@Labrador, gefeliciteerd met je ongi, op naar de volgende ronden. Balen van die onaangename verrassing. Water in je huis is nooit leuk. @Meid, spannend, zou wel leuk zijn. straks definitief samen in jullie nieuwe huis, ten huwelijk gevraagd en zwanger. Kan niet beter. Duimen draaien op volle toeren.
ZWANGER: Monique - 26 jaar - 1e ronde - 6 april 2011 Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 15 mei 2011 Desini - 22 jaar - 4eronde - 02 juli 2011 Lovekees-22 jaar-3eronde - 11 juli 2011 Wonderful -24 jaar - 3e ronde - 21 juli 2011 Dani26 - 26 jaar - ronde 11 - 24 september 2011 Jacolien09 - 22 Jaar-Ronde12- 29 September 2011 Hielkje - 34 jaar- ronde 8- 20 oktober 2011 Meikie - 28 jaar - ronde 2 - 24 oktober 2011 NOD: Babywens2011- NOD 8 februari - 3e ronde -21 jaar Sallie - NOD 18 februari - 2e ronde - 23 jaar Meid1987 - NOD 24 februari - 9e ronde (2e na vmk) - 23 jaar Florabella- NOD ong 24 februari - 3e ronde (1e na mk) - 29 jaar Ikke81 - NOD 25 februari - 9e ronde - 29 jaar Joyce1982- NOD 26 februari -5e ronde- 28 jaar Catharina - NOD 28 februari- 7e ronde- 26 jaar justme- NOD 28 februari - 8e ronde - 35 jaar Mendy -NOD 1 Maart - 8e ronde (1e ronde na vmk)- 23 jaar Tweety25 - NOD 1 maart-7e ronde- 26 jaar twijfelgeval-NOD 1 maart- 2de ronde- 24 jaar Karinikke87 - NOD 9 Maart - 6e ronde - 23 jaar Muis27 - NOD 11 Maart - 6e ronde - 27 jaar GFH - NOD 12 maart - 2e ronde - 30 jaar DeeDeeBowtie - NOD 17 maart - 10e ronde - 30 jaar Mom23- NOD 20 maart- 7e ronde - 24 jaar Labrador - NOD 1 april - 3e ronde - 24 jaar Loetjoe - NOD ??? - 9e ronde - 27 jaar Azrael -NOD ??? - 2e ronde - 25 jaar ???Doosje31-NOD 27 januari - 6e ronde - 31 jaar
Catharina: Een paar plinten hebben waterschade en het kaste waar de bak op staat. De meubels gelukkig niet. Alle knuffels en trektouwen vd hond waren nat. Ik heb ze glijk maar in de wasmachine gedaan. Zo is alles weer schoon.
Fijn dat je van die onzekerheid af bent! En balen van het water in de woonkamer. Ik hoop dat je geen schade hebt.
Goede middag @Labrador: Ene kant klote dat je ongi bent geworden maar aan de andere kant weet je idd waar je aan toe bent, hopelijk test je deze ronde mooi posi @All: Heb nog steeds een mooie hoge temp, voel mij nog steeds "wazig" en heb ook nog steeds beurse boobs. Als mijn temp morgen nog hoog is dan ga ik er een test tegen aan gooien. Heb vandaag KV 2v5 gehaald dus ben benieuwd
Hoi, Even een lego-berichtje (tja ego mag niet meer he ) Vorige week kreeg ik opeens weer last van m'n (.)(.) Deze week ben ik ongesteld geworden. Dit lijkt veel op de vermoedelijke 2e miskraam die ik heb gehad. Ik ga nu dus twijfelen of het wel een miskraam geweest is die tweede keer. Ik dacht toen namelijk dat ik zwanger was omdat ik symptomen had en omdat mijn test steeds positiever werd. Maar uit mijn bloedonderzoek is gebleken dat mijn hcg nu ook aan het stijgen is (terwijl ik nu zeker weet dat ik niet zwanger ben). Dus misschien is die rest in mijn baarmoeder nog wel van de eerste zwangerschap en heeft die al die tijd mijn hormoonspiegel laten schommelen, waardoor ik dus ook symptomen kreeg en dacht dat ik een tweede keer zwanger was. Als dat zo zo is, heb ik dus maar 1 miskraam gehad, i.p.v. 2. Dit geeft mij weer goede moed voor de toekomst! Ben wel zenuwachtig voor morgen.
Loetjoe: het zou wel fijn zijn als maar 1 miskraam zou hebben gehad. Maar hoe kan het dan dat je HCG nog steeds stijgt? Ikke: Spannend meid. Hou je het vol om niet voor morgen te testen? Lijkt mij zo moeilijk als je echt denkt dat je zwanger bent.
Heej meiden! Hier was ik ook weer! J. @ Meikie: ja dat dacht ik al dat je geen ontpiltijd had ingelast, maar wilde het toch even weten . Wel spannend nu hoor! J. @ Labrador: sneu voor je hond, die oorontsteking! Heeft hij er veel pijn van? En is het gelukt om alleen te druppelen? En wat balen van die schildpaddenbak, is je vloer te redden!? En lekker dat je ongi er is (beetje rare uitspraak op dit forum) maar nu kan je weer door! Wel lange cyclus heb je nu dan! En oja, je hebt het verkeerde lijstje gekopieerd . Daar staan nog oude NODs in! @ Karin: ik zti dan ook te twijfelen of ik een KvK nummer aan zal vragen of gewoon via een gastouderbureau. Durf het bijna niet te zeggen, maar via KvK en belasting lijkt me zo lastig! . @ Hielkje: balen dat je je niet zo lekker voelt! Misselijk voelen is niet alles, maar gelukkig komt niet alles er weer uit, daar wordt je zo slap van! @ Justme: ja ik geloof dat ze me niet meer aardig vinden daar . Maar ik sta nog steeds achter mijn berichtjes hoor . En het valt ook wel weer mee, ze hebben gewoon een beetje lange tenen.....(A). @ Meid: hopen dat het positief is! Wordt weer spannend dus! J @ Ikke: ik voel het, het is jouw ronde! J. Dit gaat helemaal goedkomen (jij ook zo blij dat mannetje niet hoeft?! ). Ik zou gewoon nu testen .. @ Loetjoe: als ik het zo lees kan je best wel eens gelijk hebben ja! Dat geeft weer wat hoop, maar moet je nu alsnog voor curretage dan? Ook al ben je ongi? Of begrijp ik het verkeerd?! Zo, iedereen weer bij! Ik heb gister een leuke dag gehad! We gingen eerst high tea en toen thuis zelf memoborden maken, dus geen workshop oid. Zal zo proberen even een foto te plaatsen! Ff tussendoor: WHAAA HET SNEEUWT hier ineens, moet niet gekker worden. Goed, weer verder praten . Daarna gingen we lekker uiteten, even simpel een pizaatje maar was gewoon erg gezellig! Ben zo aangestoken met het memobordenvirus dat i k zo weer naar mijn vriendin ga om er nog een te maken. Het is echt leuk! En makkelijk J. Vanmiddag lees ik weer met jullie mee, ga nu dus even een foto maken van mijn memobord, ben benieuwd of jullie hem goed gelukt vinden .
Ik ga het vol houden omdat ik een ronde heb gehad waarbij mijn temp op 12DPO onwijs kelderde dus als ik die barriere voorbij ben dan ga ik testen. Ben benieuwd wat de uitslag is
Labrador fijn dat je ongi bent geworden (heel raar om hier te zeggen) Balen van al het water in je woonkamer. Dan zou ik ook wel even vloeken denk ik.
Erg leuk, zo'n memobord! Loetjoe, hopelijk is het inderdaad 'maar' 1 miskraam geweest, hoe kan je daar achter komen?
ZWANGER: Monique - 26 jaar - 1e ronde - 6 april 2011 Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 15 mei 2011 Desini - 22 jaar - 4eronde - 02 juli 2011 Lovekees-22 jaar-3eronde - 11 juli 2011 Wonderful -24 jaar - 3e ronde - 21 juli 2011 Dani26 - 26 jaar - ronde 11 - 24 september 2011 Jacolien09 - 22 Jaar-Ronde12- 29 September 2011 Hielkje - 34 jaar- ronde 8- 20 oktober 2011 Meikie - 28 jaar - ronde 2 - 24 oktober 2011 NOD: Babywens2011- NOD 8 februari - 3e ronde -21 jaar Sallie - NOD 18 februari - 2e ronde - 23 jaar Meid1987 - NOD 24 februari - 9e ronde (2e na vmk) - 23 jaar Florabella- NOD ong 24 februari - 3e ronde (1e na mk) - 29 jaar Ikke81 - NOD 25 februari - 9e ronde - 29 jaar Joyce1982- NOD 26 februari -5e ronde- 28 jaar Catharina - NOD 28 februari- 7e ronde- 26 jaar justme- NOD 28 februari - 8e ronde - 35 jaar Mendy -NOD 1 Maart - 8e ronde (1e ronde na vmk)- 23 jaar Tweety25 - NOD 1 maart-7e ronde- 26 jaar twijfelgeval-NOD 1 maart- 2de ronde- 24 jaar Karinikke87 - NOD 9 Maart - 6e ronde - 23 jaar Muis27 - NOD 11 Maart - 7e ronde - 27 jaar GFH - NOD 12 maart - 2e ronde - 30 jaar DeeDeeBowtie - NOD 17 maart - 10e ronde - 30 jaar Mom23- NOD 20 maart- 7e ronde - 24 jaar Labrador - NOD 1 april - 3e ronde - 24 jaar Loetjoe - NOD ??? - 9e ronde - 27 jaar Azrael -NOD ??? - 2e ronde - 25 jaar ???Doosje31-NOD 27 januari - 6e ronde - 31 jaar
@ Sallie, leuk zeg dat memobord. Is deze zonder fiberfill achter het stof? @ Ikke, ik hoop echt voor je dat het raak is. Wel spannend hoor, laat je het morgen wel snel weten? @ Loetjoe, het klinkt wel logisch zoals je het omschrijft. Wanneer moest je ook alweer naar het ziekenhuis?
Sallie: Ja, ik heb wel gewoon een eisprong, maar zolang dat restje er zit is het onwaarschijnlijk dat ik weer zwanger wordt. Ook heb ik dan kans op baarmoederontsteking of andere klachten. Leuk bord, waar is het voor? Muis: daar kan ik niet achter komen, dat is juist het vervelende. Labrador: het restje stoot nog steeds hcg uit, het restje is een beetje z'n eigen leventje gaan leiden zeg maar. Daarom moet het er nu ook uit. Nog een grappig feitje: mijn zus moet morgen om dezelfde tijd littekenweefsel operatief laten weghalen uit haar baarmoeder. Kans is dus groot dat ik samen met mijn zus op de verkoever-kamer lig
vanochtend hebben we de 20 weken echo gehad alles was goed met de kleine was super om weer even te kijken en wat is het al gegroeit zeg je kunt alles zien hartje longen enzo.. hebben heel veel foto mee gekregen en dvd hellemaal toppie hebben vanochtend ook de kleine erkend is dat maar alvast geregeld. straks naar verjaardag mijn mem is jarig.. salie mooie memobord leuk zeg