dat vind ik nou ook Hier is het echt heerlijk zeg. Leuk voor de carnavalsoptochten. Ga er zelf niet heen. Ga zo weer eens naar mijn paardjes toe. Even voeren en gewoon even genieten van het weer.
Hoi meiden, Het schiet hier niet echt op met mijn schoolwerk! Maargoed, af en toe hier kijken houdt het leuk . Ikke: het wordt hier nu ook minder hoor! Meid: echt raar hoor. Sterkte ermee! Twijfel: lekker van poes! Gelukkig is er een oplossing gevonden! Wat ik wel eens heb gehoord van mensen die hetzelfde hadden als jij (alleen goedkoop grid werkt) is dat ze er babypoeder doorheenstrooien. Dan schijnt het lekker te ruiken, ookvoor de kat en veel minder kattenbakkig te ruiken! Verder net even bij schoonouders geweest. Weet niet wat ik moet denken, voel me echt heel ongesteld?! :S. Rillerig, heel lage krampen en moe. Hoop maar niet dat deze cylcus zo kort is!!
ZWANGER: Monique - 26 jaar - 1e ronde - 6 april 2011 Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 15 mei 2011 Desini - 22 jaar - 4eronde - 02 juli 2011 Lovekees-22 jaar-3eronde - 11 juli 2011 Wonderful -24 jaar - 3e ronde - 21 juli 2011 Dani26 - 26 jaar - ronde 11 - 24 september 2011 Jacolien09 - 22 Jaar-Ronde12- 22 September 2011 Hielkje - 34 jaar- ronde 8- 20 oktober 2011 Meikie - 28 jaar - ronde 2 - 24 oktober 2011 Catharina - 26 jaar- ronde 7 - 3 november 2011 Ikke81 - 29 jaar -ronde 9 - 5 november 2011 NOD: Florabella- NOD ong 24 februari - 3e ronde (1e na mk) - 29 jaar justme- NOD 28 februari - 8e ronde - 35 jaar Mendy -NOD 1 Maart - 8e ronde (1e ronde na vmk)- 23 jaar Tweety25 - NOD 1 maart-7e ronde- 26 jaar Karinikke87 - NOD 9 Maart - 6e ronde - 23 jaar Muis27 - NOD 11 Maart - 7e ronde - 27 jaar GFH - NOD 12 maart - 2e ronde - 30 jaar Babywens2011- NOD 15 maart - 3e ronde -21 jaar Sallie - NOD 13 maart- 3e ronde - 23 jaar DeeDeeBowtie - NOD 17 maart - 10e ronde - 30 jaar Mom23- NOD 20 maart- 7e ronde - 24 jaar Meid1987 - NOD 31 maart- 10e ronde - 23 jaar Joyce1982- NOD 31 maart -7e ronde- 28 jaar Labrador - NOD 1 april - 3e ronde - 24 jaar Twijfelgeval- NOD 3 april-3e ronde- 24 jaar Loetjoe - NOD ??? - 9e ronde - 27 jaar Azrael -NOD ??? - 2e ronde - 25 jaar
zo hier een heerlijk lange rit gemaakt vandaag ben wel een paar uur weggeweest hihi,lekker hoor. meid op naar de volgende ronde die ovu testen werken bij mij niet dus wij doen op de gok haha Sallie hier ook mooi weer hadden je schoonouders nog wat leuks ? ikke hmm bewolkt ?das raar..
Heej Jojsie . Schoonouders niks boeiends hoor, gewoon even gezellig koppie thee enzo. Ze wonen op 20 minuten afstand, lekker landelijk, dus we gaan af en toe gewoon eens langs. Lekker dat je zo'n rit hebt gemaakt! Ik wil ook wel weer maar drukdruk :S.. Hier is het nu weer zonnig hoor! Voel me nog steeds beetje raar alleen. Maaar, ik heb wel weer wat af voor opleiding
@twijfel, fijn dat het beter gaat me je kat! en ik zou ook eerst maar 28 dagen aanhouden en als je met ovu testen je ei vindt je banner aanpassen. hier doe mijn lijf volgens mij het spelletje hoe rekken we de ongi het langst uit, nou met elke dag een drupje :x echt heel stom! dan denk je in de ochtend, ok rood dus ongi, maar rest van de dag alleen maar bruin...... pffff vrouwenlijven, het zou verboden moeten worden!
@ Justme: ik hoop voor jou dat het doorzet. Zoals ik het nu hoor is het inderdaad wel ongi, dan kan het maar beter goed zijn zodat je verder kunt gaan!
vind ik ook hoor! als het dan toch moet, dan maar meteen goed! maar de boobs zijn nog steeds strak en bij ongi is dat altijd meteen weg..... blijft raar!
Op welke dag zit je nu? ff offtopic: mijn baarmoeder lijkt te bubbelen. Is dat ook ontpillen? Haha, heel raar gevoel, lijkt wel een Bros in je mond .
zit nu op dag 34 al weer.... bubbelende baarmoeder, zijn het niet je darmen? die bubbelen bij mij ook wel eens....
hmm een bubbelende baarmoeder... Daar heb ik nog nooit van gehoord. mischien inderdaad je darmen? had jij trouwens die link nog voor de memoborden? Ik was al aan het zoeken op internet. Maar wat jij had gemaakt voor je zus(volgens mij) Kan ik niet vinden...
@Meid, aan de ene kant wel lekker dat je nu duidelijkheid hebt. maar wel balen. sterkte meis en knap dat je er zo rustig mee om gaat. @Justme, wat doet jou lichaam vreemd dit keer, Hoop dat het nu snel doorzet dan heb je duidelijkheid. @Sallie, ik denk dat het heel erg goed je darmen kunnen zijn. Je baarmoeder zit verstopt achter het schaambeen, dus dat wordt vrij lastig voelen. @Twijfelgeval, heerlijk dat je nu op kan voor een volgende ronde. Hoop dat het nu raak is. @Joyce, heerlijk z'n lange rit buiten. Wou soms ook dat ik paard reed, maar dat is echt niet voor mij weg gelegd. Heb er echt niets mee, maar het idee om z'n hele dag buiten te zijn lijkt me heerlijk. Hier slaat de misselijkheid nu toe alleen na 16uur en dan helemaal na het avond eten. Maar kan nog steeds alles binnen houden. Nog een paar nachtjes slapen en dan weet ik of de kleine zich echt goed houdt bij mij binnen. Voelt wel allemaal goed en dat is mijn gevoel ook, Alleen voel ik best nog weinig en dat maakt je soms wel weer even onzeker. Ga zo weer heerlijk TV kijken op de bank. Wat gaan de BZV mensen zo kijken, ben daar wel nieuwsgierig naar. Veel liefs Essie
Sallie whahah zit hier op de bank en lees jiou bubbelende baarmoeder hillarisch! zijn gewoon je darmen muts hahah Hielkje deze bzv kijker gaat computeren haha justme ja mijn ong was gister gelukkig alweer over Meid ik zag je NOD heb je die niet te vroeg gezet dan? want ik ben uitgegaan van bij mij 30 dagen geloof ik en was euhm van de week ong?
Haha, maar het zit juist achter mijn bot! Hahah, ik moet ook om mezelf lachen, misschien wel mijn darmen maar het voelt in ieder geval raar! Twijfel: die van mijn zusje heb ik zelf bedacht . Dus daar is geen link van... Ik heb gewoon twee stukken stof over een canvas gespannen en opde scheiding een lint gezet. Als je nog vragen hebt, let me know! Zelf een memobord maken | Turkse Nederlander daar heb ik ook wat vandaan, alleen vond ik dat niet allemaal even netjes, dus heb ik het zelf iets rechter gedaan! . Hielkje: spannend hoor! Bijna echo,spannend!! Joyce: dat je mij durf uit te lachen, pffftt
vandaag lekker naar ikea en babydump prenital geweest dekentjes badcapes hoeslakentjes slaapzak met afritsmauwen gekocht leuk hoor en nog een jurk van schoonmoeder gekregen zo lief van haar hielkje spannend nog paar daagjes kun je voor eerst effe binnen spieken hoop dat je mooie echo hebt dat alles goed mag zijn
Joyce: heerlijk zo'n dag relaxen in het zwembad en volgende week naar de sauna, mij maak je daar niet blij mee. Lovekees: Leuk, leuk om spulletjes voor de kleine te kopen. Meid: Balen zeg van de hele situatie. Knuffel. Justme: Balen zeg nog steeds geen ongi of een positieve test. Ik heb het hele weekend gewerkt, ben blij om even thuis te zijn.
hier ben ik ook weer, vanmiddag ff bij een carnavalsoptocht wezen kijken. Zwager en schoonzus lopen altijd mee en nog een aantal bekenden, dus ff met schoonouders wezen kijken en toen lekker daar gebleven en daar ook gegeten. Tot op dit moment nog geen ongi te bekennen. Soms wel het gevoel dat ik ongi ga worden maar volgende moment ook weer niet. Cyclus duurd wel lang zo zeg vandaag dag 32 (langste 28) Joyce, lekker zeg zo'n rit en het was er mooi weer voor. Justme, wat vreemd zeg ook bij jou. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt.