@Angela, het zag er heel erg belovend uit. Maar wel balen dat je test omo wit is. Maar jou tijd komt zeker nog. Liefs Esther
meid balen zeg weet niet wanneer je de vorige keer getest had voor je nod of na je nod veel sterkte hier ook knuffel hier effe vraagje me kat is steeds haarbalen braken hebben jullie tips om dit minder tot voorkomen??? wat een weertje zonnetje schijnt hier echt lente gevoel!!!!
tweety geen bloed geeft moed teste eerst ook omo wit en bijna week later denk ik teste ik positief kan best zijn dat je ei later was dan je dacht hoop het voor je voor iedereen trouwens
tweety balen van je test meid! Ik duim voor je, dat je over een paar dagen toch een knal test in handen hebt ! lovekees, ja hier is het ook heerlijk! de zon schijnt echt lekker.. ik was net al even buiten, en het is niet eens koud! Heerlijk! vandaag maar een beetje in de tuin bezig.. even de gedachten verzetten.. Hielkje, ik voel niks eigenlijk.. en ik ben boos, en verdrietig.. waarom moet dit nou weer bij mij gebeuren.. maar het klinkt misschien een beetje raar.. maar ik denk dat ik maar een beetje nuchter moet blijven.. het helpt me toch niet om er over na te denken of het nou echt weer een vmk was, of dat het misschien een hele late ongi was.. dus ik ga gewoon van het laatste uit.. ik denk dat m'n lichaam me een beetje voor de gek houd, misschien omdat ik het juist zo graag wil.. nou ja, ik laat het maar een beetje rusten.. maar m'n vriend, sorry verloofde en ik willen het wel onwijs graag.. maar misschien moet ik er wat minder mee bezig zijn.. Toch wil ik nu wel beginnen met ovu testjes.. zodat we toch wel zeker weten dat we op de juiste dagen bms'en.. Hoe gaat het met jullie meiden?
Goedemorgen meiden! Jullie hebben weer veel gekletst! Eerst maar eens Meid: wat raar zeg! . Ik snap er echt niks van, een posi test bedenk je toch niet?! Had je wel met ochtend urine gestest? Tweety: balen, al klnikt het wel heelhoopvol! Ik hoop dat jij hetzelfde hebt als lovekees,dat je wat later posi test! Justme: hoe is het nu? Zet het door of niet? Lovekees: inderdaad heerlijk dit weer! Waait alleen best volgens mij, dus ik denk dat het er van binnen warmer uitziet . Verder vandaag veel werk te doen voor mijn werk (ja het is weekend, maar het moet af he...) achter de computer dus zal hier vandaag nog veel te vinden zijn. Hier komt NOD ook alweer dichterbij, maakt me altijd onrustig . Ik wil het weten hahah. Wat gaan jullie vandaag doen?
de eerste test waarop ik een heel licht streepje zag had ik 's middags gedaan.. en de 2e test die een stuk duidelijker was had ik wel 's ochtends gelijk gedaan.. nee een posi test verzin je niet.. lijkt me niet nee... haha
@meid, dikke knuf meid!! @tweety, voor jou ook een dikke knuf! dit zijn niet de berichten die we willen lezen he.... hier is volgens mij ook het bruin minder geworden. schiet mij maar lek over paar dagen nog maar eens een testje wagen als ongi niet komt en misschien maar eens naar de ha ofzo. wie weet toch een heel laat ei en was dit innesteling..... hou serieus rekening met ongi hoor, probeer me niet gek te laten maken. vanmiddag heerlijk wandelen of de stad in, is heerlijk weer om naar buiten te gaan!
@ Meid: haha, ik bedoelde het niet gemeen hoor! Maar meer als hij er was, dan wassie er toch! Ik zou morgen nog eens smiddags proberen! @ Justme: er blijft dus hoop! We blijven duimen!!
@joyce, nou uitgaan zonder te drinken vind ik echt helemaal niks aan, volgens mij zou dat ook gelijk opvallen en mn vrienden weten nog van niks. @meid, ik vrees dat het dan toch een vmk geweest is, want zonder hcg geen streepje! Ik vind dat je er goed mee omgaat hoor en niet de moed opgeven, het gaat echt lukken voor jullie!! @tweety, jammer van de omo test, maar zonder ongi is er nog hoop!! Hier ook heerlijk weertje, net even lekker de hondjes los laten lopen en daarna gelijk in bad gedaan want ze waren helemaal pikzwart. Verder lekker relaxen vandaag!
Lief van je Catharina! Ik hoop ook dat het ooit gaat lukken! maar het komt vast goed! we blijven positief!! Ook al is dat niet altijd even makkelijk!
goede morgen dames, Meid tjee zeg wat balen. Een dikke knuf van mij. Je gaat er zeker goed mee om. En inderdaad positief blijven. Catharina: Inderdaad uitgaan en niet drinken... Kan me voorstellen dat het voor anderen dan sneller opvalt. Lovekees haarballen heb ik geen vertstand van. Maar ze hebben snoepjes van de wiskas. Mischien helpt dat? Hier doe ik vandaag niets. hahha. Werdt net wakker en ongi geworden. Hoe raar het ook klinkt. Maar ben echt super blij. Mijn mannetje nog meer. Nu echt beginnen zegt hij. En heb net Ioor de lucht in geprezen. Al 2 dagen op de kattenbak. Ander soort kattengrind blijkt te helpen. Duur hoeft dus niet altijd het beste zijn blijkbaar. Had wat gekregen van een kennis van me. Ze zei erbij is wel het goedkoopste... Maar nu ruikt het hier inhuis wel heel... anders. Niet vies... Maar een sterkere kattenbak geur. hahaha. zet er wel een busje freebreze bij. Met een kaartje eraan. Zelf bediening whaahah.
Zit net mijn cyclus te bekijken. elke maand duurt die steeds wat langer. Dus ben nu uitgegaan van 28 dagen voor mijn banner.. Wat denken jullie?
Ik zou gewoon het gemiddelde van alle cyclussen pakken. Zo doe ik het ook. Meid balen zeg. Heel veel sterkte. Hopelijk is het snel weer raak. Twijfel ik lig eventjes helemaal in een deuk om het bordje zelfbediening
meid balen meis! maa rop naar de volgende ronde.. catherina aha ja dat valt dan op haha de enne keer drink ik wel de andere keer niet dus valt niet op haha Sallie tijd gaat snel nog 6 dagen haha Twijfel ja wij jhebben normaal kattegrid en daarbovenop een laagje houtkorrel, dat werkt tegen de geur en elke dag moet martijn de drollen eruit halen haha. net visite gehad van me broertje vriendin en beeb hihi lief hoor alleen onze beestjes zijn dan altijd meteen weer zo druk nieuwsgierig haha maar goed. ga zo ff lekker naar stal ff bosje doen heerlijk
ZWANGER: Monique - 26 jaar - 1e ronde - 6 april 2011 Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 15 mei 2011 Desini - 22 jaar - 4eronde - 02 juli 2011 Lovekees-22 jaar-3eronde - 11 juli 2011 Wonderful -24 jaar - 3e ronde - 21 juli 2011 Dani26 - 26 jaar - ronde 11 - 24 september 2011 Jacolien09 - 22 Jaar-Ronde12- 22 September 2011 Hielkje - 34 jaar- ronde 8- 20 oktober 2011 Meikie - 28 jaar - ronde 2 - 24 oktober 2011 Ikke81 - 29 jaar -ronde 9 - 5 november 2011 Catharina - 26 jaar- ronde 7 - 3 november 2011 Meid1987 - 23 jaar -ronde 9 - 7 november 2011 NOD: Meid1987 - NOD 24 februari - 9e ronde (2e na vmk) - 23 jaar Florabella- NOD ong 24 februari - 3e ronde (1e na mk) - 29 jaar Joyce1982- NOD 31 maart februari -5e ronde- 28 jaar justme- NOD 28 februari - 8e ronde - 35 jaar Mendy -NOD 1 Maart - 8e ronde (1e ronde na vmk)- 23 jaar Tweety25 - NOD 1 maart-7e ronde- 26 jaar Karinikke87 - NOD 9 Maart - 6e ronde - 23 jaar Muis27 - NOD 11 Maart - 7e ronde - 27 jaar GFH - NOD 12 maart - 2e ronde - 30 jaar Babywens2011- NOD 15 maart - 3e ronde -21 jaar Sallie - NOD 13 maart- 3e ronde - 23 jaar DeeDeeBowtie - NOD 17 maart - 10e ronde - 30 jaar Mom23- NOD 20 maart- 7e ronde - 24 jaar Labrador - NOD 1 april - 3e ronde - 24 jaar Twijfelgeval- NOD 3 april-3e ronde- 24 jaar Loetjoe - NOD ??? - 9e ronde - 27 jaar Azrael -NOD ??? - 2e ronde - 25 jaar volgens mij heb ik het goede lijstje. Deze komt van 3 maart. Ff mijn nieuwe NOD erop zetten. Heb er een goed gevoel bij voor mezelf. En voor de komende NOD duimen draaien op volle toeren. Tis wel rustig hier. Iedereen aan de carnaval....
Goede middag @Meid: Verdomme zeg, vind het klote voor je! Hopelijk vind je met de ovu testen een mooi ei en schieten jullie raak! @Tweety: Jij nog in de onzekerheid, hopelijk test je later nog positief @Sallie: Ik ga lekker relaxen. Zo'n dag van alles mag en zeker niks moet, heerlijk @Justme: Ik snap dat je het op een ongi houd, maar ik hoop toch op iets anders en test jij ook mooi posi Hier is het trouwens bewolkt met af en toe een zonnestraaltje maar hier dus grotendeels grote dreigende grijze wolken @Twijfel: Gezien je vorige rondes lijkt 28 dagen mij een goede keuze
ZWANGER: Monique - 26 jaar - 1e ronde - 6 april 2011 Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 15 mei 2011 Desini - 22 jaar - 4eronde - 02 juli 2011 Lovekees-22 jaar-3eronde - 11 juli 2011 Wonderful -24 jaar - 3e ronde - 21 juli 2011 Dani26 - 26 jaar - ronde 11 - 24 september 2011 Jacolien09 - 22 Jaar-Ronde12- 22 September 2011 Hielkje - 34 jaar- ronde 8- 20 oktober 2011 Meikie - 28 jaar - ronde 2 - 24 oktober 2011 Catharina - 26 jaar- ronde 7 - 3 november 2011 Ikke81 - 29 jaar -ronde 9 - 5 november 2011 NOD: Florabella- NOD ong 24 februari - 3e ronde (1e na mk) - 29 jaar justme- NOD 28 februari - 8e ronde - 35 jaar Mendy -NOD 1 Maart - 8e ronde (1e ronde na vmk)- 23 jaar Tweety25 - NOD 1 maart-7e ronde- 26 jaar Karinikke87 - NOD 9 Maart - 6e ronde - 23 jaar Muis27 - NOD 11 Maart - 7e ronde - 27 jaar GFH - NOD 12 maart - 2e ronde - 30 jaar Babywens2011- NOD 15 maart - 3e ronde -21 jaar Sallie - NOD 13 maart- 3e ronde - 23 jaar DeeDeeBowtie - NOD 17 maart - 10e ronde - 30 jaar Mom23- NOD 20 maart- 7e ronde - 24 jaar Meid1987 - NOD 31 maart- 10e ronde - 23 jaar Joyce1982- NOD 31 maart -5e ronde- 28 jaar Labrador - NOD 1 april - 3e ronde - 24 jaar Twijfelgeval- NOD 3 april-3e ronde- 24 jaar Loetjoe - NOD ??? - 9e ronde - 27 jaar Azrael -NOD ??? - 2e ronde - 25 jaar