GEK op Roze (dames die gaan voor hun 1e kindje deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikke81, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    morgen maar eens naar het tuincentrum viooltjes kopen voor buiten. Voor binnen heb ik vandaag 2 hortensia's gekocht.
    Ik heb zo'n zin in de lente, en met bloemen krijg ik dat gevoel een beetje.

2. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Catharina: nee, totaal niet nee! Bah, zit er ook echt een beetje mee. Hak knopen door....

Lovekees: lekker wat minder werken! Kan me voorstellen dat 5 pittig wat is!

Labrador: lijkt me ook niet de ideale combi nee! Moet wel een beetje om je lachen, je kan er natuurlijk vanalles doordoen, maar of het lekker is dat is wat anders :p.

Ik wil dat het een weekje later is (A)

3. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Lieverds,

Roze is nu wat over gegaan in bloed.. Maar het is niet veel.. En geen slijm erbij.. (sorry) haha..
    Pff heb zo'n last van mijn borsten, ze zijn hard, en mijn tepels onwijs gevoelig.. Verder ook beetje opgezette buik.. En hij voelt heel zwaar..

Ik ga lekker naar mijn bedje, ben gesloopt! Ik hoef dinsdag gelukkig pas weer te werken.. Heerlijk lang weekend!

Ik heb besloten dat ik me niet druk ga maken, helpt me toch niks! Ik ga lekker genieten van mijn beeb :)

Slaap lekker meissies

4. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    meid, ik hoop echt dat het loosalarm is. ik denk aan je. knap dat je je er (probeert) niet druk om maakt.

Sallie, balen van je werk meis

meiden ik ga ook slapen. Ga morgen testen kopen ben namelijk niet ongi geworden vandaag

5. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Slaap lekker meid! Goede keuze om te genieten! Knuf!

6. hier even een berichtje we zijn bij tim geweest hij is echt geweldig! precies zijn papa maar dan zonder brilletje haha leuk leuk en zo klein, me zus moest erg wennen aan de poep luiers van een jongen want met de balletjes schoonmaken is lastiger dan van een meisje hahah tim kneep tijdens het verschonen heel hard in me vinger zoo lief klein hahha

meid pff ja meis ik weet het niet , hoop voor je dat het goed gaat.

labrador ik heb ook zin in de lente lekker boscrossen doe ik nu al maar reed vandaag weer op een bevroren stuk en dan kan je niet voluit gaan dus stpark door de berm in alleen daar waren bomen en struiken dus heb wat striemen in me gezicht haha maar wel weer genoten

Sallie waarom volgende week ?

angela haha ja ik werd ook niet ong maar goed had ook verdr niet echt klachten ja maagzuur misselijk en afscheiding heel veel! maar niet geen zwanger gevoel, maar ben nu super ong hoor haha

iemand vroeg waar we heen gaan zaterdag denk zeewolde ofzo is dichtste bij en we moeten ook iemand voor de hondjes regelen die moeten natuurlijk uit

nou ik ga nog ff spelletje spelen
    slaap lekker allen

7. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Goede avond

@Labrador: Lekker hoor appeltaart, kan hem bijna ruiken ;)

@Babywens: Je temp is vandaag toch wat omhoog gegaan. Ik hoop dat hij nu alleen nog maar stijgt.

@DDB: Ik had vanaf ei tot ongi bloed neuzen en nu dus ook, komt denk ik door de progesteron want die maakt je aders weker. Verder wil ik je niet gek maken hoor.

@Sallie: Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebben w.b je werk. Hier kan je mijn foto zien Klik

@Meid: Ik hoop dat het genieten helpt en het vruchtje lekker blijft plakken,

Ik zeg tot morgen meiden, sweet dreams

8. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik ga ook naar bed. Tot morgen meiden!

x

9. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    @Ikke ik wil je niet gek maken durft ze er dan ook nog bij te zeggen. :p wahahaha :D Nou ja ik kan nu niks anders doen dan afwachten. Ook vandaag weer rekbaar slijm gevonden. Als ik nog een bloedneus krijg dan zijn jullie de eerste die het horen hahaha :D

10. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    meid, hoe is het nu met je? *knuffel*

11. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    goede morgen dames,

Iedereen lekker geslapen? Hier een piep nachtje gehad. Lag maar de dobben over alles en nog wat. Nu zo weer aan het werk. Bah geen zin in. Maar moet wel... Hahahah. En dan morgen nog en dan weekend..
    Jullie allemaal een fijne dag. En voor de genen die weekend hebben.... GENIET!

12. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Leonie, ik ben ook weer heerlijk aan het werk. Maar had ook totaal geen zin vanmorgen, wou gewoon nog verder slapen. Maar ja kan niet alles hebben. Ik alleen vandaag nog en dan weekend.

@Meid, duimen draaien, heel erg veel succes, misschien iets om de hoop erin te houden, zolang je nog symptomen hebt is het geen MK. Hoop het voor je.

Vandaag weer werken en er hard tegenaan. Moet echt een hoop doen, kijk of ik vandaag een beetje mee kan kletsen. Tot later

Liefs Essie

13. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames!

Lekker geslapen allemaal?

@Ikke, yes vandaag is mijn temperatuur weer 0,2 gestegen. Had vannochtend 36,5 en dat is het hoogst wat ik
    tot nu toe in mijn cyclus heb gehad.. haha het is nog steeds erg laag, maar ik temperatuur deze maand oraal.

@twijfelgeval en Hielkje, balen dat jullie niet lekker geslapen hebt. Ik word dan altijd zo moe wakker, hebben jullie daar ook last van?
    Heeel veel succes met werken vandaag!

14. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Babywens, ik wordt sinds ik zwanger ben, altijd moe wakker. Wil het liefst de hele dag in bed liggen en lekker slapen. Maar ja werk gaat ook gewoon door..

15. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Goede morgen meiden!

Ik zit weer lekker met poes op de bank, hij heeft echt ontdekt dat hij dat geweldig vindt, blijft ook rustig liggen.

Hielkje en Twijfe:werkse! Vaak als je begonnen bent wordt je wel weer fris!

Deedee: spannend!

Meid: hoe is het?

Babywens: lekker van je temp! Wie weet komt het moment nu dan bijna :p.

Ik ga even met een vriendin naar de ikea, dus even shoppen! :)

ik lees jullie vanmiddag weer!

16. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Heey dames mijn foluimzuur was op. Net even snel na de drogist gegaan. Ben nu maar overgestapt op vsm puurmama.... Dacht wie weet. En wat meer vitamintjes kan geen kwaad. Net na mijn ontbijtje er 1 ingenomen. Maar wat zijn die dingen groot zeg.... Wat voor tabletjes gebruiken jullie. Of niet. En waar hebben jullie een goede ervaring mee?

17. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Goede morgen ladies

Geen tijd om fatsoenlijk bij te lezen op dit moment maar wilde ff snel kijken of er wat van Meid bekend was, ik blijf voor je duimen meis.

@Hielkje: JIj van harte met je 7 weken, was ik gisteren helemaal vergeten!

Nu ga ik weer, ik zal later de rest bij lezen. toedels

18. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Twijfelgeval, ik gebruik ook VSM puurmama

@Ikke, dank je wel de kleine zit er nu al langer dan de andere 2 keer. Wie weet gaan we de 9 maanden dan toch halen.
    Hoe gaat het verder met jou??? Leuke platte buik trouwens. ben er jaloers op....

19. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ahh lief, hebben jullie ook een poes? Schattig zijn ze he? ;) hahah lekker kroelen enzo!

Maar je eisprong is toch al geweest als je temperatuur stijgt of zit ik er nu helemaal naast? :p

20. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Zat toch nog stiekem te spieken ;)
    We gaan gewoon voor de 9 maanden, PUNT :D
    Hier alles prima, nog weinig kwaaltjes op gevoelige boobs en beetje moe af en toe na dan maar dat is echt peanuts.
    Thanks voor het compliment, heb ik hard voor moeten werken, was een tijd terug een stuk zwaarder ;)

Nu echt weg

Deel Deze Pagina