Hey meiden, nieuwe week weer begonnen @sallie, tsja darmen kan ook, maar meestal voel je dat veschil wel. Hier lekker weekend gehad hoor en vandaag nog een dagje vrij. @justme, fijn dat het nu eindelijk doorzet! @tweety, jammer van je ongi, maar wel duidelijkheid nu. Volgens mijn gyn is als de ongi na 18.00 uur komt, de volgende dag de 1e dag van je cyclus. @deedee, dat net ken ik helemaal niet, nog nooit tegen gekomen met zappen! @hielkje, tsja het hoort erbij he, hoop dat over paar weekjes weer minder wordt. @kairn, echt balen dat het weer zo lang duurt, hoop dat hij er snel aankomt! @vaddie, zijn het kapsel en de make-up mooi geworden? Vandaag de gyn gebeld, ik mag 23 maart komen voor de echo en dan daarna gaan ze kijken of ik daar blijf of naar de verloskundige ga.
oeh spannend catharina nu heb je echt een datum om naar toe te leven dan kun je zien hoe het kindje groeit in je buik lijkt me echt speciaal heey monique hoe gaat het met jou het aftellen is nu echt begonnen voor jou of niet
goede morgen dames Hier vanacht weer piep geslapen. Paar keer telefoon gehad begin van de ochtend. Verkeerd verbonden. Grrr. Volgens mij is het als je ongi begint is je eerste dag. Ook al is het savonds. Lijkt mij wel zo logisch. Vaddie. Wat leuk zeg. Alles helemaal geworden zoals je had gedacht. Mischien heb ik er overheen gelezen. Maar werdt het een grote of kleine bruiloft? Catharina: wat spannend zeg. een kijkje bij je kleine leuk zeg. En nu heb je een datum om na uittekijken.
@Catherina fijn dat je nu eindelijk een datum hebt. Kan je er naar toe leven. Ik ben net achter de oorzaak gekomen waarom ik me totaal niet lekker voel. Ik heb een bloeddruk van 98/71. Normaal bij mij is 110/60. Is ook laag maar dit moet echt niet meer gaan dalen. Even afwachten wat de VK donderdag zegt... Ga zo naar een vriendin die ik heb ontmoet in het revalidatiecentrum waar ik vorig jaar heb gezeten even gezellig bijkletsen. Tot vanavond
Durf ik niet met zekerheid te zeggen, maar dat is iets wat je eigenlijk ook bij de pil hebt. Dus theoretisch gezien zou dat wel moeten kunnen... Hoezo????
@hielkje: kun je zelf niets aan je bloeddruk doen? Ik meet het zelf nooit. Maar hoor wel eens dat je met drop iets kunt doen. Of haal ik nu 2 dingen door elkaar?
oh hielke dat is wel heel laag misschien even wat zout eten of helpt dat niet. ik dacht ik zit nu op dag 30 dus ik had ongeveer mijn ongi overmorgen verwacht maar mijn ei is nog niet gesprongen dus ben benieuwd of ik dan gewoon ongi ga worden want heb wel heel veel last van krampen enzo
@Leonie, dat doe je niet, maar als je zwanger ben mag je juist geen drop eten. Is niet zo heel erg goed voor
@karin, dat kan ja! Maar als je ongi wordt en je vermoed dat je geen eisprong gehad hebt dan zou ik toch eens langs de huisarts gaan. @hielkje, mijn bloeddruk is altijd laag, maar als je dat niet gewend bent kan je er last van hebben. veel drop raden ze af tijdens de zwangerschap, maar dat is toch juist vanwege de bloeddruk?! Dus ik zou wat zoute dingen eten, kijken of je je dan wat beter voelt!
hoi meiden, Hoe gaat het hier? Ik ben vandaag gelukkig nog een dagje vrij.. Ga vandaag een heerlijk relax-tut dagje houden voor mezelf! Ik heb het wel verdiend vind ik zelf! Ik ga zo heerlijk lang uitgebreid in bad, daarna lekker een maskertje doen, en nageltjes lakken.. sexy setje & mooie kleertjes aan.. en laat het vriendje dan maar thuis komen! vanmorgen heb ik internet afgezocht, trouwjurken bekijken.. heb er helemaal zin in! laat het maar volgend jaar zomer zijn! hopelijk met een kleintje op onze arm! voor de meiden die moeten werken vandaag, werkse! & anders een fijne dag!!
als ik nu ongi zou worden zonder eisprong zou dat wel de eerste keer zijn en zou ik niet heel erg vinden want we staan nu toch op pauze en dan voelt het niet zo als een verkeken kans
Goede morgen @Justme: Moest wel lachen om jou opmerking over vrouwen lijven @Hielkje: Wat goed dat je een goed gevoel over deze zwangerschap hebt, hopelijk heb je straks een pracht echo. En meeting?? Ik heb ff wat gemist met de data's vast stellen denk ik. Drop is toch alleen maar slecht doordat het zout is en dus je bloeddruk omhoog zou kunnen gaan meen ik gelezen te hebben. Ik heb ook een lage bloeddruk en mag af en toe graag een suikervrij zout dropje eten. @Tweety: Klote van je ongi meis! Hopelijk brengt deze ronde wat moois @Sallie: He verdorie meis, het leek net zo goed te gaan met de poes, hopelijk is ze er nu snel vanaf. @DDB: waarom was jij niet aan het carnaval vieren?? @Catharina: Lekker dat je snel voor de 1e echo mag en hopelijk kan je daarna naar de gyn want dat zou betekenen dat alles in orde is toch?? @Karin: Je kan idd ook ongi worden zonder eisprong. @Meid: Klinkt heerlijk, hopelijk knap je er weer helemaal van op.
@ikke, je bedoelt vk denk ik, en ja, ik denk dat het zo werkt, dat als ze geen gekke dingen zien je gewoon daar heen mag, maar weet het niet zeker @karin, nee dat snap ik, maar toch klopt er iets niet als je geen eisprong krijgt. @meid, je hebt helemaal gelijk, ga jezelf maar lekker verwennen!
* voordat ik aan mijn relex middagje begin moet ik even mijn verhaal kwijt, ik praat er met helemaal niemand over, niemand weet dat we bezig zijn voor een beeb * ik zit met 100 gedachten in m'n hoofd.. ik ben nu een jaar gestopt met de pil, zonder enig resultaat.. heel vervelend! nu vraag ik me af of ik naar de gyn moet, onderzoeken of alles goed is van binnen, de zaadjes, vruchtbaarheid etc.... maar voor de onderzoeken gaan beginnen gaan ze me vast vragen : doen jullie er alles aan om zwanger te worden.. antwoord : nee, we hebben hooguit een paar x sex in de maand.. en dit rond de dagen, waarvan ik denk ik dat m'n ei komt.. ik gebruik geen ovu testjes, ik temp niet, en ik rook (weer) wanneer ik zin heb in een sigaretje.. maar goed, over het klussen, de zaadjes kunnen nooit goed zijn wanneer je bijv. een week niet hebt ge-bms't.. (lijkt me) ik weet niet wanneer mijn ei is, aangezien mijn cyclus steeds weer anders is.. nu we er echt voor 100 % achter staan, om zwanger te raken, zijn we 's avonds te moe (door de lange en drukke werkdagen) om te klussen.. pff.. help !! ben ik de enige, of zouden er meer meiden zijn.. we willen het zo graag, maar de energie is er niet.. en dat frusteerd me heel erg! Ik durf er niet met m'n moeder over te praten, omdat ik bang ben dat het nog wel een jaar kan duren voordat ik zwanger ben.. en als we op deze manier door gaan, dan duurt het misschien nog wel 2 jaar.. ( en ik weet dat m'n moeder heel graag oma wil worden ) to the point, ik wil zwanger worden, dus ik stop weer met roken !! vandaag nog! ik heb ovu testjes in huis gehaald, dus daar wil ik ook mee gaan beginnen.. en ik heb me voor genomen om deze maand om de dag te klussen! met ingang van vandaag! Deze maand wil ik niet mijn ei missen! Maar.... aan de andere kant, wil ik het allemaal wat laten rusten, er niet zoveel mee bezig zijn.. Ons leventje oppakken, niet dat alles in het teken staat van een baby.. Hoewel we er niet al te veel aan doen.. Hoe dubbel! Hoe raar !! Als jullie hier op willen reageren, heel graag !! als jullie tips hebben, zijn die heeeel erg welkom! Zo nu ik mijn verhaal heb geschreven, moet ik zeggen dat het wel oplucht!
heey meid ik denk dat het helemaal niet zo'n slecht idee is om naar de dokter te gaan dan kan die iniedergeval kijken of alles goed is is dat het geval dan kun je het gewoon verder proberen maar als het niet zo is kun je verdere stappen ondernemen en of je er alles aan doe ja zeker wel je doet alles wat in jou macht ligt om er aan te doen dat je niet tempt geen ovu testen of niet om de dag bms wil niet meteen zeggen dat je er niet alles aan doet. stel dat je geen internet hebt dan wist je die dingen waarschijnlijk niet eens. dus als ik jou was zou ik gewoon maar is een afspraakje maken bij de dokter
oja en dat het zaad niet goed zou zijn is helemaal onzin vrienden van ons die gaan nu zaad laten testen dan moet hij het een week "opsparen" voordat hij het in een potje doet en naar het ziekenhuis brengt en dan moeten ze zien of ze goed zwemmen dus zal dat heus wel goed zijn als je het een poosje niet hebt gedaan anders zou de testen uit het ziekenhuis altijd slecht zijn
ja daar heb je gelijk in Karin, maar goed, stel dat het niet goed is.. daar ben ik wel een beetje bang voor..