GEK op Roze (dames die gaan voor hun 1e kindje deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikke81, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Heey meiden ik ben er ook weer even :p

Lovekees: wat fijn dat het goed gaat met de kleine uk..Weten jullie ook wat het is?

Sallie: wat een leuk memobord zeg!!!

Loetjoe: Hopelijk is het maar 1 miskraam geweest..

Ik heb net een afspraak gemaakt voor een pretecho..Zaterdag kunnen we al terrecht :D Ik kan niet wachten om de kleine smurf weer te zien!

2. lovekees

lovekees Bekend lid

8 okt 2010
    814
    0
    16
    NULL
    NULL
    we weten niet wat het wordt is een verrassing
    we konden ook sokjes in de kleur in envolop mee krijgen
    heb toch maar neutraal kunnen we niet in de verlijding komen

3. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Die verleiding is dan denk ik inderdaad te groot haha! Spannend dat het nog een verrassing is:)

4. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Lovekees, heerlijk dat alles goed is.

@Lisa, ga je dan een 3d of 4d echo laten doen.

Ik heb heel erg brutaal al een afspraak gemaakt voor een zwangerschapsreportage bij het zelfde bureau waar is 2 jaar geleden ook ben geweest. Gedaan via de huishoudbeurs, kreeg korting en ook nog eens een extra vergroting omdat ik weer bij hun terugkom. Dit is pas in september maar wel iets om naar uit te kijken.

5. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Helemaal top dat alles goed is met de kleine.

6. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    @Lisa: Leuk een pretecho, hopelijk wil hij mooi op de foto komen

@Hielkje: Brutalen hebben de halve wereld he ;)

7. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    @ Ikke, tnx! Echt spannend hoor morgen! Ik ben heeeeel benieuwd! J

@ Meikie: nee deze stof had al een soort voering. Ik vind het zelf mooier zonder fiberfill, maar wil het nog wel een keer proberen met ook. Heb er vandaag nog 3 gemaakt (A), daar plaats ik hieronder een foto van!

@ GFH: tnx!

@ Lovekees: tnx, gaaf joh de echo! En wat knap dat jullie het aankunnen om niet te weten wat het is ;). Ik zou dat echt niet kunnen haha!

@ Lisa: tnx! Gaaf joh, pretecho! Is dat 3d?

@ Hielkje: dat kan ook best, want het komt gewoon helemaal goed met jou! Spannend hoor J. Is dat gewoon zoals je normaal bent, of met een buikschildering oid?!

Verder dus vanmiddag weer 3 bordjes gemaakt. Dit zijn kleintjes want ik had nog geen nieuwe borden gehaald. Ben benieuwd wat jullie daarvan vinden. Vind zelf groot het leukst, maar deze waren in opdracht ;). De twee dezelfde zijn voor mijn zusje. De ander weet ik eigenlijk niet wat ik er mee moet haha, maar ik vond het stofje zo leuk!

8. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    De twee borden voor mijn zusje: de opdracht was "iets met grijs" ;)

9. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Die met het schattige stofje:

10. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Aaahh Sallie die zijn ook al zooo leuk :D Leuk gedaan zeg!

Hielkje: Nee wij willen gewoon een 2D echo..3D en 4D trekt ons nietzo.

Ohh ik kreeg net het kraampakket binnen, je wordt er niet echt vrolijk van moet ik zeggen:$

11. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Haha, Lisa, moet om je lachen! De luiers voor jou bedoel je?! ;)

12. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Haha ja die gigantische luiers:p..en een hele doos vol met verband en alcohol hahah

13. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Heerlijk ;). Daar wordt je niet vrolijk van nee, maargoed, wie weet heb jij het niet nodig! :)

14. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Haha ik hoop het niet:) Het lijkt net een slachtpakket:)

15. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    weer een hoop bij te lezen, helaas maar weinig onthouden :) leuke foto's voorbij zien komen van crea bea ;) een mooie echo bericht, ook super! lisa krijgt pret echo, leuk hoor!

verder hier weinig te melden, relaxed op de wachtbank. ga pas ruim na mijn nod testen, volgende week heb ik een verjaardag waar veel familie komt, wil daar niet weten wat ik getest heb en mijn mond moeten houden......

16. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    @ Justme: je geduld wordt dus op de proef gesteld ;). Spannend hoor! Voel je verder niks?!

17. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    tja, wat zullen we daar eens op zeggen..... elke ronde is het weer anders en tot nu toe zegt het allemaal weinig..... boobs zijn wel gevoelig en onderrug is gevoelig. we zullen zien!

18. Muis27

Muis27 Actief lid

8 okt 2010
    413
    0
    0
    NULL
    NULL
    ikke en justme, jullie maken het spannend. Ik hoop dat het raak is, tijd voor meer roze hier!

19. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    zo ik ben er ook weer

Labrador, wat fijn dat je ongi bent geworden. Nu kun je verder, wel lange cyclus joh.Wel balen van je aquarium zeg.

Spannend meid, ik hoop het voor je.

Ikke, voor jou ook spannend hoor. Ik hoop het ook voor jou

Loetjoe, suc6 voor morgen. Hoop dat het idd maar 1miskraam is geweest. Wat kunnen hormonen allemaal met je doen dan he

Sallie, wat een mooie memoborden, wist tot ik de foto zag niet wat ik me er bij voor moest stellen maar ziet er goed uit hoor.

Lovekees, gelukkig is alles goed met de kleine, leuke verrassing nog dan wat het uiteindelijk word hoor.

Lisa, veel plezier zaterdag met de pretecho, lijkt me ook heel gaaf.

Leuk Hielkje, zo'n zwangerschapsreportage, ik weet zeker dat alles goed blijft gaan bij jou.

Hier zit ik ook lekker op de wachtbank, ik wacht langer als mijn langste cyclus dan weet ik zeker dat ik evt. overtijd ben

20. @labrador lief dat je dan met je broer erheen gaat die vinden het altijd echt helemaal te gek ! leuk leuk !

@karin haha feestje ! leuk hoor ! brengen de ouders de kinderen op hun verjaardag ook joh? zou ik niet doen hihi

@Sallie haha nee nog nooit zelf gefeurbeld , ben daar niet zo heel creatief in en vind me zelf er ook niet echt een persoon voor haha , en dan nog heb ik er niet eens tijd voor whaha dus nee maar ben benieuwd naar het eindreslutaat:p

@Ikke spannend meis ..ben benieuwd ..of heeft het al doorgezet ? ik lees het vast zo wel ;)

@labrador jeetje balen die ooronstekingen van de hond , heeft die veel haar of hangoren ? wij houden ze hier schoon met baby doekjes, werkt ideaal ook voor de katten trouwens en dan bij youp ook haar neusje en ogen maar wel zielig voor je hond vooral ook omdat het zeer doet , hopenlijk is die er snel van verlost !

@karin mijn zus heeft ook een gastouder , degene die ze eerst had moest weer extra papieren halen anders kreeg ze niks terug van de belasting , jij hebt dus neem ik aan ook die papieren ? en word dat elk jaar ververst ??

@GFH oef ja sharpei heeft indd hele gevoelige oren , wij hebben jackies die oren zijn vaak stuk (kortom ze luisteren niet )

@Hielkje he jakkes toch misselijk ik vond je van de week al zo sterk hier haha , maar goed ja ik had die legendal maar weet niet of je dat met zwangerschap mag gebruiken weet jij beter dan mij :)
    gefeliciteerd met het 37 jarige huwelijk van je ouders , was het gezellig bij je moeder ?

@Ikke wat had justme voor je gependeld ?? haha ben nieuwsgierig :$

@labrador feli met je ongi dan maar haha wel balen van dat water kan je het nog fiksen ? en heb je niet l teveel schade?

@jeetje loetjoe apart zeg! kan je dat navragen of niet ? weet neit of ze dat kunnen zien ..succes morgen ik denk aan je !

@Sallie wauw dat is wel mooi zo en bord ! niet teveel maken he dn kan je het niet meer kwijt haha

@loetjoe haha ja dat zal wel heel toevallig zijn bijkomen met je zus hihi

@lovekees gelukkig is alles goed hebben jullie ook geslachtsbepaling laten doen ?

@Lisa oeee leuk leuk !! ja als je toch zoveel maanden moet wachten kan je mooi alles aangrijpen om het nog even weer te zien haha

@justme groot gelijk heb je haha succes met wachten

hier begon het pas na het eten net te sneeuwen vind er niks aan heb me al ingesteld op de lente
    ben helaas ook wat grieperig heb ik het idee het rommelt en doet maar werd van de week was ik bijna in slaap ineens wakker met het gevoel fuck ik moet kotsen! even blijven liggen en toen hoefde het niet meer , daarna weer hetzelfde pff ben maar gaan plassen toen dat moest wel echt en ging bijna van me stokje was wat duizelig bah!
    gister onverwachts werd ik gevraagd om mee te gaan nog naar wedstrijd oh ok is goed ik zou er om half 7 zijn , nou ik heb vanaf 18.00 tot 18.15 mezelf leeg gediareet (sorry) maar was toen ook wel leeg vanmorgen voor de zekerheid ff beschuit gegeten anders poep ik het er zo weer uit , maar was vandaag ook niet lekker , gewoon verkouden wat buikpijn en SCheten laten joh jeeemig haha mja , vanavond vroeg het bed in want het nu niet echt veel zin om ziek te worden ..ben martijn ook al aan het aansteken die heeft al 2 dagen hoofdpijn ..bah

oh ja ik kwam wel een grappig foto tegen van spark en mij Geen idee wat ik aan het doen ben en heb nog een minder idee wat sparky nou weer zag whaha lekker stel zijn we wel :p

Deel Deze Pagina