GEK op Roze (dames die gaan voor hun 1e kindje deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikke81, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Hopelijk is hij snel weer beter! Ik maak de oren van mijn hond wekelijks schoon en ik druppel er dan altijd een middeltje in. Shar-peis (mijn hond dus) zijn namelijk heel gevoelig voor oorontstekingen dus preventief goed schoonmaken. Ik kan het druppelen gewoon alleen doen. Ik klem hem tussen mijn benen in zodat hij niet weg kan en dan druppelen maar! Het is wel even oefenen ...

2. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Labrador, hoop dat je hond snel opknapt en dat het gaat lukken om de druppels te geven straks alleen.

@Sallie, ik hoop dat je kat is opgeknapt. Jij hebt echt een rel geschopt op dat andere forum, heb het vanochtend even gelezen.

@Meikie, hou in je achterhoofd dat de vermoeiheid voor een goed doel is. Ik heb er ook last van.

@Ikke, ik hoop dat je dip niet doorzet maar dat het uiteindelijk toch goed uitpakt.

@GFH, op naar de BMS en nu hopen dat jullie raak schieten.

@Lisa, kan me voorstellen dat het wennen is nu je je eigen teennagels kan knippen, over een aantal maanden lukt je dat weer.

Hier slaat de misselijkheid echt keihard toe, niet overgeven maar de hele dag z'n heerlijk rot gevoel in je maag. Nog geen een keer gehad zeker niet bij de vorige 2 keren. Moeder vroeg er naar en die reageerde van YES, ik heb 9 maanden bij jou gekotst dus paybacktime. Ook erg moe maar dat is nog 8 wkn en dan wordt het wat minder. vandaag op het werk geweest was mijn vrije dag maar nieuw systeem en was er om problemen op te lossen en die waren er. Dus handig dat ik er was. Daarna naar mijn moeder geweest mijn ouders zouden vandaag 37jaar getrouwd zijn dus even morele steun gegeven. Nu heerlijk op de bank met manlief.

Vraagje heeft iemand nog extra tips om mijn darmen weer op gang te krijgen liggen echt volledig stil. Gebruik vezels, eet vezelrijk en om de 2 dgn lactulose, wordt hier dus echt gek van.... HELP

Veel liefs Esther

3. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @sallie, wat lees ik nu?? heb jij een rel geschopt??? zal eens even rondkijken ;)

4. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0

Ik hoop dat hij luisterd ;)

@karin: thanks

5. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    @Hielkje: Als je een oplossing hebt op het probleem dat je darmen plat liggen dan hou ik aanbevolen ;)

@Justme: doe jij nu ook pendelen??

6. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    ik doe af en toe wel aan pendelen, meer voor de leuk dan dat ik er serieus mee bezig ben hoor

7. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Zou je voor mij eens een poging willen wagen of zeg je van geen zin in ;)

8. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    tuurlijk! ik pb je zo even, ik heb niet je echte naam ofzo nodig. voor mij zegt je nickname mij net zo veel als je echte naam.....

9. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Thanks voor de moeite!!

10. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Hielkje, ik heb sinds een week ook problemen met naar de wc gaan! Niks helpt !!

Justme, zou je voor mij ook eens willen pendelen? Mijn gevoel zegt dat het weer raak is..

Jullie hebben weer veel gekletst meiden!
    Hoe gaat het?

Ik heb sinds gisteravond wat rare steekjes in mijn buik.. Hopelijk is het een positief teken!!

11. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Ik hoop het voor je meis, er moet nog meer roze in dit topic komen ;)

12. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Iedereen moet gewoon posi testen!!! :)
    Ik duim ervoor!!!

13. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    ikke toch wel, duimen draaien over uren :D

14. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    meid: Spannend hoor, ik duim voor je. Wanneer wil je testen?

15. Muis27

Muis27 Actief lid

8 okt 2010
    413
    0
    0
    NULL
    NULL
    Justme, ik durf het bijna niet te vragen, maar zou je voor mij ook willen pendelen? Als je geen tijd of zin hebt, gewoon eerlijk zeggen, ik zal het je echt niet kwalijk nemen!

16. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Nou ik denk dat ik nog een weekje wacht.. Want dan ben ik zeker weten over tijd!

Ik ga nu lekker slapen meisjes!

Slaap lekker! & tot morgen :)

17. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Ik weet het ja, ik ben inmiddels ook zover dat ik er gewoon aan toe geef en lekker voeg mijn bed in duik...;)

Je hebt van roosvicee de laxo versie, die werkt bij mij erg goed. Verder heb ik metamusil(regulan) poeders, deze gebruikte ik al vandaar dat ik ze heb, mogelijk kan het jou ook helpen.... En anders een microlax.....:(
    Maar het is inderdaad een rot gevoel....

@ Meid1987, ik duim voor je dat het raak is!!!! Spannende tijd weer hoor komende week ;)

@ Just me, kan je ook pendelen op geslacht? Als dit kan zou je dit dan voor mij willen doen. Als je niet wil moet je het gewoon zeggen hoor....

18. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Joehoe, ik ben ongi geworden. Ben er eigenlijk best wel blij mee. Eindelijk van die stomme onzekerhied af.

Ik kwam vanmorgen beneden staat de woonkamer helemaal onder water!! Er was een slangetje vd filter van het schildpaddenverblijf eraf gesprongen. Ik was me toch pissig! Maar goed, alles is weer schoon, nu nog even lekker aan het luchten.

19. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    @ Labrador, fijn voor je dat die onzekerheid nu weg is. Op naar de volgende ronde. Ik hoop voor je dat het mag lukken nu....;)
    Balen zeg van dat water, had je geen laminaat of hout ofzo op de vloer? Zou toch erg zonde zijn als dat direct verpest is.....

20. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @labrador, gefeliciteerd met je ongi:D:D, dat is geen leuke verrassing als je beneden komt! Mooi dat alles weer schoon is, is er niks beschadigd?

@meid, ik hoop voor je dat het weer raak is!!

Ik ben zeer benieuwd naar je pendels justme, ben nieuwgierig of je er straks veel goed hebt!!

Deel Deze Pagina