GEK op Roze (dames die gaan voor hun 1e kindje deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikke81, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Mijn langste cyclus is 32 dagen.. Dus ben nu eigenlijk 1 dag overtijd.. Tepels voelen wel wAt anders aan.. Gevoelig, anders nooit! En mijn buik is wat opgezet.. Verder af en toe met vlagen wat misselijk.. Maar goed testvan vanmorgen negatief..

Slaap lekker lieverds!

2. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    wwwwwwhhhhhhhaaaaaaa catharina, gefeliciteerd meis.

@hielkje, grappig ik las van catharina dat ze zwanger is en dacht idd jeetje sinds dat hcg is rond gestuurd is het wel raak.Hoop dat ik ook wat heb opgevangen

Azrael haar laptop is kapot dus die kon niet online komen, dani was druk volgens mij??? en babywens zie ik wel steeds dat ze hier kijkt maar post niet met ons mee. Dat is wat ik weet verder weet ik het ook niet

3. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @sallie, hij vond het echt super, is helemaal zenuwachtig, echt schattig. ik had een speentje gekocht met de tekst erop "papa is the best" en aan hem gegeven toen hij thuis kwam. Hij is ook heel erg opgelucht dat hij niet naar het ziekenhuis hoeft!

@meid, wel gek dat t zo lang duurt, ik hoop dat je snel uit de onzekerheid bent.

Ik denk dat dit 'roze' topic geluk brengt meiden! we gaan allemaal op roze!

4. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi dames!

haha ja ik ben er zeker wel hoor en lees ook vrolijk mee! Gefeliciteerd aan alle zwangeren!! Wat bijzonder is dat toch elke keer weer he, want wij weten dat het allemaal niet vanzelf gaat.

Ik heb al een paar keer de lijst veranderd, maar elke keer wordt ik weer terug gezet :p Ik heb sinds vandaag eindelijk voor het eerst een positieve ovulatietest gehad, dus weet eindelijk waar ik aan toe ben. Zit al op dag 21 dus begon al bang te worden dat ik geen eisprong heb, maar gelukkig dus wel. Mijn nod is 12 maart!

5. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Babywens: wat goed om te lezen dat je een positieve ovu test hebt.

Sallie: alles zullen we eerlijk delen ;)

6. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @labrador

Dank je wel! Ja inderdaad erg fijn.. vanavond nog maar eens flink klussen en dan maar weer wachten ;)
    haha wat ik vooral heel lastig vind, is dat hier zo heerlijk veel gekletst wordt, dat ik het allemaal niet kan onthouden :p haha weet nooit zo goed waar ik allemaal op wilde reageren ;) haha het is een lekkere grote groep :D

7. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    geeft niks babywens, ik kan het soms ook allemaal niet bijhouden hoor:) gaat idd heel snel hier af en toe.
    Gelukkig heb je je ei tocv nog gevonden, nu lekker klussen en dan hopen op een plakbeeb.

8. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jaa jullie gaan onwijs snel ;) hahah gezellig hoor! Oehh spannend ik zie trouwens dat heel veel van jullie bijna mogen testen... Ik wil van iedereen twee streepjes hoor!

9. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    denk dat iedereen wel 2 strepen wil babywens, maar met al dat hcg wat is rondgestuurd moet het toch goed gaan komen haha

10. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Labrador: inderdaad, eerlijk delen! En dat gaat tot nu toe al heull goed ;)!

Meid: hmm spannend hoor! Nou ik blijf je in de gaten houden ;). Wil je morgen weer testen, of overmorgen?

Babywens: leuk om te zien dat je meeleest! We hebben gelijk NOD volgens mij :). En inderdaad, het verkeerde lijstje wordt steeds geplakt ;).

Tweety: ook spannend meis! Roze, HCG. ( ik fluister je zo eens even wat kreten in :p).

GFH: Spannend hoor!

Catharina: aaah, wat lief! :). Leuk hoor, lijkt me echt een mooi moment. En dat hij tegen het ziekenhuis opzag snap ik natuurlijk, maar hij heeft dus niks om zich zorgen over te maken ;).

11. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Lieveschatten ik ga lekker douchen en naar mijn bedje!

Spreek jullie morgen:)

x

12. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Wauw catharina wat super zeg. En nu hopen op een blakbeep.

Wat betreft al die hcg blijven rond strooien. Volgende ronde wil ik wel wat hebben. Mist er nog wat over is gelaten door de andere dames hahahaha.
    Ik kruip hier lekker mijn bedje in barstende koppijn. Tot Morgen. Duim hier voor posi testen voor de dames.

13. Loetjoe

Loetjoe Actief lid

30 aug 2010
    325
    0
    0
    juf BO
    Groningen
    Catharina: gefeliciteerd!

Meid: Nog geen tekenen van ongi? Ik duim voor je!

14. pff hier idem dito meid mijn langste is 35 dagen ben nu op dag 31 nog geen ong gevoel niks en testte vanmorgen ook nog negatief:(

15. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Goedemorgen allemaal!

16. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Balen van die negatieve testen allemaal zeg. Ik denk dat mijn ei gisteren geweest is (klopt dus niks van banner) Ik snap niks van die ovutesten, want dat ding zei gisteren een positest (dan zou banner dus wel kloppen) maar als ik naar mijn temp kijk dan zeg ik toch echt dat hij gisteren geweest is. Verwarrend allemaal hoor.
    Ik maak deze maand toch nog wel een klein kansje, dus ik geef de hoop nog niet op.

17. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Twijfel: hoezo volgende ronde? Je bent nog niet ongi toch of wel?!

Loetjoe: hoe voel je je?

Joyce: ook spannend hoor! Ik houd hoop! :).

Spannend hoor Deedee, zal je net zien :). (maak zelf ook een klein kansje, dus leef met je mee). Voel je je verder nog steeds wat beter?

Ik ga weer naar mijn werk, daarna verjaardag van opaatje die 75 wordt, dus spreek jullie wat later vanavond wel weer.

Justme: nog geen drang?

18. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    @sallie, bedankt voor hey nog extra geven;) hoop dat ik genoeg heb gehad nu. Als het nog nodig is test ik zondag.

voor iedereen die moet werken werk ze en de rest fijne dag

19. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Hier nog geen ongi,, ook geen ongi gevoel..
    Wel wat misselijk.. Ik ga morgen nog maar een testje doen.. Ik denk met digitale van cb..

20. Loetjoe

Loetjoe Actief lid

30 aug 2010
    325
    0
    0
    juf BO
    Groningen
    Sallie: het gaat goed dank je!

Meid: met welke test had je getest dan? Ik gebruik altijd 2 voor 5 van Kruidvat, die zijn heel gevoelig!

Deel Deze Pagina