GEK op Roze (dames die gaan voor hun 1e kindje deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikke81, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Dat niet luisteren is heel herkenbaar. Shar-peis kunnen wel luisteren maar als ze geen zin hebben ... pech gehad! Ze zijn zó eigenwijs!!!

2. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Goede avond

@Justme: Hier ook last van onderrug en nog steeds behoorlijk gevoelige boobs terwijl dat normaal op 11DPO een stuk minder aan het worden is. Verder ook lichte ongi pijntjes, spannend he

@Tweety: Jij ook op het wachtbankje dus, hopelijk mag je snel op roze :D

@Jocye: Mei / jongetje dus ik hoop dat ze het fout heeft (no affence justme ;) ) Mooie pic trouwens. Hier ook last van mijn darmen vandaag en al een aantal dagen last van mijn hoofd. Hopelijk word je niet ziek.

3. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    @ Ikke, als ik uit ga van 25dagen moet ik maandag ongi worden en als ik uit ga van 28dagen donderdag. Dus ik wacht gewoon af tot zondag 6mrt;) als ik het vol ga houden.

4. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @ikke, voor jou wordt het al snel spannend!!! wanneer wil je gaan testen?

5. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @ikke, no offense taken, hoop ook dat ik het mis heb voor je!

6. @GFH haha ja hier idem dito ook als we visite hebben is er eentje best adhd achtig he hielkje haha daar moet je zo mee oppassen

@ikke nee ik hoop het ook niet mei duurt nog lang hihi mja heb je wat om naar toe te leven das ook weer waar natuurlijk ;)

7. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Joyce: mooi paard is die Spark van jou hoor.
    Ik heb plavuizen, dus gelukkig geen laminaat oid want anders was het wel krom geweest vrees ik.

Sallie: Mooie memo borden heb je gemaakt. ij heben er 1 van mijn werk gekregen vol met foto's. Erg leuk.
    En mijn hond is een labrador dus kort haar maar wel van die hangoren.

Lovekees: fijn dat het allemaal zo goed gaat met jullie kleine.

Lisa: Dat is wel een erg leuk vooruitzicht zo'n fotoreportage.

8. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @lovekees, mooi dat alles goed was bij de echo, op de helft alweer, gaat snel hoor!

@lisa, spannend nog een echo, ik snap dat je de kleine graag weer even "live" wilt zien

@justme, tweety en ikke: spannend voor jullie op de wachtbank, ik hoop dat de dagen snel gaan!

@sallie, ziet er heel crea bea uit hoor, leuk! Dat gastouder vind ik best een leuk idee, heb je daar geen papieren voor nodig?

@hielkje, best brutaal hoor haha, maar het gaat gewoon goedkomen hoor bij jou! Heb je verdiend! Wat voor foto's heb je 2 jaar geleden gemaakt dan?

@joyce, ik hoop dat je niet ziek wordt meis, beterschap!

Hier beetje moe vandaag, ga maar eens vroeg slapen want moet morgen weer vroeg werken, fijne avond allemaal!

9. catherina ik hoop het ook niet voor mezelf kan ik er echt ff niet bijhebben druk zat
    maar het weer is ook zo raar nu sneeuw vorige week lekker warm en pff bleghh mja overleven we wel weer ..

labrador dank je ben ook erg zuinig op hem hihi

10. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    @Tweety: Succes met nog 1 1/2 week wachten ;) Hopelijk is het voor een goed doel.

@Justme: Pfffieuw :) en als mijn temp morgenochtend nog hoog is ga ik daarna testen :D

11. ben benieuwd ikke :D

12. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Goede nacht dames.

Heb alles bij gehouden maar niet alles opgeslagen. Zag dat er eeb paar binnenkort mogen testen. Ik ben hardt aan het duimen. Wil hier graag meer roze zien.

En lisa een pret echo leuk joh. Hielkje een echo gepland groot gelijk dit wordt helemaam jouw zwangerschap. En er had iemand een echo gehad... Hoop dat het mooie duidelijke fotos zijn.

En sallie tjonge zeg wat leuk zeg. Zou je mij kunnen uitleggen hoe je dat gemaakt hebt. Ik ben hier helemaal crea bezig. En ben wel toe aan een nieuwe uitdaging. Hier ga ik morgen wat nieuws proberen. Namelijk zelf een eigen sweater bedruken. Met naam en foto ofzo. Ideeen genoeg maar nu nog uitvoeren.

En hier ff een fleuropberichtje van mij: Na alles wat deze maand heeft plaats gevonden bij ons thuis. Zie ik het een beetje zwart in. We nouja ik heb me suf gepraat. Maar komen er niet echt meer uit. Hij wil van alles buiten het babygebeuren om. En doet alles om het te doen slagen. En als ik dan vraag wanneer hij het voor ons ziet gebeuren krijg ik alleen maar dezelfde antwoorden na mijn hoofd. Komt wel goed schat. Alles zijn tijd. Tjonge ik zit er echt even door heen. En hier kan ik mijn gevoel kwijt. Zonder commentaar. Daar ben ik jullie echy dankbaar voor. Mischien denken jullie ook wel dat ik zeur. Maar jullie laten het in iedergeval niet merken.

Jullie allemaal slaap lekker.

13. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Goedemorgen allemaal!

@Leonie: Je zeurt helemaal niet! *Knuffel*

14. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    GOOOOOOOOOOOOEDE morgen :D

Ikke is blij :D :D
    Bekijk bijlage 132708

Gisteren een beetje veel gedronken dus een wat lichter streepje maar hij stond er wel binnen 1 minuut!

Ik kom later weer bij lezen en de lijst aanpassen maar nu moet ik weer verder. Tot laters meiden :D

15. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Kan me voorstellen dat je blij bent!!!! Leuk hoor!!!! Proficiat!!!!

16. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Ikke, gefeliciteerd meid.

Leonie, meid wat vervelend allemaal. Voordat wij met de pil stopte hier ongeveer het zelfde meegemaakt. Ook behoorlijk woorden overgehad en uiteindelijk heb ik gezegt toen hij zijn droom werkelijkheid had zien worden, dat ik nu aan de beurt was(hadden het er al heel veel overgehad en paar keer gezegt dan en dan gaan we ervoor)
    Meis ik hoop echt dat jullie eruit gaan komen, maar helaas is het wel zo dat je er allebei klaar voor moet zijn. Knuffel voor jou

17. Muis27

Muis27 Actief lid

8 okt 2010
    413
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaaaa, een streepje!!!!! Super Ikke, gefeliciteerd meid!!!!

18. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    WHAAAAAA! IKKEE :)!!!! JEEEEUUUJJJ! :)

Zo, dat wilde ik even zeggen. Je onderschrift 3 pagina's terug verraadde het al. Ben zo blij voor jou! Mannetje lekker thuis, samen genieten. Heerlijk meid!

Hoe reageerde hij of hadden jullie samen getest?
    Vind echt zo leuk! :)

x

19. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    @ Justme: het kunnen hoopvolle tekens zijn! J

@ Tweety: tnx. Het is dus bedoel om dingen in te bewaren als kaarten, foto’s of andere briefjses/lijstjes. Voor jou wordt het ook spannend!

@ Joyce: hoe ging de wedstrijd? Leuke fotomet Spark, lekker geconcentreerd stel wel :p. Maar hij ziet er wel goed uit!! PS ik denk dat je zwanger bent.

@ Labrador: leuk een labrador, op zich wel voor de hand liggend met zo’n nickname ;). Hahaha.

@ Catharina: ook spannend weer meid! Wacht je tot NOD? Over dat gastouder, daar heb je wel papieren voor nodig ja, maar ik heb PABO, dus dat is ruim voldoende ;).

@ Twijfel: als je me anders je email adres even pmt, kan ik je de links sturen die wij hebben gebruikt. Of ik geef de simpele hadleiding zoals wij het gedaan hebben ;). Haha! Lees nu net je berichtje verder. Maar je zeurt niet hoor, helemaal niet! Ik heb precies hetzelfde gehad, dus ik weet hoe je je voelt. Vriend zegt wel dat hij het wil nog? Denk je dat hij bang is dat hij dingen moet inleveren en die daarom nu maar snel doet of is dat het niet?! Knuf hoor, want het is echt heel vervelend!

Vanddag weer eens lekker paardrijden, heb er zin in want het is een tijd terug. Mijn zusje rijdt en bij het paard dat ze rijdt staat ook nog een tinker (rijtypisch, heel leuk beestje). Het meisje dat daar op rijdt is een maandje op vakantie, dus kan ik lekker vaak mee komende tijd. Zal morgen wel weer minder leuk zijn als ik weer spieren hebt ontdekt waarvan ik niet meer wist dat ik ze had. ;). Verder blijft ze lekker eten, dus een zussendagje. Ik geniet echt van mijn weekje vakantie!

En ik ben zo blij voor IKKE J!

20. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Ikke, van harte gefeliciteerd. Nu hopen op een plakbeeb.

@Twijfelgeval, je zeurt echt niet. En daar zijn wij ook voor niet alleen voor de leuke dingen.

@Joyce, ja, jij hebt echt 1 ADHD hond binky.

Ik kreeg een vraag wat voor een reportage ik ga doen voor mijn zwangerschap. Een glamourfotoreportage die is een prof. fotoshoot. 2 jaar geleden heb ik ook z'n foto laten maken die was glamour en licht erotisch. Je kan het bedrijf vinden op de site. www.glamourvision.nl ze zitten in lelystad. Maar ze hebben daar de kwaliteit om gevoel in een foto te leggen. vandaar dat ik terug ga.

Verder hier druk aan het werk, het is echt gekkenhuis maar ja het wordt vanzelf 17uur. Kom vanavond niet langs want ga naar mijn mama, maar morgen ben ik er weer even.

Veel liefs Esther

Deel Deze Pagina