GEK op Roze (dames die gaan voor hun 1e kindje deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikke81, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. :$:$:$:$ik had verkeerd berekend heb dus nu op allerlei reken sites gerekend en dit was het gemiddelde whaha hihi ach ja die twee dagen;)
    maar goed vond het wel coolio:D:D

2. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Net op Hyves heeft die vriendin die gee. Kinderen wou, wereld kundig gemaakt dat ze bijna. 9 wkn zwanger is. Wij zijn allemaal extreem voorzichtig omdat we weten wat er fout kan gaan. En ze weet dat het bij haar ook nog kan gebeuren. En dan het nu al van de daken gillen. Echt hoe blond kan een mens zijn. Ze is ook blond dus klopt wel.....

Wat ik nu ga zeggen klopt niet maar moet het echt even kwijt. Hoop dat het alsnog fout gaat. Sorrry, maar kan het niet tegen JJ zeggen. Die vindt het veels te leuk dat en goede vriend van hem ook vader wordt.

Ik wil hier niet de nog niet zwanger meiden of nog kort zwanger meiden tegen het zere been stoten. Indien dat wel gebeurt heel erg mijn excussen hiervoor.

@Catherina, dat is echt veel geld maar dan ben je wel klaar en heb je alles nieuw en geen waai boom en klapper hout zoals mensen zouden zeggen maar kwaliteit. Hoop dat je volgende offerte iets gunstiger uitpakt.

3. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Joyce, is toch weer mooi meegenomen toch. Misschien pakken ze de kleine wel mee morgen.

@flora, heel erg veel succes morgen en alles gaat goed komen, brammetje zit veel te lekker. En houdt heel erg veel van zijn mama.

4. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Zo druk als het vandaag was zo rustig is het vanavond.

5. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Esther snap je gevoelens. Mij stoot je niet tegen mijn been hoor. Denk dat jij net als mij hoopt dat wij nod wachters raak krijgen. Maar snap dat je het ff klote vindt. Kop op dikke knufff.

6. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Dank je wel Leonie, en eerlijk gezegd gun ik het jullie 100x meer dan haar. Maar dat is gevoelsmatig.

7. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Ik snap hem ook hoor Es!!

Pfff mijn buikje ploft uit mijn broek! Net mijn nieuwe bikini gepast en ik lijk echt al een zwanger meiske erin met een mooi babybuikje hihi
    Vond mezelf wel schattig!
    Dut weekeind maar een paar grote maat rijbroeken halen!

8. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    @Es; Ik snap je wel hoor. Heel vals maar ik heb 2 mensen hetzelfde gegund en dat doe ik nog steeds. Vind het walgelijk dat zoveel vrouwen die zulke goede moeders zouden zijn zo lang moeten wachten en zo moeten vechten om een kindje te mogen krijgen, en dat van die ondankbare krengen maar zwanger worden alsof je een pak suiker haalt. Dat gun ik ze totáál niet, en hoe vals ook, dan hoop ik echt dat het fout gaat. Fuck it, ik ben gewoon eerlijk. :p:)

@Joyce; Babyboom gemist! Maar zo te horen had ik toch zitten brullen als een kleuter, ik kan totaal niet tegen emotv de laatste tijd dus misschien is het maar beter.
    Over die 3+ tests; sommige vrouwen weten het dan echt nog niet! Ik kwam er pas met 6 weken achter dat ik zwanger was. Was er al die tijd heilig van overtuigd dat ik ongesteld moest worden en dat direct na het testen zou worden, dus ik testte steeds niet. Tot een vriendin mij op m'n enorme borsten wees en zei dat ik er toch echt maar een testje aan moest wagen. En toen bleek ik dus al ruim 6 weken zwanger. ;)
    Aan de andere kant, als je je opgeeft voor zo'n programma en weet dat je je test op tv gaat doen test je waarschijnlijk eerst wel even thuis zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Denk ik althans, zo zou ik het iig doen haha. :D

@Catharina; Als je het te duur vindt moet je echt goed kijken wat er op de offerte staat en of het ergens goedkoper kan. Het viel ons met kamertjes kijken op dat er wel errug creatief geprijsd wordt, misschien ook bij jou. Misschien kun je ergens onnodige kosten schrappen?
    Hoe ging de intake met de kraamzorg? Ik moet morgen de mijne aanvragen, ben erg benieuwd of ze een beetje leuk zijn, haha.

@Esther; Ik denk dat we Joyce wel goed bang gemaakt hebben, en anders gaan we d'r samen wel even stevig op d'r donder geven voor dat gekijk in zulke depritopics. Dan durft ze écht niet meer. :D

Waaiboom en klapperhout? Whahaha die uitdrukking heb ik echt nog nooit gehoord! Da's vast iets Indisch ofzo, geweldig! :D

9. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    @Flora; je lijkt niet een zwanger meiske, je bent een zwanger meiske! En dat blijf je ook nog een hele tijd, want Brammetje zwemt voorlopig nog heerlijk rond in die babybelly van je, tot ie groot en sterk genoeg is om in je armen te komen liggen. Dus; Buikfotoooo!! :D

10. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Sam dat is echt Hollands voor spullen die je na 1 x gebruiken weg kan gooien. En wat Joyce betreft, als we er achter komen kom ik je wel halen, ik weet hoe we bij haar moeten komen, ben er nu al 2x geweest dus komt helemaal goed.

Ga lekker slapen, lees en schrijf jullie morgen weer

Heel erg veel liefs Esther en een hele drukke ukkekpuck.
    Zei vanavond hard op "ga je moeder pesten"

JJ heel grappig."doet hij/zij al"
    Oh ja even vergeten.

Tot morgen en welterusten. Love you all.

11. es ik snap je reactie echt helemaal heb ik soms ok met bepaalde mensen in deze omgeving..hoop morgen dat ze sproet meenemen:D had ik het net toevllig met tijntje over we hebben samen de was gedaan haha gatver wat klef!

sam ja ik hield het net aan droog ..

eeehm ik deed net toch nog ff testje ik weet zwanger en kids blijft altijd wat lichter maar de strepen kwamen tegelijkertijd in beel na nog geen sec hihi ,tijn word er gek van whaha ik vind ut wel mooi maar dit was wel ff de laatste nu hoor, maar had beetje buikpijntjes nah niet echt pijn maar euhm ff ja soort trek steken ofzo
    mja resultaat

12. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Haha Sam! Ik zal morgen ofzo een foto plaatsen, heb nu ff geen puf meer om de computer aan te slingeren! Sorry!
    Krijg je morgen ook gelijk Bram zijn nieuwe pasfoto ;)

13. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Die is lekker knal Joyce!!

14. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    @Esther; Dat is een mooi plan de campagne! Hoor je dat Joyce; we weten waar je huis woont en we komen langs met versterking om je er even goed van langs te geven! :D

Leuk dat je kleintje zo druk is Es! Heb je al een gevoel of het roze of blauw is?

@Joyce; Mooi testje meis!
    Die buikpijntjes ga je houden hoor, dus als je elke keer dat je dat voelt een testje wil gaan doen zou ik maar vast een gros bestellen, haha. :D

15. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    @Flora; Jaaa! Leukleukleuk!

16. Flora spannend hoor!! ben benieuwd naar bram maar ook naar sproet zo heet die van ons haha

Sam jij weet niet waar mijn huis woont haha nog niet, wie weet kunnen we gewoon een keer meeten ofzo :)
    ow ja ik had net weer buikpijntjes maar liet een enorme stinkscheet en foetsie kramp haha

ga zo lekker bedje opzoeken ff hvnl kijken en broodjes alla martijn smeren

trusten lieve schatjes love you

17. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    @Joyce; Als jij even een woeste Tante Sam aan de deur nodig hebt weet ik je te vinden hoor! :p
    Maar een keer meeten lijkt me sowieso een strak plan.

Whahaha jij met je stinkscheten! Ik hoop voor Martijn dat die snel weggaan haha!

Slaap lekker lieverds!

18. hahah ja kan je zeker wel een keer gebruiken

en over die scheten martijn is aan de antibiotica dus ik weet niet wie momenteel harder stinkt haha maar ik kan zeggen als ik stink ja sschat jou schuld:D\

mja hij zegt dan weer dat die zijn bestje zaadje heeft afgeschoten en dat die niet zo stinkt haha lekker stel zijn we :D

19. es schat waar ken jij claudia allers van ??? haha zie net dat we die als gemeenschappelijke vriend hebben op hyves huh hahah

20. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Lieve meiden,

Ik ben eindelijk weer thuis na een lange dag! Ik heb wel bijgelezen, maar schrijf vanaf morgen weer mee!

Flora: ik wil jou alleen even slaap lekker wensen, zonder al te veel zorgen en dan wens ik je morgen een goede echo, want die ga je krijgen! :).

Ik zou nog wel een buikfoto plaatsen, die moest toch in mijn collectie, dus bij deze: (12w6d dus). Voor mijn gevoel wordt hij al flink. Collega van woensdagschool blijkt ook 3 dagen langer zwanger dan ik, maar bij haar zie je nog niks. Vandaar dat het denk ook groot voelt ;).

Deel Deze Pagina