he bah das zeker niet fijn. Hier gelukkig geen sneeuw te bekenen. Maar wel echt koud. Inderdaad geen lente gevoel. Maar het is wel langer licht nu.. Maar een beetje zon zou ook wel welkom zijn hahaha. Maar blijft de sneeuw ook liggen dan nu of is het nog steeds natte sneeuw. Dat is echt vies zeg krijg je het zou gauw koud van. Maar goed dat je binnen zit nu. Ik ga lekker slapen. Slaap lekker allemaal. En werkze voor morgen.
nou het is natte sneeuw maar omdat het al de hele avond en middag sneeuwt blijft het nu ook liggen helaas, ik ga zo ook naar bed xx
*rent naar het raam om te loeren* pfew hier gelukkig geen sneeuw. Ik ga zo weer werken. Ben weer beetje opgeknapt van gisteren.
Goedemorgen allemaal! Ik heb sinds vannacht een ongi-gevoel in mn buik. Zou dat kunnen betekenen dat mijn ei er aan komt?
Goedemorgen meiden! Helaas is mijn vakantie weer om , dus ik kom jullie een fijne dag wensen! @ Ikke: snap ik hoor, ben bang dat als ik ooit zwanger ben ik ook meteen door de mand val op de eerste beste vrijdag dat ik zeg "nee, niet zon' trek in rosé vandaag". Waren ouders en schoonouders verrast, of hadden ze het wel verwacht? @ Joyce: mooi dat het goed gaat, je weet dondersgoed wat ik bedoel mevrouw. Maar met mij ook, lief dat je het vraagt. En ja ik hou buikie ff in de gaten, maar voel me nu weer goed hoor. @ Deedee: ben blij dat je je weer wat beter voelt! @ GFH: dat zou best wel kunnen ja! Nou gister toch nog (leuk) geBMS't, wie weet was het nog op tijd en anders was het sowieso leuk whaha. Ik ga werken, spreek jullie in de avond weer. Vriendje is tot vrijdag weg dus ik zal hier wel veel te vinden zijn. Niemand die zich afvraagt wat ik al die uren op de comp doe. Fijne dag!
spannend GFH, het zou kunnen @joyce, was idd heel voorspelbaar gister bzv. Had alleen nog een beetje hoop dat het bij annemarie misschien nog goed zou komen toen de camera's weg waren.Maar het was toch echt hoe ze zich voelde en geen belemmering door camera's. @deedee, gelukkig ben je weer iets opgeknapt. Knuffel voor jou. Hier word ik steeds beroerder, maar wil er niet naar luisteren tot ik echt niet meer ongi word. Denk dat ik gewoon elke keer heel sterk op mijn eigen hormonen reageer. Hoewel het nu eigenllijk pas echt vanaf vrijdag/zaterdag is dat ik me zo voel en niet vanaf mijn ei. werk ze voor degene die moeten werken de andere fijne dag
goede morgen allemaal ik heb alles bij gelezen maar niet veel onthouden. Ik zag wel 2 hele mooie echo's voorbij komen super leuk lisa en lovekees. verder ging het geloof ik weer beter met loetjoe hopen dat je nu eindelijk weer verder kan mijn ei heeft gelukkig nog even op zich laten wachten maar nu mag het wel komen van mij want zo lang die niet is geweest word er helemaal niet meer gebmst voor de zekerheid. verder voor iedereen die moet werken werkse vandaag
Ik heb dat ook, als ik zwanger ben stop ik per direct met roken en drinken. Dan weten mijn vrienden al wel hoe laat het is. Tweety: hopelijk betekent het goed nieuws! Verder is het rustig hier. Ik ga vandaag maar even de deur uit, zit al het hele weekend binnen. En de lente mag mag mij ook wel komen! Ik kan wel een kleurtje gebruiken, ik ben altijd heel bleek in de winter. In het ziekenhuis vroegen ze steeds aan mij: gaat het wel met je? Moest ik antwoorden: ja hoor, ik zie er altijd zo pips uit
Fijn dat het beter gaat met Sallie en Loetjoe. @Karin, hoop dat je ei snel komt, wij deden dat ook vooral net voor m'n ei geen NBMS, maar net voor het ei natuurlijk volop aan de BMS, puur om de zaadjes te sparen. Vond manlief niet heel erg leuk, maar wel resultaat gehad..... Hoop dat het bij jou ook zo zal gaan. Van mij mag de lente ook komen, begin het weer nu echt zat te worden. Ik ben ook heel erg bleek Loetjoe, krijg alleen altijd te horen dat ik er goed uitzie, maar dat komt ook doordat ik eigenlijk altijd mijn kleur uit een potje haal. Ga zo weer lekker naar huis, hoefde maar een half dagje te werken, maar het was/is echt gekkenhuis. Collega trekt het echt niet meer. Ben benieuwd hoe lang ze dit nog gaat volhouden.... Denk niet lang meer. morgen weer heerlijk een dagje niks doen. Heb ook totaal geen plannen, wil mezelf wel even de rust gunnen ben bang dat ik binnen kort 5 dgn mag gaan werken ipv 3.5 dgn...... Hoe is het verder met iedereen. nog spannende symptomen.....
goedemorgen DeeDee hier ook geen sneeuw meer gelukkig ben de sneeuw wel zat. Sallie weer aan het werk en mannetje weg, ik voel me goed had/heb alleen enorm last van afscheiding, en ben nog steeds niet ongesteld, maar test van vanmorgen was negatief, dus ik ga er ook niet vanuit zit nu op dag 29/30 langste cyclus tot nu toe is 35 dagen dus ga er vanuit dat we dan maar gewoon weer ong worde , mag dan van mij nu wel komen dan kunnen we weer aan de bms loetjoe ik ben ook wel vrij witjes maar ik mag ook niet in de zon hih karin gelukkig heeft je ei op zich laten wachten angela had ik ook steeds misselijk en buikpijn gewoon echt niet lekker voelen, daarom ook de test vanmorgen maar nega dus we wachten op het rode leger GFH geen idde ik voedl hem nooit hielkje ga je dat dan ook doe n 5 dagen werken?
@joyce, balen van de test meis. Toch hoop ik stiekem dat je misschien te vroeg was met testen. @hielkje, hoop dat je collega het vol kan houden, anders word het voor jou wel zwaar zeg. Op het moment dat je juist misschien rustiger aan zou moeten gaan doen, moet je misschien wel meer gaan werken
hallo dames.. nou tijdje geleden hier maar heb het druk gehad met van alles en nog wat! maar goed alles bij gelezen maar weet niet meer wat en hoe en wie..Sorry.. maar iedereen die moet testen *duim *duim*duim.. hopen op een roze streep.. Meiden die ongi zijn geworden jammer we hopen op een volgende ronde!!! Nou ff verhaaltje van hier: vandaag eerste echo gehad wat is dat toch mooi!!! we hebben het hartje zien kloppen echt geweldig.. en alles was goed en leek gezond. 37 mm dus is nog niks! op foto al wel!! hihi.. en bleek niet 8 week te zijn maar al 10 week en 4 dagen dus dat schiet weer 2 weekjes op!! haha.. Nou dames dit was het verhaaltje!! foto's staan in album!! maar hieronder 1 fototje van onze uk!! Liefs
Jacolien: Mooie foto!! En al weer 2 weken verder en het hartje gehoord, super. Joyce: balen van je negatieve test.
Meiden, ik kon het niet meer afwachten en heb getest en waaaahhhhh ik ben zwanger!!! Ik ben helemaal in shock!
Eerst deze test gedaan, daarna snel naar de kruidvat om kruidvat 2 voor 5 te halen, maar die waren natuurlijk op. Daarom maar een andere kruidvat gedaan. Ik ben zoooo blij, kan het echt niet geloven!!
@jacolien, super mooie foto!! @joyce, super jammer van je test, maar hoop natuurlijk dat ie te vroeg was. @sallie, blij dat je je weer beter voelt! @loetjoe, mooi dat je je weer beter voelt en dat je nu verder kan! @hielkje, van 3,5 dag naar 5 lijkt me wel een verandering. Wil je dat gaan doen?