Joyce: volgens mij kan die testen niet positiever. Ze knallen er van af. Esther: Is ie niet juist schopperig als je wil gaan slapen?Dat hoor ik vaker. Flora: Succes morgen!! Nou ik kon vanavond naar boven vertrekken om daar Babyboom te kijken. Hebben jullie het vorige seizoen ook gezien (2007-2008)? Ik ga slapen, weltrusten meiden
sallie: je hebt al een mooi buikje hoor. En meid wat ben je mooi slank, ben er jarloers op. Bij mij zal er rond die tijd ook nog niets te zien zijn.
Ik ga ook slapen, tot morgen! Dan zal ik jullie niet meer verwaarlozen . x Edit:lees nu je berichtje Labrador, dankje meis! Ik weet zeker dat jij ook een mooi buikie hebt binnenkort! .
@Sallie; Meid wat een beeldschoon buikje heb je al! Lekker showen hoor, prachtig is ie! @Labrador; Even een knuffel met extra HCGtjes voor jou, hopelijk heb ook jij snel een babybelly in the making. Ik ga offline lieve dames, morgen weer drukdrukdruk dus ik moet maar eens proberen om voor 1 uur in m'n bedje te belanden. Slaap lekker ladies, tot morgen!
Goedemorgen meiden! Mn ovulatietest was gisteren positief. Dus dan zou vandaag/morgen mn eisprog moeten zijn. Spannend!
Dus aan het werk GHF ik duim voor een mooi bevrucht eitje!! Sallie mooie buik hoor!! Mijne komt daar ook al in de buurt, gaat de laaste paar dagen ineens sneller lijkt het wel!!
Goedemorgen meiden! Zo, vanaf nu ben ik weer actief . Heb eerst eens lekker geslapen dus dan kan ik er weer tegenaan. Sam: dankje meis! Ik hoop dat je lekker hebt geslapen en vandaag niet opgebliept wordt . GFH: succes met BMSe! Hopen op een rake deze ronde! Flora: doe jij ook weer een buikfotootje dan?! Heeeeel veel succes vandaag, zwaai even voor me naar Brammetje . Ik ga werken zo dus ik spreek jullie vanavond weer! x
Yep sallie, als alles goed is plaats ik Vanavond of morgen (ben vanavond naar een vriendin) mijn buikfoto en de echo!
@Flora, heel erg veel plezier vandaag. @Sallie, mooi buikje hoor.... @Joyce, heel erg veel succes vandaag. Claudia is een hele goede vriendin van mij. En ze heeft een relatie met mijn achterneef. Hoe klein kan de wereld zijn. Waar ken jij haar dan van? @Labrador, ik mag van de kleine nog heel erg lekker slapen. Maar het is ook net of er iets in je buik kriebbelt dus dat voel je nog niet zo heel erg
@joyce, suc6 meis vandaag.En kom idd maar ff niet op dat andere forum. @flora, geniet van je echo vandaag. @esther, hoe is het op je werk? trek je het nog het extra werken? @sam, is het leren gister gelukt? Hier lekker dagje vrij, vanavond op kraamvisite bij me vriendin ben benieuwd naar haar dochter.Dus moet straks nog ff cadeautje kopen.
@Angela, het extra werken is geen probleem. Ik heb alleen artsen rond lopen die zichzelf allemaal zo zielig vinden dat het een beetje depri is voor de sfeer. Mijn collega en ik moeten dan maar blijven lachen. En dat is best moeilijk
Alles helemaal super!!! Bram gebruikt mijn baarmoeder als trampoline!! Hij was behoorlijk druk dus dat belooft nog wat!! Maagje en blaasje waren mooi gevuld, we konden zijn handjes en ruggegraat ook heel mooi zien! Ik heb een stukje gefilmd, ik zal het morgen plaatsen!!
Dat is niet fijn als je zulke collega's hebt, niet echt bevorderlijk voor de sfeer. gelukkig wel een collega die met je mee probeert te lachen. gelukkig dat je het extra werken goed kan hendelen. heeft de kleine je vannacht lekker laten slapen?
FLora: Wat fijn dat alles goed is. Ben benieuwd naar het filmpje. Ikke: Hoe was gisteren je pretecho? Sallie: Je bent lief. GFH: Aan de BMS jij!! Zometeen maar weer een ovutest doen. Gisteren begon de test al donkerder te worden. Hoop eigenlijk dat ie pas morgen positief is, want mannetje wordt er niet vrolijk van als we vanavond nog om 23:00 moeten BMSen want hij moet de volgende dag vroeg op. Ik moet namelijk vanavond tot 22:30 werken.
@Angela, de kleine laat me nog lekker slapen. Maar is overdag meer aanwezig. Hoop dat het straks minder wordt anders ga ik het nog zwaar krijgen. Hoe ishet verder met jou? @Labrador: ik hoop ook dat hij niet donkerder wordt maar pas in het weekend voor jou en je mannetje. Maar BMS is ook lekker en de man slaapt er daarna heerlijk door. Dus ook voor 2 goede doelen
gelukkig esther, dat je nog wel lekker kan slapen. Hier alles goed,eindelijk een beetje rustiger alles(altijd druk met afspraken enzo) komend weekend ben ik alleenmanlief heeft een wedstrijd in belgiƫ dus die gaan zaterdagmiddag daar al heen en komt zondag pas 's avonds terug. Dus ik hoop dat het hier lekker druk is dan ben ik lekker vaak hier te vinden. @labrador, hoop ook dat je ei pas morgen komt dan meis. werk ze vanavond
Goeiemorgen meiden! @ flora super hoor dat bram het nog steeds zo goed doet Ben benieuwd naar het filmpje.. Ik heb de 26e weer een echo ben benieuwd of mijn kleine ook mijn baarmoeder als trampoline gebruikt hahaha @ Sallie wowie mooi buikje zeg, daar zal ik ook echt lekker mee showen als ik jou was Meer heb ik eventjes niet meer onthouden Vanavond om 18.00 heb ik al lekker weekend! En hoef dan pas dinsdag weer te werken. Mijn mannetje en ik gaan morgen eerst nog 2 kdv's bezoeken en dan gaan we zaterdag een weekendje weg naar waarland (NH) We slapen in een hooiberg www.deboereplaats.nl Ik heb het bruids arrangement geboekt. Mijn mannetje weet van niks. Het is een verrassing omdat wij 27 mei 1 jaar getrouwd zijn. Dus zaterdag gaan we lekker uit eten in Amsterdam en daarna hebben we een redlight cruise door de grachten. Zondag avond gaan we ook lekker uit eten. & dan gaan we maandag middag ergens weer richting huis. Heb er echt onwijs zin in! 29 mei gaan we dan steengrillen met mijn ouders, schoonouders, broertje en schoonzusje. Pff ik hoop wel dat ik de dag door ga komen ben namelijk weer onwijs misselijk... Nou meisjes misschien tot vanavond en anders denk ik weer tot morgen! xxxxx
Heey meiden. Ik ben ook weer wakker. Flora ben benieuwd na jullie echo. Rn leuk dat bram zo actief was. Dday wat leuk zeg zon verassing. Hoop dat jullie een gezellig weekend hebben. Pff vanacht slecht geslapen. Raar gedroomd. Misselijkheid. Midden in de nacht. Proefde mijn kip tandorie bah. Maar goed. JOYCE ik heb maandag een afspraak bij de dokter. Ga vanmiddag ff een lijstje maken met dingen kwaaltjes en zo. Heb er nu al opstaan. Misselijk moe moedervlek. Ik dacht hou je ff op de hoogte.