heey joyce gefeliciteerd met je nieuwe neefje leuk dat je morgen gelijk mag kijken dan zijn ze nog zoooo klein zo lief. ik heb de hele tijd het gevoel dat ik ongi moet worden heb steekjes in mijn buik en last van afscheiding maar heb mijn eisprong nog niet eens gehad waarom kan mijn lichaam niet eens voor een keertje normaal doen
Ronde 9 ( 2 na vmk ) Ik hoop dat jij gelijk na je pauze ook gelijk zwanger bent ! Ik gun het je zo karin!!!! (iedereen hier hoor!!! ) vriendje smst net: Liefje, ik weet het zeker, we krijgen een beeb!! haha zo lief!
@Meid, dat is wel heel erg lief van je verloofde. Geniet vanavond..... @karin, jou ronde komt ook, nog heel even geduld
@joyce, gefeliciteerd met je neefje! @muis, haha, dankjewel! @meid, gefeliciteerd!!!!! en nu gaat de baby gewoon blijven zitten!!!!
ZWANGER: Monique - 26 jaar - 1e ronde - 6 april 2011 Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 15 mei 2011 Desini - 22 jaar - 4eronde - 02 juli 2011 Lovekees-22 jaar-3eronde - 11 juli 2011 Wonderful -24 jaar - 3e ronde - 21 juli 2011 Dani26 - 26 jaar - ronde 11 - 24 september 2011 Jacolien09 - 22 Jaar-Ronde12- 22 September 2011 Hielkje - 34 jaar- ronde 8- 20 oktober 2011 Meikie - 28 jaar - ronde 2 - 24 oktober 2011 Ikke81 - 29 jaar -ronde 9 - 5 november 2011 Catharina - 26 jaar- ronde 7 - 3 november 2011 Meid1987 - 23 jaar -ronde 9 - 7 november 2011 NOD: Meid1987 - NOD 24 februari - 9e ronde (2e na vmk) - 23 jaar Florabella- NOD ong 24 februari - 3e ronde (1e na mk) - 29 jaar Joyce1982- NOD 31 maart februari -5e ronde- 28 jaar justme- NOD 28 februari - 8e ronde - 35 jaar Mendy -NOD 1 Maart - 8e ronde (1e ronde na vmk)- 23 jaar Tweety25 - NOD 1 maart-7e ronde- 26 jaar twijfelgeval-NOD 1 maart- 2de ronde- 24 jaar Karinikke87 - NOD 9 Maart - 6e ronde - 23 jaar Muis27 - NOD 11 Maart - 7e ronde - 27 jaar GFH - NOD 12 maart - 2e ronde - 30 jaar Babywens2011- NOD 15 maart - 3e ronde -21 jaar Sallie - NOD 13 maart- 3e ronde - 23 jaar DeeDeeBowtie - NOD 17 maart - 10e ronde - 30 jaar Mom23- NOD 20 maart- 7e ronde - 24 jaar Labrador - NOD 1 april - 3e ronde - 24 jaar Loetjoe - NOD ??? - 9e ronde - 27 jaar Azrael -NOD ??? - 2e ronde - 25 jaar Ik heb mn uitreken datum er even bijgezet!
Goede avond @Joyce: He weer ongi, klote meis. Op naar de volgende ronde. Gefeliciteerd met je neefje @Meid: Mijn eerste test van CB gaf ook niet zwanger aan maar die KV gaf net zoals bij jou wel een streep en later dus wel een zwanger. Heb je een foto van je test? Super dat je er vertrouwen in hebt ik zeg GEFELICITEERD Kom je ook gezellig mee kletsten bij de november mama's @Babywens: Ik had (als ik een posi ovu test had) maar 1 dag een posi test. Ik heb trouwens ook monnikspeper geslikt en mijn cyclus is er niet korter door geworden maar wel stabieler, ook slikte ik tarwekiem olie. @Karin: Ik snap dat je snel verder wil, wachten sucks!! @Catharina: De eerste 2 dagen dat ik wist dat ik zwanger was had ik dus ook buikloop en mega krampen. Buikloop was wel eens fijn maar de krampen minder @Twijfel: Ik had een wat langere cyclus en was altijd 2 dagen ongi en dan ook nog eens heel licht, maakte mij eerst zorgen dat ik niet genoeg BM slijmvlies aanmaakte en heb die vraag zelfs voorgelegd bij de VK hier en die zij dat ik mij geen zorgen hoefde te maken en we weten beide hoe het afgelopen is @Vaddie: Welkom hier en hopelijk komt je cyclus snel op gang, snap dat het frustrerend is Vandaag was ik een beetje aan het stressen omdat mijn boobs ineens minder pijnlijk zijn en ik steken in mijn lies had maar ik heb het een beetje naast mij neer gelegd en ik probeer mij niet te druk te maken. Wat is het spannend zeg
@Meid.. gefeliciteerd!! Wat leuk zeg.. ahh wat schattig dat hij steeds kusjes geeft op je buik, heel aandoenlijk lijkt me geniet er lekker van samen @Ikke.. Ik heb vandaag voor de 4de dag achter elkaar een dikke vette positieve ovutest, pfff ik wist niet dat dat zo lang kon duren. Hopen dat mn eitje vanavond/vannacht eindelijk gaat springen. En dan moet ik NOG 2 weken wachten sjonge wat duurt het allemaal toch lang he?
haha nou en of! Mooi gesproken Vorige week zat ik nog te wachten op eindelijk positieve testen en nu zit ik te wachten op eindelijk negatieve testen hahah het moet niet gekker worden! Maar hoe voel jij je? Kan je het al een beetje bevatten dat je zwanger bent Geniet er lekker van..
Kan het nog niet echt bevatten maar maak mij af en toe wel zorgen maar dat hoort erbij en het is allemaal nog zoo pril. Ik geniet er zeker van hoor, maar het is nog heel onwerkelijk. Ben wel al een dagboek en 9 maanden boekje aan het bij houden. Heb ik straks een mooie naslag werk voor mij en voor mijn kleintje straks, kan hij/zij terug lezen hoe ik mij voelde enz.
Ja ik snap het heel goed.. zorgen maken hoort er inderdaad bij en dat zal ook wel blijven, nu tijdens je zwangerschap, maar waarschijnlijk ook als hij/zij geboren is.. tjah moeders he.. Oh wat leuk, een 9 maanden boekje. Dat zou ik inderdaad ook wel doen, vind ik heel leuk!
Leuk! maar hoezo beide boekjes? heb je er meerdere? Moet je ook buikfoto's bij doen, als je straks een buikje krijgt Maar ik zat eens te kijken naar jouw cyclussen en jij had ook behoorlijk onregelmatige cyclussen. Ik weet niet of ik het al gevraagd heb, maar kon jij altijd duidelijk je eisprong voelen of deed je ovutesten/tempen? Kluste jullie gewoon om de dag of vaker rond je eisprong? Ben ik wel benieuwd naar