catharina: Ik denk ook dat ze nog donkerder moeten, maar het zal niet lang meer duren. Meid: Gelukkig is het bloeden gestopt!
meid gelukkig zeg hoop zo voor je dat nu weg blijft!!! hebben vandaag kinderstoel opgehaald via marktplaats staat nu in de keuken wel geinig om te zien.. morgen zullen we naar ikea en babydump heb nu zo zin om dingen te kopen eerst had ik zoiets ach komt wel.
Hey Meiden, Hoe is het met jullie? Lekker aan het genieten van jullie weekend??? @ Meid, ben blij voor je dat het bloeden is gestopt!!! @ Catharina, snap het hoor dat je gaat twijfelen bij geen symptomen. Ik ben alleen maar moe en zere borsten, maar heb ook de neiging om te testen omdat ik het soms niet geloof..... Blijft denk ik zo totdat je buikje gaat groeien... @ Lovekees, leuk zeg shoppen voor de beeb. Kan niet wachten tot we met het kamertje gaan beginnen....
@catharina, dat kan niet lang meer duren hoor!! flink aan de klus jij @lovekees, heerlijk hoor shoppen voor de kleine! @babywens, om de dag moet goed zijn hoor! succes met wachten! hier lekker in de tuin geweest, hoog nodig het oude spul eruit. was nog maar even bezig en de container was al weer vol..... nou ja, volgende week maar weer verder. nijn kon lekker op het terras lopen, waren we beide buiten en dan vond ie heerlijk! verder geen ongi, dus we wachten maar af wanneer het nu doorbreekt....
Meid: wat een onzekerheid, hopelijk is het een plakbeeb! Catharina: meestal komen de kwaaltjes pas na 7 weken en soms helemaal niet. Niets om je zorgen over te maken. En die tests zijn duidelijk genoeg! Met mij gaat het goed, ik vloei al niet meer. Woensdag krijg ik de uitslag van mijn onderzoek, dat is nog wel even spannend. Ik heb nog wel even een testje gedaan en die was eindelijk na 4 maanden negatief! Kunnen we dan eindelijk alles achter ons laten? Ik hoop het!
@loetjoe, wat goed dat het testje eindelijk negatief is, en ook fijn dat het vloeien al over is. Ik hoop dat er niks geks uit de test komt en dat jullie eindelijk weer vooruit kunnen kijken, wordt nu echt wel tijd!
meid, ik hoop dat het bloeden gestopt is en dat het allemaal goed afloopt. loetjoe,fijn dat het vloeien is gestopt, hoop dat de uitslagen goed zijn komende week en dat jullie snel verder kunnen voor een plakbeeb verder veel gelezen maar weinig onthouden. hier alles nog steeds het zelfde, morgenochtend ga ik dan toch eindelijk testen. vanavond ben ik er verder niet dus niet te veel kletsen hoor, anders moet ik morgenochtend eerst zoveel lezen voordat ik kan posten haha
zo wij hebben een heerlijk dagje erop zitten lekker gezwommen volgende keer nemen we er een sauna arragement erbij dat lijkt martijn leuk haha, dus ach doen we dat. gelukkig was ik al niet meer ongesteld vandaag dus kon zonder peoha zwemmen heerlijk ! De hondjes zijn ff lekker bij mijn ouders geweest, die hebben zich ook vermaakt morgen weer naar stal hihih heb ik vandaag niet echt gemist eerlijk gezegd is een keer anders , meid ik hoop voor je dat het goed gaat test je nog? Hielkje jij niet hier? lovekees babyshoppen leuk hoor! waren daar trouwens ook veel baby's en zwangere vrouwen die baby's waren zo schattig hahah kan ik echt van genieten heerlijk ! Catherina streep is streep muts haha geloof het nou maar! Sallie tijd gaat indd snel ja
leuk is dat kleine kinderen waren vandaag ook in babywinkel reed jongentje in auto rond ook zo lief manlief vind dat ook zo leuk vind wel grappig
Hè moppies, Het bloeden is nog steeds weg, ik heb vanmiddag nog wat testen van de kv (2v5) gehaald.. Morgen nog maar een testje.. Waar ik vanmorgen aan dacht: het zou wel raar zijn als ik toch zwanger ben, aangezien mijn vriend er helemaal niet was tijdens mijn ei.. Maar we hebben 2 dagen daarvoor en 1 dag erna wel geklust.. Miss houd mijn lichaam me wel totaal voor de gek, omdat ik het zo graag wil.. Nou ja, ik hou me lekker rustig en we zullen wel zien hoe het afloopt.. Ik hoop alleen zo erg dat het goed zit!! Bedankt allemaal, voor de lieve en steunende berichtjes! Jullie zijn schatten! Ben blij dat ik er met jullie over kan praten! Thnx!!! Xx
2 dagen ervoor kan prima! zaadcellen kunnen wel tot 5 dagen overleven hoor!! dus de test is morgen gewoon weer pos hoor.
@meid, dat kan best hoor 2 dagen van te voren! En een eicel leeft ook 24-48 uur dus van de dag erna kan ook nog, ben benieuwd naar je test morgen! @tweety, spannend voor morgen! Ik ga alvast duimen! @joyce, haha jij bent altijd zo lekker nuchter, ik ga maar geloven in de streepjes dan! Lekker dagje hebben jullie gehad, klinkt heerlijk! Hier avondje alleen, vriend heeft een feestje en ik kan natuurlijk niet uit nu, maar dat heb ik er graag voor over hoor. Nu dus met de hondjes en all you need is love op de bank!
@Meid, fijn dat het bloeden gestopt is. Hoop dat de test je morgen meer duidelijkheid geeft. @Angela, spannend, ik hoop het voor je. @Catherina. Ik voelde ook bijna helemaal niks in het begin en dan ga je zeker aan je zelf twijfelen. @Joyce, ik ben gesloopt vandaag dus vandaar ikke niet langs gekomen. @Lovekees, lijkt mee heerlijk om heel langzamerhand spullen in huis te halen. Vanavond wezen uiteten met m'n schoonouders en zwager met vriendin. Was erg gezellig alleen ben ik de hele dag al niet lekker en dat werd daar alleen maar erger en omdat ze het nog niet weten is dat best wel heel erg lastig. Nu heerlijk op de bank uitbuiken en morgen weer gezond en fris op. Liefs essie
@hielkje, ik kan me voorstellen dat dat lastig is als je je niet lekker voelt en eigenlijk niet kan zeggen waarom. Ik hoop dat je je morgen weer beter voelt!
hielkje aha ok ja ik was dus ook de hele dag weg heerlijk ! catherina waarom kan je niet mee uit dan ? ...
Goede avond @Justme: Klote dat de ongi toch door zet, of toch niet? Ik hoop het laatste! @Babywens: Wist ff niet hoe ik het anders moest omschrijven zonder te gedetailleerd te worden Mooie temp trouwens @Meid: Wat heerlijk dat het bloeden gestopt is, ik hoop dat het zo blijft. Ben ook erg nieuwsgierig naar je test van morgen. Als je 2 dagen voor je ei en 1 dag na je ei hebt geklust dan kan het gewoon hoor. Op naar een mooie test morgen @Sallie: Het begint al vorm te krijgen, krijg nu elke week een berichtje vanuit mijn buik en daarin kan je ook zien hoe je vruchtje er dan uitziet, heel speciaal en ik krijg de kriebels als ik er aan denk dat zoiets soortgelijks in mij groeit, kan het niet goed omschrijven maar ik houd het maar op een heel bijzonder gevoel. @Catharina: Dat is bijna een knal test, ik denk dat als je nu een KV 2v5 had gedaan dat hij van het scherm af was gespat @Meikie: Niet echt aan het genieten want moet werken maar het hoort erbij he. @Loetjoe: Wat heerlijk dat de HCG nu echt uit je bloed is, hopelijk komt je cyclus nu snel op gang en kunnen jullie verder. @Tweety: Ik ga morgen gelijk kijken, ben zoo benieuwd. @Joyce: Volgens mij heb je wel lekker kunnen ontspannen, lekker hoor. @Hielkje: Klinkt gezellig en ook lastig, gelukkig kan je het nog ff geheim houden Zooo, ben weer bij.
Goedemorgen meissies, Ik heb een testje gedaan, en helaas hij is echt omo wit !!! geen streepje meer te bekennen.. maar goed, het bloeden is helemaal weg, en er kwam helemaal geen slijm of stolsels mee.. de eerste 1,5 dag was het helder bloed ( het begon met roze ) en de laatste dag was het heel donker oud bloed.. misschien was het dan allemaal maar verbeelding ?! :S
oh meid wat erg *knuffel* nou hier ook gen goed nieuws, test was wit. maar nog geen ongi te bekennen. (.)(.) nog wel gevoelig en vanochtend wel misselijk toen ik wakker werd. we wachten wel af