GEK op Roze (dames die gaan voor hun 1e kindje deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikke81, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    ja zo denk ik er ook over hoor, ik ga gewoon extra oppassen met skien enzo!

2. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Pff ik was vanmorgen zoooo misselijk!
    Maar ik heb toch wel wat krampjes, mijn buik doet zeer! Ik ben zo bang dat het weer mis gaat! Maar geen bloed te bekennen!

3. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Goede morgen

@DDB: Ik had deze ronde een paar dagen eggwhite, misschien betekend het wat ;)

@GFH: Wat leuk Dublin, have fun en hopelijk vind je snel je ei.

@Hielkje: Snap de onzekerheid en hier ook nog geen gemeenschap. Voornamelijk lief wil eerst dat het goed vast zit. Gelukkig zijn er nog meer wegen die naar romen leiden ;)

@Tweety: Ik had voor mijn Nod 1 dag misselijke vlagen maar verder gelukkig nog niet misselijk geweest (klopt ondertussen af). Hopelijk test je snel posi meis

@Catharina: Ik heb "mijn zwangerschaps bijbel" gekocht en daar staat echt heel veel in, ik vind het een super boek!
    Je kan opzich prima actief doen hoor, je moet alleen niet al te hard vallen. Ik ken iemand die met 12 weken nog op wintersport is gegaan en dat ging prima, alleen was ze wat sneller moe natuurlijk

@Meid: De eerste 2 dagen dat ik wist dat ik zwanger was had ik ook enorme last van mijn buik maar dat kwam omdat mijn darmen helemaal over de riedel waren. Ik had echt krampen en later ook nog onig krampen maar het ging allemaal voorbij gelukkig. Nog steeds af en toe karmpjes maar dat hoort erbij heb ik mij laten vertellen

Hier vandaag de eerste buikfoto gemaakt zodat ik straks kan vergelijken, hij zit ook al in mijn 9 maanden dagboekje :D
    Vond het wel leuk om mijn allereerste foto te maken ookal zie je nog helemaal niks ;)

4. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    oh ikke leuk hoor heb je hem ook met een meetlint gemeten??? dan kun je straks helemaal goed meten hoeveel je gegroeid bent.

meid is inderdaad allemaal wel spannend maar heb er vertrouwen in dat het allemaal goed komt. heb je eigenlijk nog een keer getest???

5. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @ikke, ja heb ik ook gedaan eergisteren, die foto! haha, hier nog helemaal niks te zien hoor, ik zag vanmorgen op de weegschaal dat ik zelfs afgevallen ben!
    Ik ga van het weekend eens kijken naar die bijbel, klinkt leuk!

@meid, daar moet je je niet teveel zorgen over maken hoor, ik had ook enorme krampen/diarree!

6. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    @Karin: Ik heb idd ook gemeten. Was voor mijn boekje, daarin kon ik mijn gewicht, omvang buik en eerste foto plaatsen, erg leuk hoor.

7. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Meid, dit is heel erg moeilijk, maar probeer het naast je neer te leggen. Krampjes en pijn in je buik horen er bij. Ongerustheid is nu helaas iets dat je niet kan gebruiken. Sterkte we gaan nog steeds van een plakbeeb uit en geen bloed geeft hoop

@Catherina en Ikke, ik heb nog geen buikfoto gemaakt ik ben zo opgeblazen dat het wel lijkt of ik al 5 maanden zwanger ben. Maar wel heel erg leuk om dit bij te houden.

@GFH, veel plezier in Dublin, lijkt me een hele mooie plaats.

@DeeDee, misschien heeft Ikke wel gelijk en ben je mogelijk de volgende die in het rijtje aansluit.

Ga zo lekker lunche en dan vanaf 14uur weer hard ;) aan het werk.

Liefs Esther

8. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Have fun bij de lunch en werkse

9. iedereen een 9 maanden booek hmm nog niet over nagedacht denk niet dat het iets voor mij is, dus denk niet dat ik dat ga doen , misschien ook wel maar dat zien we tegen die tijd wel weer

GFH lekker weekendje weg heel veel plezier.

Catherina denk dat het gewoon kan je bent verder gezond toch? geniet ervan

Hielkje 7 weken meis! heb er een super goed gevoel bij .

Ikke hoe voel jij je nu ?

angela helaas zat ik niet in de HCG strooi ronde haha maar wie weet volgende keer en anders vast wel een andere keer:) jij klinkt spannend succes, maar na deze maand weet ik weer dat mijn lichaam me enorm voor de gek kan houden

Sallie, ja alweer krols zielig voor haar maar ook voor ons lijkt wederom een luchtalarm en ze pist weer in huis, ik heb het idee zodra er zwangere dames over de vloer zijn geweest ze krols word, katten reageren enorm sterk op hormonen en momenteel degene vrienden familie die langskomen zijn allemaal zowat zwanger.
    ga wel even naar de dierenarts voor een afspraak want dit is zooo irritant voor ons maar ook voor haar.

twijfel ja die pandora armbanden waren vorig jaar toch erg in ? ik draag ze niet ivm de paarden.

ik zag geloof ik muis ook voorbij komen..hoe is het met jou dan ?

Meid had je alweer getest?

Martijn en ik gaan als ik zaterdag niet meer ongesteld ben even een dagje zwemmen in centerparcs, gewoon even samen wat leuks doen ,geloof dat hij ook enorm veel van deze maand had verwacht dat is best raar..vanavond lekker bij Tim kijken ben benieuwd

justme hoe is het bij jou ?

10. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    @Joyce: Voel mij prima, beetje rommelende darmen en opgeblazen buik daardoor maar ik mag niet klagen.
    Lekker hoor, ff zwemmen, hopelijk kan je lekker relaxen die dag

11. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Mijn vk raadde het boek veilig zwanger en voor later veilig bevallen aan...;) Ik heb de eerste genoemde al in huis en dit is een fijn boek om door te bladeren, ook voor de mannen ;)

12. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Ikke, ik ben de hele ochtend ook al aan het werk geweest, maar het is/was erg rustig vandaar dat ik gezellig vaak langs kwam.....

@meikie, goed idee van dat boek.

@Joyce, dank je wel, veel plezier vanavond bij je neefje (niet stiekem meenemen) Had je het weer goed qua naam of niet. Ik kan trouwens Maandag 4 april. Maar dat kan allemaal nog veranderen als ik ineens op maandag de hele dag moet werken. Ik hou je op de hoogte, want dan ben ik een andere dag vrij of half. :(

Weet je wat ik nu heel erg graag zou doen, heerlijk op de bank gaan liggen en even mijn ogen dicht doen. Maar ja dat gaat niet als je op je werk zit. Nog 4 uurtjes en dan mag ik weer naar huis.
    Vanavond weer gezellig bij mijn moeder op de bank: Wie is de Mol kijken, balen volgende week kan ik het niet zien, ben dan bij de VK. En het is de laatste aflevering voor de uitslag als ze weer terug zijn in Nederland.........

Liefs Essie

13. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Je kunt natuurlijk ook je bezoek aan de vk verzetten....;):p:D

14. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Ik ben wel gek maar zo gek ook weer niet. ;):p:D

15. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Joyce: Lekker een dagje zwemmen. Naar welke CP ga je toe?

Hielkje: Anders gelijk als je thuis komt op uitzendinggemist kijken.:)

Ik wil ook graag een 9 maandenboek bij houden en daarna een soort van ikke boek. Lijkt me wel leuk om alles van je kleine in te schrijven. Ik heb het boek dat mijn moeder gemaakt heb van mij ook en dat is wel erg leuk om terug te kijken.

Ik heb hier een zelfgemaakte appeltaart in de over staan en hij ruikt lekker:D.

16. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Ik kreeg van mijn schoonouders zo'n 9 maandenboek, erg leuk. Ik heb hun een opa & oma boek gegeven uit dezelfde serie. Kunnen hun ook alles bijhouden tot het 4e jaar van onze kleine ;) ;)

17. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Dat is ook een heel erg leuk idee, ik kan dan alleen mijn schoonouders z'n boek geven. Want mijn moeder heeft het er al moeilijk genoeg mee, want zij kan het niet met mijn vader delen.

die kaart die ik haar heb opgestuurd staat ook achter zijn foto, zodat hij op de kleine kan passen

18. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Labrador, hmm ik heb wel erg veel zin in een stukje appeltaart! :) wat ruikt dat toch lekker he?

Vandaag alweer een KNALtest gehad.. Heb 3 dagen getest met zwanger&kids en nu 2 dagen met testen van de kruidvat.. Ik heb ook al 5 dagen last van steekjes in mijn onderbuik :( erg vervelend, ik ben bang dat mijn ei niet meer komt. Was er hier iemand die het had over eitjes die niet sprongen, vanwege stress ofzo?

19. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    dat is zeker een leuk idee lijkt me ook wel iets voor mijn ouders en schoonouders

20. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    ZWANGER:
    Monique - 26 jaar - 1e ronde - 6 april 2011
    Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 15 mei 2011
    Desini - 22 jaar - 4eronde - 02 juli 2011
    Lovekees-22 jaar-3eronde - 11 juli 2011