@Leonie, heb je wel heel verstandig een dubbele afspraak gemaakt met je huisarts, want dan heb je wat langere tijd. 10 min is om voor je erg in hebt. @Dday, leuk idee z'n weekend. Mijn weekend begint vandaag om 17uur. Heerlijk heb er nu al zin in.
Hello ladies! @Tweety; Oeh lekker vrij vandaag! Geniet ervan, hoop dat je een hele fijne dag hebt! @Esther; Oh lekker is dat, van die collega's die zichzelf alleen maar zielig vinden tot op het punt dat je gewoon al zielig wordt van hun aanwezigheid. Bleegh! Hopelijk trek je het een beetje! Gelukkig heb je vandaag al vroeg weekend, dat heb je wel verdiend. @Flora; Dat klinkt super! Zie je nou wel dat je geen enkele reden had om je zorgen te maken! Tante Sam heeft altijd gelijk. Ben heel benieuwd naar je buikfoto en het filmpje van Brammetje! @Labrador & GFH; Spannend hoor! Ik duim heel hard dat julie over een paar weken weer een positieve test in handen hebben, maar dan een ander soort test. Dus hup, flink BMS'en, wat die mannen ervan vinden doet er even niet toe. Zodra hun bloed gaat stromen veranderen ze toch wel weer van mening, haha. @Dday; Ooh dat klinkt als een verrukkelijk weekend! En wat leuk dat hij nog van niks weet, kun jij je lekker verkneukelen in de voorpret, haha. @Twijfeltje; Wat naar dat je zo'n slechte nachtrust hebt gehad! Hopelijk kun je dat vanavond lekker inhalen. Sterkte vandaag! Hier is het vandaag weer drukdrukdruk, ik word er echt niet goed van. Ook superslecht geslapen vannacht van de kiespijn, dus na 2 weken er tegenaan hikken toch maar huilend de tandarts gebeld (ik heb extreme tandartsangst) en ik kan nu maandag terecht. En guess what, zodra ik ophing werd de pijn minder. Zo klote, nou wil ik eigenlijk meteen weer afbellen, maar dan zal je zien dat het dit weekend weer drama wordt. Zucht. Ik háát tandartsen, had ik maar geen tanden. :x Maar nu eerst maar weer een uurtje rijles, we gaan ook evalueren en bespreken wanneer mijn examens (theorie en praktijk) aangevraagd kunnen worden, dat is wel weer leuk en spannend. Wens jullie een hele fijne dag vandaag lieve ladies!
Ik heb Joyce nu aan de telefoon, en alles is goed met haar lever. Kleine is ook aanwezig en doet het.
Ik ga zo sporten daarna vast de boodschappen halen(komt het weekend denk ik niks van) en dan vanavond op kraamvisite. Tussendoor kom ik hier gezellig mee kletsen haha. Heb jij het druk op je werk of valt het mee en ben je hier ook veel? Dames als we zo door gaan kunnen we denk ik vanavond of morgen over naar het nieuwe topic
daar zijn we ook vrouw voor he esther. Ik ga me ff omkleden voor sporten en dan nog ff wat eten. spreek jullie later
Wat fijn dat het goed gaat met Joyce en haar Sproetje, Esther! Doe haar ook maar een dikke knuffel van mij!
Hoi meiden, Eventjes een berichtje van mij . Flora: super dat alles goed was! Ik wacht"rustig"op het filmpje en de buikfoto . Sam: balen van je tanden maar goed dat je wel gaat! Ik moet wel lachen om "ik widle dat ik geen tanden had"zie het al voor me . Tweety: sportze! Joyce: super dat alles goed is en beeb het doet! Gefeliciteerd! Hielkje: kom jij nog wel aan werk toe . Labrador: jij ook, daarom . Ben evnetjes thuis, was wat vergeten voor de vergadering van vanmiddag en ben gelijk maar mijn broodje hier blijven eten. Ik heb een baaldag. Ik ben te moe, de kinderen zijn irritant en er moet te veel werk gebeuren voor de tijd. Dus ik dacht mooi even thuis zonder geklets om me heen eten. Nu mijn tosti eten en dan weer terug. Zou wel kunnen slapen. Moet vanavond ook nog op verjaardag, maar uit mijn werk eerst een uurtje tukken denk . Tot straks! x
Joyce: Wat fijn te horen via Esther dat het goed gaat met je lever en dat het goed gaat met Sproetje!! Tweety: Sportse!! Sam: Ik vind het knap van je dat je de tandarts al gebeld heb. Hopelijk is je kiespijn snel over. Net 2 ovutesten gedaan, want ik vond de 1e niet echt duidelijk. Ik vind de 2e streep nog niet duidelijk genoeg dus denk dat ie morgen zover is. Nu ff heerlijk een broodje file american met knoflook eten hmmm.
Sallie: Ach arme meis, baaldag... Kop op en laat je niet gek maken door de kids en vanmiddag ff een tukkie doen dan kun je er vanavond ook weer tegenaan.
@Sallie, ik kom zeker nog aan werken toe. Ik doe eigenlijk 6 dingen te gelijk op een dag 1. de telefoon aannemen 2. patiënten te woord staan aan de balie 3. Post verwerken 4. Scannen 5. Medische handelingen zoals bloeddruk hechtingen enzv. 6. Met jullie kletsen. En zo kom ik me dag heus wel door en alles gaat nog goed ook. Artsen klagen niet en mijn dag gaat redelijk snel om.
wat fijn om te horen dat de kleine het doet en dat haar lever toch goed is nu kan ze misschien eindelijk gaan genieten sallie wat een prachtig buikje heb je al ben jarloers sam er zit maar 1 ding op onder gehele verdoving alles er uit laten halen en een kunstgebitje nemen suc6 met rijden flora wat fijn dat alles goed is met de kleine wacht vol spanning op het filmpje en ook op je buikfoto dday wat een super leuk idee zo'n weekend heerlijk er nog even met zijn 2tjes uit (ook al is de kleine spruit wel mee) GFH gauw gaan klussen nu en hopen op een bevrucht ei en een plakbeebje ester balen dat je collega's niet gezellig zijn maar als je het te ongezellig vind worden kom je maar gezellig bij ons meekletsen kom ik net op school om een kindje op te halen komt zijn vader ook grrr is nu al de 2e keer in 3 weken tijd baal ik zo van want ik had ook een kind dat wel heel graag naar bed wilde als ik dat had geweten had hij gewoon naar bed gekunt maja niks aan te doen heb nu wel lekker rustig middagje
ik wil heel graag testen ook al weet ik dat het eigenlijk niet kan zit ik er toch over te denken om zondag of maandag te testen maar maandag is pas mijn nod
Karin: dat is niet netjes van die vader. Als ik jou was zou ik gewoon testen maandag, dan heb je meer duidelijkheid en geeft het je misschien wel rust. GFH: BMSse vanavond dan!
@GFH, aan de BMS vanavond, veel plezier. @Flora, zie je wel dat alles gewoon goed is. Nu echt gaan genieten!!!!!!!!!!!!!!!!!!! @Karin, je weet het nooit. Soms als de druk er vanaf is lukt het wel. Dus wie weet. Bij joyce ging het ook zo.... Balen van die vader. En als mijn collega's minder gezellig zijn kom ik zeker hier de gezelligheid opzoeken. @Sam, Joyce heeft goed naar ons geluisterd en gaat niet meer op het jan.forum kijken. Heeft ze me beloofd. Ga me nog even actief maken en dan heerlijk naar huis Weekend vieren. JIPPPPIIEEEEE