@deedee, ik hoop dat je pols snel beter gaat, lijkt me heel vervelend!

Hier regent het al de hele ochtend. Ik heb net de hondjes uitgelaten en kom nu kleddernat thuis, bah.

Pfff, heb helemaal geen zin om te gaan werken vandaag.....ben toe aan vakantie maar dat duurt nog een aantal weken!

7. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meisjes,
    Ik moet zo weer aan het werk :( Gelukkig duurde gisteren de vergadering maar tot 20.30 dus was 21.00 thuis. Mooie tijd!
    Morgen ga ik op bezoek bij een kinderdagverblijf ben heel benieuwd. Deze zit precies tegenover ons en heb er goede verhalen over gehoord dus ben benieuwd.

@ Deedee sterkte met je pols!

@ Sam wat een goed nieuws allemaal zeg!! En wat een lief kadootje heb je gekregen.

@ Sallie succes vanavond met het gastouder gesprek

@ Flora niet te veel piekeren meis komt vast allemaal goed!! Dikke knuffels!

Sorry voor de gene die ik even vergeten ben :(

Fijne dag allemaal dikke knuffels

8. Dday spannend hoop dat het kinderdag verblijf bevalt en de wachtlijst niet lang is

hmm onze jack 1 ervan max die is sinds kort zijn ondertanden kwijt, hij is pas 6, en nu blafte bink de andere en uit max kwam alleen een heel hoog geluidje kan die ineens ook niet meer blaffen?? arm kind

9. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Joyce: een hond die opeens niet meer kan blaffen? Nooit van gehoord. Ik weet niet of honden ook keelpijn kunnen hebben haha.

10. geen idee haha mja we zullen het allemaal mee gaan maken moet ze uitlaten maar het regent , voor de wei is dit heerlijk maar voor mij niet haha

11. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Joyce arme hond. Volgens mij kunnen honden wel last van keelpijn hebben.. Ik heb 4 katten en die hebben ook wel eens last van keelpijn gehad....

Ja ben echt zeer benieuwd morgen.. Ik moet helaas alleen want me mannetje kan niet meer vrije dagen op nemen aangezien hij alles een beetje aan het opsparen is tot na de bevalling. Vrijdag gaan we er nog 2 bekijken dan gaan we wel samen aangezien we allebei vrij zijn vrijdag. Maar ik werk zelf in de kinderopvang dus ik weet wel een beetje waar ik op moet letten. Dus hij vetrouwd mij volledig. Gelukkig hebben we alleen de donderdag & vrijdag nodig qua opvang op het kinderdagverblijf. De vrijdag moet absoluut geen probleem zijn want die zit haast nooit vol. De donderdag is een ander verhaal maarja ik hoor wel morgen wat de wachtlijsten zijn.

Oh nu moet ik toch echt richting mijn werk blehhhh geen zin.
    Heb er zowiezo me hoofd de laatste tijd niet echt bij.
    Gelukkig word er wel actie ondernomen wat betreft het kind wat schopt, krabt, slaat etc. Er word een pedagoog op gezet en mijn manager gaat de regiomanager contacten met wat voor consequenties ze aan kan komen bij de ouders als haar gedrag niet verbeterd. Gisteren had ze mijn collega ook alweer gekrabt en geschopt. Ik moet vooral uit kijken straks schopt ze in me buik ofzo.. Pfff ben helemaal klaar met dat kind.

Nou tot vanavond misschien en anders tot morgen!!

12. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Volgens mij is dit alleen lekker weer voor de tuinen en weides. maar voor mens en dier niet.

Mijn konijnen staan sinds zaterdag buiten en die vinden de regen ook helemaal niks. Kijken steeds op hun achterpoten waar het geluid vandaan komt. Best wel leuk om te zien, maar ik mis ze wel binnen. Maar kan niet anders als de kleine er zo is komen we ruimte te kort

@Deedee, balen dat je pols niet echt wil verbeteren

13. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Heey meiden.

Hier weer wakker. Bagger geslapen. En verkeerd gelegen alles doet zeer. Maar goed gaan gewoon door vandaag. Ff een paar boodschapjes doen.

En labrador. Ik voel me verder wel goed op kramp en een raar gevoel in mijn onderbuik na. De pijn is wat minder. Maar voelt nog steeds als een ongi gevoel. Nog ff afwachten. Hoe voel jij je verder?

Esther jammer van je konijntjes maar inderdaad er moet plek komen voor de kleine. Doe je ze in de winter wel na binnen. Of in een schuur?

Iedereen die aan het werk is werkze vandaag.

14. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Goede middag

@Joyce: We proosten absoluut op een plakkertje voor jou.

@Hielkje: Wat heerlijk dat je de kleine zo goed voelt meis. Wel minder dat ze zo achterlijk reageren op je werk, ik zou idd ook mijn poot stijf houden, straks zit je in de ziekte wet om dat soort mensen

@Samarinde: Wat goed, zoveel positiviteit op een dag. Maar is de wijk waar jullie wonen dan zo slecht?? Heb het ff gemist denk ik.

@FLora: Ik hoop dat je toch nog een beetje kan ontspannen, nog even en dan zijn de 12 weken voorbij :D

@Sallie: You are welcome ;)

@Dday: Hopelijk zal de KDV bevallen. Wat een vervelende situatie met dat kind, echt belachelijk dat er zulke kinderen zijn. Dan vraag je je toch echt af wat voor thuis situatie ze hebben :(

@Twijfel: word wel spannend bij jou, ben benieuwd of je het tot die zondag uit zal houden zonder te testen ;)

Jeetje, zo actief als ik gisteren was zo lui ben ik nu. Wilde eigenlijk gaan shoppen maar heb er nu geen zin in, misschien ga ik toch maar niet vandaag. Verder vandaag laatste dag MvM en de fles is al bijna vol, heb mijn steentje bij gedragen en ben blij dat ik er nu vanaf ben :D .
    Zit mijn et te bedenken dat ik wel iets moet doen want anders word het nooit morgen avond ;)

15. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    goede morgen dames hoe is het met iedereen. hier gaat het goed mijn od komt er weer bijna aan hoop dat het mijn laatste is en dat de dokter volgende week vrijdag wat kan betekenen.

16. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Jaa ikke dacht gooi de spanning er weer in. Hihihi. Maar vervelend is dat he. De ene dag voel je je kip lekker de andere netzo moe. Hier ook wel eens last van. En ben niet eens zwanger. Hoop dat je toch wat kunt bedenken vandaag.

17. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Ik hoop het ook voor je meis, hopelijk kunnen jullie snel weer verder

18. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Spanning is nooit weg, hopelijk is het dit keer met een positief einde ;)
    Als ik eens van mijn luie kont af zou komen dan valt het allemaal wel mee hoor maar beginnen aan iets is vandaag blijkbaar erg moeilijk ;)

19. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    ik heb vandaag een kindje die zegt net ik ben zo moe ik wil slapen maar hij moet nog tot 1 uur opblijven want dan moeten we nog 2 kinderen uit school halen best wel zielig

20. leonie misschien even bloed laten prikken misschien heb je wel ijzer tekort of bloedarmoede daar kan je ook enorm moe van zijn ..

Ikke haha ik wacht op me zus die komt misschien met de kleintjes maar dat wist ze niet zeker en de muts smst me niet terug.. pff nja zo maar ff met de hondjes de regen in

karin oo ja dat is wel sneu , mag die niet eerder dan ? dan haal je hem er toch ook weer eerder uit?

Deel Deze Pagina