Goedemorgen meiden! @Deedee: dat denk ik deze maand ook te hebben gehad, eendag na ei. Misschien was ie toch later.. Maar jij doet zeker testen of niet? Misschien weten de anderen het. Ik ga naar mijn werk, kijk al uit naar vanavond, lekker weekend! Werkse of fijne vrijdag dag!
Goedemorgen! Ik heb mn ei nog steeds niet kunnen spotten dus geen idee of ie misschien al geweest is of dat ie nog moet komen. Vandaag nog werken en dan lekker lang weekend. Morgenavond vertrekken we naar Dublin. Maandagavond komen we weer terug. Voor iedereen een knuffel en een fijne dag vandaag!
oh lekker GFH weekendje weg.Geniet er lekker van. Balen van je ei dat je die nog niet hebt kunnen spotten
@DeeDee, je kan eggwhite na je ei hebben, hoef je je geen zorgen om te maken. Is bij sommige mensen heel erg normaal. @Sallie, succes vandaag. @Angela, ze willen haar mogelijk nog wat training gaan aanbieden en ruilen met de dagen en anders is het helaas voor haar over. Maar daar wordt volgende week een beslissing over genomen. Ik hou jullie op de hoogte. Vandaag weer lekker aan het werk. Ik weet niet wat er in de lucht hangt qua HCG, maar ik heb nu in 3 wkn tijd al 4 vrouwen gehad met positieve testen, 2 wouden het niet en kregen een MK (terecht, sorry maar moet je het maar veilig doen) 1 was blij en geniet ervan. En 1 met mogelijke een buitenbaarmoederlijke. Is er een HCG bom ontploft boven het land. Bij ons heeft het best lang geduurt voordat er meiden bij het zwanger rijtje erbij kwamen en nu volgt er bijna iedere week wel 1 en soms 2. Wel heel erg leuk om mee te maken. Vooral ook omdat je dingen kan delen. Nog een weekje en dan mag ik eindelijk naar de VK toe om te kijken hoe het met onze kleine wonder is. Manlief begint er ook steeds meer in te geloven, alleen wil hij nog zien dat het hartje klopt dan is het pas echt. Vraagje voor de zwangeren: Hebben jullie gemeenschap gehad in eht begin, ik ben er een klein beetje bang voor dat het dan alsnog misgaat, Ik weet dat dit onzin is maar kan het nog niet uit mijn hoofd zetten. Hoop dat dat na volgende week over is. Maar is soms best moeilijk. Wie heeft er tips of maakt dit nu ook mee. Werk ze indien je mag werken en anders geniet van je vrije dag Veel liefs Esther
Hielkje, ik hoop dat het genoeg is voor je collega, kan het zijn dat ze misschien wat onzeker is? Het lijkt er idd op dat er een soort van babyboom is haha. Het duurd soms ff maar dan kan het ineens heel snel gaan.
ik wil als het ooit zo ver mag zijn ook graag een 9maanden boek bij gaan houden. En als het kind geboren is wil ik een boek maken met iedere week een foto en dan na een half jaar iedere 2 weken naar een jaar iedere maand dan tot 4 jaar iedere 6 maanden en vanaf dan de schoolfoto hebben mijn ouders ook bij mij gedaan en vind ik heel leuk om te zien naast dat boek heb ik ook nog wel 5 andere fotoboeken van mijn jeugd met hele verhalen erbij mijn moeder was daar altijd heel druk mee helemaal als je bedenkt dat ik uit een gezin met 4 kinderen kom
@Karin, dat is wel een heel leuk idee, om dat zo te doen als de kleine er is. Mijn moeder heeft 2 ikke boeken bijgehouden tot dat ik het huis uit ging, is wel heel erg leuk om te lezen zo ben je in het jaar 1976 een paar dgn oud en dan ineens naar 1989 de dag dat oma overleedt. @Angela, hoe is het met jou, hoe voel je je??
voel me raar, misselijk en was gister ook weer heel moe. Gister overdag voelde ik het minder worden alle symptonen, maar zei het 's avonds tegen manlief en na het eten was ik toch misselijk en later echt total loss en last van maagzuur blijf het wel heel eng vinden nu, had jij dat ook hielkje?
Ik ben pas sinds een 1 1/2 week misselijk daarvoor veel last van lucht en iets pijnlijke boobs, maar verder eigenlijk niks, vandaar dat ik het ook zo vreemd vond dat ik zwanger ben na de test. Dus ik kan dit helaas niet bevestigen voor je. Maar wat zegt je eigen gevoel??
en jij ging wachten tot zondag tweety?? volgens mij ben je gewoon super zwanger en kun je dat nu al makkelijk testen en zal de test knal positief zijn
gister dacht ik ff van niet, maar nu weet ik het echt ff niet meer. Maar manlief denkt het stiekem wel omdat ik nu ook al 2dagen erg moe ben (dinsdag middag ruim 1.5uur geslapen en gister ook bijna 2 uur eerder op bed als anders) mijn (.)(.) doen nog niet erg zeer,soms steken, maar wel steken bij baarmoeder en liezen
ik ga echt wachten tot zondag karin, heb ze nu niet in huis en ga ze morgen pas kopen. zaterdag moet ik vroeg beginnen met werken dus ja word echt zondag maar dan weet ik zeker dat ik overtijd ben. vorige maand werd ik ook op deze dag alsnog ongi
ik ga er nog neit teveel van uit, vorigr maand was echt een enorme teleurstelling. Maar als ik vandaag niet ongi word heb ik ook mijn langste cyclus gehad en durf ik iets meer te hopen
tweety: je hebt wel veel kwaaltjes. Succes met wachten tot zondag, ik heb er een positief gevoel over. Sallie: Succes vandaag, hopen dat je mag blijven.
Angela, ik zou zeker je gevoel volgen. Als jij je zekerder voelt bij zondag testen dan moet je dat zeker laten doen. En je kan er denk ik voor je gevoel beter vanuit gaan dat ongi komt dan dat je zeker weet dat je zwanger bent. Succes meis, hoop dat ongi uitblijft
thanks meiden voor jullie meeleven. zo snel ik het weet laat ik jullie het zeker weten haha. net nog naar de wc geweest en nog geen teken te bekennen dat ongi eraan komt
@tweety, ik ga voor je duimen en ik stuur HCG je kant op! @justme, ook nog spannend voor jou! Beetje bruin kan ook oud bloed zijn! @hielkje, ik had ook geen symptomen na mn ei dus wij hebben afgelopen zondag nog gewoon sex gehad (maandag getest), als het goed is moet dat gewoon kunnen, maar ik snap je gevoel helemaal. @ikke, ja spannend he, ik voel me vandaag weer helemaal prima, echt helemaal nergens last van. Dan word ik ook weer onzeker. @meid, heb je geen foto van je test, ben nieuwsgierig! @sallie, heel veel succes vandaag! @babywens, die ovu-testen van de kruidvat moet je niet gebruiken, zelfs mannen plassen daar een streep op! Die van zwanger en kids werkten bij mij heel goed, ik gebruikte altijd CB om ze te controleren. Ik kluste gewoon wanneer ik zin had, maar de laatste rondes ook: op de dagen van de positieve ovutest, dan de dag erna (als hij weer negatief was) ook nog een keer. IK wil ook zo'n 9 maanden boek gaan kopen als het van het weekend nog allemaal goed zit! Ook wil ik een leuk boek kopen over de zwangerschap (met verhaaltjes en tips enzo) Heeft er iemand een aanrader? 13 maart ga ik op vakantie naar lapland, dus: huskytochten, sneeuwscootertochten, skien enzo. Denken jullie dat ik dit allemaal veilig kan doen?
@Catherina, volgens mij kan je wel gewoon op vakantie, alleen moet je echt oppassen met vallen, en je eten. Desini is ook gewoon op wintersport geweest en dat is goed gegaan.
ik zou ook gewoon op vakantie gaan inderdaad een beetje oppassen met vallen maar je kindje zit veilig in je buik en kan wel tegen een (klein) stootje. ik zou er gewoon van genieten het is 1 van de laatste keren dat je op vakantie gaat zonder kindje