heey dames, Leuke fotos zeg.. Wordt er helemaal vrolijk van.Nog even over de tabletjes. Zie dat veel van ons dus aan de vsm zijn. Maar labrador je hebt wel gelijk hoor van het formaat. Toen in het potje keek had ik al gelijk een brok in me keel. Maar denk maar zo het is een voor een goed! Verder alles bijgelezen. Maar echt 1 ding blijven hangen. Tjee meid. Hoop echt dat dit vals alarm is. Ff een hart onder de riem van mij. Hoor hier wel eens van mensen die tijdens hun zwangerschap gewoon nog "ongesteld" zijn.... Hoop dat dit voor jou ook geldt.
Twijfel: het is zeker voor een goed doel! Het is voor mij al heel wat dat ik ze naar binnen krijg, je moet soms niet vragen hoe (Schaam, schaam)
hahah hier het zelfde hoor. Maar we weten waar het voor doen en dat is zeker. Ach en als alles zo makelijk ging.... waren we niet hier aan het kletsen toch
Jullie zijn lief! Ben blij met jullie!! Ik hoop ook dat het niks betekend, maar ik denk dat het niet goed is.. (gevoel)
Ik hoop het ook echt voor je. stuur bij deze wat seconde lijm. Maar je gevoel.. Kan het natuurlijk ook verkeerd hebben he... Kun je mischien morgen geen vk bellen of het ziekenhuis ofzo... Ik bedoel dat je wat uit die onzekerheid komt? Ik heb er geen verstand van(mocht ik wat doms zeggen hoor). Maar vindt het echt naar voor je... Dat je er niet van kunt genieten..
oh meid ik hoop zo dat het goed gaat komen ik duim echt voor je en misschien is het inderdaad dat je gewoon ongestelt word tijdens je zwangerschap. zolang er verder nog geen slijm of stukjes uit komt lijkt het erop dat het nog goed gaat toch. over foliumzuur ik slik gewoon van die kleine tabletjes van het kruitvat. al doe ik het al even niet meer omdat we toch op pauze staan mijn ei is nog stees niet gesprongen als ik maar niet weer 100 dagen moet wachten voordat mijn cyclus een beetje op gang komt. ik ga slapen weltrusten allemaal en tot morgen
Goede avond/nacht @Babywens: Mooi dat je temp weer gestegen is maar ik zou de volgende ronde toch echt old school tempen want oraal is niet betrouwbaar. Ik slik nu trouwens Davitamon Mama vitaal en voordat ik zwanger was slikte ik etos zwanger worden maar heb ook VSM puur mama gehad. @Sallie: Lekker geshopt? Ik lees het al, je hebt je lekker uitgeleefd @Hielkje: Wat goed dat het kindje al langer zit, houden zo @Joyce: Viel jou dat ook al op, zitten al beste buikjes tussen idd. Word wat als ze straks verder zijn @GFH: Zwaait terug en heeel veel plezier @Meikie: Geen idee of dat kwaad kan maar ik zou het zeker ff in de gaten houden. @Justme: Ik hoop dat je testen snel binnen zijn en je gewoon posi test Wat een lieve katten zeg @Tweety: Ik voel ook niks hoor, alleen wat gevoelige boobs en af en toe wat moe. Paar dagen geleden waren mijn boos wat minder gevoelig dus ik gelijk in de stress maar het zit gelukkig nog goed @Meid: GVD ik vind het heel erg kut voor je. Mijn duimen draaien overuren voor je, hopelijk blijft het bij bloed en komt er geen slijm en stolsels mee. Knuffel en heel veel sterkte in deze onzekere tijd @Karin: Ik hoop dat het snel op gang komt weer. Ik ben weer bij, sweet dreams ladies
@meid, ik duim nog hard voor je hoor! hopen dat je gevoel het mis heeft. geloof dat er voor mij niets anders opzit dan te wachten tot ik ongi wordt.... test was neg en vanochtend ook iets meer rood..... zal dan nu wel doorbreken ofzo. blijft raar.
Goedemorgen dames! @Ikke81 Ja ben er ook heel erg blij om, vannochtend weer 0,2 graden hoger en Fertility Friend geeft nu ook aan dat ik woensdag mijn ei heb gehad.. Volgende maand inderdaad old school tempen hahah grappige term! @Meid Hoe gaat het met je? Ik hoop ook zo dat het goed blijft gaan en dat je gewoon een hele sterke plakbeebje in je buik hebt! @Justme66 Ohh meid ook zo vervelend he.. hopen dat het bij niet teveel rood blijft en dat je toch gewoon zwanger bent! als het niet helemaal doorbreekt heb je nog steeds kans he!
Liefies, Het bloeden is volgens mij gestopt.. Gisteravond was het een beetje bruin bloed.. Ik hoop dat het nu stopt! Xx
blij dat het bloeden gestopt is, ik heb ergens gelezen dat je best af en toe wat bloed kan verliezen zonder dat het iets hoeft te betekenen. als je maar geen erge krampen hebt en het niet veel is. we gaan er gewoon vanuit dat deze beeb fijn blijft plakken!
@meid, oh gelukkig! dat is mooi! Ik hoop dat het nu wegblijft! @justme, jammer van je test! Wel apart ja, maar je lichaam kan helaas hele rare dingen doen. Hier vanmorgen nog een testje gedaan en streepje weer een stuk duidelijker dan 3 dagen geleden. Aangezien ik bijna geen symptomen heb, vind ik het toch wel eng.
Goedemorgen meiden! Jullie hebben al weer lekker gekletst! Meid: dat geeft hoop! Justme: balen hoor! Hopen dat het nu doorzet, dan kan je tenminste door! Hielkje: lekker dat je deeerste weken al voorbij bent, heb er een goed gevoel bij hoor! Ikke: zie je onderschrift, het wordt nu echt wat! Catharina: bij jou ook hoor, vriendin had helemaal nergens last van, alleen einde van zwangerschap haar bekken. Maar nooit misselijk of pijn, en baby is al 3 maanden . Zegt dus niks! Babywens: nou lekker dat het nu duidelijk is! Heb je wel nog goed kunnen BMS en rondom je ei? Ik vind hier dat de tijd vliegt, zwangeren zijn zo 5 weken zwanger en NOD's komen alweer aardig dichtbij! Zo maar weer eens even het lijstje er weer bij pakken! . Zometeen even lekker de stad in met vriendje!
@Sallie Ja inderdaad lekker, dat ik hem eindelijk ontdekt heb.. Ik ben benieuwd of ik nou een kortere lf heb, aangezien ik al zo laat in mijn cyclus zit. Maar we hebben wel wat minder geBMSt dan gehoopt. Maar toch om de dag gedaan, dus dat zal dan wel goed zitten? Net niet op de dag van mijn eisprong zelf, maargoed.. nu maar wachten
@babywens, als je om de dag gedaan hebt kan je je ei in principe niet missen, dus dat moet genoeg zijn!
Hier een fotootje van mn testjes. De laatste is van vanmorgen. Ze worden wel donkerder, al vind ik het nog niet echt een knaltest ofzo
Meid: fijn dat het gestopt is! Ik heb dat ook gehad in het begin, wat bloedverlies..dus hopelijk blijft het hierbij!!!