GEK op Roze (dames die gaan voor hun 1e kindje deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikke81, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Yep, ze geven ook nog wat andere redenen, maar die zijn zo vergezocht en op basis van aannames dat wij denken dat dat de hoofdreden is.

2. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    @Flora; Jezus wat een gezeik zeg, op die scholen. Echt belachelijk, ik word er echt pisnijdig van en dan gaat het nog niet eens om mijn eigen baan.

Hee wat goed zeg, Z2! Wauw! Dat komt vast wel goed morgen! Wat voor ras is je merrie? Mijn rijinstructrice heeft een Andalusiër ruin, voldoende kletsmateriaal tijdens de lessen dus, haha.
    Als ik ooit een eigen paard zou mogen/kunnen hebben zou ik graag een IJslander of een Hafje willen, dat is écht mijn type knol. Of een Fjordje, die zijn ook geweldig. Zucht. Ik mis het rijden zó!

@Esther; Nou snap ik je weer. :D Waylon zingt inderdaad errug goed, had hem nog niet live gehoord maar ik was positief verrast.

3. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Sam: gaaf zo’n angelsound! Kan je duidelijk het ritme horen?! Hihi, moet om je reactie lachen. Maar ik ben het helemaal met je eens hoor over het onderwijs! Gedoe om niks allemaal, het moet allemaal beter worden, maar ik kan weinig noemen wat er positief is. Maargoed, laten we het daar niet over hebben ;). Ennuh, ik maak me geen zorgen over de uitslag. Maar wil wel alles graag weten :p.

Hielkje: aaah sneu van je nijn zeg! Oudere beesies hebben toch sneller iets he! Ik hoop dat het meevalt! En sja over die uitslag, ik zou niet weten hoe ik anders zou moeten reageren. Het was telefonisch dus kan moeilijk zelf gaan zoeken ;).

Ikke: mooi dat het allemaal goed met je gaat! Gelukkig! Wel jammer dat ze niet konden zien wat het wordt/is, maar als alles goed is is dat het belangrijkst!

Sam: ben het met je eens over Waylon ;)!

Flora: ik vraag me ook serieus af wat ze er mee willen bereiken. Ik weet zeker dat als alles als de kleine er eenmaal is op de rit is ik nog een studie wil doen, en daar zijn dit mede de redenen van! Ook echt stom van je vriend, en dan nog heb je een relatie, als niemand daar last van heeft?! En goed dat je het zo snel verteld hebt, ik met 12 weken maar blijkbaar weet ze (directrice) me alsnog te naaien. Nou dat dacht ik niet ;).

Sam: als we allemaal gebaard hebben ;), kunnen we wel een keer een rij-meeting houden!

4. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Voor die rij meeting pas ik. Ik ga dan wel nanny spelen als jullie aan het rijden zijn. Heb niks met paarden en al er ook nooit iets mee krijgen. Ga wel altijd met Joyce naar stal en loop dan ook altijd met de paarden naar de padock, maar daar blijft het wel bij

5. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    @Sallie; Ja je kan het best duidelijk horen! Niet zo loeihard en superduidelijk als bij de vk, maar die heeft ook professionele apparatuur en heel veel ervaring natuurlijk. Maar het is echt heel erg leuk.

Groot gelijk dat je je niet laat afschepen over die combitest hoor. Die is hartstikke duur om te laten doen, en dan zou je je met zo'n non-antwoord tevreden moeten laten stellen zeker. Dachutnie! Ze regelen maar wat.

Ik stem helemaal voor een meeting als we straks allemaal moeder zijn. Lijkt me heel erg leuk.

Twijfelgevalletje he, die Waylon. Maar toen ik nog wild en ongebonden was zei ik altijd "Bij twijfel; gaan met die banaan" (maar dan met een iets andere woordkeuze whahahaha) en daar valt hij ook wel onder. :p Nu ik een moeke ben is dat heel anders allemaal. Zucht, ik word oud.

6. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    @Esther; Wat relaxed dat je je aanbiedt om op te passen dan, anders hadden we de prijs van een ingehuurde nanny moeten splitten. :p
    Whahaha ik pest je maar hoor liefie. Maar rijden is zoooo leuk meis, het is echt heerlijk. De wereld is zo mooi als je het beziet tussen twee oortjes door!

7. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hielkje: dat geeft niks, een oppas is ook nodig ;). Of jij probeert een karretje eerst eens, ook heull leuk!

Sam: Haha, gaan met die banaan?! Ik wil de echte uitspraak wel eens weten :p. Hoe ous ben je eigenlijk?! Ik denk dat ik als het kindje geboren is en alles op de rit, ik heus wel eens naar de kroeg zal gaan hoor ;). En die combitest wordt vergoed (gaat wel van eigen risico af) maar daar gaat het niet om.

Ik heb in het nub topic een foto geplaats, ben benieuwd of de experts ergens mee komen :)

8. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ikkuh gaat slapen!

Spreek jullie morgen :).

xie

9. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Welterusten Sallie en tot morgen

10. es ik kan ook op vrijdag, dus we boeken snel wel ff wat

sam haha dan zit je bij mij goed met me haf en fjord:D

sallie jez8s lekker he je dossier kwijt... ik wat echt uit me stekkerdoos gegaan was ik vanavond al bij de hema haha kreeg dat achterlijke 20 centje niet in he tgleufje van de deur en ik moest nodig! dus was ook even scheld en trek werk arme wc schoonmaakmeidje keek me beduusd aan haha
    tsjaa hormonen:D

Flora succes morgen ik ga zondag nog ff naar ermelo intermediar en st. pr george van mijn instructrice

justme wat een geweldig super nieuws!!

pff over die broeken vind het zo dubbel tis een beetje de goden verzoeken maar me broeken zaten echt strak .
    heb zo een foto.
    maar ik voelde me vanmiddag niet lekker nee duh mijn inr is maar 0.9 dus das erg laag maar mag de bloedverdunners niet ja de spuitjes ...zal me arts ff mailen
    nah nu foto:D

11. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik ging eigk slapen maar was nog bij de namen blijven hangen ;).

Joyce: je buik is inderdaad al lekker opgezet! Aandoen wat lekker zit meid!

Nu ga ik echt! Truste!

x

12. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Joyce je hebt al een aardig buikje. Leuk hoor en zeker aandoen wat je lekker vindt zitten. Xxx
    Ik denk de vrijdag 10 juni, dan heb ik ook weer een nieuw echo van de smurf en weet jij ook meer.

13. whaha ja doe ik ook es wat zeg jij van me inr?
    maaerh cd's?

14. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Ik heb niet zo heel erg veel verstand van inr dus kan ik je helaas niet mee helpen maar laag is het wel

15. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    @Sallie; In juli word ik 26. :D Valt nog mee dus, maar vergeleken met een jaar geleden ben ik echt al een beetje aan het inkakken. Gelukkig doen mijn vriendinnen op evenredig tempo mee, dan valt het niet zo op hahaha.
    Ik ga ook echt nog wel naar de kroeg of naar feestjes hoor, als kotertje er eenmaal is. Maar niet meer zoals het vroeger ging, echt kruipend naar huis om 7 uur 's ochtends na van alles te hebben uitgespookt dat het daglicht niet kan verdragen. Haha. Oh wat klinkt dat weer laag allemaal, zo erg is het nou ook weer niet hoor.
    Nou ik hou erover op want ik zet mezelf weer lekker neer hier, hahaha.

Wat is een nubtopic?
    Slaap lekker meis!

@Joyce; I knooow, ben zooo jaloers op jouw knolletjes!! *zucht&zwijmel!*
    Mooi buikje ben je al aan het kweken mop, groot gelijk dat je al positiebroeken draagt! Natuurlijk is dat niet de goden verzoeken doe niet zo gek zeg. Ben zooo benieuwd of jij een jongetje of een meisje krijgt! Ik denk een meisje, en dat het net zo'n pennymeisje wordt als mama, haha. :D

Hopelijk voel je je lichamelijk snel weer wat beter liefie. Zwangerschapskwaaltjes houden je al genoeg bezig, dit er ook nog bovenop vind ik gewoon een beetje too much en dat mag niet. Hopelijk kan je arts je helpen!

@Esther; Ooh ja, op de kar! Dat is zooo leuk, dat vind je vast enig!

Ik ga ook lekker pitten zo lieve dames, dikke knuffel!

16. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Sam jij ook weltrusten

Ik ga ook lekker slapen. Spreek jullie morgen weer.

Heel erg veel liefs

Esther

17. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    En ik ben wakkerrrrr!!

Esther; ii vind het stoer als je wel met de paarden loopt terwijl je er niets mee hebt. De meeste mensen zijn dan bang!

Sallie; ik heb mijn filmpje naar lottie gestuurd voor een NUB idee! Op mijn echo was het niet te zien!

Sam; pffff ik ben bijna 30 en mijn kroegentochten zijn echt voorbij, ik ben uitgeblust 's avonds!!

NUB us een manier om tussen de 12 en 14 weken het gealacht te bepalen (sommige zeggen gokken maar ja)

18. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Twijfel fijn dat je man iig superzaad heeft :D Alweer een hele geruststelling.

Joyce maakt toch niet uit joh. Ik had het in het begin heel erg, hield vocht vast waardoor ik ook niks meer aan kon. Nu heb ik naar het paard een spijkertregging aan dat rekt nog lekker mee. Rijden doe ik niet meer.

Ikke wat een eigenwijs kindje, maar denk maar zo nu krijg je mooi een extra echo voor geslachtsbepaling :D

Flora succes met je wedstrijd morgen. En Sam je mag wel een keer op mijn fjord komen rijden hoor :D

Janine welkom hier tja kan niet missen hè? :p

19. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Ikke: Wat fijn dat de echo goed was.

Cath: Wat een mooi kamertje zeg!

Joyce: leuk, leuk een nestje. En de volgende al weer zwanger haha.

Verder weet ik het even niet meer. Heb nog niet alles terug kunnen lezen, want moet alweer weg. Fijne dag allemaal!

20. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Goedemorgen meiden!

Sam: haha, zoals jij het beschrijft kan ik ook zijn hoor ;). Haha, het is maar net wat je er bij bedenkt :p. Flora vertelt al wat NUB is, dat je via een vroege echo ergens aan (de NUB) het geslacht kan zien. Het klopt best vaak!

Flora: spannend! Bij mij heeft er nog niemand gereageerd, maar het is ook erg moeilijk om die echo goed op de foto te krijgen. Volgende week donderdag controle bij vk, dan is het 14 weken precies. Als die goed is kan ik die misschien nog plaatsen.

Labrador: jij ook fijne dag!

Ik ga zo (weer:p) even naar de babydump. Krijg de kinderwagen van mijn ouders en die willen ook even kijken. En ik wil even kijken of het onderstel van de Mutsy wel in mijn auto past. (en dan het liefst in de kofferbak en niet op de andere voorstoel :p).
    En ik heb nog 2 waardebonnen van 5 euro en ik kom net tot de ontdekking dat ik bina 300 euro aan reiskosten gehad die ik al een tijdje terug had aangevraagd, voor heen en weeren naar mijn opleiding twee jaar, wist niet dat ik er recht op had. Dus de kans dat ik nog wat koop is groot :p. haha.

Deel Deze Pagina