GEK op Roze (dames die gaan voor hun 1e kindje deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikke81, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    LoveKees: leuk hoor! :). Heb je plaatjes/fotootjes ergens van?

Labrador: druk hoor! Geniet er maar even lekker van. Ben je morgen vrij?!

2. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @lovekees, dat klinkt super leuk, lekker babyshoppen! Ik hoop dat ik dat ook binnenkort mag doen

@sallie, dat klinkt als een gek gevoel, misschien innesteling?

@tweety, ik vind het toch wel gek hoor bij jou, je cyclus is nu echt flink langer dan je anderen, wanneer wil je weer gaan testen als ongi niet komt?

@labrador, dat klinkt druk? heb je nu wel een paar daagjes vrij dan?

3. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    @Catharina, ik ga denk ik ff wachten tot donderdag. maar twijfel een beetje of ik misschien morgen ff de dokter zal gaan bellen.

4. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    #1084 Sallie, 6 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2011
    @ Catharina: wie weet. Zo te horen volgens je voorgangers zijn het mijn darmen :p. Haha ik omschreef het ook een beetje gek maar weet niet hoe het anders te noemen. Heb jij een lekker weekend gehad ondanks niet uitgaan?

5. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    hier geloof ik nu wel duidelijkheid, ongi heeft nu wel doorgezet. gelukkig niet veel last van, behalve dat ik op een vreemde manier ff niet weet wat ik met mezelf aan moet :$:) niet erg ofzo, maar beetje raar gevoel. hopen dat ongi weer snel voorbij is, dan kunnen we weer fijn aan de klus!

6. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    oh fijn justme voor de duidelijkheid

7. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Even over de BZVkijkers vraag. Toevallig zapte ik straks in op Hollanddoc24 (echt een zender die ik nooit kijk) daar hebben ze nu thema moeder en kind. Ik begon met een docu over baarmoeders in India (geloof ik want zapte laat in) vond dat echt heel heftig. Dat die moeders een kind dragen om met het geld dat ze daarvoor krijgen hun eigen kinderen kunnen voorzien van de eerste levensbehoefte.
    Daarna een docu over een NL vrouw die haar eicellen in wilde laten vriezen. Heel prachtig en ontroerend.
    En net nog een docu gekeken over een zaaddonor. Die kinderen van hem hadden elkaar via internet gevonden. Heel maf.

Tja hubbie is carnaval vieren en ik verveel me valt het op??

8. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    justme: is wel lekker dat je nu duidelijkheid heb en dan weer snel aan de klus kan.

Sallie: Morgen heb ik een korte dienst van 4 tot 8 en dan woensdag en vrijdag, verder een rustig weekje.

9. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    In het lijstje hou ik 28 dagen aan.. Ik had getest op dag 34 ( uitgaande van mijn langste cyclus, 32 dagen, was ik toch wel echt overtijd!)
    Het bloeden is weer iets begonnen, met afvegen weer wat op wc papier..

10. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Justme: fijn dat je duidelijkheid hebt, maar wel jammer. Maargoed, je kan niet veel meer dan er in de volgende ronde weer volop voor gaan ;).

Deedee: haha, ik moet een beetje om je lachen. Maar Hollanddoc is vaak wel interessant!

Labrador: lekker weekje voor jou dus, heb je ook wel verdiend na zo'n druk weekend! :).

Ik ga naar mijn werk. Zometeen de dierenarts bellen, poes leek heel goedte gaan, nu lijkt zij hele achterpoot/heup deel vol te zitten met vocht :(. Het is hem ook niet gegund hoor.... Verder drukke dag dus ik hoop dat het lukt om voor de avond een afspraak te maken.

Fijne dag en ik spreek jullie vanavond weer!

x

11. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Fijne dag Sallie, hoop dat het lukt die afspraak. Wel balen van je poes.

Vandaag weer een half dagje werken. Heerlijk want voel me totaal niet lekker. Maar hoort er allemaal bij, tegen de tijd dat ik een jongetje wordt gaat het vast wel over.

Werk ze voor de gene die mogen werken, en anders geniet van het mooie weer en je vrij dag

Liefs Esther

12. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Goede morgen allemaal,

Sallie wat balen van je kat, hoop dat het allemaal meevalt

Hielkje, hoort er helaas allemaal bij ja, maar maakt het niet minder vervelend.

Hier inmiddels duidelijkheid, in alle hevigheid is hier gisteravond laat mijn ongi losgebarsten. Baal er weer enorm van, maar ben blij dat het toch nog zosnel gekomen is. Vraag me nou af is dan gister de eerste dag nog geweest van mijn nieuwe cyclus of vandaag.

13. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Angela, je rekent vanaf de eerste dag van je menstruatie en daar gelt geen tijd voor dus is het gisterenavond begonnen ga je uit van gisterenavond. Dus dit is je 2e dag in je cyclus.

Liefs Esther

14. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    oh thanks esther, scheelt weer een dag:p haha in beide opzichten haha

15. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Toch lekker als je dat dan weet, kan je een dag eerder aan de BMS en is je cyclus ook een dagje korter. Hoe staat het leven verder

16. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    goede morgen

balen tweety ik had echt goede hoop voor jou maar we gaan gewoon voor de volgende ronde

sallie wat zielig voor je poes ik hoop dat het allemaal meevalt en snel weer weg is.

hielke tja dat hoort erbij he gelukkig is het voor een goed doel

verder alles bij gelezen maar ben het vergeten

hier nog steeds geen eisprong gehad gister dacht ik dat hij eindelijk was gesprongen maar vanmorgen was mijn temp weer laag dus was waarschijnlijk gewoon van de drank (paar wijntjes gedronken zaterdag) hoop dat het niet weer 100 dagen duurt

17. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Karin, dat is echt balen dat het zo ontzettend lang duurt. Is je lichaam misschien nog erg van slag?

18. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    denk er zou niet weten wat het anders is heb vandaag wel super last van mijn hele bij dus hoop dat mijn eisprong nu gaat komen

19. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Weinig te vertellen.
    Fijn weekend gehad. Vrijdag kwam de kapster om een kapsel te bedenken voor de bruiloft. (en make- up) Daarna gezellig met mijn moeder in park gelopen, met de hondjes natuurlijk. S'avonds uit eten geweest met een vriendin.
    Zaterdag kwam mijn vader klussen. Ik zelf ben naar de sportschool geweest en s'middags nog wat in huis gedaan. Zondag lekker helemaal niks bijzonders gedaan. Even langs vrienden geweest. Andere vrienden even bij ons geweest en verder wat series gekeken.

20. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Het plannen van een meeting wordt wel heel erg lastig. De enigste maanden dat dat zou lukken is in Juni of in augustus. Maar ik weet niet of degene die in de maand erna zijn uitgerekend dan zin hebben om met hun dikke buik en tegen het einde z'n lange reis te maken.

Dus ik ben bang dat dat mogelijk toch echt volgend jaar gaat worden. Maar anders is denk ik Juni wel een leuke maand om dat te doen.....

Ik hoor het wel

Esther

Deel Deze Pagina