GEK op Roze (dames die gaan voor hun 1e kindje deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikke81, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@flora, mooi beschaafd buikje, en mooie echo.

@Catherina, mooi kamertje.

@Joyce, kan je bij mij ideeën op doen. Wij gaan ook voor woezel en pip.

Vandaag heerlijk uitgeslapen en daarna naar een vriendin/achternichtje gegaan. Was weer even gezellig.

Spreek jullie later weer mannetje komt met het eten binnen.

Liefs Essie

2. net buikje flora! en lieve bram!

nien aha ok ja midden in je zwangerschap verhuizen is ook niet wat:p

es haha ok

pff net werd ik ff duizelig na boodschappen doen best eng had ook vandaag gevoeloze mond links en tong pff moet dus zonder me bloedverudnner pillen met spuiten merk dat ik het wel eng vind mja voor het goede doel...
    ooee poessie nummer 2 is bevallen! dat is echt mijn dinnetje ze heeft 5 ukkies zooo schattig ze heeft ze alleen in de hooikruiwagen gedaan lekker ding

3. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Flora wat een beschaafd en mooi buikje. En de echo tjonge wat duidelijk mooi hoor.

Joyce whaa gefeli met jullie nieuwe aanwinst van poes 2. En ik heb geen uithe alleen zondag een onder onsje met mn kereltje hihihi. Lekker samen zonder bezoek. Heerlijk kijk er nu al na uit.

Pff was vandaag mijn mobieltje vergeten dus geen internet voor mij snik. Maar ben nu weer bereikbaar.

4. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Flora; Mooie buik meis en bram ziet er goed uit!

@Catharina; Hele mooie kamer hoor! Is die van coming kids?
    Wij gaan het behang en accessiores van coming kids gebruiken; Thema Sweet Dreams.

Het laatste kdv was echt vreselijk; vies,rommelig, mijn man vond het al bij aankomst al helemaal niks ;)
    Ik heb lang getwijfeld maar heb toch gekozen voor het 1e kdv!
    Daar heb ik toch het beste gevoel bij..
    Dus heb ons kindje gelijk ingeschreven en dan hoop ik dat we tegen april 2012 een plekje hebben op de donderdag en vrijdag!

5. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Thanx meiden!!

Fijn dat je een goed gevoel hebt bij het kdv! Toch een belangrijk iets!!

Esther hoe gaat het met je lijf?! Pijntjes onder controle?!

6. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@flora, pijn is weer onder controle.

We hadden hier net een stress moment, onze konijnen staan sinds zaterdag buiten, en nu de kleinste en de oudste zijn hele kont zat onder de poep met maden en al, dus dat was in de wasbak en schoon boenen, wat een k*t klus. Overleg gehad met de dierenarts en nu moet hij binnen blijven en controleren iedere dag en schoonmaken, alleen nu zit z'n vriendinnetje alleen buiten, wel heel erg zielig. En ik natuurlijk door de hormonen janken. Echt erg.
    Dus de komende dagen wordt heel erg spannend.

7. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Hielkje ik had het laatst met mijn kat. Ook zijn kont zat helemaal onder de poep. Ikke handschoentjes aangetrokken mijn mannetje hem onder de kraan gehouden en hij krijsen natuurlijk toen ik zijn kont schoon maakte.. Hij vond het vreselijk :( En ik moest echt heel hard janken ook hahaha leuk die hormonen ;)

8. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    Helleu ladies!

Pfff wat een drukke dag weer, heb nu pas even tijd voor jullie! :$

@GFH; Flink BMS'en dus! Ik hoop heel hard dat je straks een ander soort positieve test in handen mag hebben.

@Sallie; De levering is zo laat omdat ik dat wilde. ;) We weten nog niet of we hier dan nog wonen, en als we gaan verhuizen is het natuurlijk onzin om zelf dat hele kamertje te gaan versjouwen. Ze leveren het maar. :p Bovendien heb ik ook nog tijd zat om van alles aan m'n bestelling toe te voegen, dat leveren ze dan meteen mee, hihi. Ik ben een luie donder hoor.
    Van jullie cao snap ik ook helemaal niks trouwens. Hoe is het trouwens bij jullie op school met de bezuinigingen en zo? Mijn twee juffenvriendinnen gaan maar alvast solliciteren want die worden hoogstwaarschijnlijk wegbezuinigd, echt heel vervelend. :(

@Catharina; Prachtig kamertje zeg!

@Flora; Mooi buikje en wat een prachtige echo! Knappe Brammie!

@Esther; Dat klinkt als een heerlijk dagje! Lekker van genieten.

@Joyce; Oeh, dat klinkt eng zeg! :( Pas je wel een beetje goed op jezelf?
    En geniet van de kittens! Nu zijn ze nog schattig, over een maandje breken ze je hele huis af, haha. :D

@Dday; Wat fijn dat je een KDV hebt gevonden waar je zo'n goed gevoel bij hebt! Hopelijk hebben ze op tijd een plekje voor jullie kindje.

Hoop dat ik niemand heb overgeslagen...

Heb zelf een hele leuke maar weer belachelijk drukke dag gehad. Morgen ga ik lekker rustig aan doen, alleen 's avonds lekker asperges eten met een vriendin. Zondag staat er niks op de planning. Maandag tandarts. :(

Zit nu met openstaande mond van verbazing naar het nieuws te kijken, over die "Pater van B.". Bahbahbahbahbah, om te kotsen en te janken dat soort mensen.
    Afschuwelijk ook dat je dat soort angsten en zorgen erbij krijgt als je moeder wordt. Alsof de wereld nog niet eng genoeg is zonder die smerige pedo's. Ik krijg er gewoon rillingen van. :(

9. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    @Esther; Oooh wat zielig voor je konijntje! Ik duim heel hard dat ie snel beter mag worden!

Heeft Ikke trouwens al iets van zich laten horen?

10. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn liefje is bezig nu met een eigen baby weblog voor familie en vrienden. Hier willen we dan een dagboek bij houden en foto's plaatsen van de echo's, babykamer, kinderwagen etc.
    Ben helemaal blij :D

11. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Dank je wel Sam

@Dday, het enige nadeel dat wij hebben is dat de maden mogelijk al in zijn darmkanaal zitten en dan kan het zo maar zijn dat het binnenkort is afgelopen. En dat is echt zielig.

@Sam, het was een heerlijk dagje. Volgende week vrijdag heerlijk baby's ukken uitkiezen bij mijn vriendin, dan weten wat we nog moeten kopen.

12. Sam poesjes zitten op de boerderij haha ik weet dat onze pers ook zwanger is die woont wel hier..

pff heb een opgezette strakke pens man pffff

13. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh getsie Hielkje sorry :( Dat is idd heel zielig.. Ik ga duimen dat je nijntje er toch nog boven op komt!!

14. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Oww zielig Hielkje!! Ik duim dat het meevalt?!

Ik ben ook benieuwd hoe het met Ikke is!!

15. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@flora, ik vindt het ook heel erg vervelend. Toen JJ en ik eerst besloten om kinderloos te blijven, waren dit mijn kinderen en zo voelt het ook, dus vindt het heel erg vervelend, en was er ook heel erg ang voor at het zou gebeuren. En ja het gebeurt al binnen een week. Had het er heel erb moeilijk mee. Maar alles is nu heel erg goed schoon.

@Joyce wel leuk van die kleine kittens. En de pers, wanneer zouden die ongeveer moeten komen. Is het gebeurt toen de buur kat inbrak of daarna.

Ik ben ook benieuwd hoe het met haar is, ze heeft ook helemaal nergens wat laten weten, geen enkel forum waar ze kletst, maak me een klein beetje ongerust, of ze heeft het heel erg druk dat kan ook

16. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @flora, mooie echo en heel mooi buikje!

@dday, is van coming kids ja. Fijn dat je eruit bent met je kdv, weer iets geregeld!

@muis, kamertje komt bij babypark vandaan!

@esther, ik heb dit een aantal jaren geleden ook gehad met mn konijntje. Hij is helaas dood gegaan eraan en heb daarna alles erover uitgezocht. Er bestaan medicijnen om hem te ontwormen of zn darmpjes kunnen gespoeld worden. Ook gelijk de zak voer die je gebruikt heb goed controleren want bij mij bleken hier dus eitjes van muggen in gezeten te hebben.
    Ik hoop dat jouw nijn weer helemaal beter wordt!!

@joyce, wat lief, kleine poesjes!

17. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Catherina onze zak voer staat binnen in huis en dat gaat eigenlijk al heel erg lang goed. Hij is oud en mogelijk te dik dus kan zelf zijn eigen kont niet meer schoon houden, en dat is waarschijnlijk het geval. Hij is nog wel heel erg druk, dus dat steld wel gerust.

18. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    He bah esther. Hoop dat het mee gaat vallen. Dikke knuff. Is nooit leuk als je beesies ziek zijn.

19. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Ik heb ikke al een pb gestuurd, ze is heeft helemaal niet meer gepost. Ik hoop maar dat alles goed is!!

20. es maden zijn echt waardeloze k beesten! heb er een lammetje aan verloren, en me zus een konijn is echt zielig, mijn beesten zijn ook me kinderen maar dat wist je al ;) en wss toen de buurkat binnen is geweest *zucht*

ik heb ook niks van ikke vernomen ..

tis heel erg maar we hebben net al 2 positiebroeken gekocht:) me spijkerbroeken knelde al en me rijbroeken zitten ook ff erg strak dus heb twee positie gekocht en 1 dunne jogging broek kan ik mee rijden, maar erg hoor al zo vroeg:$

Deel Deze Pagina