GEK op Roze (dames die gaan voor hun 1e kindje deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikke81, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    de mijne is 28 februari

2. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    oh spannend justme, je gevoel is goed toch? ik hoop het voor je

3. ja ik ging uit van 26 maar denk dat ik maar voor 28 of 1 ga die dagen word ik meestal ong dus tja ..vorige maand was die enorm kort 26 dagen was niet normaal mja

4. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    altijd fijn he de schommelende cyclussen ik word er ook lichtelijk gestoord van

5. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    ik kan op mijn lijf geen pijl trekken hoor, ik hoop het uiteraard maar wacht 'rustig' af

6. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    oh spannend justme, nou afwachten dan maar. wil je maandag ook gaan testen of wat langer wachten

7. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    ik ga langer wachten, komende week verjaardag en wil niet voor die tijd testen

8. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    @ Joyce, gelukkig is het alleen moe zijn en niet kotsen/misselijk ;) Hier is wel mee te leven, mijn vriend vind het ook wel lekker kan hij lekker veel gamen beneden, hahaha :D

Ik duik mijn bedje in, slaap lekker allemaal en droom zacht!!!
    Liefs Maaike

9. meikie martijn gamet elke avond gewoon hoor haha ik zit boven hij beneden erg gezellig haha we kijken samen gtst en op maandag samen csi en de rest niet haha dus tja ... hoef ik niet zwanger voor te zijn .

Tweety ik denk dat ik de 1e bij uitblijven van de ong natuurlijk test of maandag maar ik denk niet ik voel niks voel me alleen wat grieperig geen zere borsten tenzij ik erop druk en pijn in me rug heb ik altijd wel wat door mijn heupen dus verwacht er niks van weer , ik denk dat als het zover is ik het toch wel weet dan ? (denk ik haha)

justme ja sinds mijn spiraal eruit is is die enorm raar en verschillend maar goed heb de 1e twee maanden niet mee geteld want toen hebben we ook niet echt gebmst op de dagen dat het moest omdat ik medicijnen nog moest veranderen , dus we komen er heus wel een keer bij op het roze bankie ben ik van overtuigd wij allemaal :)

10. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    ja, we moeten positief blijven! goede energie is belangrijk hoor!

11. ow haha ok dan geef ik jou ff goede energie mee ;)
    :p

12. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    thanks! daar kun je namelijk nooit genoeg van hebben!

13. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Heej lieverds!

Heb even gebruik gtemaakt van de vakantie ;). Wezen kijken bij een optreden van een collega en daarna nog wat wezen drinken in de kroeg. Was wel gezellig, maar teveel mannen. Nu heb ik geen hekel aan aandacht, maar TE kan ook ;).

Verder Joyce: het is een gevoel, kan er niks aan doen maar denk het echt!

Desini: blij om te horen dat het goed met je gaat!

Het wordt voor een aantal meiden weer erg spannend! Hier nog druk aan de BMs, hoop zo dat het zin heeft! (als jullie snappen wat ik bedoel).

Slaap lekker allemaal en morgen klets ik weer helder mee ;)

x

14. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Heey meissiesss

Hoe is het hier?

Ik heb gister weer een foto van mijn buikje gemaakt :)

15. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Mooi buikje! Altijd leuk om buikfoto's te zien!

16. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Wow echt een mooi buikje Lisa!! Ik ben jaloers! Haha
    Mooi klein bescheiden buikje!!

17. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Goede morgen

Om te beginnen bedankt voor alle lieve felicitaties, jullie zijn top :D

@Sallie: We hebben samen getest en was super blij en vertelde mij gisteravond toen we gingen slapen dat hij heeel trots op mij was, zoo lief :D en wat tof dat het beter gaat met je poes, hopelijk ben je nu van al het gezeur af

@Hielkje: Ziet er leuk/mooi uit die foto's!

@Desini: Wat top dat alles goed is met jullie kleine man en dat hij gezond is. Klote dat jij bijna niet slaap, hopelijk komt daar nog verandering in.

@Karin: Ik kan mij voorstellen dat het zwanger worden nu even een ver van je bed show is maar het komt allemaal vast wel goed. Je temp blijft de hele zwangerschap trouwens hoog, komt door progesteron

@Tweety: Klinkt bekend dat duizelig, wel/niet misselijk ;)

@Joyce: Ik voelde mij idd wel raar, anders dan de andere 8 rondes maar was stiekem wel een beetje bang voor een nega test maar ja dat was niet echt van toepassing ;)

@Justme: HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG
    HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG Als je nog meer nodig hebt dan roep je maar ;)

@Lisa: Pracht buik hoor en verder ben je nog zo mooi slank, chapeau hoor!

zooo ben weer bij

18. Loetjoe

Loetjoe Actief lid

30 aug 2010
    325
    0
    0
    juf BO
    Groningen
    Heb niet alles teruggelezen, maar ik zag wel een positieve test voorbij komen, gefeliciteerd Ikke!

Ik heb gisteren een kijkoperatie gehad, waarbij ze ook meteen hebben gecuretteerd. Ze hebben best veel weefsel weggehaald. Dit weefsel gaan ze nog nader onderzoeken om te kijken of het niet een mola-zwangerschap is geweest. De operatie op zich is goed verlopen. Gister nog veel pijn gehad, vandaag valt het mee.

19. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0

Gelukkig gaat het nu beter met je en hopelijk was het geen Mola zwangerschap, dat is wel iets heftigs. Misschien een stomme vraag maar als je dat eens gehad hebt kan het dan terug komen??

20. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Goedemorgen meiden!

Lisa: mooi buikje meid! Staat je goed hoor ;)!!

Ikke: wat lief van hem! Zo schattig als die stoere mannen dan ineens kunnen worden ;).

Loetjoe: Dat zal wel even een ingreep zijn geweest zeg! Hoe voel je je nu? Is een Mola zwangerschap dat cellen een soort van wildgroeien zonder een kindje te worden? Heftig hoor... Sterkte!

Vandaag nog een poging tot paardrijden doen, gister was het echt te nat. Heb er zin in!

Deel Deze Pagina