Als ik uitga van mijn langste cyclus ben ik al 3 dagen overtijd..vind het zo raar.. Nou ja morgen of overmorgen nog maar een testje..
Nou hier heerlijk geslapen hoor. Inderdaad veelste kort. Hahahaha. Joyce wat fijn dat je nu wat zekerheid hebt. En meid ik zeg streepje is een streepje. Maar zeg voorzichtig gefeliciteerd. En het is je tweede streepje op een andere test en als jij zeg dat hij duidelijker wordt. En inderdaad een cb heeft een hogere waarde nodig om posi te testen. Ik begin hier buikpijn te krijgen dus.... Laat de ongi maar komen. Hahaha waar kan een mens na uitkijken he. Zo even een dagje werken. En dan weer vrij. Ben er nog steeds niet aan gewent die omgooi met de uurtjes. Maar wel lekker die daagjes vrij. Kan het ook nog niet echt bevatten hier. Maar mijn mannetje heeft er echt zin in. Begon er vanacht gewoon zelf over hihihi. Nou werkze allemaal....
goede morgen allemaal joyce wat balen van je ongi je wou natuurlijk wel zekerheid maar liever een andere zekerheid twijfel fijn dat je vriend er nu helemaal zin in heeft ben blij dat je eruit bent gekomen sallie ik hoop dat je je baan gewoon kan houden. Ik had gister trouweens 6 kinderen geen 7 en 6 is maximaal dat mag nog in je eentje meid wat raar allemaal zeg maar ik ben het met twijfel eens streepje is streepje dus alvast voorzichtig gefeliciteerd. mijn cyclus is een beetje van slag geloof ik (toch een miskraam vorige maand?) mijn ei is er iniedergeval nog steeds niet (ik temp)
@Meid, voorzichtige gefeliciteerd. Tip test pas over een aantal dgn nogmaals dan kan je HCG wat hoger zijn. Misschien heb je pas een late innesteling gehad en heeft het even tijd nodig. Ik hoop het voor je. @Karin, balen dat je je ei kwijt bent, maar je had toch ook een MK vorige maand, dan heeft je lichaam echt even tijd nodig om weer op orde te komen. @Joyce, wel lekker dat je weet waar je aan toe bent, Toch heerlijk als ongi langs komt, maar dat zei je laatst al tegen me. Je hebt een PB-tje. Is je neefje al geboren.......... Staat onze afspraak nog want dan hebben we samen nog een week. @Sallie, sterkte donderdag @Meikie, hoe is het bij de VK geweest, daar mocht je toch gisteren heen, alles goed....... @Leonie, fijn dat je man is omgedraaid, nu kunnen jullie er volop tegen aan en er van genieten. @Ikke, fijn dat je je zo goed voelt. Ik hoop dat mijn tip helpt, bij mij komt het nu echt eindelijk op gang. Ben lekker aan het werk. Collega heeft het gisteren zelf gezegd over dat ze gillend weg wil rennen.... Dus was geen verrassing toch kijken of we hier iets aan kunnen gaan doen..... Vanavond even naar mijn schoonmoeder toe die is jarig vandaag, weten het nog steeds niet (manlief wil het pas na 10-3 vertellen als we bij de VK zijn geweest) wel moeilijk maar ja zijn keus, zijn ouders. Tot later Werk ze als je moet werken en geniet anders van je heerlijke vrije dag. Liefs Esther
Dankjulliewel lieverds! Maar ik ga er nog maar niet van uit.. Ik ben wel wat misselijk, mijn tepels zijn enorm gevoelig, en ik heb spierpijn in mijn bovenste buikspieren ?! Verder geen ongi gevoel, wel steeds gevoel dat ik moet plassen.. Ben moe en lust sinds mijn ei geen koffie meer...
ZWANGER: Monique - 26 jaar - 1e ronde - 6 april 2011 Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 15 mei 2011 Desini - 22 jaar - 4eronde - 02 juli 2011 Lovekees-22 jaar-3eronde - 11 juli 2011 Wonderful -24 jaar - 3e ronde - 21 juli 2011 Dani26 - 26 jaar - ronde 11 - 24 september 2011 Jacolien09 - 22 Jaar-Ronde12- 22 September 2011 Hielkje - 34 jaar- ronde 8- 20 oktober 2011 Meikie - 28 jaar - ronde 2 - 24 oktober 2011 Ikke81 - 29 jaar -ronde 9 - 5 november 2011 Catharina - ronde 7 - ??? NOD: Meid1987 - NOD 24 februari - 9e ronde (2e na vmk) - 23 jaar Florabella- NOD ong 24 februari - 3e ronde (1e na mk) - 29 jaar Joyce1982- NOD 26 februari -5e ronde- 28 jaar justme- NOD 28 februari - 8e ronde - 35 jaar Mendy -NOD 1 Maart - 8e ronde (1e ronde na vmk)- 23 jaar Tweety25 - NOD 1 maart-7e ronde- 26 jaar twijfelgeval-NOD 1 maart- 2de ronde- 24 jaar Karinikke87 - NOD 9 Maart - 6e ronde - 23 jaar Muis27 - NOD 11 Maart - 7e ronde - 27 jaar GFH - NOD 12 maart - 2e ronde - 30 jaar Babywens2011- NOD 15 maart - 3e ronde -21 jaar Sallie - NOD 13 maart- 3e ronde - 23 jaar DeeDeeBowtie - NOD 17 maart - 10e ronde - 30 jaar Mom23- NOD 20 maart- 7e ronde - 24 jaar Labrador - NOD 1 april - 3e ronde - 24 jaar Loetjoe - NOD ??? - 9e ronde - 27 jaar Azrael -NOD ??? - 2e ronde - 25 jaar Sorry dames, maar ik sta nog steeds op 8 februari en het is ondertussen al 15 maart geworden..
ik had gewoon niet verwacht dat mijn cyclus weer ontregelt zou zijn want het was wel een hele vroege mk. ik hou gewoon niet zo van wachten
@meid Ik vind het heel spannend voor je en ga enorm hard voor je duimen.. dat je over een paar dagen een vette positieve test in je handen mag hebben. @Hielkje Gefeliciteerd met je schoonmoeder. Ohh dat lijkt mij zo enorm moeilijk.. Dat je nog niet kan vertellen dat je zwanger bent! Ik neem aan dat je niets liever wil, dan dat te vertellen! Opzich ook wel begrijpelijk van je vriend, dat hij het nog niet wil vertellen, maar wel erg lastig lijkt mij! @Karinikke87 heh wat vervelend dat je cyclus zo raar doet zeg. Op welke dag zit je dan in je cyclus? @Twijfelgeval Wat leuk zeg dat je zus zwanger is, hopen dat jij ook gauw zwanger mag worden. Ohja er lijkt mij ook niets mooier en leuker dan samen met je zus zwanger worden. Mijn zus is momenteel ook bezig met zwanger worden, dus hoop dat het voor ons saampjes ook snel raak is.. Wat zou dat leuk zijn inderdaad @Joyce gefeliciteerd met je neefje (ik neem aan dat hij al geboren is? ) Mijn cyclus is lekker een zooitje ongeregeld. Vandaag al weer de derde dag dat ik een positieve ovutest heb.. pff wanneer springt mijn eitje nou eens? Ik zit al op dag 22 van mijn cyclus, dus gaat dit keer mijn langste cyclus ever worden denk ik.. Hoelang hadden jullie achter elkaar een positieve ovutest?
babywens ik hoop voor je dat je samen met je zus snel zwanger mag worden. natuurlijk hoop ik voor iedereen die het wil dat ze snel zwanger zijn. ik zit op dag 25 van mijn cyclus dus ik weet wel neit mijn langste cyclus maar sommisge mensen zijn al weer ongi na 25 dagen ik hou gewoon niet van lang wachten
@Babywens, het kan zijn dat je teveel eiwit of afscheiding mee plast en dit kan mogelijk ook een positieve test geven. Probeer eens een midstreamurine. Dit is eerst een beetje uitplassen en dan ophouden en het middelste beetje opvangen en dan het laaste beetje weer uitplassen in het toilet. Het is even lastig om onder de knie te krijgen maar misschien is dit wel de oorzaak. Anders heb je een heel erg geduldig ei die het te fijn bij je vindt. Joyce, heeft hier ook last van gehad. Succes
@Karin, kan ik me heel erg goed voorstellen, maar je lichaam moet toch een klein beetje herstellen na een MK. Geef het de tijd.
@meid, wat spannend voor jou! Maar CB heeft wel meer HCG nodig hoor. Heb je geen foto van de kruidvattest? Ik zou overmorgen nog eens testen! @hielkje, top dat het beter gaat met je arm, maar je kan niet je hele leven zwanger zijn...haha, hopen dat het in ieder geval zo blijft voorlopig! @joyce, jammer van je ongi en niet de hoop verliezen hoor, jouw tijd komt echt! @twijfel, mooi dat je vriend nu echt er voor wil gaan, ik hoop dat het komende ronde raak is! @babywens, ik had altijd 2 dagen positieve ovutest, maar bij sommigen is de piek korter! @karinikke, is het voor jou misschien ook niet een idee om monnikspeper te gaan slikken? Bij mij hielp dat echt heel goed, mn cyclus werd er korter en regelmatiger door! @sallie, ik hoop voor je dat je je baan mag houden, ik snap helemaal dat je steeds van de ene invalklus naar de andere niet leuk vind, ik duim voor je! En ook voor een roze maart-test! @ikke/hielkje, ik heb dus het tegenovergestelde darmprobleem van jullie. Gisteravond enorme diarree en ook misselijk. Blijkbaar heb ik last van avond-misselijkheid ivp in de ochtend. Niet echt lekker geslapen van mn darmen, nu lijkt het weer wat rustiger te worden. Vanmorgen nog even een testje gedaan en hij is al een stuk duidelijker dan van 2 dagen terug, gelukkig maar!
Oh oké, ja dat zou eventueel nog kunnen. Ik ga dat vanmiddag eens proberen, dank je voor de tip. Alleen is mijn temperatuur ook nog niet gestegen, alleen maar gedaald, dus ik denk dat mn eitje wel snel gaat springen! (hoop ik )
Ja ik ken het gevoel heel erg goed.. wachten is echt vreselijk, helemaal op iets wat je zoo graag wilt! Ik hoop voor je dat je eitje echt gauw gaat springen..
@Catharina.. ik ben wel eventjes erg nieuwsgierig naar dat monnikspeper. Daar heb ik namelijk nog nooit van gehoord. Wat is jouw ervaring daar mee dan? Lijkt mij zo gek, dat je door een medicijn een kortere cyclus krijgt. Maar als dat echt zo is, is dat natuurlijk ideaal! Is jouw cyclus daar veel korter mee geworden? Wat fijn zeg, dat je steeds een duidelijkere positieve test krijgt! Lijkt mij zo'n heerlijk gevoel.. geniet ervan!
@Babywens, ik hoop het ook voor je @Catherina, fijn gevoel als de testen steeds donkerder worden. ik had er vorige week nog 1 gedaan en de test streep stond er al voor dat de controle streep kwam en hij was duidelijker dan de controle streep. Deed dit om iets duidelijk te maken aan de arts. Maar toch altijd leuk dat je nogmaals een bevestiging hebt. Je kan de hele dag misselijk zijn, ik heb het meestal van 8-11uur en daarna vanaf 16-18.30, wordt je ook niet echt vrolijk van.
heey catharina fijn dat je test steeds duidelijker word ik heb wel over monnikspeper na gedacht maar dat is slecht voor je kindje als je zwanger bent en mijn cyclus werd van zichzelf al steeds wat korter dus ik dacht dat het niet meer nodig was maar misschien toch
klopt karin, maar ik slikte het alleen van 1e dag ongi tot ik mn ei gehad had (ovutesten) en dan stopte ik, dus dan slik je het niet per ongeluk als je al zwanger bent. @babywens, ik heb het gewoon via internet besteld om eens te proberen: monnikspeper van vitotaal geloof ik. Ik ben dit gaan slikken na mn cyclus van 39 dagen. Als je naar mn onderschrift kijkt zie je dat hij daarna wel veel beter is geworden. Ik geloofde er ook niet echt in hoor, maar bij mij leek het toch echt wel wat te doen.
Heey dames bemoei me er ook weer ff mee hahaha. Mijn cyclus is ook niet erg regelmatig. Maar wel kort. Maar daarom ook ff mijn vraag. Als je een korte cyclus hebt ben je dan standaard kort ongi en andersom. Ik ben het altijd 3 dagen 1ste dag iets 2de dag super hevig. En dag 3 weer bijna niets. Lekkere datails sorry. Maar vroeg het me toch af. Mijn vriendin is altijd een volle week ongi en alle dagen hefig. Is dit dan echt zo verschillend en ligt dit nu echt alleen aan je cyclus???
@twijfel, ik weet het niet zeker, maar ik denk niet dat dat met elkaar te maken heeft. Ik denk niet dat korte cyclus, korte ongi betekent. Tenminste bij mij niet, ik merkte niet dat ik korter ongi was ofzo als ik een kortere cyclus had.