GEK op Roze (dames die gaan voor hun 1e kindje deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikke81, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikke ik had helemaal vergeten te zeggen dat je echo gelukkig goed was! jammer dat het kind zo eigenwijs is al haha mja

Flora succes vandaag!

Sallie alweer naar de babydump haha

Labrador op de boerderij zijn er 4 zwanger waarvan 2 bevallen en hier thuis 1

NUB hmm ok nooit van gehoord.

Over kroegen ect we gingen de laatste tijd nog weleens weg je hebt hier in augustus ook de meerpaaldagen 3 dagen feest met best goede muziek in de avond , vorige jaar hadden we euhm.. pff haha erg maar we hebben bzb gehad jeroen van de boom jody bernal dat was jammer ehm nah monique smit en best veel bekende erg leuk , mja dan kom je wel kapot moe terug, dit jaar word het hem ook ff niet:D vin ik ook heulemaal niet erg goed doel

nou ga zo weer ff bakkie doen bij me ouders dan ff naar stal en vanmiddag naar amersfoort het welkoms feestje van ons made in taiwan neefje bezoeken

2. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Sallie; ik had je echo gezien en je hebt er denk ik een foto van gemaakt of niet?! Als je hem inscant dan wordt het veel beter en makkelijker te beoordelen!

Have fun met shoppen!!

3. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik weet het, heb helaas geen scanner. Maandag maar even op mijn werk doen :). Moet ook wel zeggen dat ik van een ziekenhuis echo (was van de nekplooimeting) betere kwaliteit had verwacht!

fijne dag!

4. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Joyce, veel plezier op het welkoms feestje.

@Sallie veel plezier met shoppen.

@flora succes met de wedstrijd

@Sam, ik a nog steeds regelmatig naar de kroeg en ben al 34 jaartjescoud, wordt wel geen 5 uur meer maar hou het nog steeds vol

Mannetje is boodschappen doen en ik heb het huis schoon gemaakt. Nijntje heeft zijn hok verbouwd en de andere ligt buiten in het hok heerlijk in de zon te genieten van haar rust. Misschien zo nog even naar de jaarmarkt in Loenen, maar dat ligt aan mijn mannetje die heeft hoofdpijn en is moe. Anders een heerlijk dagje thuis hangen en misschien vanavond nog even weg.

Tot later
    Liefs Esther

5. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    Goedemorgen dames!

@Sallie; Haha, blij dat ik niet als een of ander tokkie-achtig drankorgel opgevat word, het stond er weer lekker multi-interpretabel whahaha. :p

Heel veel plezier bij de Babydump vandaag, lekker shoppen meis, heerlijk! Dan is het even extra leuk dat je nog zoveel reikostenvergoeding terugkrijgt. :D

@Joyce; Veel plezier op het welkomstfeestje van je made-in-taiwan:D neefje!

@Flora; Haha nog een kroeg-gepensioneerde! Voel jij je soms ook zo saai? :D
    En thanks voor de uitleg wat NUB is, had er echt nog nooit van gehoord.

@Hielkje; Jullie hebben je dus al lekker vroeg nuttig gemaakt vandaag! Hoop dat je verder een heerlijk weekend hebt.

Ik kon vandaag voor het eerst in eeuwen eens uitslapen, heerlijk!
    Net stond wehkamp aan de deur met een fabuleus Sarah Kelly vest en een heel mooi positiebadpak, dat ik in een hormonale vlaag van shopziekte had besteld. En nu twijfel ik erover. Want het is een badpak van 30 euro, en dat is niet zo duur en zo, maar de vraag is meer; ga ik er wel ooit mee zwemmen? Aan de andere kant, áls ik zwanger ga zwemmen wil ik wel iets geweldigs aan waar ik me goed in voel. Ik had ook nog gekeken voor zwangerschapszwemmen hier in de buurt, maar dat zijn allemaal van die verplichte klasjes waar je niet gewoon kan besluiten "Oh ik heb zin om te zwemmen vanavond", maar waar je dan echt in een groep gaat zwemmen met partneravonden en terugkomdag en zo. Ik weet niet of ik daar wel zin in heb eigenlijk. Dilemma dilemma! ;) Ik denk dat ik 'm maar wel hou, en dan maar gewoon lekker vaak naar het strand ga of zo.

Nou, wij gaan even naar het bos met de hondjes. Verder lekker niks doen vandaag, hooguit een beetje huishouden. Vanavond komt er een vriendin bij me eten, we gaan samen asperges maken, heel leuk. Dus echt eindelijk weer eens een luie dag, heerlijk!

Hele fijne dag lieve ladies, geniet ervan!

6. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Heerlijk z'ndagje met een vriendin en asperges zo ontzettend lekker, ik denk dat ik maar kom aan schuiven, ga daarna wel weg

Net naar de jaarmarkt geweest wat een hoop oude rommel en weinig nieuw spul, maar wel weer even gezellig.

Nu heerlijk bank hangen en mogelijk vanavond nog even weg, maar we kijken wel

LiefsEsther

7. Sam haha in een hormonale vlaag besteld! geweldig! dat vind ik ook wel jammer dan zo zwemmen als het moet ik wil wel zwemmen maar dan wel als ik zin heb anders niet..

Esther hmm ja troep van andere kijken ben ik niet zo van haha zowieso markten ect niet echt

had een buikband besteld met spremazaadjes en een ei en dan zie je 1 zaadje in het ei en de tekst i am de winner:D

nou bij mam geweest en me nichtjes waren er hihi en ineens riep de buuf dat de bijen er weer aankwamen maar ze gingen nu bij de achterburen dus konden we mooi kijken
    martijn vind me buik lief is er de hele tijd over aan het aaien:)
    hij zegt als het nu al groeit zit het toch wel goed lieverd? ik zei hoop het mop , we gaan er vanuit en blijven positief.
    heerlij die vent van me haha

zo ff naar amersfoort we hebben trouwens een nijntje loopwagen gekocht,,

8. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    @Esther; Je bent welkom hoor! :D

@Joyce; Lekker aan het shoppen dus, goed zo! Die buikband klinkt hilarisch, hebbie fotootje?

Ik denk trouwens dat we al moeten gaan verhuizen naar het volgende topic zo onderhand! Gaat snel met al dat geklep van ons. :D

9. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    En goed dat je positief bent Joyce! Sproetje blijft namelijk gewoon plakken, ik voel het aan m'n water. En mijn water heeft altijd gelijk. :p

10. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    hey meiden!

ik moet om je lachen joyce, jij met je buikband en die tekst erop haha
    Hoe was het welkoms feestje?

sallie: geslaagd met shoppen?

Hier ook weer een shopdag gehad, maar dan met bloemen. Wordt er altijd zo hebberig van. We zijn naar de intratuin in duiven geweest en die is zo groot dat ik er met gemak een dag kan rondlopen.

gisteren had ik dus een posi ovu test. Ze knallen erbij mij nou nooit eens af. Vandaag was de streep nal zo goed als weg. dus ik schuif weer op de wachtbank aan.

11. sam ik zal morgen ff foto maken

labrador oe leuk intratuin ik koop dan nooit bloemen maar ga direct naar de dierenafdeling:D
    zij net thuis was leuk feestje:D

12. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Zullen we beginnen met kletsen in het volgende deel

13. hielkje

hielkje Fanatiek lid

#4993 hielkje, 21 mei 2011
    Laatst bewerkt: 21 mei 2011
    Ga zo naar vrienden lekker in de tuin zitten, zijn vandaag de hele dag in de weer geweest met nijn en weten heel erg reëel dat dit helaas hoop voor hem snel afgelopen is. Als we alle maden hebben weggehaald zitten er binnen 5 min weer heel erg veel. Maar kan het heel erg moeilijk geloven en zit hier alleen maar te janken. Hormonen gek wordt je ervan. Ik weet hij is dal oud en zou toch niet lang meer hebben, maar niet zo..... Moest heel even mijn verhaal kwijt

14. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    heb gereageerd in nieuw topic

15. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005