GEK op Roze (dames die gaan voor hun 1e kindje deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikke81, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sallie laten we het dan maar hopen zou wel erg tof zijn kreeg gister een sms van een vriendin , we hadden gegeind dat we tegelijkertijd zwanger gingen worden haha, mar hun zijn 2 mnd eerder begonnen als ons , maar kreeg vanmorgen een sms dat ze zwanger is ben zoo blij voor haar en haar vent hihi daarna belde ze meteen eigenlijk op dat ik martijn aan de klus moest zetten want ze wil wel dat we het samen zijn haha raar mens maar ze is wel heel lief :)
    succes met paardrijden vandaag ik ga ook ff zo :) ps je moet ff je hyves lezen ....

Ikke haha ok hoezo raar dan ? ik heb deze maand gewoon weer geen tiet pijn dus denk dat me ong gewoon komt .
    voel me vandaag uhm tja weet niet haha niet zwanger in ieder geval dus we wachten af of sal haar gevoel klopt :p

Lisa heerlijk buikkie heb jij daar het gaat zo snel bij je ! bij sommige mensen lijkt het echt een eeuwigheid te duren en bij andere lijkt het zo snel te gaan , neem dat vrouwtje van stal dacht echt pff duurt lang bij me zus denk ik oh ze moet al bijna weer bevallen! hihi heel apart mja

Loetjoe jeetje meis nou dat heb je iig achter de rug , een mola zwangerschap is dat dat het kindje buiten de baarmoeder groeit?..

hmm kreeg een oproep van de tandarts al een tijd terug , heel apart want gister is me vulling wederom gebroken dus moet die afspraak echt maar gaan maken *zucht*

2. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Lisa, mooi buikje heb je.

@Joyce, het kan nog altijd. Ik had ook niet de gebruikelijke tiet pijn, en was ook erg verbaasd van een positieve test.

@Justme, ik heb wel erg vee HCG, dus via deze weg stuur ik je nog iets extra's HCG HCG HCG HCG.

@Loetjoe, heerlijk dat je het achter de rug hebt. Nu maar hopen op geen mola en door naar een gezonde zwangerschap

@Karin, ik kan het me heel erg goed voorstellen dat je er zo over denkt. Maar wie weet als straks de rust is weder gekeerd.

@Sallie, het heeft altijd zin om toch te BMSen ookal kan het mogelijk nog ontpillen zijn. Kijk maar naar Meikie. Je weet het maar nooit. Volhouden en we hopen het voor je. Maar gemiddeld duurt het ongeveer 6mnd tot een jaar voor je zwanger bent. Houd dat ook een beetje in je achterhoofd.

Verder hier weer zoals gisteren heel erg druk. En vanavond gaan we heerlijk uiteten met mijn beste vriendin en haar man. Gezellig naar de Japanner, genieten van alle rauwe vis (die ik zo lekker vindt maar niet mag!!!!!:x:x:x:x

Spreek jullie misschien vandaag nog en anders zeker morgen..

Veel liefs Esther

3. hahah ester arme jij ik zal aan je denken vanavond meis !
    ach ja we zullen het zien ga er niet vanuit zeker niet nu ik het smsje van die vriendin heb gehad haha , dat zal wel heel toevallig zijn allemaal
    ik ga wat doen hondjes eruit en naar stal

tot later

4. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Dank je Joyce, veel plezier met uitlaten van de ADHD-ers

5. Desini

Desini Actief lid

14 okt 2010
    315
    0
    16
    Loetjoe: Beterschap! Fijn dat het het erop zit, op naar een mooie zwangerschap!

Lisa: Wat heb jij een bescheiden buikje zeg! Ik dacht dat ik net als mijn moeder weinig buik zou krijgen, maar ik heb nu al meer dan mijn moeder op de dag dat ik ter wereld kwam (al was ik 5 weken te vroeg). Gelukkig zit het echt alleen aan mijn buik en ben ik nog amper in gewicht aangekomen. Ik zal zo ook eens een fotootje proberen te maken als ik de camera gevonden krijg ;)

Justme: Van mij mag je ook nog wel wat HCG hebben hoor, heb het in overvloed gehad dus kan best een beetje gul zijn toch ;)

Joyce: ik ben het met je vriendin eens hoor, je vrienden kun je niet laten stikken, dus aan de bak jij en zorg voor 2 mooie roze strepen!

Mijn zoontje vindt het leuk om steeds zijn kontje naar buiten te drukken, dat deed hij af en toe al wel maar sinds gisteren doet ie het wel erg veel haha. Super leuk, zie je ineens een bult op je buik verschijnen en steeds op een andere plaats. Hij probeert ook de rest van zijn lijfje naar boven te drukken dus ik heb dan echt het gevoel dat ik mijn kindje in mijn handen heb als ik eraan voel, heel mooi!

Ik ga nu weer aan de schoonmaak, al zal hij het daar niet mee eens zijn ;)

6. Desini

Desini Actief lid

14 okt 2010
    315
    0
    16

Arme jij.... Dat heb ik nou met mijn favoriete lunch: een stokbroodje met kruidenroomkaas, rucola en rosbief.....
    Dat is het eeeeeeerste wat ik in mijn kraambed wil eten haha (misschien dat ik me daarom wel zo verheug op de bevalling ;) )

7. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    hahaha, tsja hielkje en desini, dat klinkt lekker! Hier gister nog lekkere sushi gegeten. Nog even een paar maandjes wachten jullie!

@loetjoe, dat klinkt heftig, wat is ene mola zwangerschap?

@lisa, super mooi buikje, ben jaloers!!

Ik pik wat hcg mee hoor, wie weet helpt het

8. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Gelukkig heb je het nu achter de rug.
    Wat is een mola-zwangerschap?

9. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Heey dames.

Was ik weer hahaha. Ben weer helemaal vrolijk:D Nu lekker aan het werk. Alles weer bij gelezen. Denk dat ik wel mazzel heb als ik ooit zwanger wordt. Ik lus geen rauw eten. En al helemaal geen div soorten kaas. Alleen maar jong belegen. Ik zou wel moeite hebben met het niet meer roken. Maar zo heeft iedereen wel iets wat ze heel graag lust maar dan even niet mag hebben. Maar heb wel respect dat jullie het zo goed volhouden.

Ojaa lisa wat een super mooi builje zeg. Ben ook jarloers. Hahaha
    en desini. Wat cool zeg dat je bijna in zijn billetjes kan knijpen. Lief....

En sallie heb jou gepbt..

10. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Hey meiden,

Wat is het hier rustig zeg!

Hoe gaat het met jullie?
    Ik heb net een testje gedaan, maar die was helaas negatief..
    Mijn nod was gisteren, als ik uit ga van 28 dagen.. Maar aangezien de laatste maanden, nja half jaar mijn cyclus 32 dagen is... is er nog hoop..
    Dus iedereen heel hard duimen voor mij! :) hahaa

Fijn weekend iedereen!

11. Desini heerlijk om een kontje te voelen uit dat kontje komt nog heel veel poep en dat kost je nog heel veel uiers haha dus geniet er nu nog maar van zolang het in je buik zit :p
    en ik doe me best kan het weekend of erna testen haha maar denk het niet had net met rijden alweer pijn in me rug en dan weet ik dat me periode eraan komt *zucht*

catherina haha succes !

twijfel das wel lekker dat jen iks hoeft te laten lus je ook geen zalm ? ik ga vanavond zalm enz maken lekker hoor !!

meid jammer meis maar indd er is zeker nog hoop ! ik ga uit van 30 dagen op de NOD lijst van 28 trouwens haha maar zit zo te schommelen laatste tijd

zo heerlijk gereden met sparks hij was braaf (na even boos te zijn geworden) straks ff wat eten in mekaar vouwen en dan naar de ruitersport zaak hihi

12. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    @meid1987: Hier draaien de duimen!

13. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Heej meiden!

@ Twijfel: ik zal even terug reageren! Moet weer even opzoek naar de links ;).

@ Hielkje: tnx, alweet ik niet meer zo goed op welk bericht van mij je reageert ;). Veel plezier evengoed vanavond ook al mag je het niet eten!

@ Joyce: mooi dat hij braaf was! Ik heb lekker tinkertje gereden. Was erg leuk. Hijis ergbraaf maar erzit wel tempo in, goede combi ;).

@ Desini: grappig die billetjes, lijkt me echt een bijzonder gevoel!

@ GFH: BMSse, nog even en dan wordt het weer spannend!

Ik weet niet of ik iedereen heb nu, had even snel bijgelezen ;). Zo even eten, heb lekker zuurkoolschotel in de oven staan. Daarna lekker douchen en een avondje op de bank, heerlijk! :)

14. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    wat een hcg mijn kant op, nou als dat niet gaat werken weet ik het ook niet meer!! als ik hcg te geven heb, dan gooi ik alles uit op het forum hoor!

hier weinig klachten, wel meer last van mijn buik nu maar ja dat kan ook nog van (hopelijk niet) komende ongi komen. ik blijf lekker zitten op de bank met heerlijke taart voor mijn neus en een zak chips in de buurt ;)

15. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    heey dames ik lees nog wel steeds mee reageer alleen wat minder heb het de laatste tijd ook wel heel erg druk nu ook het hele weekend druk dus ga snel weer stoppen want moet zo naar een verjaardag

16. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Goede avond

@Sallie: Mannen kunnen wel lief zijn :p

@Joyce: Wat leuk dat je vriendin zwanger is en hopelijk volg je snel, kunne jullie lekker samen zwanger zijn :D Balen dat je een gebroken vulling hebt, tandartsen zijn ook niet mijn favorieten ;)

@Hielkje: Oeh, de japanner. Daar hebben wel meer hoor dan alleen maar rouwe vis en als het echt super vers is dan mag je dat toch gewoon eten.

@Desini: Lijkt mij toch zoo bijzonder dat je dat kan voelen zeg!

@Catharina: Als je nog wat HCG wil hebben moet je het maar zeggen hoor ;)

@Meid: Ik hoop keihard dat je te vroeg hebt getest en je snel alsnog een posi test in je handen zal houden

@Justme: Hier ook al een paar dagen last van mijn buik en vandaag ongi krampjes dus dat zeg niet zo heel veel ;)

@Karin: Have fun op de verjaardag

17. ikke voel je je verder goed meis ?

karin ok sterkte met de drukke periode

justme ik duim voor je meis !

sallie getsie zuurkool stampot ielch gelukkig was het rijden leuk

18. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    @Joyce: Voel mij uitstekend. Af en toe een beetje moe maar dan doe ik ff een tukkie en dan is het weer goed.

19. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Goedemorgen allemaal!

Hebben jullie nog plannen voor vandaag?
    Ik ga zo naar de kapper en vanavond heb ik tenniscompetitie.
    En verder lekker niks.

20. Loetjoe

Loetjoe Actief lid

30 aug 2010
    325
    0
    0
    juf BO
    Groningen
    Meid en justme: ik duim voor jullie!

Om nog even antwoord te geven op jullie vragen: een mola-zwangerschap is een soort 'freak of nature' wat in je baarmoeder groeit. Het bevat alleen maar mannelijke chromosomen. Eenmaal verwijderd kan dit terug groeien en het kan zelfs heel agressief in andere organen gaan groeien. Als dit het geval is moet ik misschien aan de chemokuur(!) Maar de gyn en andere artsen zeiden dat mijn rest niet het typische uiterlijk had van een mola, dus dat ik maar niet vanuit moest gaan. Ze checken het wel even voor de zekerheid, omdat mijn miskraam zo'n raar verloop heeft.

Met mij gaat het nu wel redelijk, geen pijn meer. Ik voel nu wel een soort vreemde steek in de buurt van mijn maag(?), net onder mijn ribben. Ik heb dit nog nooit eerder gevoeld en maak mij wel een beetje zorgen. :(

Deel Deze Pagina