GEK op Roze (dames die gaan voor hun 1e kindje deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikke81, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Hoi Joyce, ik kan je wel een beetje helpen, alleen moet ik dan weten welke waardes verhoogd zijn. Je hebt namelijk 4 verschillende leverwaardes.
    Namelijk:ALAT, ASAT, GAMMA GT en ALKALISCHE FOSFATEN. En ze hebben allemaal andere normaal waardes.
    Leverwaarden verhogen ook bij intensief medicatie gebruik. Of andere oorzaken. Maar dan weet ik te weinig van helaas. Hep À,B en C kunnen dit ook veroorzaken. Sorry dat ik je niet verder kan helpen.

2. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Angela wat leuk zeg. En fijn dat je mooi weer hebt gehad. Nu lekker voldaan op de bank denk ik.

3. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Ik ben idd kapot twijfel, al die vrouwen die de hele dag voor je voeten lopen;)
    Heb ook hele schattige babysokjes gekocht, hard rose met witte hartjes(voor kindje van me vriendin en kindje van me neefje) echt heel schattig en super goedkoop.

4. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Hahaha erg is dat als je achter mensen loopt die kris kras over heen gaan en zo in het midden van pad gaan stoppen om ff te kletsen. Elende. Maar leuk dat je lieve sokjes hebt gehaald. Altijd cute dat kleine spul.

Ik ga hier ff snel mijn ogen dicht doen ben nog steeds zo raar te pas. Net eten op had ik zin in. Maar halve wege kwam het bijna weer omhoog. Bah.

5. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    mmmmmmmm zelfgemaakte latte macchiato smaakt goed al zeg ik het zelf

6. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    sorry dat moest er ff uit...
    nou idd ze gaan nkiet ff langs de kant staan maar ineens zo pats boem en dan geërgerd kijken als je tegen ze opbotst

7. hmm esther kreeg net een mail van mijn arts, ze belt me morgen maar wil me wss overmorgen weer in utrecht hebben, voor een echo maar snap niet van me lever of van de spruit??

nja ik voel me ok lichamelijk dus pff

angela fijn dat het leuk was meis!
    was het niet koud?

leonie hmm bleghh misschien of zwanger of griepje als je uitgaat van griep valt het altijd mee

8. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    @joyce, nee was niet koud viel echt mee.
    Ben benieuwd wat je arts van de week wil bekijken met de echo meis.

9. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    @Muis; Leuk, zo'n poll op je werk! Vooral als dat in jouw geval betekent dat je vaak op je lunch getrakteerd wordt, haha! :D

@Joyce; Wat apart, die leverwaardes! Hopelijk is het relatief onschuldig en makkelijk te verhelpen!
    Dat emogevoel komt wss van je hormoonhuishouding die op z'n kop staat. Niet te druk om maken en gewoon een dagje extra lief zijn voor jezelf. *knuffel*

@Tweety; Leuk dat je een leuke dag gehad hebt! Wat lief dat je schattige babysokjes voor je vriendin en neefje hebt gekocht! Enneuh die zelfgemaakte latte macchiato klinkt idd verrukkelijk, geniet ervan!

@Twijfel; Doe rustig aan meis!

Hoop dat ik niemand heb overgeslagen.... :-S

Hier is het een drukdrukdrukke dag geweest weer, pff! Net met veel pijn en moeite de stofzuiger erdoor gehaald en een bak yoghurt voor mezelf gemaakt, ben nu echt helemaal op. Bleugh.
    Morgen aan het eind van de middag gaan we naar het hartje luisteren bij de VK, vind het superspannend.
    Ik denk dat ik 's middags even in m'n eentje naar een leuk tentje in de stad ga om met een bak koffie m'n theorie te leren, want dat schiet thuis écht niet op. Dan gaat de telefoon weer, dan gaan er katten knokken, dan gaan de honden klooien, dan wil ik thee, dan moeten de honden weer plassen, dan moet ik weer plassen, dan gaat wéér de telefoon... Het houdt niet op en ik móét echt even rustig leren. Dus ik ga het denk ik maar op die manier aanpakken, de komende weken.
    Rijles ging wel weer goed vandaag, hellingproef gehad en bijzondere verrichtingen zoals straatje keren op een paar manieren, allemaal goed gelukt, dus dat is wel superfijn. Fijn dat Kaboutertje straks een mama heeft die hem/haar overal naartoe kan crossen, dat voelt wel goed.

Nou, ik ga even een afleveringetje Desperate Housewives kijken maar of zo, moet echt even tot rust komen. Bleeeegh.

Hele fijne avond lieve ladies! Dikke knuffel! (<-- En wederom; desgewenst met een vrachtlading HCG)

10. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Op de libellebeurs hadden ze die nieuwe schuimmelk van friesche vlag, met een melkopschuimer erbij voor een superklein prijsje, die kon ik echt niet laten lopen.En het smaakt echt lekker hoor

@sam, klinkt wel heel vervelend als je in een leuk tentje met een lekkere bak koffie je theorie moet gaan leren:p;) haha. Maar snap dat je met die drukte thuis niet goed kan leren en is toch wel belangrijke en soms best wel pittige stof waar je echt je aandacht bij moet houden. fijn dat het lessen goed ging vandaag

11. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Meiden heb jullie zo goed als bijgelezen. Laatste avondje met vriendje dus even een kort berichtje maar.

Gastouder had een ziek dochtertje, had haar nu wel door de tel gesproken en het klonk heel leuk. Ik ga van de week zelf kennis maken, dan moeten we het maar doen met mijn intuitie, maar meetal liggen vriendje en ik wel op een lijn.

Ik ga even spullen voor morgen klaarleggen, vriendje is nu aan het spullen pakken. Ik heb altijd erge hekel aan de "laatste avond", dan hik ik onwijs tegen zijn vertrek op. Maargoed, morgen ben ik er weer......

x

12. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Angela, heerlijk dat je je hebt vermaakt vandaag. Wordt jij ook altijd koopgek op zo iets. Ik wel altijd op de hhb.

@Joyce, ik ben benieuwd wat ze wil. Laat het me morgen even weten..... Echo van de spruit kan al wel maar is nog wel heel erg vroeg.

Hier sinds zaterdag ontzettend veel pijn in mijn liezen wat door trekt naar mijn heupen. Gaat in de ochtend wel, maar in de middag weet ik niet eens meer hoe ik moet zitten of staan. Morgen de VK maar even bellen. Ben heel erg bang voor bekkeninstabiliteit. Ik heb namelijk een hele slechte rug, door een ongeluk en mijn arm. Afwachten wat ze te vertellen heeft. En hoe nu verder.

Ga weer verder met Glee kijken.

13. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    @sallie, geniet nog ff vanavond van je vriend. En samen nog ff bewust genieten van jullie kindje. Lijkt me heel lastig als je vriend steeds zo lang is voor werk.
    Fijne avond nog samen.
    Balen dat jullie niet samen naar de gastouder kunnen, maar als jullie meestal op 1 lijn zitten komt het vast goed

14. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    @esther, ik heb me behoorlijk in kunnen houden. En als ik iets zag echt bewust mezelf afgevraagd heb ik het echt nodig? en vind ik het het geld waard. Dat helpt wel goed hoor je koopt echt de helf minder haha
    Balen van de pijn meis, hoop dat het meevalt en dat de vk morgen wat voor je kan doen.
    Wel balen, gezien je eigenlijk niet veel kwaaltjes had, maar deze wil je toch echt niet hebben

15. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Het liefst niet, maar als het zo isdan is het helaas zo. En dan ben ik er hoop ik snel bij om het een beetje terug te dringen, anders zal ik toch moeten kijken hoe nu verder.......

Ik denk dat ik dat maar moet onthouden voor volgend jaar op de hhb. Kan maar zo gebeuren dat ik op z'n dag &#8364;200,00 uitgeef.

@salie geniet nog even van deze dag. Spreek je morgen weer. Kan me een beetje indenken hoe je je voelt, maar niet precies aangezien JJ er elke avond is. We denken aan je de komende 9 wkn en we zijn er voor je...

16. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    pppfff jeetje esther dat is een hoop geld. Ruben doet me wat als ik zoveel uit geef haha

Heb net 'de slechtste chaffeur van nl' gekeken. Nou geloof me, ze doen de titel eer aan. Volgens mij rijd iemand zonder rijbewijs nog beter(niet lullig bedoeld voor de meiden hier die nog geen rijbewijs hebben, maar dit was echt schandalig)

17. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    @Joyce; Wat apart dat je overmorgen naar Utrecht moet! Ik hoop maar dat het iets onschuldigs blijkt en dat je je zowel lichamelijk als geestelijk snel weer wat lekkerder gaat voelen! Hele dikke knuffel voor jou!

@Tweety; Ja, echt ondraaglijk lijden he, in mijn favo lunchtentje mijn theorie moeten leren. :D Maar goed ik zal écht moeten leren en thuis lukt het gewoon niet, dus ik trek echt alle registers open, haha.
    Wat leuk dat die opschuimmelk van de reclame ook echt lekker is, ik denk dat ik 'm van de week ook wel even wil proberen dan.
    Goed dat je je zo hebt kunnen inhouden met shoppen trouwens, dat lukt mij echt nooit. ;)

@Sallie; Ach meis, wat stom dat ie alweer weggaat! Geniet van jullie avondje samen meis!
    Hopelijk klikt het van de week met de gastouder, kan je die zorg ook van je lijstje schrappen, dat geeft vast een beetje ademruimte.

@Esther; Ooh meis wat vervelend dat je zo'n pijn hebt. Ik duim heel erg hard dat het geen bekkeninstabiliteit is, ik heb begrepen dat dat echt heel erg pijnlijk en lastig is. :( Hopelijk kan de VK je helpen en geruststellen morgen. Sterkte meis!

Ik heb net voor het novemberbuikjes even voor de lol een snelle foto van mijn babybelly gemaakt, en vind het leuk om 'm ook even met jullie te delen. :) Dus tadááá, mijn 14 weken 1 dag pensje. Hij groeit gestaag, en ik hoop dat de VK morgen zegt dat alles goed is, dan maak ik me niet zo'n zorgen over die buik die ik totáál niet gewend ben en die echt gigantisch voelt, haha.

18. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    mooi buikje sam. Kan me voorstellen met al die afleiding in huis je beter ergens anders heen kan gaan om te leren.
    Met die melk krijg je echt stevig schuim, mijn lange lepel die ik erbij had bleef echt rechtop staan(heb me altijd laten vertellen dat je schuim dat echt goed is) ben benieuwd wat je er van vind

19. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@sam, wat heb jij een ontzettend mooi en bescheiden buikje. Geniet ervan.

@Angela, ik probeer het ieder jaar weer op de hhb, maar gaat echt nooit goed. Misschien aankomend jaar, maar denk het niet want dan is het ook de moeite waard om naar de 9 maandenbeurs te gaan. Voor die tijd echt geen zin, of je moet al ver zwanger zijn.

20. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    zouden ze wat kunnen doen dan met fysio ofzo eshter? Ik hoop echt dat het meevalt

Deel Deze Pagina