Mooie website Hielkje! Zin erg mooie foto's, ben benieuwd hoe die van jou worden. Lijkt me erg gaaf om te doen! Werkse vandaag en tot morgen dan! PS: het gaat vandaag eindelijk weer wat beter met poes, gelukkig maar!
Hier ben ik ook weer eens een keertje, ik heb 50 pagina's bij moeten lezen dus sla me niet in elkaar als ik iets vergeet Ikke: Gefeliciteerd!!!! SUPER! Hielkje: Ik las dat de misselijkheid is toegeslagen, sterkte ermee. En wat betreft je darmen: ik heb alles geprobeerd, zelfs hele vieze koeken die er speiaal voor waren met overdreven veel vezels, maar echt niks hielp, ik heb die periode gewoon uit moeten zitten en nu gaat het alweer een paar weekjes prima! Lovekees: Fijn dat de echo in orde was! Meiden die aan een nieuwe ronde begonnen zijn: Jammer van de ongi, maar het mooie kindje dat jullie straks mogen dragen heeft gewoon nog iets langer nodig gehad voor hij/zij aan de beurt was enals het dan zover is weet je zeker dat je de mooiste combinatie zaadje-eitje hebt toch!!! Misslisa, hoe is het met jou? Bevalt het minder werken? Hoe maken de andere zwangere dames het, beginnen er al kwaaltjes door te komen? Ik heb ook mijn 20-weken echo inmiddels achter de rug en gelukkig was alles goed, ik had er ook een super goed gevoel bij van te voren en was dus helemaal niet zenuwachtig, dat is echt niks voor mij! Het was de dag voor mijn verjaardag dus ik kreeg ook het mooiste cadeau wat ik me kon wensen, een goede uitslag voor ons wondertje!!! Verder lekker met mams naar de 9maandenbeurs geweest, leuke dingetjes gekocht en gezien en dinsdag op mijn verjaardag zijn we samen lekker een dagje naar de sauna geweest, heerlijk relaxen op je verjaardag, echt een aanrader! En mijn moeder voelde hem voor het eerst schoppen, ze had de tranen in haar ogen! Ze heeft de hele sauna ook verteld dat ze oma werd hahaha (alsof het niet te zien was aan m'n buik ) Daarna nog lekker uit eten met m'n lief. Gisteren weer controle bij de vk, ook dat was wederom allemaal in orde en ik heb nu definitief bij alle 4 de vk's het gevoel: jij mag me bijstaan tijdens de bevalling! Alle 4 geven me een geweldig gevoel! Met et kindje gaat alles dus prima, met mij met ups en downs nog steeds, overgeven is beperkt tot zo'n 2 keer per week, wel regelmatig nog misselijk maar dan hou ik het gelukkig nog net binnen. Maar waar ik vooral van baal is mijn bekken, het doet erg veel pijn en wij wonen in een appartement zonder lift, we zitten er heerlijk, fijne omgeving en een mooi appartement, maar ik had er even niet bij stilgestaan dat traplopen weleens problematisch kon worden. 's nachts slaap ik ook dramatisch, ik kan geen uur doorslapen en ben dus erg moe, roept soms wel wat depri momenten op maar dan begint de kleine (wilde bijna zijn naam al typen haha, we noemen hem echt al zo) weer druk te trappelen en dan moet ik wel vrolijk worden! Ik vind het heerlijk om zoveel contact met hem te hebben! Zo weer een heel verhaal, maar ik had dan ook wel lange tijd in te halen
Oja, die vergat ik dus: Twijfelgeval: Heel veel sterkte hiermee, het lijkt me een heel moeilijke periode waar ik gelukkig niet voor heb hoeven staan! Ik zou je heel graag advies geven, maar ik kan het gewoon niet, ik denk dat je echt naar jezelf moet luisteren! Succes!
Ikke Gefeliciteerd meid!!!!!!!!! Joyce: wat heb jij een heerlijke fjord!! Daar mag je trots op zijn meid!!! Desini: Fijn dat de 20 weken echo goed was, altijd weer een geruststelling he! Met mij gaat het goed hoor, wel snel buitenadem en last van mijn stuitje..maar voor de rest gaat tie lekker Ik heb gister een nieuwe telefoon besteld Spannend! Als het goed is komt die morgen
Ikke, gefeliciteerd zeg, wat gaaf!!! Verder ben ik echt erg moe, stort na m'n werk volledig in. Lag gisteren om 20.15 uur al plat. En mijn hoofd is echt net een zeef.... Maar goed als dat het ergste is....
Desini: wat fijn om te lezen dat het goed met je gaat. En wat super dat je moeder het voelde trappen. geweldig. Ikke: GEFELICITEERD!!!! Twijfel: Bij ons wilde mijn lief eerst even wachten (1 jaar) omdat we een heel druk jaar achter de rug hadden. Maar door veel praten hebben we een middenweg gekozen en daar zijn we alle 2 blij mee. Ik denk toch dat je niet veel meer kan dan praten praten en nog eens praten. En lucht je hard hier maar hoor, daar zijn wij ook voor!
@Desini, fijn dat alles redelijk oke gaat. Wat tof dat je moeder het heeft voelen schoppen. Dank iedereen trouwens voor de opbeurende woorden dat alles nu goed gaat komen deze keer. Tot morgen
als eerste natuurlijk IKKE SUPER GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! twijfelgeval heel veel sterkte ermee dikke knuffel hielke wat leuk zo'n foto repportage zit ik ook over te denken (als ik ooit zwanger mag worden) maar wil ook graag een repportage met de pasgeboren baby dus dat word nog even keuzes maken denk ik lovekees fijn dat je een mooie echo had verder heb ik wel alles gelezen maar ben een beetje vergeten sallie leuke borden trouwens en je hebt inderdaad papieren nodig voor gastouder maar ik heb SPW 3 en 4 gedaan dus is ruim voldoende ik heb ook een kinder EHBO en reanimatie diploma en ben ook gecontroleerd door de GGD of mijn huis veilig was ik ben dus officeel goedgekeurd en sta in het landelijk register. Je moet het trouwens altijd via een gastouderbureau doen dat is een vereiste ook als je bij de kvk ingeschreven wil worden en de belasting is wel te doen moet je gewoon iemdand zoeken die er wat verstand van heeft en je er mee kan helpen. verder heb ik er de laatste tijd een beetje een hard hoofd in of ik ooit wel zwanger ga worden komt misschien ook wel doordat we op pauze staan maar ik weet het niet
@ikke, jeeeeejjjj!! gefeliciteerd! ik ben super blij voor je! Toch nog wel snel raak voor je, als je alleen je "echte" rondes meetelt! @karin, ik snap je gevoel wel hoor, ik heb dat ook af en toe! @twijfel, je mag hier gewoon lekker even van je afschrijven hoor, ik vind helemaal niet dat je zeurt. @desini, leuk dat je er weer even bent, schiet al lekker op bij jou! @hielkje, de site ziet er mooi uit, denk dat ik dat ook wel wil, mocht ik ooit zwanger raken.
er zijn er wel veel die temperaturen om te zien of je een eisprong hebt gehad maar blijft je temperatuur eigenlijk altijd hoog als je zwanger bent of gaat hij op een gegevenmoment ook weer omlaag???
meiden ik ben er ook weer. hier al de hele dag een raar gevoel in me buik en rond baarmoeder, ben niet echt misselijk maar het voelt heel raar. Beetje vol gevoel. vanochtend was ik ook een beetje duizelig. Maar ja ik wacht het wel af weet ook niet wanneer ik ongi zou moeten worden dus wacht het allemaal ruim af zo sorry voor mijn eigen klets berichtje
whoehoeeee Ikke gefeliciteerd!! goed gedaan haha ! maar in je koppie wist je het natuurlijk allang ! Sallie ikke ? hmm denk het niet maar goed wie weet haha , leuk dat je een tinker bij rijd , zal je indd spierpijn hebben als het een echte tinker is whaha . lisa dank je ben er ook zuinig op hoor hahaha hij alleen niet op mij maar dat went ook wel haha Desini fjin weer wat van je te horen ! leuk dat je moeder zo reageerde haha Twijfel als ik zeg het komt allemaal goed , dan geloof je me nu op dit moment niet , maar het komt echt goed geloof me Meikie doe je ook snel dat moeie enz? je moet nog 9 mnd man haha Tweety hoezo weet je niet wanneer je NOD is ? (stomme vraag ik weet het momenteel zelf ook niet hoor haha ) was me ei weer eens kwijt .. Vandaag heerlijk gelachen met een uitermate vrolijke gekke sparky, die fungeerde als bowling kegel voor een ander paard herby , details ga ik niet uitleggen ik zat heerlijk in me eentje op het bankje te genieten en ook farao en first stonden lekker saampjes lekker he esther hihi
@joyce,ik weet niet hoelang mijn cyclus is ga dus maar uit van de langste en die is volgende week donderdag. ik wacht alleen geduldig af tot volgende week zondag of ik moet onverhoopt toch ongi worden. Heb me ei dit keer ook niet heel duidelijk gevoelt omdat ik vorige week zo fanatiek had gesport dat ik echt mega spierpijn had in me buik, waardoor ik dus weinig anders voelde haha
@ikke, super meid!!!! en wel strooien met die hcg he!! hier wacht ik nog rustig af, boobs wel wat gevoeliger we zullen zien wat volgende week brengt.