GEK op Roze (dames die gaan voor hun 1e kindje deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikke81, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    dat van die test bij babyboom vond ik wel beetje sneu voor de neg testers.... echt emo tv! maar denk dat ik het dit jaar wel ga volgen.

@sallie, mooi buikje!

@joyce, knal testje hoor!!

@gfh, succes met klussen he.

@DDay, leuke verrassing! veel plezier!

@twijfel, nog ff volhouden, testen pas na je nod he!

@sam, dat heb je goed geregeld met je verzekering! goed om te onthouden. balen van je rijles, volgende gaat vast beter.

@flora, mooie foto's meid.

@hielkje, succes met je konijnen, hopelijk zijn ze snel weer beter.

hier was de zaadtest goed!! mannetje heeft superzaad :cool: als het goed is gaat de ha de verwijzing naar de kliniek sturen en kunnen we snel terecht. de kliniek heeft maar korte wachtlijst, dat scheelt weer! nu heerlijk weekend!

2. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Whaa joyce nu gaat het echt goed komen met kleine uk. Nu je die broeken hebt kun je er echt niet meer onderuit.

Ooh just dat is super mooi nieuws. Hoop dat jullie snel de verwijzing binnen krijgen en dan op na de kliniek ga voor je duimen.

3. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Joyce, ik ben ben benieuwd hoe je er uit ziet als we weer iets afspreken. Moet nog hel even wachten of je moet ook een keer op vrijdag kunnen afspreken, want op andere dagen baast me echt niet lukken.

@justme, fijn dat je mannetje super zaad heeft. Nu hopen dat je snel naar de kliniek kan en je meer duidelijk hebt. Misschien ben je nu wel binnenkort spontaan zwanger.

We hopen. Ook dat het snel met de konijnen goed komt.

@Joyce stoute buur kat. Maar dan is ze ook al even heen, een week of 7e 's ik het goed heb. Hoe lang moet een poes eigenlijk?

4. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Joyce, ik ga in Duitsland een positierijbroek bestellen. Morgen ga ik eerst twee grotere rokbroeken kopen, sowieso een witte. Ik moet morgen op concours maar pas niet meer in mijn broek haha

5. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Top nieuws justme!! Op naar twee roze strepen!!

6. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hoi meiden,

Zo daar was ik weer, onverwacht bij een vriendin blijven eten, super gezellig nu ik anders toch alleen eet J.

Flora: heerlijk zo rijden, ben jaloers ;).

Deedee: he jakkes, balen van die pols! Maar wel leuk dat je af en toe even langskomt!

Hielkje: ja, die CAO’s zijn om meer leerkrachten te werven geloof ik :p. Haha. Maar wat ontzettend balen voor je zusje zeg, zo hard is het dus, heb het al vaker gezien. Lekker dat de pijn minder is. Aaah jakkie, lees nu van je nijn. Wat zielig zeg! Hoe kan dat eigenlijk komen? Heb niet veel verstand van konijnen...

Labrador: geniet van je vakantie!

Brechje: welkom, denk ik? ;).

Dday: leuk al die kdv’s bezoeken! Maar, misschien ook wel belangrijk, hebben ze plaats? Ben ik wel benieuwd naar! Leuk een weblog, mogen wij ook lezen of heb je dat liever niet?

Catharina: mooi kamertje meid! Heb er ook naar staan kijken.

Flora: gaat hard hoor! Leuk om te zien, gaat het mensen al opvallen? Aaah en een mooie foto van Brammetje! Al denk ik wel dat het een meisje is J.

Joyce: aaaah babies! Ik ben echt gek op kitties J.

Sam: aha, ik schrok al van die levertijd J. Maar nu ik het zo lees, eigenlijk ook wel logisch J. Bij ons met bezuinigingen gaat het wel. Ik dacht dat ik safe zat, ook toen ik mijn zwnagerschap had gemeld, maar heb het idee dat ze nu gaat proberen mij te minderen zodat er al vanaf het begin vervanging kan starten. (maar dat ga ik niet accepteren. Ben al heel soepel geweest bij het verdelen van de klassen en met wie ik evt samenwerk en nu is mijn grens wel bereikt... ). Ik wil denk niet weten wie Pater van B is... verder hoop ik dat je morgen een lekker rustig dagje hebt! Over Ikke, heb nog niet gepbt...

Joyce: ik had dat ook heel snel met die broeken! Dus lekker die andere aandoen. Ik was soms eigenwijs en deed mijn eigen broek aan, want dan had ik savonds echt kramp en dat leek me niet de bedoeling.

Justme: wat goed dat het zaad goed was meid! Dat geeft de burger moed J.

Nou moest vandaag bellen voor de uitslag van de combinatietest. Dus ik kreeg de assistente aan de telefoon in het ziekenhuis. “nou, dat is vreemd, er liggen hier geen dossiers meer”. Of ik vandaag wel moest bellen, en toen ik ja zei gooide ze het op dat alle uitslagen van die dag goed waren, dus boven de 1 op 200 kans. Maarja dat vind ik niet genoeg, dus ik zei dat ik de hele uitslag wilde hebben, dus de precieze kans. Dus zij naar boven bellen, in de dossierkast zoeken, maar nergens mijn dossier te vinden. Dus nu wordt het zoeken en dan belt ze me maandag. De assistente kan er ook niks aan doen, maar het irriteert me dan dat ze het probeert af te doen met “alle uitslagen waren goed”.Ik maak me er eigenlijk geen zorgen over, maar vind het wel gedoe...

Nja afwachten maar! Zit nu lekker op de bank en klets hier nog even!

7. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    @Joyce; Groot gelijk hoor dat je al aan de mamabroeken bent, als je die nu al lekker vindt zitten moet je wachten tot je straks echt gaat groeien, haha. Wel balen dat je kat drachtig is geworden na een inbraakactie van een buurkat, kun je de kittens wel goed kwijt bij betrouwbare mensen?

@Justme; Wat fijn dat die test alvast zo goed was, en dat de kliniek een korte wachtlijst heeft! Hopelijk heb jij snel een positieve test in handen, die twee streepjes zijn jullie ontzettend gegund!

@Esther; Een kat is, net zoals een hond, gemiddeld 63 dagen drachtig. Kort he? Vind het altijd zo bijzonder.

@Flora; Leuk, concours morgen! Sorry als ik het gemist heb, maar wat rijd je?

Ik heb een Angelsounds geleend van iemand, mag 'm gebruiken tot ik bevallen ben. Echt geweldig! Heb net even een paar minuten naar het hartje geluisterd. Het klonk iets "verder weg" dan bij de vk, zij kon het geluid echt loeihard zetten. Maar het was onmiskenbaar het hartje van ons kaboutertje! Vond het zo geweldig, kan niet wachten tot ik het vanavond aan manlief kan laten horen.

M'n hondje is me echt constant aan het uitdagen om te spelen. Hij heeft zijn hele speelgoedmand al vol trots leeggemaakt en ieder speeltje aan mij gegeven om te apporteren of te zoeken of samen aan te sjorren. Dus ik zit nu op een bank die is bezaaid met rubberen hamburgers, ballen, knuffeltjes en flostouwen, met een trots klein hondje er midden in. En ik doe natuurlijk braaf mee, want zo'n heerlijk smoeltje kan ik echt niks weigeren, haha.
    De andere ligt, zoals altijd, lekker te meuren en kijkt nergens van op of om. Lekkere beesten zijn het toch.

8. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Sallie apart dat ze je dossier niet kon vinden, snap wel dat je dit niet lekker zit. Maar denk niet dat er iets fout is. Hou je wel je grenzen goed in de gaten want je moet niet over je heen laten lopen.
    Wat betreft nijn. Die is al bijna 8 best oud voor een dwerg en omdat hij wat dikker is kan hij niet bij zijn kont en die houden ze zelf schoon en als ze daar niet bij kunnen hopen de keutels zich daar op en dat vinden stront vliegen lekker om hun jonge in te leggen want dan hebben ze voedsel. Maar kunnen ook naar binnen het darm kanaal in kruipen en zich daar voortplanten. En daar kunnen ze dood aan gaan. Donderdag moeten we toch al naar de dierenarts om ze in te laten enten en dan horen we meer. Dus nog even spannend.

9. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Sam heerlijk lijkt me dat zo spelen met je hond. Dat wordt dan zo wennen als de kleine er is dan moeten ze de aandacht gaan delen

10. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    @Sallie; Bij jou op school lopen ze ook al te klooien dus. Niet te geloven dat ze in Den Haag een kennismaatschappij willen, maar geen geld willen uitgeven aan een fatsoenlijke kennisoverdracht. Ze moeten zich helemaal kapot schamen. Een vriendin van mij werkt met verstandelijk gehandicapte kleuters, en die is gewoon al zo goed als zeker haar baan kwijt. Belachelijk vind ik het. Wat voor onderwijs moeten die kleutertjes nu dan krijgen, en van wie? Kan me er heel erg druk om maken. :(
    Hopelijk hou jij gewoon je eigen baan, flink voor jezelf opkomen hoor!

En wat belachelijk dat die doos je dossier niet kon vinden! Zoeken trut! Hopelijk belt ze je maandag met de best mogelijke uitslag, 1 op een miljoen of zo. Komt vast helemaal goed!

11. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    He Meiden

Sorry dat ik na mijn echo niks heb gepost maar moest gelijk weer door naar een afspraak, gisteren na mijn werk geen puf meer om bij te lezen en vandaag was ik ziek dus schiet lekker op. Ik ga vanaaf weer op tijd mijn bedje in dus ga van het weekend alles bij lezen.
    cho was top, ukkie heerlijk zien bewegen en alles zag er goed uit. We hebben de kleine hersenen, niertjes, volle maag + blaas al gezien en hoe het bloed in en uit de navelstreng loopt. Alleen jammer dat dat laatste volledig tussen de beentjes zat en hij/zij ook telkens in de kleermakers zit zat dus we weten nog niet wat het word, over 4 weken poging 2 ;)
    Verder weten we dat de voetjes nu 2cm zijn en hij/zij ongeveer op 136gr word geschat. Wat was ukkie hard aan het schoppen en slaan zeg, zoo mooi om te zien, vind het knap dat ik nog niks kan voelen ;)

Zoo lieve dames ik wens jullie een hele fijne avond en tot snel!

12. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    @Esther; Het zal inderdaad even wennen worden als er straks een kleintje is, allerlei "verschuivingen in de roedel", haha. Maar ik denk dat het wel goedkomt, ze zijn redelijk flexibel. En als we eenmaal een beetje gewend zijn aan het nieuwe ritme krijgen de hondjes gewoon hun speciale knuffel- en speeltijd als kindje slaapt, want daar hebben ze wel gewoon recht op. Ik hoop dat de honden echt vriendjes met Kaboutertje zullen worden. Vooral mijn reutje is heel lief met kindjes die hij kent, ik denk dat die echt een band op gaat bouwen met Kaboutertje. Kan er nu al helemaal gelukzalig over zwijmelen. Nou maar hopen dat het in praktijk net zo uit gaat pakken, whaha!

Oeh, Waylon is bij X factor. In sommige hoeken heeft hij echt zo'n papperig hoofd, maar dan draait de camera en dan vind ik 'm weer ronduit verrukkelijk! Mjammie!

13. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@ikke fijn om te horen dat alles goed is met de kleine. Beterschap en hoop dat je snel beter bent.

14. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    @Ikke; Fijn dat alles goed gaat met jou en beebje! Heerlijk zeg, zo'n mooie echo, lekker van genieten.

15. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Hij is zeker een lekkere vent om te zien, maar hij is opkeek heel erg goed

16. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    Opkeek? :D Meestal kan ik van auto-correct mysteries nog wel iets maken, maar deze is me een raadsel. :(:D

17. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Sallie; pfff bij ons op school is het momenteel ook drama! 1 collega om onduidelijke redenen naar huis gestuurd, een het contract niet verlengt en twee worden overgeplaatst. Daaronder ook mijn vriend, met als hoofdreden onze relatie (die al bekend was bij sollicitatie!)

Ik heb mijn teamleider met 8 weken al gezegd dat ik zwanger was, met het oog op de planning. Krijg ik die gisteren binnen krijg ik 2 mentorklassen. Lekker voor die leerlingen als ik 16 weken (+2 weken kerstvakantie en 1 week voorjaarsvakantie) weg ben. Je snspt er echt soms niets van!!

Sam owww lief je hondje!! Mijn reuze honden willen heg liefst alleen naar knuffelen!
    Ik rijdt dressuur, morgen met mijn 6 jarige merrie in het Z2, k ben benieuwd!!

18. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Ikke

Ook nog ff hier ;)
    Top dat je echo goed was!!!

19. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Ik bedoelde hij is lekker, maar ook als zanger heel erg goed

20. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Wat vreemd dat je vriend wordt overgeplaatst omdat je een relatie hebt.

Deel Deze Pagina