GEK op Roze (dames die gaan voor hun 1e kindje deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikke81, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    :) Ja inderdaad, jij mag ook over 11 dagen testen! Spannend he ;) hahah maar 11 dagen duren nog heeeel lang :p Heb jij je ei dan al gehad? Heb je ovutesten gebruikt en getempt? Hmm ik had vannochtend nog steeds lage temperatuur en toen ik opstond enorm veel buikpijn.. denk dat ie vandaag pas gaat springen, dus misschien dat mijn NOD 3 dagen later is.. Ach we zien het vanzelf wel :p

2. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Goede dinsdag.

Hier straks ff wachten op een pakketje of een man voor de ketel. Die vader van mij is altijd zoooo duidelijk ahahaha. Maar of ik dan ook gelijk de hondjes wil uitlaten. Slim mannetje hoor.

Maar sallie hier nog geen ongi. Maar vanwege alle dingen die hier speelde rond mijn ei. Geen bms gedaan. Maar manlief is 180 graden omgedraaid. Dus hier gaat het helemaal goed komen volgende rondes. Hahaha. Maar heb nog wel de instelling van eerst zien dan geloven. Hij heeft dit al vaker geroepen. En toch voelt het deze keer anders. Dus goede hoop.

3. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    goede morgen dames het is wel heel spannend hier allemaal hoop dat er snel nog een paar positieve testen bij komen en dan kunnen we ons volgende topic openen onder zwanger zijn ipv zwanger willen worden

4. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Nou ik had laatst geshopt in Duitsland.. Daar had ik 3 testen gehaald.. Normaal test ik ook met kruitvat 2v5 maar die heb ik niet meer.. Heb nu nog 1 Duitse test en nog 1 digitale van cb dus die ga ik morgen gebruiken.. Als mijn ongi weg blijft tenminste..

5. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    hoi meiden,

Ik heb lekker een middag vrij genomen. Was niks te doen op het werk en ik voel me ook niet op en top dus dacht ga lekker naar huis.

6. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    @Sallie ja hoor voel me al wat beter. Dank je.
    Oh tweety lekker vroeg thuis. Kan dat zomaar bij jou? Relaxt!

7. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    deedee, ja dat kan. Wij werken op afspraak dus als er geen afspraken staan en collega's en baas vinden het goed(is eigenlijk altijd goed) dan kan je gewoon je uren opnemen.

Denk trouwens dat ik maar ff ga slapen, ben doodop

8. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Hey meiden!

@angela, even lekker een powernap! hoop dat je je straks beter voelt!

@meid, spannend morgen, ik ga voor je duimen!

@twijfel, mooi dat je vriend 180 graden gedraaid is, en nu moet hij wel bij zn mening blijven, anders is er voor jou ook geen touw meer aan vast te knopen natuurlijk!

@babywens, leuk dat je er ook weer eens bent!

9. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Dag meiden ben ook heerlijk vrij vandaag zoals altijd op dinsdag.

@Meid, spannend, wat zegt je gevoel????

@Angela, heerlijk de middag vrij hebben. Weltrusten voor je powernap.

@Ikke, ik heb de oplossing voor de darmen, ik heb via de huisarts waar ik werk Transipeg gekregen, dit is een soort laxeermiddel in de vorm van zakjes en dit mag gebruikt worden tijdens de zwangerschap. Je moet het even de tijd geven maar het werkt wel.

Mijn (.)(.) beginnen steeds meer te veranderen is vreemd om mee te maken. Misselijkheid blijft in vlagen komen, maar is goed te handelen. Ga denk ik zo ook maar even de oogjes sluiten. Ben erg moe en heb bijna niks gedaan vandaag. Mag morgen weer heerlijk werken. En dan maar eens aangeven wat er gisteren is gebeurt en hoe we dit gaan oplossen. Ben benieuwd wat ze er aan gaan doen.

Veel plezier iedereen en tot later

Liefs esther

10. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    hoi dames
    Hier een druk dagje vandaag 6 kindjes en 1 nieuwe altijd weer even wennen. ben nu al moe moet nog tot 7 uur pfff

hielke gelijk dat je het er over gaat hebben op je werk fijn dat de misselijkheid te handelen is hopen dat het zo blijft

tweety moeheid dat is wel een goed teken wanneer ga je testen??

11. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Karin, sterkte vandaag, bevalt het de nieuwe kleine een beetje en lukt dat goed met de andere. Lijkt me ook heel erg leuk werk en geen dag zal het zelfde zijn. Doe je dit bij je zelf thuis of ergens anders. is denk ik straks wel goed te combineren als de kleine er is..

12. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    ik doe het gewoon thuis en het is zeker goed te combineren met een kleintje. dat vind ik ook geweldig dat ik straks eigenlijk altijd voor mijn kind thuis kan zijn. Het nieuwe jongetje (5jaar) ligt wel goed in de "groep" hij is de oudste en de andere kinderen (jongetje van 4 en 3) vinden hem erg leuk en interesant het is wel heel duidelijk dat hij nog grenzen aan het verkennen is en alle regels moet leren kennen hij zei net al: 'ik mag helemaal niks van jou' omdat ik hem al een paar keer aansprak op wat hij deed

13. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    zo ik ben weer wakker(dat wil zeggen mijn ogen zijn open) hoopte dat ik me na het slapen beter zou gaan voelen maar krijg steeds meer last van me onderbuik en onderrug.

Karin, dat idee spookt nu ook door mijn hoofd maar ik ga zondag pas testen(jeetje dat duurd nog wel lang)

Hielkje, lekker he ff dutje doen, hoop dat jij je wel beter voelt erna. Goed om gelijk morgen aan te geven wat er gister is gebeurd dan weet iedereen hoe jij erover denkt.

Karin, spannend een nieuw jongetje, is voor iedereen lastig zo'n eerste dag. Duidelijk je grenzen aan blijven geven hoor.

14. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @tweety, klinkt inderdaad wel goed hoor! Hier ook erg moe! Zondag duurt nog veel te lang, succes met volhouden, mij lukte het niet om tot woensdag te wachten...maar misschien dat jij sterker bent!!

@hielkje, hoe gaat het eigenlijk met de pijn in je arm? is dat nog erger geworden door de hormonen of valt het mee?

15. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    @catharina, het scheelt wel dat ik geen testen in huis heb. Als ik vrijdag nog niet ongi ben ga ik ze kopen. Zaterdagochtend moet ik er vroeg uit voor het werk dus dan ik het al snel weer zondag haha ik hoop dat ik het volhoud

16. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    oh tweety spannend hoor pijn in je onderbuik is dat ongi pijn of andere pijn??? spannend hoor ik vind het echt wel super knap als je tot zondag kan wachten maar je hebt donderdag toch al je nod?? echt knap als je dan zo lang kan wachten

17. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Het voelt wel anders als ongi, en me (.)(.) gaan ook steeds meer zeer doen(beetje spierpijnachtig maar dan meer met steken erbij) onderrug is ook gevoelig.

Ben uitgegaan van donderdag ja (is langste cyclus die ik gehad heb), maar vorige maand was ik ook 3dagen overtijd en toen alsnog ongi, wil dus echt zeker weten dat ik overtijd ben haha

18. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    nou spannend hoor

19. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Ik probeer er niet teveel van uit te gaan, merk namelijk dat het elke maand moeilijker word. Lijkt ook wel of iedereen om me heen ineens zwanger is, begrijp me niet verkeerd ben heel blij voor iedereen maar is soms wel heel moeilijk

20. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat doe je dan precies? Ben je gastouder of heb je een kinderdagopvang aan huis? Wel heel leuk, wil zelf denk ik ook gastouder gaan worden. Is inderdaad ideaal te combineren met een kindje, je kan lekker thuis werken en verdient toch ook nog ;)

Deel Deze Pagina