Kreeg net visite. Mijn zus zwager en nichtje. Ze kwamen vertellen dat er dit jaar geen bruiloft komt. Mijn zus is 7 en een halve week wakker. Wat ik al wist maar zij ontkende dit glas hard. Ik hoop echt dat het volgende maand voor ons ook geldt. Kan me niets mooiers verzinnen dan samen met je zus zwanger te zijn. Dat we samen de schopjes de misselijkheid kunnen delen. Ik kan wel janken zo graag dat ik het wil. Maar geduld is een schone zaak. En probeer manlief niet te pushen. Maar gelukkig zei hij toen ze weg waren. Nu moeten wij er ook maar echt tegen aan.
twijfel ja ik weet precies hoe dat voelt had het toen ook met mijn jongere broertje ze is inmiddels bevallen maar toen ze het kwamen vertellen en ze weer weg gingen brak ik ook volledig hoor, mijn zus is trouwens aan het bevallen vanmorgen om 06.oo zijn haar vliezen gebroken een uur geleden had ze bnog maar 1 cm ontsluiting, dus word helaas weer een zware net als de vorige wel sneu hoop dat me neefje er snel is morgen dus lekker met mijn moeder en mijn kleinemnichtje spelen ... heb mam net verteld van het overtijd en de gevoelens word er alleen maar meer emotioneel van ,maar het blijft een heel dubbel gevoel allemaal enne kant denk ik het mag nu wel na een half jaar, die zwangere vriendin zit nu ook bij me en die zei ook al leuk als we samen zijn, andere kant denk ik nee denk niet dat het zo is heb nu ook meer ong gevoelens dus denk dat het morgen wel doorzet...
Heey joyce is inderdaad slikken. Vindt dat het wij blij nieuws mogen vertellen. Hahaha. Maar spannend van je zus zeg. Mischien dat ze vanacht bevalt. Je krijgt dus een neefje erbij... Maar ongi gevoelens kunnen toch ook een teken zijn. En had je al getest...
ja had al een paar keer gete3st maar steeds negatief, maar goed volgens mijn arts geen zrogen ga uit van gewoon een ongi
Goedenavond meiden! Daar was ik ook weer, lekker gegeten bij opa en oma! Tweety: spannend meid! ?Hopen dat HCG heeft geholpen . Meid: spannend! CB digi heeft geloof ik wel veel HCG nodig of niet?! ?WHAAAA lees nu pas verder hihi! Gaaaaaaaaffffff. Ik lees morgenvroeg hier ook weer hoor . Loetjoe: fijn dat je je beter voelt! Babywens: nee ik gebruik geen hulpmiddelen om mijn ei te vinden zegmaar. Alleen heb ik zaterdag de hele dag krom gelegen van de buikpijn, dus ga er nu maar vanuit dat dat te maken had met mijn ei. Mijn banner is gebaseerd op mijn vorige cycli . Voor jou dus even spannend, misschien toch wel heel handig om te tempen, maar ik wil het nu nog spontaan houden... Twijfel: dat is ook erg belangrijk, maar nu snap ik het van de volgende ronde J. Laat ongi dan maar komen, dan kan je door! . Maar het is ook wel fijn dat jullie goed hebben gepraat, als je dan zwanger raakt heb je er denk ik een veel fijner gevoel bij! Tweety: lekker zo vroeg thuis! J. Je kwaaltjes klinken goed, spannend hoor! Ik ben errug benieuwd! J Hielkje: het lijkt me inderdaad bijzonder om mee te maken dat je lichaam verandert! Lekker dat je vrij hebt, even je rust nemen is nu ook belangrijk. Hoop dat het allemaal goed komt met je werk! Lekker dat het goed gaat met je arm. Hartstikke gezoen voor je, zwanger zijn Karin: wel druk zeg, 7 kids! Doe je dat in je eentje? Dat mag toch helemaal niet... Hoe was het nieuwe kindje? Joyce: jij maakt het wel weer heel spannend hoor! Ik ben erg benieuwd! Maar je voelt je dus nog goed? Spannend voor je zus meis! Hoe is het ondertussen? Justme: klinkt niet zo heel best, maar we houden hoop hoor! Er zijn genoeg meiden met bruinverlies en tochzwanger! Muis: leuk dat je ff langskomt! Succes op je werk! J Ikke: hoe voel je je? Verder gaat het hier goed. Druk op mijn werk en vet gevoelige tepels, snap dus niks van dat ei van mij . Maar we wachten af. De kans op een posi test neemt wel af mert jullie, de kans dat ongeveer de helft posi test is wel klein hahaha. Onee wacht, ik hoor bij Maart. Nou, wie weet . Watever er vrijdag ook was, mijn buik voelt heel vol:s. Donderdag hoor ik als het goed is op mijn werk of ik mag blijven of niet. Begin hem nu eerlijk gezegd wel te knijpen . Maarja we hebben nogal een slappedirecteur, of tenminste ze kan heel moeilijk knopen doorhakken en to the pint zijn, en dat ben ik juist wel. Dus ik hoop dat ze nu wel zegt waar het op staat! Hebben jullie nog leuke nieuwtjes? Kijk ondertussen desperate housewives, heerlijk programma!
Nou dan is het dus inderdaad geduld hebben. Dan gaan we samen op na de volgende ronde. En natuurlijk de rest van de dames ook. Altijd weer spannend.
Heey sallie hier nog geen nieuws verder. En inderdaad ongi mag nu wel komen. Nog een kleine week. Denk dat ik vrijdag avond ze op visite krijg. Meestal komt dat wel uit. Hahaha. Een toplichaam heb ik. Maar spannend dus donderdag. Krijg he te horen of je een vast contracht krijgt of verlening... ? Duim voor je. En wie weet is maart posi voor jou met werk en posi testen. Duim duim.
Heej twijfeltje . Wel fijn dat je de dag al weet, garant voor een romantic weekend dus . Ik heb wel een vast contact binnen een stichting (in het onderwijs) en die hou ik wel. Maar de kans is groot dat als ik op deze school weg moet ik door krimpen van de hele stichting in de inval terecht kom, omdat er waarschijnlijk simpelweg geen vacatures komen. Dat is op zich niet erg, maar betekent wel iedere dag ergens anders werken, geen band opbouwen met de kinderen en vaak later op school zijn dan de kinderen. Ik heb het al een tijd gedaan voordat ik hier kwam werken, het is heel vermoeiend en eigenlijk ook niet leuk. Ik moet zeggen dat ik invallen meer ervaar als kinderen opvangen en de dag doorhelpen ipv lesgeven. Ik hoop het ook haha, maarja je kan niet alles hebben . We gaan het zien! Ik ga lekker douchen en mijn bedje in, nog even wat in de Linda lezen en dan tukken. Ik lees hier morgenochtend voor Meid! Met foto aub . x
Goede avond @Sallie: Ouders hadden het wel ietwat verwacht maar evengoed erg verrast . Ik voel mij prima hoor, beetje moe en last van tandvlees en soms krampjes maar verder is alles a-okay @Tweety: Spannend hoor @Hielkje: Hier alles prima en thanks voor de info @Joyce: Klote van de nega test zeg, hopelijk word hij alsnog posi. En alvast gefeliciteerd met je neefje @Jacolien: Van harte met de mooie echo meis, super dat er ook weer 2 weken vanaf zijn, ben je sneller op de 12 @Catharina: Ook hier van harte meis, geniet ervan!!!! @Meid: Jij ook al nega testen klote, hopelijk heb je snel duidelijkheid Lees net dat je een klein streepje hebt, ik blijf duimen voor je meis. @Twijfel: Gelukkig is je man omgedraaid, hopelijk schieten jullie raak aankomende ronde @Justme: Ik hoop dat het niet doorzet Volgende week dinsdag komt MvM langs (jeee mag ik weer testen en ik hoop echt op een knal test) en de 17e hebben we een intake bij de VK, ik hoop dat we daarna snel voor de 1e echo mogen. Het word nu allemaal wat werkelijker
ZWANGER: Monique - 26 jaar - 1e ronde - 6 april 2011 Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 15 mei 2011 Desini - 22 jaar - 4eronde - 02 juli 2011 Lovekees-22 jaar-3eronde - 11 juli 2011 Wonderful -24 jaar - 3e ronde - 21 juli 2011 Dani26 - 26 jaar - ronde 11 - 24 september 2011 Jacolien09 - 22 Jaar-Ronde12- 22 September 2011 Hielkje - 34 jaar- ronde 8- 20 oktober 2011 Meikie - 28 jaar - ronde 2 - 24 oktober 2011 Ikke81 - 29 jaar -ronde 9 - 5 november 2011 Catharina - ronde 7 - ??? NOD: Meid1987 - NOD 24 februari - 9e ronde (2e na vmk) - 23 jaar Florabella- NOD ong 24 februari - 3e ronde (1e na mk) - 29 jaar Joyce1982- NOD 26 februari -5e ronde- 28 jaar justme- NOD 28 februari - 8e ronde - 35 jaar Mendy -NOD 1 Maart - 8e ronde (1e ronde na vmk)- 23 jaar Tweety25 - NOD 1 maart-7e ronde- 26 jaar twijfelgeval-NOD 1 maart- 2de ronde- 24 jaar Karinikke87 - NOD 9 Maart - 6e ronde - 23 jaar Muis27 - NOD 11 Maart - 7e ronde - 27 jaar GFH - NOD 12 maart - 2e ronde - 30 jaar Babywens2011- NOD 8 februari - 3e ronde -21 jaar Sallie - NOD 13 maart- 2e ronde - 23 jaar DeeDeeBowtie - NOD 17 maart - 10e ronde - 30 jaar Mom23- NOD 20 maart- 7e ronde - 24 jaar Labrador - NOD 1 april - 3e ronde - 24 jaar Loetjoe - NOD ??? - 9e ronde - 27 jaar Azrael -NOD ??? - 2e ronde - 25 jaar ???Doosje31-NOD 27 januari - 6e ronde - 31 jaar Mijzelf aangepast op het lijstje. Ben benieuwd of die datum blijft staan, time will tell
ZWANGER: Monique - 26 jaar - 1e ronde - 6 april 2011 Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 15 mei 2011 Desini - 22 jaar - 4eronde - 02 juli 2011 Lovekees-22 jaar-3eronde - 11 juli 2011 Wonderful -24 jaar - 3e ronde - 21 juli 2011 Dani26 - 26 jaar - ronde 11 - 24 september 2011 Jacolien09 - 22 Jaar-Ronde12- 22 September 2011 Hielkje - 34 jaar- ronde 8- 20 oktober 2011 Meikie - 28 jaar - ronde 2 - 24 oktober 2011 Ikke81 - 29 jaar -ronde 9 - 5 november 2011 Catharina - ronde 7 - ??? NOD: Meid1987 - NOD 24 februari - 9e ronde (2e na vmk) - 23 jaar Florabella- NOD ong 24 februari - 3e ronde (1e na mk) - 29 jaar Joyce1982- NOD 26 februari -5e ronde- 28 jaar justme- NOD 28 februari - 8e ronde - 35 jaar Mendy -NOD 1 Maart - 8e ronde (1e ronde na vmk)- 23 jaar Tweety25 - NOD 1 maart-7e ronde- 26 jaar twijfelgeval-NOD 1 maart- 2de ronde- 24 jaar Karinikke87 - NOD 9 Maart - 6e ronde - 23 jaar Muis27 - NOD 11 Maart - 7e ronde - 27 jaar GFH - NOD 12 maart - 2e ronde - 30 jaar Babywens2011- NOD 8 februari - 3e ronde -21 jaar Sallie - NOD 13 maart- 3e ronde - 23 jaar DeeDeeBowtie - NOD 17 maart - 10e ronde - 30 jaar Mom23- NOD 20 maart- 7e ronde - 24 jaar Labrador - NOD 1 april - 3e ronde - 24 jaar Loetjoe - NOD ??? - 9e ronde - 27 jaar Azrael -NOD ??? - 2e ronde - 25 jaar Ronde even aangepast
Sallie. Is indergeval wel fijn dat je een vast contract hebt. En inderdad niet fijn om invaller te zijn lijkt me. Maar al jij inderdaad niet zon doorpakker hebt als dirictrice. Mischien mag je dan gewoon blijven. . En gewoon positief denken. Meer kun je niet doen. Maar de linda en leuk blad. Of veel recame erin. Ik vindt flair en viva geweldig goede verhalen enzo. Ik kruip ook lekker in bed naja lig er al in. Toch hanig internet op mijn mobieltje. Blijf ik op de hoogte van alles. Slaap lekker iedereen. En meid duimen blijven draaien. Kan haast niet wachten op jou morgen vroeg. Moet je nagaan hoe het voor jou moet voelen.
ZWANGER: Monique - 26 jaar - 1e ronde - 6 april 2011 Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 15 mei 2011 Desini - 22 jaar - 4eronde - 02 juli 2011 Lovekees-22 jaar-3eronde - 11 juli 2011 Wonderful -24 jaar - 3e ronde - 21 juli 2011 Dani26 - 26 jaar - ronde 11 - 24 september 2011 Jacolien09 - 22 Jaar-Ronde12- 22 September 2011 Hielkje - 34 jaar- ronde 8- 20 oktober 2011 Meikie - 28 jaar - ronde 2 - 24 oktober 2011 Ikke81 - 29 jaar -ronde 9 - 5 november 2011 Catharina - ronde 7 - ??? NOD: Meid1987 - NOD 24 februari - 9e ronde (2e na vmk) - 23 jaar Florabella- NOD ong 24 februari - 3e ronde (1e na mk) - 29 jaar Joyce1982- NOD 31 maart -6e ronde- 28 jaar justme- NOD 28 februari - 8e ronde - 35 jaar Mendy -NOD 1 Maart - 8e ronde (1e ronde na vmk)- 23 jaar Tweety25 - NOD 1 maart-7e ronde- 26 jaar twijfelgeval-NOD 1 maart- 2de ronde- 24 jaar Karinikke87 - NOD 9 Maart - 6e ronde - 23 jaar Muis27 - NOD 11 Maart - 7e ronde - 27 jaar GFH - NOD 12 maart - 2e ronde - 30 jaar Babywens2011- NOD 8 februari - 3e ronde -21 jaar Sallie - NOD 13 maart- 3e ronde - 23 jaar DeeDeeBowtie - NOD 17 maart - 10e ronde - 30 jaar Mom23- NOD 20 maart- 7e ronde - 24 jaar Labrador - NOD 1 april - 3e ronde - 24 jaar Loetjoe - NOD ??? - 9e ronde - 27 jaar Azrael -NOD ??? - 2e ronde - 25 jaar
Goedemorgen meiden, Cb gaf niet zwanger aan, maar toen deed ik nog een kv 2v5 test, en daar staat toch wel een streepje! Duidelijker als gistermiddag! En nu????
Die van CB hebben veel HCG nodig toch? Ben je al uit gegaan van je langste cyclus? Ik zou over een paar dagen nog een keertje testen.
Als het streepje op de Kv duidelijker wordt, heb ik mijn conclusie wel getrokken . Heb je er een foto van? Twijfel: lekker geslapen? Ik wel, maar te kort voor het ideale . Joyce: balen meid! Of tenminste, je ging er wel een beetje vanuit maar natuurlijk is het niet wat je wilt! Nieuwe ronde, nieuwe kansen! Knuf Ik ga naar mijn werk en vanmiddag met poes naar de dierenarts, zijn drain moet er uit, het gaaat echt een stuk beter! EWrkse of fijne vrije dag!
oh meid, dat is ff verwarrend. Wat deedee al zegt idd over paar dagen nog eens testen. Twijfel, wat goed dat je man nu toch is veranderd van gedachten, zie je wel dat het goed gaat komen. Nu maar snel ongi worden en door voor de volgende ronde. Joyce, balen van je ongi maar gelukkig heb je nu wel duidelijkheid? Is je zus inmiddels al bevallen?