Goedemorgen. Ga zo maar weer eens werken. Heb er totaal geen zin in vandaag. Vannacht weer wakker geworden met barstende koppijn. Ging een aantal dagen goed. Dacht dat ik er vanaf was, nou ja... Tot vanavond iedereen
Meikie: gefeliciteerd! . Vet goed joh, ga vanmiddag kijken wat voor klachten je ook al weer had . Hahah. Ik reageer vanmiddag weer, moet nu werken maar wilde dat even kwijt! Ben ook benieuwd of we dan al wat horen van Flora!
Nou hier tester nummer 1; 9 DPO een witte test, maar om hem nou omo wit te noemen nee.....iets gekanteld vermoed ik toch een lijntje te zien, maar die kan ook maar zo nooit echt verschijnen LOL!! Vrijdag nog maar eens kijken! Verder nog steeds erg misselijk met name in de morgen, zit nu weer kokhalzend in de auto. Baarmoederkrampjes, lage rugpijn, rommelende darmen en boeren. Dus wie weet!! Succes voor de rest, ik ga een poging tot werken doen!
@Justme, balen van het plasje, maar het kan heel erg goed komen door een groter hok. @Meid, mijn konijn gaat ook eerst het hele hok verbouwen voordat het naar haar zin is. Dus konijnen zijn vreemd en grappig. Wel heerlijk dat je nu nog 1 nachtje hoeft te slapen en dan ik hij voor altijd bij je. Hebben jullie al een datum geprikt. @Florabella, we blijven hoop houden. Mijn duimen draaien echt overuren deze periode, zelfs zo erg dat ik ze minimaal 2x per dag uit de knoop moet halen. Maar heb het er graag voor over. Hier is de misselijkheid helaas toegeslagen. Zit nu aan de koffie maar dat is ook echt de laatste smaakt me totaal niet. Hadden de andere meiden dat ook dat ze ineens niet zo heel erg goed meer konden slapen. Ik heb daar nu echt last van. Kan zomaar de hele nacht wakker liggen. Rust wel uit maar niet optimaal Verder gaat alles wel zijn gangetje. Mag vandaag weer heerlijk werken, als het rustig is zal ik regelmatig langskomen en anders spreek ik jullie vanavond weer, als mijn telefoon mee wil werken. Daar reageer ik op want mijn Ipad is nog niet binnen nog een maandje slapen. Veel liefs Esther
Goedemorgen dames, hier een behoorlijk rotte nacht achter de rug, veel wakker en draaien (zal wel spanning zijn...) en toen droomde ik ook nog dat ik ongesteld was geworden...... Ik heb vanmorgen de HA gebeld, maar die zei gelijkdat ik maar een verloskundige moest bellen. Dus die kan ik nu tussen 13.00 uur een 13.30 uur bellen. Net belde mijn dietiste om de afspraak af te zeggen terwijl ik ook voor haar veel vragen had over eten en nu dus niet meer afvallen ed. Zij heeft mij dus via de telefoon het een en ander uitgelegd, en gerust gesteld.... Phoe wat loopt zo'n hoofd dan ineens over met vragen.... @ Florabella, jammer van je test. Maar ook ik blijf hoop houden en duimen!!! @ Hielkje, vervelend dat je misselijk ben geworden....
Heb toch net vanwege het ongeloof nog steed opnieuw een test gedaan. En de strepen zijn nu echt gelijk van kleur en dit is me bij de vorige 2 zwangerschappen niet gebeurt. Dus de hoop is nu toch echt een stukje positiever en meer van geloof dat het echt zo is. @Meikie, ik kan me heel erg goed voorstellen van de vele vragen. Maar probeer ze hier zo veel mogelijk te stellen anders. Over 4 wkn kan je terecht bij de VK en tot die tijd moet je echt geen stress hebben......
Nee want stress is niet goed voor beebee. Maar het is natuurlijk ook allemaal nieuw en spannend dus ik kan het me heel goed voorstellen hoor.
@ Hielkje & Deedee, het is geen stress hoor. Gewoon opwinding en enthousistme. Wil zoveel mogelijk weten over alles wat me te wachten staat... Maar vind jullie wel lief hoor...(iedereen hier trouwens)
Ik snap het echt heel erg goed, dat je dat allemaal wil weten, dus vraag maar raak er zijn genoeg zwangeren om het aan te vragen. En het is ook allemaal heel erg spannend want er gebeurt nu heel erg veel in je lichaam. Maar vooral geniet ervan. Doen we dat heerlijk samen
Het is zeker voor een goed doel, alleen was dit echt mijn middel om definitief wakker te worden en dat gaat nu dus niet meer. Dus nu maar aan de thee. :x. Maar we houden stug vol
Spannend hoor Florabella @Meid: Mijn konijn verbouwde ook altijd zijn hele kooi. @Hielkje: Balen dat je zo misselijk bent en slecht slaapt. Maar het is voor een goed doel hè?! @Meikie: Ook voor jou balen dat je zon slechte nacht hebt gehad.
hoi dames hielke vervelend van de misselijkheid maar koffie is toch ook niet zo goed voor je als je zwanger bent? of heb ik dat helemaal verkeerd meikie ik snap dat het allemaal heel spannend is wel vervelend dat je een slechte nacht hebt gehad.
Nee, je mag max 3 bakken koffie op een dag. En daar hield ik me al aan maar toch. Je wordt even iets minder vrolijk.
hmm dat word een nieuwe manier bedenken om wakker te worden misschien met je kop onder een koude kraan word je denk ik ook wel goed wakker van
Heej meiden, Daar was ik weer! Hielkje: ik lust al geen koffie dus doe het sowieso op thee, daar zit vast ook iets in want merk dat ik het smorgens ook nodig heb hoor! Of zal het ritme zijn?! . Meikie: Het is ook spannend hoor! Logisch en je vragen lekker stellen! Weet je al hoe en wanneer je het aan je ouders wil vertellen? Hoe reageerde je vriend eigenlijk? En je hebt PB terug.. Flora: Spannend joh, heb echt goede hoop bij jou! Heb je een foto vande test? Ben wel benieuwd! Joyce: een dag te laat, maar alsnog gefelciteerd, hoop dat je een leuke dag heb gehad! Was vriendje beetje lief voor je?! . Labrador: Ik weet het niet. Had heel goede hoop en heb nog steeds dezelfde kwaaltjes, maar heb sinds gister het idee dag ik gewooon ongi ga worden. Zal wel onzekerheid zijn, mijn gevoel dat het raak was was zo sterk en nu ineens totaal niet. Ik ga vrijdag testen denk ik. Jij? Loetjoe: op jou had ik nog niet gereageerd, maar wat balen dat er nog HCG te zien is. Hoop dat het meevalt voor je! Verder was ik net speciaal naar de kruidvat gegaan, ik dacht dan heb ik goede testen voor vrijdag. Waren de 2v5 uitverkocht! :S. grrr... Nouja, dan nog maar even geduld. Ik heb nu alleen nog Cb (wel anderen maar die zijn niet gevoelig). Ik wil het nu wel weten .
Heey meiden goede middag. Hier ook aan het werk. Tis rustig dus heb alle tijd. Zou vast tegen etenstijd wel weer druk worden pfff. Florabella: ik blijf voor je duimen Hielkje: mischien kun je dextro gebruiken. Dat geeft toch ook engergie?