GEK op Roze (dames die gaan voor hun 1e kindje deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikke81, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Oh echt waar? ze zeggen toch altijd, dat het zaad het beste is als je om de dag klust... maar idd, als het ziekenhuis het zo zegt, dan zal dat wel waar zijn!

2. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Meid: Ik zal gewoon eens na de HA gaan om te horen hoe hij/zij erover denkt. Ik denk dat je gerustgesteld bent als je een paar testjes gedaan hebt.
    En wij BMS-en ook niet om de dag (wel rond de eisprong).
    Het is goed dat je nu in ieder geval je ei gaat opsporen met de ovutesten.

3. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    ja ik was ook wel verbaast maar dat is wat ze zeiden dus zal wel zo zijn en als het inderdaad slecht is dan is het fijn om dat te weten want misschien kunnen ze met een paar mecicijnen er voor zorgen dat het wel gewoon lukt maar dan weet je het iniedergeval

4. justme eindelijk dan duidelijheid, ook op naar de volgende ronde dus, ik had het ook totaal geen ong gevoel, maar goed

Sallie hmm zielig van de poes vocht erin is niet leuk zeker niet voor poes, indd f naar de da bellen

@beterschapjes hielkje maar het is voor het goede doel meis, hihihi

angela ook voor jou nu duidelijkheid meis, ik las esther haar antwoord eronder dan heb ik me dus ook misrekend haha mja

karin hmm gaat je temp omhoog dan als je een ei krijgt? ja sorry ik doe niet tempen dus weet daar echt niks vanaf haha

vaddie klinkt lekker druk allemaal haha

esther haha ja die meeting is nu wellastig met al die zwangeren ik pas me aan aan de dikke buiken meiden ok ?

catherina oee lekker meis een datum haha en heerlijk toch deze maand nog haha

jezus esther die is echt laag! ik zit met die nieuwe medicijnen nu op 120/80 dus erg netjes haha zit ook weleens anders maar scheelt niet heel veel ..

karin geen idee meis hoor weleens dat mensen geen ei krijgen, had me schoonzusje ook die had verkleving van de eierstokken, (zeg niet dat dat bij jou is hoor )

meid klinkt als een verwen dag haha daar hou ik absoluut niet van dan ben ik met veel te veel dingen in me hoofd bezig haha het stilzitten ect niks voor mij hihi me nagels zijn wel akelig lang maar door mijn kalktabletten groeien ze ook snel heel lastig ik wacht altijd tot ze afbreken haha

meid ik begrijp je gevoel heel erg goed, ook hier is het aan de orde ik word zowieso in de gaten gehouden door het ziekenhuis, of alles goed is zeker na mijn chemo's, martijn gebruikt dus wiet en ik ben bang dat dat zijn vruchtbaarheid aantast affijn.
    ook hier is de zijn van martijn vaak ver te zoeken, qua sex, maar op de dagen dat ik denk dat het moet dan probeer ik hem over te halen, lukt niet altijd we hebben ook niet al teveel sex , en willen het wel graag, het is moeilijk maar sommige mensen doen er ook echt een jaar of zelfs 2 jaar over , en die doen het dan wel om de dag ect , en bij de ander lukt het in 1 keer..het is allemaal heel dubbel en frustrerend als je het graag wilt en het lukt niet ga je twijfelen ,en dat heeft geen zin, natuurlijk kan je naar de huisarts om te vragen hoe of wat, maar als ik jou was gewoon wachten probeer het van je af te zetten en dat is verrekte moeilijk, ik kom volgens mij altijd vrij nuchter en makkelijk over, maar van binnen s het vaak wel anders.
    als ik ongesteld word vind ik het niet erg, maar dan weet ik ook dat we ermee door kunnen gaan, ik vind het heerlijk om naar kinderen te kijken, zonder rot gevoel, de reclame's met sommige baby's moet ik om lachen, en dan denk ik bij mezelf als ik daar al niet meer tegen kan dan ben ik er veel eveel mee bezig.
    ik heb een iinstelling van het kan het mag en het komt ooit, maar als jij twijfelt dan moet je lang de huisarts, maar is er een reden om te twijfelen? gebruikt 1 van jullie wiet of andere drugs? is er 1 van jullie niet gezond? dat soort dingen zijn belangrijk is het niet zo geef het de tijd..ik zal zo is ff kijken welke ronde je zit maar volgens mij nog niet in een ronde om jezelf zorgen te maken
    het roken doe ik ook nog hihi en ik stop pas als ik zwanger ben , ik hoop da tje er wat aan hebt lieverd, maar maak je geen zorgen\xx

zo ik ga hondjes uitlaten en naar stal

5. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Twijfelgeval: het wordt een middelgrote bruiloft. 17 daggasten en ongeveer 100 gasten voor het feest.

@Meid: Wij zijn pas 2 maanden bezig maar ik ken het gevoel helemaal. Ook wij klussen hooguit 2x per maand.
    Ik denk dat het verstandig om idd met ovu testen te beginnen. Ook zou je in een agenda kunnen bijhouden wanneer je ongi bent en wanneer je vage klachten hebt. (misschien dat die dan samenhangen met je ei) De kans is groot dat je huisarts (of gyn) dat soort dingen ook eerst wil weten. En het is natuurlijk voor jezelf ook fijn om te weten of je uberhaupt een ei hebt.

6. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    ik ben ook niet bang dat het niet goed zit van binnen, of bij m'n vriend.. we zijn allebei gezond, we eten gezond.. ik drink niet.. ik gebruik geen drugs.. (ik rook alleen af en toe) m'n vriend drinkt alleen bier & af en toe een wijntje.. gebruikt ook geen drugs, rookt niet.
    Ik denk dat het steeds niet lukt, omdat we er niet veel voor doen.. weinig sex, en toch hopen dat het lukt! maar misschien als we er echt voor 100 % voor gaan, en gewoon om de dag klussen.. (dan heb ik zoiezo m'n ei gevonden) dat het dan misschien wel snel gaat lukken.. Ik hoop het.. we zullen zien! maar ik heb wel voor mezelf besloten, als het dit jaar nog niet raak is, dan ga ik wel naar de ha toe!
    Thnx voor de reachties lieverds!

7. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Pffff seksleven praat me er niet over...ik snap je dus wel Meid alleen ligt het bij ons net even anders ;)

Ikke ik was niet mee carnavallen omdat ik er een spuughekel aan heb.

Wie vroeg nou naar Hollanddoc24? Nou ja dat is iig een digitale zender en komt alleen door als je digitale tv hebt.

8. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Heey meiden

Meid ik snap je volkomen hoor! Ik denk dat je een goede beslissing gemaakt hebt als het over een jaar nog niet is gelukt dat je dan naar de huisarts gaat! En misschien kan je altijd nog eerder gaan! Ik hoop dat het snel wel raak is meis!! Voor iedereen trouwens!

9. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Ja, ik wil het eerst nog even de tijd geven, eerst zelf alles proberen..en mocht het echt niet willen, of het voelt niet meer goed, dan kunnen we altijd naar de ha gaan.

Hoe gaat het met jou Lisa? je hoeft niet zo lang meer voor je verlof hebt ! :)

10. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Met mij gaat het goed:) het wordt wel zwaar, snel moe en last van mijn rug..Maar ik heb inderdaad bijna verlof:)

11. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    nou nog even doorzetten! :) dan kan je straks lekker rustig aan doen!
    Tot wanneer moet je werken?

12. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Ja inderdaad:) Ik werk tot 31 maart.

13. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    ze zeggen trouwens dat je om de dag moet klussen omdat de zaadjes vaak niet langer dan 2 dagen overleven dus dan zou je je ei kunnen missen maar het heeft niks met de kwaliteit te maken volgens mij kun je het ook opsparen tot de dag van je eisprong

14. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Ja en toch is het apart..want wij hebben 3 dagen voor mijn eissprong geklust..en toch was het raak! en wij hebben toen ook niet om de dag geklust..maar 2x in die maand:)

15. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Maar het is misschien per persoon weer verschillend ofzo?

16. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @karin, dat klopt niet helemaal hoor, want voor het sperma onderzoek moest mijn vriend minimaal 2 dagen geen zaadlozing hebben maar maximaal 5 dagen. (na 5 dagen schijnen er al zaadjes dood te gaan door temperatuur schommelingen)

@meid, ik snap je helemaal hoor, ik had ook het gevoel van: 'doe ik er wel genoeg voor', daar ging ik ook over nadenken toen we naar de gyn moesten.
    Om de dag klussen is misschien wel erg veel van het goede, maar ik zou in ieder geval zorgen dat het zaad niet ouder dan 5 dagen is als je gaat bms'en (in de vruchtbare dagen)
    Verder zou ik inderdaad ovu testjes gaan gebruiken want dan heb je toch meer kans dat je op de goede dagen zit. Bij gezond zaad (waar we maar even vanuit gaan) is het trouwens het beste om het rond de eisprong elke dag te doen (je hebt immers maar 1 snel zaadje nodig, dus hoe meer hoe beter) Om de dag rond de eisprong wordt alleen aangeraden als de zaadproductie niet helemaal top is.

17. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @lisa, kan wel hoor, want sperma kan wel tot 5 dagen overleven (dus jouw vriend heeft blijkbaar goed spul hahaha)

18. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Hahaha dit zal die leuk vinden om te horen hahah:p

19. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    ja het zal idd wel van persoon tot persoon verschillen! Jeetje, ik had gedacht dat ik de enige hier was niet zo vaak aan het klussen was, maar dat valt nog mee! haha..

20. haha ach bij de een gaat het nu eenmaal sneller dan bij de ander , en het is de enne keer een treffer de andere keer niet, en vaak gaat het ook mis als het niet levensvatbaar is of er is iets mee dan stoot je lichaam het vanzelf af.
    dus pff ja wij klussen ook niet bar veel en de ovu testen werken bij mij niet vannwege de eiwitten in de urine maar ik heb goede hoop dat het ooit wel een keer raak zal zijn hoor hahah, zolang zijn we nog niet bezig denk ik maar zo ...

Deel Deze Pagina