GEK op Roze (dames die gaan voor hun 1e kindje deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikke81, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Hi Karin

ik zie liever een omo witte test dan dat ik me gek maak. Ik weet dat het nu nog niets hoeft te zeggen maar het is het enigste wat ik nu wel kan doen :)
    en dan zie ik wel of er een streepje gaat verschijnen de komende dagen!

2. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Bedankt voor al jullie lieve berichtjes. Hier nog steeds geen ongi dus nog altijd vertrouwen in mijn test. Ik denk dat ik morgenochtend en ander overmorgen nogmaals ga testen, maar ik vind het wel spannend hoor.....

Hoe is het met jullie allemaal?

3. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Pffff van mij mag die ongi wel doorzetten. Als ik het dan toch moet worden dan kom maar op.

4. jacolien09

17 jan 2011
    79
    0
    0
    Zweminstructeur
    Nederland
    zoo dames ben ook weer aanwezig op deze nieuwe topic. leuke naam!!! en hopen dat het indd roze jaar wordt voor iedereen!!

Nou ben vanochtend na de dokter geweest en die schrok ook wel.. 2x achter elkaar maar bloed was net wel net niet en bloeddruk was verder goed. dus hij zegt dat het komt door de zwangerschap en ik heb het wel eens eerder gehad dus HA " het hoort bij jou en omdat je zwanger bent heb je er meer last van" "rustig aan en als je het voelt aan komen dan gaan liggen/zitten en bij komen" Dus de uitslag van HA ik voel me nog wle moe en ben wel bang dat het weer gebeurt maar morgen voorzichtig aan het werk en we zullen zien!! En HA ook even laten kijken na brandwond "zo dat is een beste zal je nog wel een tijdje last van blijven houden en waarschijnlijk een litteken aan over houden"

nou gelukkig dan maar.. verder alles bij gelezen alleen vergeten hoe en wat...

groetjes...

5. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Nou, ik kon het toch niet laten nog een keer te testen, ik had nog van de kruitvat liggen, en ja hoor een duidelijke 2e streep!!!! Ik krijg hem aleen niet goed op de foto!!!! Joe hoe!!!! Ik versprijd bij deze een heleboel HCG aan iedereen die het nog nodig heeft!!!!

6. jacolien09

17 jan 2011
    79
    0
    0
    Zweminstructeur
    Nederland
    Meike : Gefeliciteerd meid.. Super...

Groetjes

7. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Heey meiden..

Ik was jullie even kwijt haha!! Maar ik ben GEK OP BLAUW hihihi!!

Jacolien: dat is schrikken meid! Rustig aan..
    Meikie: GEFELICITEERD geniet ervan :D

8. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Wat super zeg!!!!! Gefeliciteerd!!!!!!

9. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Miekie; gefeliciteerd!!!! De eerste nieuwe roze in het nieuwe topic!!

10. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    meikie super gefeliciteerd dat bewijst maar weer een streep is een streep hoe vaag die ook is het betekend gewoon dat je zwanger bent

11. Loetjoe

Loetjoe Actief lid

30 aug 2010
    325
    0
    0
    juf BO
    Groningen
    Hoi, ben er even uit geweest. Beetje druk gehad. Ik heb het meeste terug gelezen.

Sallie: zielig, hopelijk knapt je kat snel op.

Meikie: gefeliciteerd! :D

Jacolien: jeetje, hopelijk blijft het hierbij.

Florabella: succes met je test, ik duim voor je!

Joyce: gefeliciteerd met je B-day!

Ik ben net gebeld door de gyn, die zei dat ik nog steeds hcg aanmaakte (wat een verassing ;)) Vrijdag weer bloedprikken en als het niet is gezakt wordt mijn hysteroscopie vervroegd. Ik zie hier wel tegenop, het schijnt nogal pijnlijk te zijn...:(

12. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Hey meiden, ik heb jullie weer gevonden!!

@loetjoe, dat klinkt niet goed, jakkes! Vervelend voor je dat het zo lang duurt voordat je dit kan afsluiten!

@joyce, happy birthday!

@meikie, van harte gefeliciteerd, geweldig voor je! De eerste zwangere van ons deel 3, een eretitel haha!

@sallie, blij dat het weer goed komt met lieve poes!

@jacolien, wel heel apart dat je dat zomaar hebt, terwijl alle waarden goed zijn. Wel oppassen hoor en goed luisteren naar je lichaam!

Vandaag naar de gyn geweest, intake gesprek gehad.
    Nu moet ik op de 3e dag van mn eerstvolgende menstruatie heen voor bloedonderzoek en manlief moet sperma inleveren. Aan de hand van die uitslagen gaan ze verder kijken.

13. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Oh wat spannend Catharina!!

Meikie gefeliciteerd meis! Ben blij voor jou!

Joyce, jij ook gefeliciteerd! :)

Ik sluit me trouwens ook weer aan! :)

14. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Loetjoe.....sterkte meis!! Ik hoop dat alles snel weer op de rit is!!

@Catharina, zonder dat het lullig bedoeld is en ik te nieuwsgieig wil overkomen vraag ik het toch, als jullie "pas" in ronde 7 zitten Zoals in je handtekening staat hoe komtbhet dan dat je nu onderzoeken bij de gyn hebt?! Ik hoop dat alles goe blijkt te zijn en jullie snel een plakbeeb hebben!!

15. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    catharina ik hoop dat het goed ging bij de gyn en dat jullie er wat aan hebben gehad

loetjoe hopen dat het toch niet nodig is sterkte ermee iniedergeval

florabella al getest?? of ga je dat met ochtendurine doen???

16. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    toch maar met ochtendurine! Dus morgenochtend als ik het niet vergeet omdat ik altijd zoooooo nodig moet plassen.

17. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Joyce, Gefeliciteerd met je verjaardag.

@Meikie, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Gezellig we schelen 4 dgn. Wordt straks als alles goed gaat een strijd wie al eerste van ons gaat puffen.

@Catherina, spannend allemaal, hoop dat ze jullie snel duidelijkheid kunnen geven.

@Loetjoe, Balen dat je nog steeds HCG aanmaakt, hopen dat alles snel weer op orde is.

@Florabella, we wachten in spanning af.........

Vandaag heerlijk naar de kapper geweest, daarna Tarotkaarten laten leggen en daarin werd duidelijk dat ik aan een nieuw begin sta en alles goed komt. daarna heb ik samen met de kapster is ook een vriendin een Reikie behandeling gegeven en gekregen. Heerlijk. Toen snel naar het werk vergaderen en nu thuis heerlijk op de bank moe wezen...

Veel liefs essie

18. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Meikie wat ontzettend geweldig! Geniet lekker van je zwangerschap. Is al snel raak bij jou hè? (tenminste ik ga op je onderschrift af)

19. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @meikie, gefeliciteerd meid!!!! geniet ervan

@deedee, balen meid, hopelijk meer succes in ons roze topic!

@joyce, gefeliciteerd met je verjaardag!! hoop dat je fijne dag hebt gehad/nog hebt!

@florabella, balen dat je niet fit bent, kan je de hand schudden. overgeven doe ik gelukkig niet.

@jacolien, kalm aan he! goed op jezelf letten he.

@loetjoe, das ook niet wat zeg, hopen dat je het snel achter de rug hebt en weer verder kan.

@catharina, hopelijk kunnen ze je snel helpen aan een klein wondertje

hier nog steeds niet fit helaas. lekker op de bank en kalm aan doen. nijn heeft nieuw groter hok, is ie eruug blij mee!

20. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Nou inderdaad Justme laten we het hopen. Roze is nog wel mijn lievelingskleur, maar ik mag maar niet in het roze. Sorry heb vandaag echt de baalmodus aan :(

Deel Deze Pagina