GEK op Roze (dames die gaan voor hun 1e kindje deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikke81, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    en jezelf ;)

2. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    klopt!! nog even ervan genieten ;)

3. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Haha, doe dat maar! Toch is het wel spannend!:)

4. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    ja, dat is het zekers!! zeker omdat het deze ronde weer anders is..... elke keer weer spannend wat dat betekent.

5. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    We hebben goede hoop! ;)

6. whahah goedenavond

het is gebeurt onze pc is helaas vandaag overleden:(
    we hebben nu een leen laptop, en draadloos doet het ineens niet meer dus moesten we deze weer inpluggen op het andere netwerk, pff maar goed.

Sallie jeetje meis hoop dat het dan ei pijn is meis ja ik voel niks rond me eisprong geen idee of ik er wel 1 heb haha maar goed zoveel pijn als jou is ook weer niet lekker.

Hielkje heerlijk zoveel slapen ik kan ook lang slapen slaap laat maar wel lang hihi
    nou nee heb niet teveel uitgegeven hihi mocht geen dekje meer van tijn gezien we dus al 2 kasten ermee vol hebben en er nog wat op stal liggen haha dus heb een nieuwe deken whaha ook daar ligt de schuur van vol maar goed, ow en laarzen leder soap spray dus heb me netjes gedragen toch?
    kon eerlijk gezegd ook niet zo gauw bedenken wat ik nodig had whaha

Lisa oooww lekker kereltje nu al ! hahah

lovekees heerlijke foto's meis ziet er goed uit!!

justme je houd het spannend hoor hahah ik zit vandaag op dag 28 als ik maandag niks heb test ik dan wel ff maar denk vooralsnog dat het gewoon op komst is het rooie leger wel te verstaan...

loetjoe hmm vreemd meis wat ik me nog afvroeg lag je nog met je zus op de uitslaap kamer?

angela hihi opslag ruimte/loods dus lekker hoor hopenlijk duurt het niet te lang.

7. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Joyce, balen van je laptop, hopelijk houdt deze het wel lang vol, anders heb je echt een probleem. Je hebt je echt ingehouden, maar goed dat tijn met je mee was. Wordt dus nog even spannend morgen. Hoop het voor je maar, zoals je zelf als zegt het rode leger kan ook heel erg goed langskomen.

@Sallie, hoe is het nu met jou, is de pijn al een beetje afgezakt.

Vandaag weer een heerlijk dagje niks doen. Dan kan ik er weer tegen om een week te mogen werken.

Liefs Esther

8. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Heey meiden!!!

Bedankt voor de leuke reactie's

Sallie hoe is het nu met jou?? hopelijk is het afgezakt!

9. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @lisa, mooie foto! top dat er zoveel te zien was op de echo, lijkt me echt bijzonder.

@sallie, hoe gaat het nu? voel je je beter? Hier gaan de zaken inderdaad goed! Maar de afspraken met de architecten waren prive, we hebben namelijk een bouwkavel gekocht en zijn nu op zoek naar een architect om het huis te tekenen.
    Banner loopt zelfs achter, vandaag is mn NOD. Nog geen ongi, maar ook geen kwaaltjes dus ik ga ervan uit dat ik ongi ga worden.

@joyce, grrrr, die akelige computers ook. Ben je geen belangrijke gegevens kwijt?

@justme, nog een week??? zo jij bent een bikkel hoor! hihi

10. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    tja, ik wil niet voor mijn werk aan testen, dan kan ik het nieuws namelijk vrees ik niet voor me houden...... dus ja, dan pas op mijn vrije dag, hopelijk is ie goed gepland! nog niet echt tekenen van komende ongi, buik wel wat gevoeliger maar ja ook dat kan weer alle kanten op he. wat is een vrouwenlijf toch ingewikkeld ;)

11. lovekees

lovekees Bekend lid

8 okt 2010
    814
    0
    16
    NULL
    NULL
    #651 lovekees, 27 feb 2011
    Laatst bewerkt: 27 feb 2011
    bedankt voor de reaties
    wij hebben de echofoto op cd staan is erg leuk zijn idd heel duidelijk me zus heeft met 30 weken echo gehad die vonden wij minder duidelijk waren ook kleinere foto's en wij hebben bij echoburo gedaan en zei in ziekenhuis zit toch verschil in.

sallie hoe is het meid hoop dat beter gaat..

spannende week voor paar meiden .....

12. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Loetjoe ik had er nog nooit van gehoord wat eng. Hopelijk is het dat niet.

Sallie hopelijk voel je je snel beter. Lief van Poes om erbij te komen liggen.

Lovekees wat een mooie echo.

Justme ik ben benieuwd naar het konijnenpaleis.

Hier is het even drama. Ik wil er alleen op internet niet te veel over uitweiden, want dat vind ik niet leuk voor mijn man. Maar ik denk dat ik voor deze maand al op rood kan. Ik heb echt even last van een ik zie het even niet meer zitten moment en op deze manier geloof ik niet dat wij ooit papa en mama gaan worden. Zit al de hele morgen te janken. Heb het echt even helemaal gehad met alles...

13. hielkje

hielkje Fanatiek lid

DeeDee, ik weet niet wat er aan de hand is en daar heb ik ook alle respect voor. Heel erg veel sterkte de komende periode. We denken aan je.

Liefs Esther

14. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Goedemiddag meiden!

@ Joyce: balen van jullie PC! Zoiets komt nooit gelegen, gaat altijd weer geld kosten!

@ Hielkje: geniet van je dagje! Morgen een half dagje werken?

@ Catharina: spannend hoor! Hoelang wacht je met testen? Tenzij ongi komt natuurlijk!

@ Justme: wordt iff een pittig weekje! Maar ik snap het wel hoor, zou het ook niet voor me kunnen houden denk ik, je bent op dat moment zo ondersteboven!

@ Het is ook echt mooi Lovekees, je echo! Leuk ook op cd, kan je goed bewaren voor “later”;).

@ Deedee: sterkte meid, het klinkt even heftig! Zoals ik het goed begrijp is het iets tussen jou en je man wat niet lekker loopt? Of bedoel je dat je over het algemeen de hoop opgeeft dat je nog zwanger kan worden op natuurlijke manier! We denken iig aan je en als je lekker wil kletsen kom je!

Hier heel raar met buikie. Gisteravond laat tijd lang lekker gedouched, daarna aspirientje en naar bed met een kruik. Heb als een roos geslapen en vanmorgen was het zo goed als over. Heb nu een heel beurs gevoel, alsof het een grote blauwe plek is vanbinnen. Verder ben ik doodop en heel wazig, maar de pijn is gelukkig minder. Zou het dan toch ei zijn?! Zoja, dan hoop ik hier niet iedere maand op! Af en toe voel ik nog een steekje hier of daar hoor, maar kan iig rechtop zitten! Tnx voor jullie vragen, doet me goed J.

En nu ga ik even een memobord maken :p.

x

15. catharina1985

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @deedee, wat vervelend voor jullie! Maar onthoud: niemand hier weet wie je echt bent en wie je man is, dus misschien toch even lekker voor je om het van je af te schrijven?

@sallie, fijn dat het minder is! Ik hoop dat je dit niet elke maand hebt, want dat is niet te doen!
    Ik moet morgen en dinsdag al vroeg werken dus dan heb ik geen tijd om 's morgens te testen, dus ik denk dat ik woensdagmorgen ga testen (als ik niet ongi word natuurlijk)

16. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    @DeeDee: Sterkte meid ...

Ik ben nog steeds op mn ei aan het wachten. Ovulatietesten geven nog niets aan ... Misschien dat ie deze cyclus later komt dan de vorige keer.

17. catharina1985

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Dat zou heel goed kunnen hoor wendy, je vorige cyclus was ook best kort, gewoon lekker doortesten!
    Welke ovu testen gebruik je?

18. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Die van zwanger en kids.

19. catharina1985

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    ja die gebruik ik ook, tot nu toe werken ze prima. Als ik een positieve heb doe ik meestal een clear blue er achteraan zodat ik t zeker weet!
    Maar deze maand is dat niet gelukt omdat de clear blue een foutmelding gaf, was ik echt pissig om want die testen zijn belachelijk duur.

20. Loetjoe

Loetjoe Actief lid

30 aug 2010
    325
    0
    0
    juf BO
    Groningen
    Sallie: jeetje wat vervelend! Gelukkig is het nu afgezakt. Als je zware krampen hebt gehad kun je je daarna idd nog een beetje beurs voelen, dat herken ik wel.

Deedee: sterkte met je dipje, hopelijk komt het allemaal weer goed.

Joyce: Nee, lag niet met m'n zus op de uitslaapkamer, ze lag op een andere afdeling.

Met mij gaat het nu weer goed, geen pijn meer, ook geen rare steken meer. Ik vloei nog wel, maar dat is normaal. Het lijkt een keer de goede kant op te gaan. Ik ga maar weer even een banner maken :)

Deel Deze Pagina