Heey meiden. Esther. Heb geen dubbel afspraak. Nog nooit van gehoord. Maar moet zeggen mijn dokter neemt altijd de tijd voor mij. De ene keer ben ik er snel weer de andere keer niet. Maar we hebben ook niet een hele grote praktijk. In mijn ogen dan. Joyce fijn dat je onderzoeken goed was. En dat de kleine lekker actief is. En nu gaan genieten. Niet meer na het jan. Forum toe. Karin spannend toch altijd weer. Ik zou als je echt wil testen het op maandag doen. Hier zon testdrang. Pfff maar de testen liggen nog in de verpakking. En zodra ik voel dat ik moet plassen gelijk gaan. Hmm verdomde moeilijk. Maar weet ook nu kun je zeker nog niets zien. Zonde van de test. Hou ik maar in mijn achterhoofd.
@Sallie; Balen dat je zo'n offday hebt! Hopelijk voel je je morgen weer wat lekkerder, en kun je het weekend fijn rustig aan doen. Vergaderze straks nog even! @Labrador; Mmmm geniet nog maar even van je broodjes filet americain! Ik zou er een moord voor plegen, haha. Ik hoop ook dat m'n kiespijn snel over is. Ik poets, flos en spoel me helemaal het leplazarus maar toch is het nog elke paar maanden raak. Echt om te janken. Het zit in de familie bij mij (voor zover ik weet natuurlijk), mijn broers hebben ook altijd tandartsgezeik, alleen ben ik dan weer de enige met zo'n extreme angst. En dan ben ik in een grijs verleden nog zelf tandartsassistente geweest ook! Werkze meis! @Esther; Haha jij multitaskwonder! Geen wonder dat ze zo blij met je zijn. Over anderhalf uur heb jij lekker weekend meis, lekker van genieten! Heb je al wilde plannen gemaakt? Fijn dat we Joyce uit het januaritopic hebben kunnen dreigen, hopelijk is ze verstandig en luistert ze netjes naar ons. Anders wordt Tante Sam héél boos, haha. @Karin; Ik heb het serieus al eens gehad over schroeftanden met mijn tandarts. Maar dat is waanzinnig duur en omdat je kaak dan gaat slinken heb je dan nog steeds geen garantie dat je pijn minder wordt. Bovendien zit je dan ipv bij de tandarts bij de kaakchirurg en dat is zo mogelijk nog enger dan de tandarts. Dus ik hoop maar dat ik zsm geen enkele kies of tand met een zenuw meer heb en dat ik dan pijnloos door het leven kan, haha. Normaal gesproken krijg ik mijn behandelingen onder volledige narcose, omdat ik zo bang ben dat mijn lichaam van de adrenaline de verdoving niet toelaat en ik dus totaal onverdoofd behandeld word. Van de angst lig ik natuurlijk vreselijk te bibberen ook nog, waardoor het allemaal alleen maar langdradiger en vooral pijnlijker word. Waanzinnig vervelend. Normaal is die narcosetandarts echt een geweldige uitkomst, maar nu ik zwanger ben ben ik dus gewoon keihard de sjaak. Over je test; Ik zou maandag testen! Maar goed, ik ben een hysterisch veilige tester, haha. Maar we staan je bij hoor meis! En wat stom zeg, van die vader die je steeds voor niets naar de school laat komen. Kun je daar niet iets van reserveringskosten of kosten voor het niet afbellen of zo voor in rekening brengen? Als ze er alsnog voor moeten betalen letten ze ineens stúkken beter op hoor. @GFH; Ja, goed BMS'en hoor! Dat het zwanger-lijstje maar snel het enige lijstje mag zijn omdat we geen NODwachtbank zittende dames meer hebben! *Proost!* Rijles ging niet echt bijster goed vandaag, helaas. Heb echt m'n dag niet. Wel alvast theorie examen gereserveerd (27 juni, whaah!), kraamzorg geregeld en met mijn verzekering overlegd wat handig is. Ik kan voor 3 maanden een aanvullende verzekering erbij nemen die voor een paar tientjes per maand mijn complete bevalling vergoed, alle kraamzorg volledig vergoedt plus 15 uur extra, en die eventuele couveuse en andere nazorg volledig vergoedt. Die kan ik dan 1 oktober in laten gaan (mocht ik vroeg bevallen), en 1 januari opzeggen. Ben ik voor minder dan 100 euro in totaal volledig verzekerd. Anders was alleen de eigen bijdrage voor de bevalling in het ziekenhuis al 300 euro geweest, en dan had ik de kraamzorg en eventuele nazorg nog niet eens meegerekend. Dat is goed geregeld dus, ben ik wel blij mee. Nu nog even snel de stofzuiger door het huis halen en dan lekker een hapje eten op m'n eigen werk vanavond. Dan even kijken of ze me daar nog nodig gaan hebben (waarschijnlijk niet), dus dan kan ik lekker vroeg naar huis en m'n administratie op orde brengen. Pfff! Gelukkig morgen een leuke dag gepland, maar wel weer druk. Ik heb echt een ontstressdagje nodig, aargh! Hele dikke knuffel lieve ladies, werkze nog even voor de dames die aan het werk zijn. En tot vanavond!
@Twijfeltje; Hou je in hou je in hou je in meis!! Nog een weekje en dan kun je testen. Het is toch puur geld wegplassen als je nu gaat testen, al ben je zwanger, dan is het toch nog niet te zien. Wees even een weekje heel lief voor jezelf, en dan volgende week kun je testen. Tot die tijd moet je maar even hier komen gillen zodat we je tegen kunnen houden, haha. Komt goed meis, echt! Maar je moet gewoon echt nog even op je handen zitten! *knuffel!*
de ouders moeten ook gewoon doorbetalen hoor als ze netjes afzeggen dan niet maar als ze 's ochtends pas afbellen of helemaal niet dan moeten ze gewoon betalen
@Leonie, ja het is echt nog zonde van je geld. En nee je mag ook niet. @Sam, wel vervelend dat je rijles niet goed ging. Wel lekker dat je voor 3 maanden kan bij verzekeren anders wordt het wel een heel erg duur geintje.
Ik geef je groot gelijk Karin, dat is toch overal zo dat je door moet betalen als je een afspraak vergeet af te zeggen. Ik ga zo lekker naar huis en zie jullie morgen weer. Ben vanavond bij mijn moeder en heb daar geen internet. Veel liefs Esther
Karin dat vindt ik ook. Als je een dag van te voren afbeld heeft die gene nog kans omin jou geval een andere planning te maken ofzo. En voor dokters en tandartsen om een andere persoon op die plek te zetten. Maar je hebt dus een lekker rustig dagje voor de boeg. Nouja bijna om denk ik. Sam jammer dat je rijles niet zo goed ging. Maar dat maakt toch niet uit het zijn tenslote rijLESSEN. Je moet het toch leren. Maar jij hebt je theorie ook al snel. Flink leren en dan gaat het helemaal goed komen.
Hey meisjes, Hier ook een off day, vannacht super slecht geslapen, misselijk enzo. Dus net van 2 uur tot 4 uur geslapen. @joyce, wat top dat je lever goed is en dat sproet het goed doet! @flora, super dat je echo goed was! Ik ben benieuwd naar het filmpje. @karin, helemaal gelijk hoor dat ze dan door moeten betalen! Ik zou ook nog eventjes wachten met testen, dan heb je meer zekerheid. @hielkje, die uitspraak kende ik ook niet, maar klopt wel, het is wel allemaal goed spul @sam, het geld is het probleem niet hoor, ik moet eerlijk bekennen dat ik eigenlijk helemaal niet op centjes hoef te letten, maar ik vind het wel altijd een beetje onzin om ergens zomaar veel teveel geld aan uit te geven. Maar met die 2e offerte ernaast kan ik het denk ik beter inschatten. De intake met de kraamhulp was eigenlijk erg leuk, eigenlijk gezellig een uurtje gekletst en nog wat tips gekregen, dus ik ben wel blij met ze. En hou je tanden nog maar even hoor!! Volgens mij staat zo'n ingevallen bekkie je niet zo mooi hihi @sallie, super schattig buikje, die van mij wil nog niet zo hard groeien. Ik denk dat mn buikspieren boos zijn op de groeiende buik haha. Wel vervelend dat je ook zo'n off day hebt, hopen op een betere dag morgen!
@esther, fijne avond en tot morgen. @karin, dat is niet handig als de ouders je niet ff bellen dat ze zelf thuis zijn. groot gelijk dat je ze gewoon laat betalen, lijkt me ook niet meer dan normaal. @twijfel, je mag nog niet testen hoor, probeer nog ff geduld te hebben en anders kom je idd hier maar ff langs houden wij je wel tegen. Ik heb net lekker ff koekjes gebakken, ben benieuwd hoe ze zullen smaken Heb zo'n schattig setje gekocht voor het dochtertje van me vriendin, hoop dat zij het ook leuk vind.
he meiden! beadnkt voor de lieve reacties, ben er erg blij mee vruchtwaterzakje was te zien en ze zag wat bewegen haha was dus wss het hartje en aan me baarmoeder ofzo zag ze echt dat ik zwanger was hihi blij blij heb alles terug gelezen reageer ff snel Sam balen van je tand ik weet wat je doormaakt en je rijles verkl*ten doe je nu dan ? 27 juni ok succes als ik je moet helpen ergens mee let me know leoonie niet testen mop zonde goed dat je naar de dokter gat! trots op je flora gelukkig is alles goed! sallie mooi buikie Esther have fun bij mam catherina dank jvoor je reactie karin lekker dan dat je er voor jan joker stond pff.. ik heb net nog ff geslapen was erg laat thuis en bekaf en voor het eerst misseljk geweest yes!! alleen jammer dat het in de taxi was hhi mja. na half uurt pitten belde me broetje hoe het was lief, en toen jkon ik niet meer slapen net met veel moeite beetje chinees naar binnen gewerkt maar smaakte niet echt en ik ga nu nog ff naar sparky Dikke kus
@Karin; Gelukkig loop je er geen inkomsten mee mis. Maar wat onbeschoft zeg, van die mensen. @Esther; Hele fijne avond liefie, geniet ervan! Tot morgen! @Twijfel; Ik hoop maar dat het goedkomt! Heb het verschrikkelijk druk en ook nog zwangerschapsvergeetachtigheid (prachtig scrabblewoord haha) er boven op. Vrees dat ik echt 8 keer over m'n theorie doe, haha. @Catharina; Fijn dat je kraamverzorgster zo aardig is! Ik heb vandaag de mijne aangevraagd, ben erg benieuwd. Ik ben wel errug benieuwd naar het kamertje wat jullie gekozen hebben hoor! Heb je niet een leuk fotootje of zo? Wij moeten nog steeds kiezen uit onze 3 favorieten, een dezer dagen maar eens voor gaan zitten, dan wordt ie meteen de eerste week van september geleverd samen met de kinderwagen. Hopelijk slaap je vanavond goed, zonder misselijkheid en zo! @Tweety; Oeh! Koekjes! Wat voor koekjes heb je gebakken? En waren ze verrukkelijk? Ik denk dat je vriendin het setje geweldig vindt, het is toch altijd lief om zoiets leuks kado te krijgen van een lieve vriendin? Ze waardeert het vast ontzettend! @Joyce; Meis ik ben zó blij dat ze konden zien dat alles goed zat met Sproetje! Ik zei het toch! Deze plakt echt tot je klaar bent om te bevallen lieverd, ik weet het zeker! Gaat het met jou verder goed? Afgezien van de eerste misselijkheid dan, welcome to the club haha! En m'n rijles heb ik niet echt verkloot hoor, maar het ging gewoon niet echt denderend. Was slecht aan het kijken en zat de hele tijd met die koppeling te kloten, wat ik normaal echt nooit doe. Maar ik mag van manlief in onze eigen auto ook oefenen op een parkeerplaats, dat ga ik dus maar doen en hopelijk helpt dat wat. Als ik hulp nodig heb met de theorie trek ik zéker bij je aan de bel! Heb nu echt even het gevoel dat ik dat hele boek nooit voor 27 juni uit m'n hoofd ken. Rustig aan vanavond moppie! Hele fijne avond lieve ladies!
@sam, heb van die american chocolat cookies gemaakt.kwam er alleen achter dat ik de verkeerde temp.had ingesteld maar ze smaken ondanks dat heerlijk. Pakje viel goed in de smaak. @joyce, fijn dat alles goed met je gaat. Nooit gedacht dat iemand zo blij zou zijn om misselijk te zijn...haha en nu lekker genieten meis
Goedemorgen meiden! Ik had gisteren een knal positieve ovulatietest. Dus dan komt vandaag/morgen mn ei pas volgens mij? In ieder geval goed aan de BMS gegaan gisteren! Van mn eerder geschatte NOD klopt dan in ieder geval niks meer. Is pas veel later. Vandaag een halve dag werken en daarna een uitstapje met het werk. Altijd leuk.
Goedemorgen meiden! GFH: Spannend meid, wachten nu maar weer . En nog een x BMSe voor de zekerheid.... Sam: wat duurt dat lang zeg die wagen en evt kamertje, waar heb/ga jij ze kopen? Catharina: mooi dat ze aardig is! Ik ben ook beneiuwd naar je kamertje. En hier ook niks van Ikke gehoord, maar stuur haar wel even een pbtje. Nou ik moet vandaag werken (normaal vrij) mooie cao dat we voor hetzelfde salaris 6 dagen terug moeten komen per jaar. Maargoed, vanmiddag dus echt weekend! Fijne dag allemaal! x
Goede morgen all. Gfh hoop dat het gaat lukken deze ronde. Ik duim alvast voor je. Sallie. Ja over het cao snap ik niets van. Maar een half dagje en dan weekend. Gaat toch aardig snel. Ik ga me hier ook klaar maken voor werk. Vandaag en zaterdag nog en dan heb ik ook weekend. Nou ik kom tussen door wel ff spieken hier.
Goedemorgen sam ja goed he zelf zag ik niet veel want ik lag en zag het scherm niet goed mar vertrouw het vrouwtje wel Angela haha ja iedereen klaagt over misselijkheid alleen ik niet GFH oeee spannend ! veel plezier met BMS en Leonie werkse moppie! waar gaat het uitje heen ? Sallie hier ook geen verstand van de cao ..mja werkse ! hier ook niks van ikke gehoord ... nou ga zo autorijden martijn is thuis die heeft een abces in de vinger alweer! dus die mag ff naar de ha , hij gin net aan onze kat vertellen (die s gek op kindjes) dat wij er ook eentje mogen krijgen hahah rare jongen hoor
Goedemorgen allemaal Joyce wees blij dat je niet misselijk bent!! Net al heerlijk buiten mijn vierjarige gereden, even een kopje thee en dan nog mijn 6 jarige trainen. Fijne dag!