GEK op Roze (dames die gaan voor hun 1e kindje deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikke81, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Karin: Best wel ziekig voor het kindje. Het buurmeisje ligt ook weleens te slapen als ze haar dohter op moet halen van school. Dan brengt ze de babyfoon naar mij toe en zo kan het buurmeisje blijven slapen terwijl mama weg is.
    Het is te hopen dat ze wat voor je kunnen betekenen.

Leonie: Hopelijk betekenen de kwaaltjes iets. We wachten af.
    Met mij gaat het goed, ben weer met ovutesten begonnen. Ik broed nog even verder en dan is hopelijk vrijdag mijn ei er.

Hier is het nu al ff droog. Net de auto maar eens van binnen schoongemaakt, want het halve bos lag erin.

2. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    zo ik heb het kindje naar bed kunnen brengen. ik snap het ook niet helemaal ik heb gewoon bereik met de babyfoon tot aan school maar de ouders willen niet dat ik hem alleen op bed laat liggen. maar volgens mij kan er niks gebeuren. maar de ouders zijn bang dat er spontaan brand uit breekt als ik even naar school loop

3. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Karin wat stom zeg. Ik bedoel je gaat toch niet langer dan 2 uur wegblijven. Als het kindje moe is gaat hij toch gewoon na bed. Mischien inderdaad een optie om een babyfoon bij de buren neer te zetten. Veel plezier nog vandaag. Heb je het druk dan of valt het mee.

Joyce ik wacht nog ff met de dokter bellen. Ik moet eigenlijk wel bellen. Heb last van mijn oor. En heb een jeukende moedervlek. Maar wil het nog ff aankijken.

Labrador. Hoop dat je je ei snel vindt. En dat het raak is voor jou deze ronde. En een half bos in ee auto hihihi. Paste het wel in de stofzuiger?

4. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    de school waar ik heen moet zijn mijn buren en ik heb gewoon berijk met de babyfoon dus neem hem zo mee maar ouders denken dat als er brand uitbreekt dat ik niet op tijd thuis ben al denk ik dat zelf wel maar je weet het nooit zeker

5. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Nou ik denk dat er zo snel geen brand uit breekt en als je babyfoon nog verbinding hebt ben je ook in een mum van tijd weer terug. Hoop dat je er uit komt met de ouders.

6. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Karin: Lastig hoor zo'n situatie.

Loenie: Het bos paste maar net.

7. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Joyce, volgens mij is Ikke de eerste die mogelijk het geslacht weet want die heeft morgen een pretecho.

@Karin, wat kunnen ouders soms toch moeilijk doen. Maar dat zeg ik nu weet niet hoe dat over een bepaalde periode gaat.

@Labrador, hoop dat je je ei snel vind en dat je dan raak mag schieten. duim voor je

@Leonie, nog heel even vol houden voor je het weet mag je testen......

Heb geen zin meer vandaag, wil lekker op de bank hangen en helemaal even niks doen. Maar ja nog minimaal 2 uur werken en dan weer heerlijk naar huis......

8. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Esther jij ook nog ff geduld. Die 2 uur zijn zo voorbij ik hoop het voor je. En ja ben drk aan ht aftellen hier hihihi.

Labrador hihihi hier het zelfde manlief is tuinman. Zeg vaak tegen hem neem ipv iedere keer zwartzand speelgoed zand mee. Dan hadden we nu al een hele grote zandbak vol. Maar menner is eigenwijs en doet dat niet. Maar lekker he autotje weer schoon vindt ik zelf altijd een stuk rustiger rijden.

9. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    meisjes ik ga werken. tot morgen

10. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    ik ben echt heel moe heb vanavond ook nog eens een vergadering bah geen zin in zou het liefst even een uurtje op de bank gaan slapen het is maar goed dat de kinderen druk aan het spelen zijn en anders was het nog moeilijk om wakker te blijven :p

ja ik vind ook wel dat ouders soms moeilijk doen de meeste vinden het ook niet erg als ze even op bed blijven liggen als dat zo uitkomt en ik probeer het eigenlijk nooit te doen maar als zo'n kindje dan vraagt of hij naar bed mag terwijl je ziet dat hij op zijn stoeltje al bijna in slaap valt is het wel zielig dat je hem nog dik een half uur op moet houden

11. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Tot morgen werkze vandaag

12. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    werkse labrador

13. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Ja karin dat doen sommige ouders moeilijk doen maar als er inderdaad op dat moment geen andere optie is. Vindt dat het moet kunnen. Tis niet dat je dat elke dag doet. Maar denk dat ouders altijd wel wat vinden soms. Maar succes met wakker blijven. Denk dat het wel gaat lukken. Alleen jammer dat je ook nog een vergadering hebt straks. Strekte.

14. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    dankje leonie ik heb het nodig is het laatst trouwens nog gelukt met die cola punten of heb je het niet meer geprobeert??

15. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Ik heb het nog niet geprobeert. Heb vandaag net een rondje langs familie gemaakt dus moet ze vanavond allemaal invoeren. Hihih. Maar ga er vanuit dat het gaat werken.

16. nou huisarts belde net leverwaardes waren nog niet goed,
    esther zegt jou misschien wat maar was iets met 121 en 155...

ik ga ff douchen sterf van de kou

17. Muis27

Muis27 Actief lid

8 okt 2010
    413
    0
    0
    NULL
    NULL
    joyce, met mij is alles goed, thanks!

Weet je al hoe het zit met je leverwaardes? Ik hoop dat het makkelijk te verhelpen is.

Als iemand op het werk moet bevallen maken we van te voren een poll over wat we denken dat het gaat worden. Diegene die het fout hebben trakteren dan voor iedereen broodjes. Misschien een beetje stom, maar wel leuk ;) Meestal heb ik het goed, dus ik hoef niet vaak te trakteren :)
    Hier durf ik niet raden omdat ik jullie niet echt ken natuurlijk!

18. haha dat is wel leuk muis! gelukkig gaat alles goed met je!

ja mijn moeder en zus zeggen jongetje ik denk meisje..martijn denkt kind hahah

heb sinds vanmiddag een beetje een down gevoel, onzeker,verdrietig chagerijnig en weet ik wat, martijn zegt nergens voor nodig lieverd, gister had je nog een dik posi test.
    ja is ook zo maar ben gewoon beetje emo:(

19. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Joyce uihihih ik zie jou al met een olifantje lopen.

20. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Zo meiden ik ben er ook weer, moet zeggen met het weer is het echt meegevallen.Vanochtend vieze miezerregen (soms weer droog) en vanmiddag is het droog geweest. Was erg gezellig en erg druk.

Joyce, alles blijft goed gaan bij jou, maar snap je angst af en toe wel hoor.
    Wat kunnen ze aan je leverwaardes doen??

Deel Deze Pagina